PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslimhomo op posters moeten discussie aanjagen



mark61
29-02-04, 18:16
De meeste moslims hebben het niet zo op homo's. Moeten anti-gevoelens voorzichtig worden weggemasseerd, of is het tijd om de boel wakker te schudden met provocerende posters?

Ze zitten wel in het laatste nummer van het homojongerenblad Expreszo gevouwen, maar ze hangen niet op straat, de foto's van zoenende moslimhomo's. ,,We willen de discussie uitlokken'', zegt hoofdredacteur Merlijn Hefling, ,,islamitische homojongeren uitnodigen om mee te praten over hoe wij met hun emancipatie kunnen helpen.''

Drie van de vier modellen zijn echt moslim en homo. Eén Turks meisje is in het echt hetero. ,,Het was moeilijk om mensen te vinden die durfden'', zegt Hefling. Aanvankelijk was het idee om de posters buiten op te hangen, maar daar ziet het blad voorlopig vanaf. Te provocerend, denkt de redactie, en ook een beetje raar, omdat er nog helemaal geen moslims bij de campagne betrokken zijn. Expreszo wil eerst weten hoe die erover denken. ,,We zijn bang dat we moslims alleen maar tegen ons in het harnas jagen. Dat kan zelfs gevaarlijk zijn.''

Hefling doelt op het lot van Carim Bouzian. De 21-jarige Antwerpenaar is voorman van Jong Agalev (zo'n beetje het Belgische GroenLinks), van Marokkaanse komaf én homo. Een half jaar geleden lanceerde hij het idee voor een postercampagne over islamitische homo's, lesbiennes en biseksuelen. Het kwam hem op woedende reacties en bedreigingen te staan. Hij kreeg bewaking.

,,Maar de positieve reacties van allochtone jongeren wegen zwaarder'', zegt Bouzian. ,,Die moedigen me juist aan om nog confronterender te zijn.'' De posters hangen nog niet. Toen de koepel van Marokkaanse moskeeen in België van Bouzians plannen hoorde, benaderde die hem. De moskeebestuurders beloofden dat zij imams het taboe op homoseks zouden laten aankaarten in de vrijdagpreek, mits hij van zijn plannen zou afzien. ,,Maar ze hebben niets gedaan'', zegt Bouzian, ,,daarom gaat mijn partij de posters nu toch aanplakken.''

Bouzian is vanavond bij een debat over de posters in Den Haag, dat Expreszo organiseert. Hij denkt niet dat zijn actie averechts zal werken. ,,De vrijheid van autochtone homo's is mede te danken aan de heel verwijfde homo's die in de jaren tachtig de discotheken ingingen, ook al gaf dat toen een hoop weerstand. En neem de grachtenparade in Amsterdam, die heeft ook veel bijgedragen.''

Expreszo moet niet terugschrikken, vindt Bouzian. ,,Maar ik zou hen wel aanraden om een allochtone woordvoerder te vinden en de steun van een politieke partij te krijgen.'' Om een allochtone woordvoerder zit Expreszo te springen, maar samenwerken met een politieke partij wil de redactie niet. ,,We zijn onafhankelijk.''

Het wordt niet helemaal de eerste keer dat in Nederland een allochtone homo op een poster komt. In het kader van 'Amsterdam leeft samen', een internetdiscussie van de gemeente over 'diversiteit', hing een tijd een affiche in de hoofdstad waarop een donkere jongen in de armen van een witte jongen ligt met de tekst 'Verliefd of verworpen?'. Die afbeelding maakte veel reacties los op de website, van 'Het is gewoonweg vies!' tot 'Allah heeft de mens gecreëerd en als hij homo is kan hij daar niets aan doen'.

[Bron: Trouw, 26 februari 2004 - door Kustaw Bessems]

Zwarte Schaap
29-02-04, 18:22
Zeldzame uitbraak infectieziekte in homoscene


ROTTERDAM (ANP) - In de homoscene in Rotterdam en Amsterdam hebben meer dan twintig mensen de seksueel overdraagbare infectieziekte LGV (lymphogranuloma venereum) opgelopen. Zo'n uitbraak van deze zeldzame infectie is nooit eerder in Nederland voorgekomen.

Gezondheidsdiensten hebben tot gezamenlijke bestrijding besloten. Het gaat in alle gevallen om mannen met homoseksuele contacten, voornamelijk uit de leer- en partyscene, aldus zaterdag de GGD in Rotterdam. Klachten die door de infectie kunnen voorkomen, zijn zweren in het laatste stuk van de darm, verstopping en bloed in de ontlasting. De gezondheidsdiensten hebben actie genomen om verdere verspreiding te voorkomen.

Een groot deel van de mannen is HIV-positief. Omdat ze seksuele contacten hebben gehad in verschillende Europese steden gaat de GGD ervan uit dat het probleem ook elders voorkomt.

Tropen

Een groot aantal diensten zoals de GGD Rotterdam, GG&GD Amsterdam, SOA Aids Nederland en de HIV-vereniging voert de bestrijding gezamenlijk uit. Ze geven voorlichting en proberen in contact te komen met seksuele partners van de besmette mannen. Met een brief in het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde zijn alle medici geïnformeerd.

LGV komt normaal in de tropen voor. De aandoening kan men krijgen via seksueel contact, waarbij slijmvliezen met elkaar in aanraking komen. LGV wordt veroorzaakt door een speciaal type chlamydia bacterie. De infectie is in tegenstelling tot gewone chlamydia niet door middel van een eenmalige behandeling met antibiotica te genezen. Patiënten krijgen een kuur van drie weken.

Bron: ANP 28/02/04

000NobelPrizes
29-02-04, 18:23
Ik vind het goed van het blad Expreszo om het voortouw te nemen. Homoseksualiteit was voor Nederland allang een ingeburgerd iets (sterker nog, Holland loopt weg met Albert, Carlo, Gordon, Hans etc etc) maar voor deze immigranten nog niet. Het is een sympathiek gebaar om te proberen ook voor hen die acceptatie te bereiken.

Dat is Schaap vast met me eens ;)

mark61
29-02-04, 18:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zeldzame uitbraak infectieziekte in homoscene


? Wat heeft dit met het bovenstaande te maken? Overigens wordt de dodelijke ziekte AIDS, misschien kent u die wel, voornamelijk door hetero's overgedragen. als het je daar om gaat.

taouanza
29-02-04, 18:28
Geplaatst door 000NobelPrizes
Ik vind het goed van het blad Expreszo om het voortouw te nemen. Homoseksualiteit was voor Nederland allang een ingeburgerd iets (sterker nog, Holland loopt weg met Albert, Carlo, Gordon, Hans etc etc) maar voor deze immigranten nog niet. Het is een sympathiek gebaar om te proberen ook voor hen die acceptatie te bereiken.

Dat is Schaap vast met me eens ;)


Nou nog die immigranten accepteren.:wink:

mark61
29-02-04, 18:29
Geplaatst door taouanza
Nou nog die immigranten accepteren.:wink:

Ja eh alleen als ze homolesbo zijn.

000NobelPrizes
29-02-04, 18:34
Geplaatst door taouanza
Nou nog die immigranten accepteren.:wink:
hahaha... schatje.

Als homo's mij gaan veroordelen dat ik niet homoseksueel ben en zij mij daarom als afvallige beschouwen, dan zou het snel afgelopen zijn met mijn vriendschappen met homo's ;)

Zwarte Schaap
29-02-04, 18:34
Geplaatst door mark61
? Wat heeft dit met het bovenstaande te maken? Overigens wordt de dodelijke ziekte AIDS, misschien kent u die wel, voornamelijk door hetero's overgedragen. als het je daar om gaat.

Oud nieuws is al een hele discussie over geweest.


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1195779#post1195779

RinC
29-02-04, 18:34
Geplaatst door taouanza
Nou nog die immigranten accepteren.:wink:


:D

Dutchguy
29-02-04, 19:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Oud nieuws is al een hele discussie over geweest.


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1195779#post1195779

Waarom post je het dan zelf in deze thread? Of is dit weer ff met modder gooien en dan zelf hard weg hollen?

taouanza
29-02-04, 19:45
Geplaatst door 000NobelPrizes
hahaha... schatje.

Als homo's mij gaan veroordelen dat ik niet homoseksueel ben en zij mij daarom als afvallige beschouwen, dan zou het snel afgelopen zijn met mijn vriendschappen met homo's ;)


huh?

mark61
29-02-04, 20:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Oud nieuws is al een hele discussie over geweest.

Oh excuus dacht dat ik goed gezocht had. Maar dan nog een reactie van lik me vestje.

Zwarte Schaap
29-02-04, 20:38
Geplaatst door Dutchguy
Waarom post je het dan zelf in deze thread? Of is dit weer ff met modder gooien en dan zelf hard weg hollen?

Moddergooiers moet je met modder beantwoorden. Ik wens een discussie op niveau, posters vallen voor mij daar niet onder. Dat shockeren beantwoord ik het liefst met eenzelfde shock.

Julien
29-02-04, 20:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Moddergooiers moet je met modder beantwoorden. Ik wens een discussie op niveau, posters vallen voor mij daar niet onder. Dat shockeren beantwoord ik het liefst met eenzelfde shock.

Wat is er dan shockerend volgens jou aan die poster?

Julien
29-02-04, 20:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Moddergooiers moet je met modder beantwoorden. Ik wens een discussie op niveau, posters vallen voor mij daar niet onder. Dat shockeren beantwoord ik het liefst met eenzelfde shock.

Wat is er dan shockerend volgens jou aan die poster?

Julien
29-02-04, 20:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Moddergooiers moet je met modder beantwoorden. Ik wens een discussie op niveau, posters vallen voor mij daar niet onder. Dat shockeren beantwoord ik het liefst met eenzelfde shock.

Wat is er dan shockerend volgens jou aan die poster?

Zwarte Schaap
29-02-04, 20:43
Geplaatst door mark61
Oh excuus dacht dat ik goed gezocht had. Maar dan nog een reactie van lik me vestje.

Dat is daarvoor al uitgebreid behandelt al in de fase dat de belg het in belgie probeerde. De hele homodiscussie heeft geen zin, homosexualiteit is gewoon uit den boze, klaar is kees. En zeker nadat ze als uitgehongerde wolven de moslims hetzerig gebruikt hebben om hun subsidies te verlengen.

Ik ben wat dat betreft uitgepraat omtrent de homosexualiteit die keer op keer wil scoren achter de rug om van moslims.

Wanne play hard, you will get it hard.

Dutchguy
29-02-04, 20:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Moddergooiers moet je met modder beantwoorden. Ik wens een discussie op niveau, posters vallen voor mij daar niet onder. Dat shockeren beantwoord ik het liefst met eenzelfde shock.

Ik denk niet dat dat werkt en dat er ook maar iemand dat zo begrepen heeft. Je kunt dan veel beter zeggen dat de actie je tegen de borst stuit.

Goodnight
29-02-04, 20:44
Geplaatst door 000NobelPrizes
Ik vind het goed van het blad Expreszo om het voortouw te nemen. Homoseksualiteit was voor Nederland allang een ingeburgerd iets (sterker nog, Holland loopt weg met Albert, Carlo, Gordon, Hans etc etc) maar voor deze immigranten nog niet. Het is een sympathiek gebaar om te proberen ook voor hen die acceptatie te bereiken.

Dat is Schaap vast met me eens ;)

Zag toevallig eergisterenavond een scene van 'Schatjes'.
Volgens mij was die film van medio jaren tachtig?

Werden twee homosexuelen opgejaagd en eentje werd in elkaar geslagen, kreeg scheldwoorden naar zijn hoofd geslinger en tenslotte volgekliedert met lipstick....

Kortom, zolang geleden was het dus niet :wink:

Dutchguy
29-02-04, 20:45
Geplaatst door Goodnight
Zag toevallig eergisterenavond een scene van 'Schatjes'.
Volgens mij was die film van medio jaren tachtig?

Werden twee homosexuelen opgejaagd en eentje werd in elkaar geslagen, kreeg scheldwoorden naar zijn hoofd geslinger en tenslotte volgekliedert met lipstick....

Kortom, zolang geleden was het dus niet :wink:

Je kunt het ook positief benaderen en stellen dat er dus in zeer korte tijd dus veel veranderd is. :wink:

Zwarte Schaap
29-02-04, 20:46
Geplaatst door Julien
Wat is er dan shockerend volgens jou aan die poster?

Gewoon beter lezen en als je op de hoogte was van de belg die dat bedacht had dan begrijp je me beter.

Goodnight
29-02-04, 20:47
Geplaatst door Dutchguy
Je kunt het ook positief benaderen en stellen dat er dus in zeer korte tijd dus veel veranderd is. :wink:

Nah, ben van het negatieve stempel.... :tik:

Julien
29-02-04, 20:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Gewoon beter lezen en als je op de hoogte was van de belg die dat bedacht had dan begrijp je me beter.

Ik vraag wat JIJ er schokerend aan vindt!! Je bent toch geen schaap die de andere gefrustreerde homofoben namekkert?

000NobelPrizes
29-02-04, 20:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
[B De hele homodiscussie heeft geen zin, homosexualiteit is gewoon uit den boze, klaar is kees. [/B]

Nee Kees, dit is niet klaar.
Als je deze stelling wilt volhouden, woon je in het verkeerde land.

Dutchguy
29-02-04, 20:52
Geplaatst door Goodnight
Nah, ben van het negatieve stempel.... :tik:

Ik niet hoor, ik vind dit wel helemaal ok!

Zwarte Schaap
29-02-04, 20:53
Geplaatst door Dutchguy
Ik denk niet dat dat werkt en dat er ook maar iemand dat zo begrepen heeft. Je kunt dan veel beter zeggen dat de actie je tegen de borst stuit.

Dat kun je dan beter tegen je vriendjes zeggen ik ben niet gediend van dat soort schijnheilige acties. Ik heb al genoeg geschreven hoe schijnheilig de homoscene meeteert op de anti-islam gevoelens.

000NobelPrizes
29-02-04, 20:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat kun je dan beter tegen je vriendjes zeggen ik ben niet gediend van dat soort schijnheilige acties. Ik heb al genoeg geschreven hoe schijnheilig de homoscene meeteert op de anti-islam gevoelens.

:)

Zou Schaap nu gewoon wanhopig bezig zijn met het redden van gelovige zieltjes?

En Schaap, voor jou info: de moho's zijn allesbehalve schijnheilig en al helemaal niet bezig met de islam: die komen openlijk uit voor hun homoseksualiteit, en ze zijn maar wat blij dat ze een maatschappij hebben gevonden waarin ze hun eigen identiteit en geluk kunnen nastreven.

Zwarte Schaap
29-02-04, 20:59
Geplaatst door 000NobelPrizes
Nee Kees, dit is niet klaar.
Als je deze stelling wilt volhouden, woon je in het verkeerde land.

Als jij jouw stelling mij wilt opleggen leef je pas in een verkeerde land.

Zwarte Schaap
29-02-04, 20:59
Geplaatst door 000NobelPrizes
Nee Kees, dit is niet klaar.
Als je deze stelling wilt volhouden, woon je in het verkeerde land.

