PDA

Bekijk Volledige Versie : Rechtszaak om de Koran te verbieden



Sou3adje...
24-02-04, 21:59
Rechtszaak: Koran verbieden
Gepost op: 20 Februari, 13:30;


--------------------------------------------------------------------------------
Wfor0185.doc / 040220 / Rechtszaak: KORAN verbieden / 245W

Onderwerp: Rechtszaak om Koran te verbieden

Delft, 20 februari 2004

Mijne dames/ heren,

De Koran is het zogenaamde heilige geschrift van de moslims. Helaas hebben de gewelddadige teksten uit dit geschrift ervoor gezorgd dat er al minstens 500 miljoen doden zijn gevallen in naam van Allah en de Islam. Ruim 50 maal meer dan die van de ****** doctrine. Hiertegen moeten wij iets doen, want zo kan het niet verder. Als wij niets doen dan zullen latere generaties hieronder lijden en ons vervloeken, wegens onze lafheid. Onderneem dus nu actie.

Het is de bedoeling dat wij een rechtszaak beginnen tegen de Nederlandse staat om de Koran te verbieden, ongeacht artikel 1 van de grondwet, waarin elk religieus geschrift toegestaan is, zelfs als de teksten in dit geschrift de gelovigen aanzetten tot haat, moord, verkrachting en terrorisme. In principe kan de Koran beschouwd worden als een terroristisch geschrift, van hetzelfde kaliber als Mein Kampf, welke grondwettelijk verboden is verklaard, na de excessen van de Tweede Wereldoorlog.

U kunt ons steunen om de Koran te verbieden. Wij moeten een speciale nationale organisatie oprichten hiervoor en ons krachtig organiseren om de rechtszaak op te starten. Iedereen die mee wil doen, mag ons mailen. De hele organisatie moet nog opgezet worden, dus denk er ook zelf over na en doe wat voorstellen. Elke organisatie mag ons steunen hierbij, ongeacht de gezindheid.

Steun deze aktie en bescherm uw eigen nakomelingen.

Dewanand

Bron (http://www.nieuwrechts.nl/forum/onderwerp/4/start/10/bekijk/5823.html)

Sawda
24-02-04, 22:12
Geflipte mensen lopen altijd rond.

El Kadr ta3 Allah is groot.
Laat ik het hierbij houden.

Blade20
24-02-04, 22:13
Het hele idee om de Koran te verbieden is absurd. Een boek verbieden is onmogelijk. Bovendien speeld het in de handen van de haatdragende Imams. (dus niet alle Imams enkel de RFM imams)
En alhoewel die binnenkort niet meer in Nederland zullen zijn (niet levend iig) kunnen we ze nu niet de kans gunnen om alsnog hun schamele basis te versterken.

Mag ik jouw eraan herrineren dat de Bijbel enkele eeuwen geleden ook tot gruweldaden heeft aangezet. Het verbieden van een boek is hetzelfde als het verbieden van een idee, de geest van het idee vindt toch wel een weg door het doolhof.

Joesoef
24-02-04, 22:13
Zou je die avatar wat kunnen verbouwen. Ik moet acuut aan de retalin als ik dat ding zie.

Wat mooie vloeiende overgangen laten maken of zo.


En priksels van dat forum waar jij het vandaan hebt moet je niet al te serieus nemen.

Maslov
25-02-04, 08:27
Ben het helemaal met Blade eens. Dit is een absurd idee.

Dit zal in Nederland/west Europa nooit gebeuren, dat gaat echt in tegen alle basisvrijheden waar onze voorouders voor gestreden hebben, en waarom juist Adolf (met zijn boekverbrandingen en boekverboden) bestreden werd.

Lugh
25-02-04, 09:07
Tot voor een jaar of veertig geleden was de bijbel voor katholieken ook verboden lektuur.

Toen bestond er zoiets als de "index".

Bovendien zijn alle negationistische geschriften over de Holocaust eveneens verboden.

Maslov
25-02-04, 09:39
Sou3adje daar je aan je avatar te zien twijfelt of je die hoofddoek nou op of af moet doen, raad ik je je aan hem maar af te laten :-)

observer
25-02-04, 10:59
Geplaatst door Maslov
Ben het helemaal met Blade eens. Dit is een absurd idee.

Dit zal in Nederland/west Europa nooit gebeuren, dat gaat echt in tegen alle basisvrijheden waar onze voorouders voor gestreden hebben, en waarom juist Adolf (met zijn boekverbrandingen en boekverboden) bestreden werd. en daarom is adolf zijn lijfboek ook het enige boek dat in nederland verboden is nou ja om te verkopen dan niet om te bezitten geloof ik

Blade20
25-02-04, 12:30
Geplaatst door observer
en daarom is adolf zijn lijfboek ook het enige boek dat in nederland verboden is nou ja om te verkopen dan niet om te bezitten geloof ik

Je mag het wel bezitten. Ik weet niet, ik zou het pas willen bezitten als ik het boek vervolgens zelf met de Bijbel, Koran en dat boek van de Joden kan vergelijken.

Want er zit schijnbaar niet zo heel veel verschil in. (Krijg ik nu een hoop religieuze mensen met toortsen en hooivorken op mijn stoep.... :argwaan: )

Uccen
25-02-04, 15:39
Dit getuigt echt weer van staatsverheerlijking, en ligt helemaal in de lijn van het soort godsdiensten dat niet deugt. Leest God en de Staat van Bakoenin. Veel beter is het als men buiten de staat om verwerpelijke godsdiensten aanpakt.

jaja
25-02-04, 15:44
Geplaatst door Uccen
Dit getuigt echt weer van staatsverheerlijking, en ligt helemaal in de lijn van het soort godsdiensten dat niet deugt. Leest God en de Staat van Bakoenin. Veel beter is het als men buiten de staat om verwerpelijke godsdiensten aanpakt. pardon?? :rolleyes:

buiten de staat om ... klinkt erg illegaal ... en "verwerpelijke godsdiensten" ... bedoel je `alle godsdiensten zijn verwerpelijk' of zijn sommige verwerpelijke en andere niet?

Mark
25-02-04, 15:46
Geplaatst door observer
en daarom is adolf zijn lijfboek ook het enige boek dat in nederland verboden is nou ja om te verkopen dan niet om te bezitten geloof ik

mein kampf is 100% legaal in nederland

de staat bezit het copyright en wenst geen herdruk uit te geven

thats all

lennart
25-02-04, 16:04
Geplaatst door Mark
mein kampf is 100% legaal in nederland

de staat bezit het copyright en wenst geen herdruk uit te geven

thats all

Tss.. dom zeg. Ik zag gisteren bij PremTime een hele groep Nederlanders die geinteresseerd zouden zijn in een kopie. Dat zou de staat toch weer wat centen opleveren... in deze tijd van matigen.

nl-x
25-02-04, 21:34
Ik weet bijna zeker dat verkoop van het boek verboden is.

Joesoef
25-02-04, 22:10
Geplaatst door Mark
mein kampf is 100% legaal in nederland

de staat bezit het copyright en wenst geen herdruk uit te geven

thats all

Ik meen dat het bezit legaal is maar de verkoop verboden.

850
25-02-04, 22:26
Geplaatst door Alcibiades
Al begrijp ik er vaak geen moer van.

http://alkatib.freeyellow.com/koran000.html

Het is ook niet goed te vertalen. De nederlandse taal schiet tekort bij dat van de arabische........
Je hebt er ook eigenlijk een kenner v h arabische schrift voor nodig om voortdurend tekst en uitleg erbij te krijgen.

Al Sawt
26-02-04, 01:52
Geplaatst door Sou3adje...
,

De Koran is het zogenaamde heilige geschrift van de moslims. Helaas hebben de gewelddadige teksten uit dit geschrift ervoor gezorgd dat er al minstens 500 miljoen doden zijn gevallen in naam van Allah en de Islam. Ruim 50 maal meer dan die van de ****** doctrine. Ik vraag mij af, hoe ze aan de getallen van 500 miljoen gekomen zijn. Dikke duim-zuigerij.

Ook vraag ik mij af, waarom ze geen rechtzaak begonnen zijn om de bijbel te verbieden. Aangezien de bijbel meer doordrenkt is door bloed dan menig andere geschriften bij elkaar.

Maar misschien is hun keuze gemotiveerd door blinde moslim-haat.