PDA

Bekijk Volledige Versie : Joden tegen zionisme/ israel



Freedom_4
24-02-04, 18:54
Broeders en zusters,

Maak een duidelijk onderscheid tussen joden en zionisten.
Dit is een interessant site...

WWW.NKUSA.ORG

Free Palestina!!!!

freya
24-02-04, 19:05
http://indymedia.nl/img/2004/02/17062.jpg

:strik:

Mijn favo betogers van gisteren

Goodnight
24-02-04, 20:06
Ik vond het ontroerend toen ik deze beelden zag.....

Des te meer moet het duidelijk zijn dat men de verschillen ziet en niet alles op een hoop gooit....

Mark
25-02-04, 06:49
Ze benadrukten nogmaals dat ze daar om religieuze en niet politieke redenen stonden....

Goodnight
25-02-04, 06:55
Geplaatst door Mark
Ze benadrukten nogmaals dat ze daar om religieuze en niet politieke redenen stonden....


Ja......maar wie beweert er het tegendeel dan?

Mark
25-02-04, 08:03
Geplaatst door Goodnight
Ja......maar wie beweert er het tegendeel dan?

Niemand.... het lijkt mij alleen dat het lot van de palestijnen die mensen niet zoveel boeit... het gaat ze erom dat ze vinden dat die andere joden hun geloof verkeerd interpreteren.

Goodnight
25-02-04, 08:09
Geplaatst door Mark
Niemand.... het lijkt mij alleen dat het lot van de palestijnen die mensen niet zoveel boeit... het gaat ze erom dat ze vinden dat die andere joden hun geloof verkeerd interpreteren.

Dat zal misschien hun voornamelijkste doel zijn: de interpretatie van het geloof, maar ik denk dat dit zeker gepaard gaat met de gevolgen die dat heeft: het lot van de Palestijnen.

Mark
25-02-04, 08:12
Geplaatst door Goodnight
Dat zal misschien hun voornamelijkste doel zijn: de interpretatie van het geloof, maar ik denk dat dit zeker gepaard gaat met de gevolgen die dat heeft: het lot van de Palestijnen.

Hmmmmm ik vertrouw die relifreaks voor geen cent :p

Goodnight
25-02-04, 08:16
Geplaatst door Mark
Hmmmmm ik vertrouw die relifreaks voor geen cent :p

Hmm...dat riekt ergens naar :D

000NobelPrizes
25-02-04, 08:19
Geplaatst door Goodnight
Dat zal misschien hun voornamelijkste doel zijn: de interpretatie van het geloof, maar ik denk dat dit zeker gepaard gaat met de gevolgen die dat heeft: het lot van de Palestijnen.
Door een bepaalde interpretatie van het geloof zijn elders veel meer mensen de pineut.

Mark
25-02-04, 08:19
Geplaatst door Goodnight
Hmm...dat riekt ergens naar :D

discriminatie?? :zozo:

freya
25-02-04, 08:27
Geplaatst door Mark
Niemand.... het lijkt mij alleen dat het lot van de palestijnen die mensen niet zoveel boeit... het gaat ze erom dat ze vinden dat die andere joden hun geloof verkeerd interpreteren.

Dat is niet waar, zij maken zich oprecht heel erg druk over wat er in Palestina gebeurd.

In het begin van het zionistisch denken, voerden ze idd alleen een religieuze discussie. Maar ondertussen stellen zij zich pal achter het Palestijnse volk.

Uccen
25-02-04, 14:32
Niet verassend. Islam is een joodse geloof.