PDA

Bekijk Volledige Versie : 750 km file.... chaos



Mark
26-02-04, 09:07
En wonder boven wonder had ik GEEN file op de A13,A20,A16 en A15

God is waarlijk met mij :student:

:boogie:

Simon
26-02-04, 09:10
Ik wilde even genieten door het kaartje van de ANWB op te roepen met alle files in het ROOD maar die pagina is niet bereikbaar. Half nederland klikt er al op. Klikt u mee ?
http://www.anwb.nl/servlet/Satellite?pagename=OpenMarket/ANWB_verkeer/Verkeersinformatie_nederland

Bofko
26-02-04, 09:12
Ik heb mij nog keurig aan het politie-advies gehouden om niet te gaan werken.

Mark
26-02-04, 09:17
Geplaatst door Simon
Ik wilde even genieten door het kaartje van de ANWB op te roepen met alle files in het ROOD maar die pagina is niet bereikbaar. Half nederland klikt er al op. Klikt u mee ?
http://www.anwb.nl/servlet/Satellite?pagename=OpenMarket/ANWB_verkeer/Verkeersinformatie_nederland

Ik had vanmorgen gekeken, rondom utrecht en amsterdam was het helemaal rood, echt niet normaal.

Maar rond DH en R'dam vond ik het wel meevallen (als je de goeie kant oprijdt)

barfly
26-02-04, 09:24
Wat is het leven toch plezierig als je op je fietsje naar je werk peddelt, alleen wel opvallend dat ik om 09:00 de enige was ... Iedereen zit in de file :)

Simon
26-02-04, 09:31
Geplaatst door Mark
Ik had vanmorgen gekeken, rondom utrecht en amsterdam was het helemaal rood, echt niet normaal.

Maar rond DH en R'dam vond ik het wel meevallen (als je de goeie kant oprijdt)

Ja ik kreeg het kaartje nu ook op mijn scherm. Rond Amsterdam en Utrecht is het nog steeds helemaal rood (hoewel er 'nog maar' 500 km file staat) maar rond Den Haag is er niks aan de hand: ik denk dat die ambtenaren gewoon thuis blijven.

Mark
26-02-04, 09:37
Geplaatst door Simon
Ja ik kreeg het kaartje nu ook op mijn scherm. Rond Amsterdam en Utrecht is het nog steeds helemaal rood (hoewel er 'nog maar' 500 km file staat) maar rond Den Haag is er niks aan de hand: ik denk dat die ambtenaren gewoon thuis blijven.

Ik denk eerder dat het komt omdat er in die regio (iig in delft) praktisch geen sneeuw lag....

Simon
26-02-04, 09:59
Geplaatst door Mark
Ik denk eerder dat het komt omdat er in die regio (iig in delft) praktisch geen sneeuw lag....

Haha OK, daar gaan mij vooroordelen ....

sadeeQQ
26-02-04, 17:24
Geplaatst door Mark
Ik had vanmorgen gekeken, rondom utrecht en amsterdam was het helemaal rood, echt niet normaal.

Maar rond DH en R'dam vond ik het wel meevallen (als je de goeie kant oprijdt)

:lole:

was weer een heerlijke korte werkdagje


vertrok om 0700h van huis en was om 0830 op de zaak. die 5 km had ik net zo goed kunnen kruipen :maf2: