PDA

Bekijk Volledige Versie : Is er misschien iets structureel mis met de Nederlandse opvoeding....?



Wizdom
29-02-04, 15:23
Agenten in het nauw gedreven in Arnhem 29-02-2004


Enkele surveillerende agenten hebben zaterdagnacht in Arnhem zeven personen aangehouden die hen hadden uitgescholden, geduwd en geslagen. De onrust ontstond op de Korenmarkt, waar de agenten zonder aanleiding door een aantal mensen werden geduwd en getrokken. Toen de politiemensen aangaven hiervan niet gediend te zijn, werden zij beledigd.

Een 32-jarige man uit Heerenveen werd opgepakt, omdat hij de agenten had uitgemaakt voor 'NSB'ers'. Omstanders bemoeiden zich vervolgens met de zaak, waardoor een schermutseling met de surveillanten ontstond. Uiteindelijk werden nog eens zes personen aangehouden, onder meer wegens het beledigen van de agenten en het weigeren van een bevel om weg te gaan.

Later in de nacht werd nog een 19-jarige Anhemmer aangehouden nadat hij zonder aanleiding diverse mensen op de Korenmarkt had mishandeld.

Julien
29-02-04, 15:40
En hoe weet jij dat dit geen allochtonen waren?

Ik zou er iig niet gek van opkijken.

Ontopic, er is niks structureels mis met Nederlandse of Mediterraanse of Arabische of wat dan ook voor opvoeding.

In elke cultuur zitten ouders die wat minder goed opvoeden.

taouanza
29-02-04, 15:43
Geplaatst door Julien
En hoe weet jij dat dit geen allochtonen waren?

Ik zou er iig niet gek van opkijken.

Ontopic, er is niks structureels mis met Nederlandse of Mediterraanse of Arabische of wat dan ook voor opvoeding.

In elke cultuur zitten ouders die wat minder goed opvoeden.

allochtonen roepen geen NSBer die roepen racist!:hihi:

Maar je weet maar nooit.........he Shaheed.

Wizdom
29-02-04, 15:48
Geplaatst door Julien
En hoe weet jij dat dit geen allochtonen waren?

Ik zou er iig niet gek van opkijken.

Ontopic, er is niks structureels mis met Nederlandse of Mediterraanse of Arabische of wat dan ook voor opvoeding.

In elke cultuur zitten ouders die wat minder goed opvoeden.

Julien, dit zijn de alledaagse Pim Fortuyn stink bek praktijken/tactieken... die door zowel de media als de politiek met beide vuile handen zijn aangegrepen voor electoraal onderbuik gewin...

Zie je, zoo simpel is het. Je signaleert ergens iets wat ergernis opwekt en bombardeert het tot een thema waarbij in de tussentijd onherstelbare schade wordt aangericht.

Vieze goedkope Pim Fortuyn bek praktijken zijn dat ...

Mill
29-02-04, 15:49
Geplaatst door taouanza
Maar je weet maar nooit.........he Shaheed.

:hihi: Die kreeg uiteindelijk nog clementie doordat beheer de titel BLANKE AUTOCHTONE NEDERLANDER MISBRUIKT KLEINDOCHTERS weghaalde.

Julien
29-02-04, 15:55
Geplaatst door Wizdom
Julien, dit zijn de alledaagse Pim Fortuyn stink bek praktijken/tactieken... die door zowel de media als de politiek met beide vuile handen zijn aangegrepen voor electoraal onderbuik gewin...

Zie je, zoo simpel is het. Je signaleert ergens iets wat ergernis opwekt en bombardeert het tot een thema waarbij in de tussentijd onherstelbare schade wordt aangericht.

Vieze goedkope Pim Fortuyn bek praktijken zijn dat ...

Jij doet nu al dagenlang precies hetzelfde man!

Maar goed, dan weet ik dat jij ook z'n eentje bent. Een vieze Pim Fortuyn bek!

Ik distantieer me iig van dit soort mensen.

Wizdom
29-02-04, 16:03
Geplaatst door Julien
Jij doet nu al dagenlang precies hetzelfde man!

Maar goed, dan weet ik dat jij ook z'n eentje bent. Een vieze Pim Fortuyn bek!

Ik distantieer me iig van dit soort mensen.

Hoe voelt het...?

Blade20
29-02-04, 16:03
Stay on-topic graag! [mod]

Julien
29-02-04, 16:12
Geplaatst door Wizdom
Hoe voelt het...?

Mij doet het niks, want ik heb geen Nederlandse opvoeding gehad. Maar als je begint over hoe slecht het Westen is, dan vind ik dat er eerst naar je zelf gekeken moet worden.

Wizdom
29-02-04, 16:14
Geplaatst door Blade20
Is er iets Structureel mis met Wizdom?

Iedereen kent Wizdom wel. Het is het gefrustreerde mannetje die zo-ongeveer iedere dag tegen de samenleving aanstampt in Nederland. Naar zijn mening zijn de Islamitische normen en waarden superieur aan de Islamitische normen en waarden. Wat wellicht menig bezoeker van NVDD zich afvraagd is of Wizdom niet door heeft dat hij zich in een land bevindt waarin totaal andere normen en waarden gelden.

