PDA

Bekijk Volledige Versie : Winnaar jackpot haalt prijs niet op



Joesoef
26-02-04, 15:48
Winnaar jackpot haalt prijs niet op


De winnaar van een jackpot van 5 miljoen euro van de Staatsloterijtrekking van 25 februari 2003 heeft zijn prijs een jaar na dato nog steeds niet opgehaald. De gelukkige heeft het lot gekocht bij een sigarenboer in Amsterdam.
Volgens de regels van de Staatsloterij is de prijs verjaard en vervalt het geld aan de staat. Minister Zalm mag zich dus de gelukkige winnaar noemen.
De Staatsloterij heeft het afgelopen jaar er alles aan gedaan om de miljonair in spé te vinden. "Meestal meldt een winnaar zich wel binnen een week. Maar mocht hij zich de komende dagen melden dan zullen we coulant zijn."

www.at5.nl

Joesoef
26-02-04, 15:50
This zo haraam als wat maar ben vorig jaar zo een lot kwijt geraakt ben nu wel wat depressief....

Dragon_Khan
26-02-04, 15:56
God straft meteen! :mad:

Ok da's ook weer onzin, dan zou niemand de Jackpot winnen.

Nou ja prijs je gelukkig:

"Het is makkelijker voor een kameel om door het oog van een naald te komen, dan voor een rijk iemand om in de hemel te geraken."

Daviddavid
26-02-04, 15:59
Geplaatst door Dragon_Khan
God straft meteen! :mad:

Ok da's ook weer onzin, dan zou niemand de Jackpot winnen.

Nou ja prijs je gelukkig:

"Het is makkelijker voor een kameel om door het oog van een naald te komen, dan voor een rijk iemand om in de hemel te geraken."


Je bedoelt het allemaal vast goed, maar ik volg jou niet helemaal vanddag.

Dragon_Khan
26-02-04, 17:35
Welk deel snap je niet?


God straft meteen!:mad:

of


Nou ja prijs je gelukkig:

"Het is makkelijker voor een kameel om door het oog van een naald te komen, dan voor een rijk iemand om in de hemel te geraken."

Het eerste deel heeft betrekking op wat Joesoef MISSCHIEN is overkomen.
Hij heeft namelijk een lot gekocht, maar gokken is Haram. Hij heeft misschien ook het winnende lot gekocht, dat weet je natuurlijk nooit zeker. Dus dat is heel zielig enzo als dat waar is. Maar het zou kunnen zijn dat god hem hiervoor heeft gestraft door hem nou net dát ene lot te laten verliezen.

Het tweede deel heeft betrekking op een citaat uit volgens mij de Koran, die ik eens eerder voorbij heb zien komen. Komt er op neer dat je als je veel geld hebt weinig kans hebt om in de hemel te komen.