PDA

Bekijk Volledige Versie : Is er misschien iets structureel mis met bepaalde prikkers op dit forum?



RinC
29-02-04, 16:13
Wizdom en Balde20

Als jullie zo doorgaan met zulke topictitels, dan kan dat resulteren in strafpunten!

Laatste waarschuwing voor jullie beiden (en anderen die in het hun hoofd halen)

-Y-

Julien
29-02-04, 16:16
Het grappigste vind ik nog dat Wizdoms punt (dat de Westerse samenleving slecht is) nu helemaal niet meer serieus genomen wordt! :D

Goed gedaan hoor, Wizdom ;)

mrz
29-02-04, 16:16
Er is iets meer dan structueel mis met de grammatica en spellingsregels hier op forum vraag me af wat nou erger is eigenlijk maargoed. :cheefbek:

En Julien wat schiet jij er precies mee op jezelf dommer voor te doen dan je hopelijk bent? Sorry to say. :ego:

Wizdom
29-02-04, 16:20
Geplaatst door RinCoonie
Wizdom en Balde20

Als jullie zo doorgaan met zulke topictitels, dan kan dat resulteren in strafpunten!

Laatste waarschuwing voor jullie beiden (en anderen die in het hun hoofd halen)

-Y-

Beste Rincoonie,

Ik begrijp dat de titels afgezien van de terechte vraagstelling ook best wel prikkelend/provocatief werken.

Wat ik hiermee wil bereiken is dat de Media die dit soort provocerende en prikkelende statements elke dag maakt zich realiseert wat voor uitwerking dit heeft op de mensen.

Zoals ik uit je topic opmerk werkt het best wel frustrerend anders had je de topic niet geopend. Ik hoop dat de media en Pim Fortuyns zich dat ook realiseren...

Vrede,

Wizdom

Julien
29-02-04, 16:21
Geplaatst door mrz
Er is iets meer dan structueel mis met de grammatica en spellingsregels hier op forum vraag me af wat nou erger is eigenlijk maargoed. :cheefbek:

En Julien wat schiet jij er precies mee op jezelf dommer voor te doen dan je hopelijk bent? Sorry to say. :ego:

Waar heb jij het nou over?

Julien
29-02-04, 16:22
Geplaatst door Wizdom
Beste Rincoonie,

Ik begrijp dat de titels afgezien van de terechte vraagstelling ook best wel prikkelend/provocatief werken.

Wat ik hiermee wil bereiken is dat de Media die dit soort provocerende en prikkelende statements elke dag maakt zich realiseert wat voor uitwerking dit heeft op de mensen.

Zoals ik uit je topic opmerk werkt het best wel frustrerend anders had je de topic niet geopend. Ik hoop dat de media en Pim Fortuyns zich dat ook realiseren...

Vrede,

Wizdom

Dus als 1 gek iets doet, moet je gelijk net zo gek doen? :mad:

Blade20
29-02-04, 16:23
Ik leef helemaal op in het conflict!

Oog om oog, tand om tand. :ninja2:

Je kan wel constant stampen tegen een bepaalde cultuur, maar dan moet je ook op zijn tijd tegenlicht geven. Bij Wizdom ontbreekt dat. Dus kreeg hij deze getypte stamp tegen zijn schenen.

En mijn typvouten? Ach, gewoon sneltypen en Limbolands.

Wizdom
29-02-04, 16:25
Geplaatst door Julien
Dus als 1 gek iets doet, moet je gelijk net zo gek doen? :mad:

Het probleem is dat je een gek niet makkelijk kunt stoppen tenzij hij/zij zich realiseert dat hij/zij gek doet....

Dat kun je wellicht door hem/haar met haar gedrag te confronteren...

Blade20
29-02-04, 16:29
Geplaatst door Wizdom
Het probleem is dat je een gek niet makkelijk kunt stoppen tenzij hij/zij zich realiseert dat hij/zij gek doet....

Dat kun je wellicht door hem/haar met haar gedrag te confronteren...

Onzin!

Wat er stigmatiseerd op dit forum is juist dat de media stigmatiseerd, terwijl dit hier zeer overdreven wordt door mensen zoals jouw Wizdom. Als je de gemiddelde krant openslaat zie je helemaal niets van die zogenoemde stigmatisering. Je wekt enkel de indruk op door constant artikelen aan te halen die allochtonen negatief in het nieuws brengen, zonder de positieve artikelen erbij te halen.

Je bent dus in wijze zelf je eigen stigmatiseur. En door hier te stigmatiseren zet je het voort en speel je in dat hele kleine groepje wat wel stigmatiseerd zijn hand.

Wizdom
29-02-04, 16:34
Geplaatst door Blade20
Onzin!

Wat er stigmatiseerd op dit forum is juist dat de media stigmatiseerd, terwijl dit hier zeer overdreven wordt door mensen zoals jouw Wizdom. Als je de gemiddelde krant openslaat zie je helemaal niets van die zogenoemde stigmatisering. Je wekt enkel de indruk op door constant artikelen aan te halen die allochtonen negatief in het nieuws brengen, zonder de positieve artikelen erbij te halen.

Je bent dus in wijze zelf je eigen stigmatiseur. En door hier te stigmatiseren zet je het voort en speel je in dat hele kleine groepje wat wel stigmatiseerd zijn hand.

Ben ik niet mee eens. Er is een overload aan stigmatiserend nieuws over allochtonen. Je kunt het alleen relativeren door ook aandacht te geven aan misstanden bij autochtonen anders lijkt het alsof autochtonen perfecte mensen zijn en dat is niet zo!

mrz
29-02-04, 16:35
Geplaatst door Julien
Waar heb jij het nou over?

Iets anders, maargoed, vraag in topic kun je natuurlijk alleen maar ja op zeggen helaas. :cheefbek:

Blade20
29-02-04, 16:37
Geplaatst door Wizdom
Ben ik niet mee eens. Er is een overload aan stigmatiserend nieuws over allochtonen. Je kunt het alleen relativeren door ook aandacht te geven aan misstanden bij autochtonen anders lijkt het alsof autochtonen perfecte mensen zijn en dat is niet zo!

Wellicht let jij onbewust teveel op bepaalde berichten en hecht je daar meer waarden aan dan de gewone berichten. Dat kan een reden zijn voor het beeld wat je hebt. Ik persoonlijk krijg helemaal niet de indruk dat de media stigmatiseerd, niet van het nieuws op TV of het nieuws in mijn krantje.

Er is wel de een of andere verdwaalde columnist hier en daar te vinden die stigmatiseerd, maar voor de rest niet.