PDA

Bekijk Volledige Versie : Dode bij wedstrijdje verspugen



Blade20
25-02-04, 22:17
Dode bij wedstrijdje verspugen
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: Noordhollands Dagblad
Gepubliceerd: woensdag 25 februari 2004 @ 17:50

Een wedstrijdje spugen is voor een Canadese student fataal afgelopen. Een jongen uit de hoofdstad Ottawa hield een wedstrijdje verspugen op zijn twintigste verjaardag. Hij viel echter van het balkon op de elfde verdieping, waar het feestje werd gehouden, af.

De student had al flink gedronken en nam een fikse aanloop waarna hij wilde spugen. Hij viel echter over de reling en overleed ter plekke

Bron: Fok! (http://frontpage.fok.nl/nieuws/38762)

Joesoef
25-02-04, 22:20
Net wakker? :tik:

Blade20
25-02-04, 22:23
Geplaatst door Joesoef
Net wakker? :tik:

Wacht even, ik neem een aanloopje........
.....hier kom ik!

TfoeeeeeeeeeeePlof

850
25-02-04, 22:30
Geplaatst door Blade20
Wacht even, ik neem een aanloopje........
.....hier kom ik!

TfoeeeeeeeeeeePlof

Maar heeft die knul nou nog gespuugd tijdens zn val or what?

:hihi: Lijkt me trouwens erg goor om in n poel van spuug te moeten vallen. Ook niet echt leuk voor de dierbare nabestaanden die tot hun schaamte moeten constateren dat ie gestorven is in n plas spuug tijdens het spugen............

sadeeQQ
25-02-04, 22:34
Geplaatst door 850
Maar heeft die knul nou nog gespuugd tijdens zn val or what?

:hihi: Lijkt me trouwens erg goor om in n poel van spuug te moeten vallen. Ook niet echt leuk voor de dierbare nabestaanden die tot hun schaamte moeten constateren dat ie gestorven is in n plas spuug tijdens het spugen............

Dat plasje spuug is niet te zien te midden van dat stront,pis,bloed en hersenen :p

850
25-02-04, 22:42
Geplaatst door sadeeQQ
Dat plasje spuug is niet te zien te midden van dat stront,pis,bloed en hersenen :p

:maf: Maar toch,.....de eer vd familie is voor generaties lang beschadigt. Sterven in n plas spuug tijdens het spugen........erger kan t niet........

barfly
25-02-04, 22:47
Wat een sukkel, ik vraag me af wie die kolerezooi mag opruimen?

jaja
25-02-04, 22:55
Geplaatst door Joesoef
Net wakker? :tik: ik begrijp dat jij je onbegrepen voelt ...

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1192225#post1192225

observer
26-02-04, 15:00
Geplaatst door sadeeQQ
Dat plasje spuug is niet te zien te midden van dat stront,pis,bloed en hersenen :p en nog gediskwalificeerd worden omdat je niet boven stond

als het nu nog een grootste vlek wetstrijd was