Schijnbaar heeft Wizdom niet door dat hij gewoon moet accepteren hoe er in Nederland, Duitsland, Belgie, Luzemburg, Engeland, Ierland, Frankrijk, Spanje, Italie, Oostenrijk, Zwitserland en talloze andere landen op de gehele wereld wordt geleefd zonder de Islamitische normen en waarden en dat al zeker zo lang doen als de Islamitische landen in het MO.

beste lezers, wat Blade20 zich afvraagd is Wanneer krijgt Wizdom een ban? en wanneer realiseerd Wizdom dat hij niet zo asociaal moet zijn om enkel de Islamitische normen en waarden als de juiste te zien?

Mvg,

Blade20

Het enige wat je kunt zeggen is dat ik op zijn minst kritisch ben ten aanzien van wat men voor zoete koek neemt... Ik heb natuurlijk ook wel positieve dingen te zeggen over de Nederlandse gemeenschap maar daar is dit forum niet voor.

Derhalve probeer ik soms zaken te relativeren... Het wordt blijkbaar niet door iedereen op prijs gesteld...

Mvg,

Wizdom

Blade20
29-02-04, 16:16
He Wizdom, ik wil je even zeggen dat ik erg dankbaar ben dat je conflicten veroorzaakt, daar leef ik helemaal in op.

Dit soort dingen zijn normaal. Leer ze maar te accepteren en troost je, het CDA is bezig met het herinstellen van de Christenlijke normen en waarden die sinds het begin van de jaren 60 en 70 met de instroom van de nieuwe generatie allochtonen zijn verslechter in een poging van de inboorlingen om zich aan te passen aan de allochtonen die hun eigen cultuur meebrachten.

mrz
29-02-04, 16:29
Naja structureel mis ligt ook aan interpretatie. Zo fietste ik gister zonder licht zegt iemand die me denkt te moeten helpen natuurlijk met beste bedoelingen no pun intended: "hee doe je licht aan" ik wilde bijna zeggen discrimineer niet... :moe: Maargoed toen waren ze er alweer vandoor... :ergleuk: :watte?:

Om ontopic te blijven, er is vanalles mis met de nederlandse opvoeding, vooral als het eraan ontbreekt.

Me iz out...

Zwarte Schaap
29-02-04, 16:44
Geplaatst door Blade20
He Wizdom, ik wil je even zeggen dat ik erg dankbaar ben dat je conflicten veroorzaakt, daar leef ik helemaal in op.

Dit soort dingen zijn normaal. Leer ze maar te accepteren en troost je, het CDA is bezig met het herinstellen van de Christenlijke normen en waarden die sinds het begin van de jaren 60 en 70 met de instroom van de nieuwe generatie allochtonen zijn verslechter in een poging van de inboorlingen om zich aan te passen aan de allochtonen die hun eigen cultuur meebrachten.

Ik denk dat je met gemak 100 incidenten per dag kunt vinden waarbij autochtonen betrokken zijn. Als je die dus op dezelfde hetzerige wijze zou presenteren zou de gemiddelde autochtoon een zware minderwaardigeheidscomplex oplopen.

Ik denk dat het zuipen en de dronkemanschapsrelletjes heus niet door de allochtonen is mee gebracht. Dat het juist andersom is en dat veel allochtonen de weg naar de bierfles ook hebben ontdekt. Juist deze geintegreerde allochtonen leveren soortgelijke problemen op.

Blade20
29-02-04, 16:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik denk dat je met gemak 100 incidenten per dag kunt vinden waarbij autochtonen betrokken zijn. Als je die dus op dezelfde hetzerige wijze zou presenteren zou de gemiddelde autochtoon een zware minderwaardigeheidscomplex oplopen.

Ik denk dat het zuipen en de dronkemanschapsrelletjes heus niet door de allochtonen is mee gebracht. Dat het juist andersom is en dat veel allochtonen de weg naar de bierfles ook hebben ontdekt. Juist deze geintegreerde allochtonen leveren soortgelijke problemen op.

Ik wijs hierbij door naar het topic Is er misschien iets structureel mis met sommige prikkers op het forum?.

Wizdom
29-02-04, 16:46
Geplaatst door Blade20
He Wizdom, ik wil je even zeggen dat ik erg dankbaar ben dat je conflicten veroorzaakt, daar leef ik helemaal in op.

Dit soort dingen zijn normaal. Leer ze maar te accepteren en troost je, het CDA is bezig met het herinstellen van de Christenlijke normen en waarden die sinds het begin van de jaren 60 en 70 met de instroom van de nieuwe generatie allochtonen zijn verslechter in een poging van de inboorlingen om zich aan te passen aan de allochtonen die hun eigen cultuur meebrachten.

Conflicten veroorzaak...? Dit is een discussie site.

Julien
29-02-04, 16:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik denk dat het zuipen en de dronkemanschapsrelletjes heus niet door de allochtonen is mee gebracht. Dat het juist andersom is en dat veel allochtonen de weg naar de bierfles ook hebben ontdekt. Juist deze geintegreerde allochtonen leveren soortgelijke problemen op.

Hahahaha! Waar komt hasj vandaan?
en jij hebt het over de problemen van autochtonen met verdovende middelen?

Zwarte Schaap
29-02-04, 16:50
Geplaatst door Blade20
Ik wijs hierbij door naar het topic Is er misschien iets structureel mis met sommige prikkers op het forum?. Ik doe niet aan verwijzen en verhuizen. Kopieer je antwoord maar hiernaar toe. Ik hou van direct discusseren en niet via links en verwijzingen. Dat doolhof gedoe trekt me niet.