PDA

Bekijk Volledige Versie : Man betrapt tijdens gluurpartij zwembad



Wizdom
25-02-04, 15:56
Man betrapt tijdens gluurpartij zwembad

Uitgegeven: 25 februari 2004 13:19

AMSTERDAM - Een man die met een verborgen videocamera opnames maakte van zich omkledende vrouwen in een zwembad, is vorige week door rechercheurs van de Sociale Jeugd en Zedenpolitie in Amsterdam aangehouden. Dat werd woensdag bekend gemaakt door de politie.

De 52-jarige man werd aangehouden in een zwembad in Amsterdam-Noord. Hij was lid van een zwemvereniging. De voorzitter van deze vereniging deed aangifte bij de politie toen hij doorkreeg waar de man mee bezig was.

De man werd door rechercheurs op heterdaad betrapt toen hij in de kleedkamer opnames aan het maken was van nietsvermoedende zwemsters. Hij heeft op het politiebureau verklaard dat hij zich al twee jaar met de gluurpraktijken bezig hield.

TonH
25-02-04, 16:01
Geplaatst door Wizdom
Man betrapt tijdens gluurpartij zwembad

Uitgegeven: 25 februari 2004 13:19

AMSTERDAM - Een man die met een verborgen videocamera opnames maakte van zich omkledende vrouwen in een zwembad, is vorige week door rechercheurs van de Sociale Jeugd en Zedenpolitie in Amsterdam aangehouden. Dat werd woensdag bekend gemaakt door de politie.

De 52-jarige man werd aangehouden in een zwembad in Amsterdam-Noord. Hij was lid van een zwemvereniging. De voorzitter van deze vereniging deed aangifte bij de politie toen hij doorkreeg waar de man mee bezig was.

De man werd door rechercheurs op heterdaad betrapt toen hij in de kleedkamer opnames aan het maken was van nietsvermoedende zwemsters. Hij heeft op het politiebureau verklaard dat hij zich al twee jaar met de gluurpraktijken bezig hield.

Ik zwem nooit in Noord :ego:

En ben ook geen 52. Hoewel ik me ook wel eens 10 jaar verreken. :D

ZbaqZbaq
25-02-04, 16:15
wedden dat ie blank was

TonH
25-02-04, 16:17
Geplaatst door ZbaqZbaq
wedden dat ie blank was

Ah, zie je wel... Ik moest me aangesproken voelen :ego:

~Panthera~
25-02-04, 16:17
Vast cultuur. :moe:
Welk geloof had ie ? Katholiek?

ZbaqZbaq
25-02-04, 16:18
Geplaatst door TonH
Ah, zie je wel... Ik moest me aangesproken voelen :ego:

kom op je kan het...zelfkritiek is niets om je voor te schamen

Dutchguy
25-02-04, 16:27
Mag dit niet dan. Oh sorry. :bril:

Daviddavid
25-02-04, 16:39
Geplaatst door ZbaqZbaq
wedden dat ie blank was



wedden dat ie hetero is

000NobelPrizes
25-02-04, 16:46
Als zo'n man nu gewoon met een paar minderjarige meisjes had kunnen huwen, had-ie zulke fratsen niet hoeven uithalen.

Blade20
25-02-04, 16:50
Altijd van die ouwe vieze ventjes. Die stammen nog af van de tolerante generatie, daardoor komt dat. :hihi:


Ow ja; ik wens alle katholieken die beginnen met vasten succes. :duim:

sadeeQQ
25-02-04, 16:51
Geplaatst door 000NobelPrizes
Als zo'n man nu gewoon met een paar minderjarige meisjes had kunnen huwen, had-ie zulke fratsen niet hoeven uithalen.





ik denk dat ie beter een ouwe versleten taart met hangtieten moet huwen, die wordt daarna vanzelf wel homo en zijn de kleine meisjes weer veilig :student:

Daviddavid
25-02-04, 16:54
Geplaatst door Blade20

Ow ja; ik wens alle katholieken die beginnen met vasten succes. :duim:



Zijn die er nog dan?

Daviddavid
25-02-04, 16:55
Geplaatst door sadeeQQ
ik denk dat ie beter een ouwe versleten taart met hangtieten moet huwen, die wordt daarna vanzelf wel homo en zijn de kleine meisjes weer veilig :student:


Kind, wat heb jij toch opmérkelijke redenaties! Een stoffer en blik door die hersenpan van jou zou echt geen kwaad kunnen.

TonH
25-02-04, 16:55
Geplaatst door Blade20
Ow ja; ik wens alle katholieken die beginnen met vasten succes. :duim:

En alle Grieks-Orthodoxen die al vanaf maandag j.l. bezig zijn? :(

000NobelPrizes
25-02-04, 16:56
Geplaatst door sadeeQQ
ik denk dat ie beter een ouwe versleten taart met hangtieten moet huwen, die wordt daarna vanzelf wel homo en zijn de kleine meisjes weer veilig :student:

Ligt eraan waar je woont. In sommige landen kun je de versleten taart laten stenigen, en je daarna weer op de volgende ronde minderjarige meissies storten.

Zo houd je het gegluur bij zwembaden in elk geval tegen :slapen:

sadeeQQ
25-02-04, 16:58
Geplaatst door Daviddavid
Kind, wat heb jij toch opmérkelijke redenaties! Een stoffer en blik door die hersenpan van jou zou echt geen kwaad kunnen.


ben al een keertje met een stofzuiger doorheen gegaan, een stoffer en blik zal weinig nut hebben :p

:droef: je voelt je toch niet aangesproken heh 2xD

Wizdom
25-02-04, 16:59
Geplaatst door 000NobelPrizes
Ligt eraan waar je woont. In sommige landen kun je de versleten taart laten stenigen, en je daarna weer op de volgende ronde minderjarige meissies storten.

Zo houd je het gegluur bij zwembaden in elk geval tegen :slapen:

In Nieuw Guinea misschien?

Daviddavid
25-02-04, 17:01
Geplaatst door sadeeQQ
ben al een keertje met een stofzuiger doorheen gegaan, een stoffer en blik zal weinig nut hebben :p

:droef: je voelt je toch niet aangesproken heh 2xD


Nee hoor jongen, zo snel voel ik me niet aangesproken. Ben wel een nicht, maar geen mietje. Ik kan je redenaties en humor soms gewoon niet volgen, da's alles, 2xQ.

sadeeQQ
25-02-04, 17:01
Geplaatst door 000NobelPrizes
Ligt eraan waar je woont. In sommige landen kun je de versleten taart laten stenigen, en je daarna weer op de volgende ronde minderjarige meissies storten.

Zo houd je het gegluur bij zwembaden in elk geval tegen :slapen:

denk je?

in nederland is dat steniging niet eens nodig, je dumpt dat sletje gewoon en gaat weer opnieuw lekker samenwonen . maar toch is dat gegluur er nog steeds :eek:

Mark
25-02-04, 20:21
Zal ik die filmpjes op kazaa plaatsen? :p

Blade20
25-02-04, 20:23
Geplaatst door TonH
En alle Grieks-Orthodoxen die al vanaf maandag j.l. bezig zijn? :(

Zoveel weet ik niet van religiegewoontes af. Ik hoorde toevallig dat een katholiek persoon moet vasten. Kijk, nu ben ik op papier katholiek, maarja, dat is wat anders als de realiteit.

nl-x
25-02-04, 20:28
Uhm... Heeft iemand die vent zn nummer? En weet iemand wat die tapes kosten? :maf:


(Nee, serieus :D)

~Panthera~
25-02-04, 20:30
Geplaatst door nl-x
Uhm... Heeft iemand die vent zn nummer? En weet iemand wat die tapes kosten? :maf:


(Nee, serieus :D)
-----------

Bel de politie even. :hihi: