PDA

Bekijk Volledige Versie : Saudisch meisje huilt stenen



Orakel
28-02-04, 15:17
Saudisch meisje huilt stenen
27 februari 2004, 14:59:50

MEKKA (ANP) - Artsen in Saudi-Arabië onderzoeken een achtjarig meisje dat sinds een maand stenen huilt. Tot nu toe heeft de medische wetenschap daar geen verklaring voor kunnen vinden, zo meldde vrijdag de Saudi Gazette.

Het verschijnsel is vastgelegd op een videoband. Volgens de artsen is Mara kerngezond. Haar vader heeft tot nu toe acht stenen geteld die uit haar ogen rolden, zo groot als een graankorrel.

Laboratoriumonderzoek heeft aangetoond dat het niet om stenen gaat zoals die in de natuur voorkomen. De harde tranen bestaan grotendeels uit calcium, magnesium, koolstof en urinezuur. De materie is nu voor verder onderzoek naar een geologisch instituut gebracht.

Orakel
28-02-04, 15:23
Geplaatst door Marruecos
Tsja, ik heb er wel een verklaring voor hoor. D'r traanbuisje heeft verbinding met Ur niertjes, en ze heeft wat last van niersteentjes. :nerd: [zeg maar dokter hoor]

:D

'kwil nie weten wat er gebeurt als d'r darmen opspelen.

850
28-02-04, 15:33
Geplaatst door Orakel
:D

'kwil nie weten wat er gebeurt als d'r darmen opspelen.


:verward:

Dutchguy
28-02-04, 15:44
Ik wil nog wel een leuk grindpaadje in mijn tuin.

Huilen kreng! :handbang:

Zwarte Schaap
28-02-04, 16:28
Geplaatst door Orakel
Saudisch meisje huilt stenen
27 februari 2004, 14:59:50

MEKKA (ANP) - Artsen in Saudi-Arabië onderzoeken een achtjarig meisje dat sinds een maand stenen huilt. Tot nu toe heeft de medische wetenschap daar geen verklaring voor kunnen vinden, zo meldde vrijdag de Saudi Gazette.

Het verschijnsel is vastgelegd op een videoband. Volgens de artsen is Mara kerngezond. Haar vader heeft tot nu toe acht stenen geteld die uit haar ogen rolden, zo groot als een graankorrel.

Laboratoriumonderzoek heeft aangetoond dat het niet om stenen gaat zoals die in de natuur voorkomen. De harde tranen bestaan grotendeels uit calcium, magnesium, koolstof en urinezuur. De materie is nu voor verder onderzoek naar een geologisch instituut gebracht.

Ik weet niet of het hetzelfde is maar verleden jaar al was op de libanese televisie een soortgelijke meisje die een steen-/glasachtige tranen huilde. (Toen was het geen saudische meisje maar een libanese meisje)