PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw dood na hartaanval bij Jezusfilm van Gibson



Simon
26-02-04, 09:36
Vrouw dood na hartaanval bij Jezusfilm van Gibson

NEW YORK - Een vrouw van middelbare leeftijd is woensdag in de Amerikaanse stad Wichita aan een hartaanval bezweken na het zien van de kruisigingscène in de film The Passion of the Christ van regisseur Mel Gibson. Dat heeft de televisiezender KAKE-TV in Wichita gemeld.

Nadat de vrouw de hartaanval had gekregen werd de film stopgezet. De vrouw werd meegenomen naar een ziekenhuis. Artsen stelden kort daarna vast dat ze dood was. De medici wilden niet zeggen of de hartaanval het gevolg was van het zien van de emotionele scène.

De film van de behoudende katholiek Gibson heeft veel losgemaakt. Critici vinden The Passion of the Christ zeer gewelddadig en bloederig. De Anti-Defamation League (ADL), die strijdt tegen antisemitisme, stelde onlangs dat in scènes die zijn gebaseerd op mystieke rooms-katholieke bronnen de schuld van joden voor de dood van Christus wordt overdreven.

The Passion of the Christ ging woensdag in de Verenigde Staten in première en draait vanaf april in de Nederlandse bioscopen.

bron: de Telegraaf

plexus
26-02-04, 10:20
..was vanochtend een paar recensies aan het lezen...op een enkeling na was het behoorlijk negatief.. ben echt benieuwd

taouanza
26-02-04, 10:23
Geplaatst door plexus
..was vanochtend een paar recensies aan het lezen...op een enkeling na was het behoorlijk negatief.. ben echt benieuwd

ik ook

prikkerd
26-02-04, 10:34
And the truth shall send you..............................................
















to your grave :wow: :wow:











leugens leugens leugens

plexus
26-02-04, 10:38
Geplaatst door prikkerd
And the truth shall send you..............................................


to your grave :wow: :wow:



leugens leugens leugens

..heb je 'm a gezien!

prikkerd
26-02-04, 10:41
Geplaatst door plexus
..heb je 'm a gezien!

yup

kom net terug uit Las Vagas


waardeloze film

NIS
26-02-04, 10:42
Grappig, dat wanneer westerlingen ergens op tegen zijn heel normaal wordt gevonden. Wanneer Moslims iets willen laten verbieden of censureren, dan is het de schuld van de tekortkoming van de Islam. Mijn persoonlijke mening is dat alles mag, maar ik benadruk hier wel de twee maatstafen die de media gebruikt. En achter de media zit de normale burger, die toevallig journalistiek koos als baan.

Laat de film lekker draaien en maak je niet zo druk. Go Mel Gibson, Go!

plexus
26-02-04, 10:42
Geplaatst door prikkerd
yup

kom net terug uit Las Vagas


waardeloze film

dat is het ..waardelozefim..niet meer of minder?

taouanza
26-02-04, 10:44
Geplaatst door plexus
dat is het ..waardelozefim..niet meer of minder?

Hij wil het niet voor je verpesten

~Panthera~
26-02-04, 11:57
He wanted to make the film EXTREEM, It had to push people OVER THE EDGE....................

Nou, goed gelukt bij deze vrouw :D
Who's next ? :moe:

Simon
26-02-04, 12:16
May she rest in peace. Maar tegelijkertijd denk ik dat al die commotie rond die film gaat zorgen dat Mel Gibson erg veel geld gaat verdienen aan die film. Uiteraard moet je je geen oordeel aanmeten over een film voordat je hem gezien hebt. Maar tegelijkertijd lijken mij de laatste 12 uur van Jezus (waar de film over gaat) niet de meest interessante uren van zijn leven. Misschien wel als je van sensatie houdt.

taouanza
26-02-04, 12:41
Geplaatst door Simon
May she rest in peace. Maar tegelijkertijd denk ik dat al die commotie rond die film gaat zorgen dat Mel Gibson erg veel geld gaat verdienen aan die film. Uiteraard moet je je geen oordeel aanmeten over een film voordat je hem gezien hebt. Maar tegelijkertijd lijken mij de laatste 12 uur van Jezus (waar de film over gaat) niet de meest interessante uren van zijn leven. Misschien wel als je van sensatie houdt.

Ga je kijken?

Julien
26-02-04, 12:54
ik ben heel erg benieuwd naar deze film en ik ga hem ook zeker bekijken!

Deze film is namelijk wel op de Waarheid berust, want de plaatsvervanger van Jezus , Johannus Paulus II, heeft de film goedgekeurd.. en het is zo dat de Joden samen met de Romeinen schuldig zijn aan de dood van Jezus.

Mel Gibson heeft een zeer goede daad gedaan en heeft het Rooms-katholieke verhaal gevolgd, wat de enige juiste is.

Die verdomde Joden die weer janken over antisemitisme moeten maar lekker thuisblijven en ophouden met het beledigen van deze film.

Julien
26-02-04, 12:58
Geplaatst door plexus
..was vanochtend een paar recensies aan het lezen...op een enkeling na was het behoorlijk negatief.. ben echt benieuwd

de recensies die ik gezien/ gelezen heb, waren juist allemaal zeer positief.

of las jij alleen maar joodse bladen? :D

Maslov
26-02-04, 13:00
want de plaatsvervanger van Jezus , Johannus Paulus II, heeft de film goedgekeurd..

Julien, de paus is de plaatsvervanger van Petrus (en niet van Jezus), die zij de 'eerste paus' noemen.



NIS

Welke westerlingen willen de film censureren dan? Bedoel je de mensen uit vooral joodse hoek?

Julien
26-02-04, 13:12
Julien, de paus is de plaatsvervanger van Petrus (en niet van Jezus), die zij de 'eerste paus' noemen.

klopt, maar petrus is weer de plaatsvervanger van Christus. Ben jij ook Rooms? De paus is Degene die God/ Jezus vertegenwoordigt op Aarde.

Simon
26-02-04, 13:21
Geplaatst door taouanza
Ga je kijken?

Als hij in de videotheek ligt dus dat zal nog wel even duren.

taouanza
26-02-04, 13:25
Geplaatst door Simon
Als hij in de videotheek ligt dus dat zal nog wel even duren.

Dat heb ik ook met The Last Samurai, maar het kan zo zijn dat die film meevalt en dan krijg ik spijt dat ik em niet op het grote doek heb gezien.
Had ik ook met The Gladiator.:)

000NobelPrizes
26-02-04, 14:17
Geplaatst door Julien
klopt, maar petrus is weer de plaatsvervanger van Christus. Ben jij ook Rooms? De paus is Degene die God/ Jezus vertegenwoordigt op Aarde.

Ja en zelfs het Vaticaan heeft al in '65 afstand genomen van de doctrine dat joden schuldig zijn aan de dood van die hippie.

:slapen:

Mark
26-02-04, 14:28
Geplaatst door Julien
ik ben heel erg benieuwd naar deze film en ik ga hem ook zeker bekijken!

Deze film is namelijk wel op de Waarheid berust,

De enige waarheid is dat het hele verhaal verzonnen is



Geplaatst door Julien

want de plaatsvervanger van Jezus , Johannus Paulus II, heeft de film goedgekeurd.. en het is zo dat de Joden samen met de Romeinen schuldig zijn aan de dood van Jezus.

boeie wat die seniele gek ervan vindt


Geplaatst door Julien

Mel Gibson heeft een zeer goede daad gedaan en heeft het Rooms-katholieke verhaal gevolgd, wat de enige juiste is.

het enige juiste is het atheisme


Geplaatst door Julien

Die verdomde Joden die weer janken over antisemitisme moeten maar lekker thuisblijven en ophouden met het beledigen van deze film.

iedereen moet zijn bek houden :corcky:

Kiekeboe
26-02-04, 20:30
zelfs niet geloven is geloven............

Maslov
26-02-04, 20:39
Julien, ik ben a-gnost.