PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe zou jij het liefst Sharon willen straffen



Vriend
24-02-04, 18:32
hoi hoe zou je Sharon het liefst willen straffen

Si_Y
24-02-04, 18:43
Ik zou hem aan de groeperingen afgeven. Zij weten wel wat leuks :zweep:

850
24-02-04, 18:49
:blowen: Eerst pek met veren. Dan mogen alle palestijnse kinderen een steen tegen m gooien. Daarna mag z'n grote vriend Arafat hem een paar stoten in zn buik verkopen. Dan wordt het tijd hem in zn huis op te sluiten en walsen we zn huis plat met een buldozer. Mocht hij daar levend uit terrecht komen dan spannen we hem aan 4 paarden vast die ieder een andere richting uit gaan.............................

Si_Y
24-02-04, 18:59
Geplaatst door 850
:blowen: Eerst pek met veren. Dan mogen alle palestijnse kinderen een steen tegen m gooien. Daarna mag z'n grote vriend Arafat hem een paar stoten in zn buik verkopen. Dan wordt het tijd hem in zn huis op te sluiten en walsen we zn huis plat met een buldozer. Mocht hij daar levend uit terrecht komen dan spannen we hem aan 4 paarden vast die ieder een andere richting uit gaan.............................

Daar kan ik mee leven :lachu:

taouanza
24-02-04, 19:02
Nee hoor laat hem gewoon stagelopen bij de Palestijnen.
Weetje wel weggestopt in de woestijn zonder water enzo.
alhoewel in zijn geval zal het een zegen zijn kan hij eindelijk van zijn overtollige kilo's afkomen.:moe:

Mark
24-02-04, 20:36
Ik zou hem een geldboete opleggen, over te maken op mijn rekening. :lachu:

sadeeQQ
24-02-04, 20:48
Een 10 meter hoge muur om die mega zwijn heen en deksel bovenop :haha:

aminafree
24-02-04, 20:57
salaam

ik zou hem persoonlijk niet willen straffen dat laat ik aan ALLAH swt over hij weet wel iets zwaars en machtigs voor hem en voor iedereen die ook zo slecht is......

liefste
25-02-04, 09:29
Ik kan je hier een reeks manieren van straffen opschrijven maar allah de alle machtigste heeft de zwaarste straf voor zulk ......

freya
25-02-04, 09:33
Sharon moet gewoon in een openbaar proces voor het gerecht komen, zodat de aan de hele wereld kan worden aangetoond dat het een misdadiger is.

Maslov
25-02-04, 09:44
Als het zou lukken een aanklacht ergens in te dienen die dan ook ontvankelijk zou worden verklaard, zou ik ook van een onafhankelijke rechtbank weleens willen horen hoe die over de daden van deze man zou oordelen als het gaat om zijn aandeel van het bloedbad in de kampen van Beiroet destijds.

Verder zou ik hem voor zijn eigen bestwil wel zetten op twee maaltijden per dag.

taouanza
25-02-04, 09:55
Geplaatst door freya
Sharon moet gewoon in een openbaar proces voor het gerecht komen, zodat de aan de hele wereld kan worden aangetoond dat het een misdadiger is.


Het schijnt dat Milosovic het nogal zwaar heeft daar in Scheveningen.:moe:

Mark
25-02-04, 10:04
Geplaatst door aminafree
salaam

ik zou hem persoonlijk niet willen straffen dat laat ik aan ALLAH swt over hij weet wel iets zwaars en machtigs voor hem en voor iedereen die ook zo slecht is......

Daar probeerde ik een parkeerwachter laatst ook van te overtuigen, maar die bon kreeg ik toch :( Ongelovige hond...

taouanza
25-02-04, 10:09
Geplaatst door Mark
Daar probeerde ik een parkeerwachter laatst ook van te overtuigen, maar die bon kreeg ik toch :( Ongelovige hond...

Er zijn ook parkeerwachters die in hun vrije tijd vrijwilligerswerk doen hoor!:student:

Mark
25-02-04, 10:18
Geplaatst door taouanza
Er zijn ook parkeerwachters die in hun vrije tijd vrijwilligerswerk doen hoor!:student:

je bedoelt die mannen van middelbare leeftijd die maar al te graag bij de scouts, kinderboerderijen en jongenskoren werken?

Julien
25-02-04, 11:04
samen in 1 cel met Sadam Hoessein :D

plexus
25-02-04, 13:03
1 weekje in Rammalah opsluiten...dat trekt die papzak nooit!