Als jij jouw stelling mij wilt opleggen leef je pas in een verkeerde land.

Zwarte Schaap
29-02-04, 20:59
Geplaatst door 000NobelPrizes
Nee Kees, dit is niet klaar.
Als je deze stelling wilt volhouden, woon je in het verkeerde land.

Als jij jouw stelling mij wilt opleggen leef je pas in een verkeerde land.

Julien
29-02-04, 20:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat kun je dan beter tegen je vriendjes zeggen ik ben niet gediend van dat soort schijnheilige acties. Ik heb al genoeg geschreven hoe schijnheilig de homoscene meeteert op de anti-islam gevoelens.

bullshit.

men spreekt ook schande van christelijke dominees die homosexualiteit afkeuren.

niet altijd zeuren over anti-islamisme.

Dutchguy
29-02-04, 21:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat kun je dan beter tegen je vriendjes zeggen ik ben niet gediend van dat soort schijnheilige acties. Ik heb al genoeg geschreven hoe schijnheilig de homoscene meeteert op de anti-islam gevoelens.

En wie versta jij onder 'mijn vriendjes'? Omdat ik homo ben vertegenwoordig ik alle homo's? En dan vooral de negatieve uitspattingen zeker.
Beetje zoals elke Marokkaan vereenzelvigd wordt met criminele rotjochies nietwaar ZS?

Wat me verder stoort is dat in jouw wereldbeeld moslims altijd de enige denkbare slachtoffers zijn. Als een moslim een homo in elkaar ramt had die homo maar rekening moeten houden met het feit dat homosexualiteit 'haram' is? Dat beeld roep jij op. Het is aan jouw om uit te leggen of ik ver van de waarheid zit.

Zwarte Schaap
29-02-04, 21:02
Geplaatst door Julien
Ik vraag wat JIJ er schokerend aan vindt!! Je bent toch geen schaap die de andere gefrustreerde homofoben namekkert?

Ik vind het shockerend dat ze blijven meeteren op de anti-islamhetze.

Zwarte Schaap
29-02-04, 21:08
Geplaatst door Dutchguy
En wie versta jij onder 'mijn vriendjes'? Omdat ik homo ben vertegenwoordig ik alle homo's? En dan vooral de negatieve uitspattingen zeker.
Beetje zoals elke Marokkaan vereenzelvigd wordt met criminele rotjochies nietwaar ZS?

Wat me verder stoort is dat in jouw wereldbeeld moslims altijd de enige denkbare slachtoffers zijn. Als een moslim een homo in elkaar ramt had die homo maar rekening moeten houden met het feit dat homosexualiteit 'haram' is? Dat beeld roep jij op. Het is aan jouw om uit te leggen of ik ver van de waarheid zit.

Jouw vriendjes die actie voeren en alszodanig kom jij voor hun op door tegen mij te ageren.

Je kunt je verhaaltje omtrent mij zo vertellen als dat je zelf wilt ik wens gewoon met rust gelaten te worden omtrent jouw sexuele voorkeur. Ik wens niet elke keer met jouw sexualiteit geconfronteerd te worden. Trouwens niet alleen die van jouw maar ook die van anderen.

Ik ga ook niet in mijn mening omtrent de homosexualiteit posters verspreiden met de nieuwe besmettelijke ziekte bij anussen en dikke darmen.

Zwarte Schaap
29-02-04, 21:09
Geplaatst door Dutchguy
En wie versta jij onder 'mijn vriendjes'? Omdat ik homo ben vertegenwoordig ik alle homo's? En dan vooral de negatieve uitspattingen zeker.
Beetje zoals elke Marokkaan vereenzelvigd wordt met criminele rotjochies nietwaar ZS?

Wat me verder stoort is dat in jouw wereldbeeld moslims altijd de enige denkbare slachtoffers zijn. Als een moslim een homo in elkaar ramt had die homo maar rekening moeten houden met het feit dat homosexualiteit 'haram' is? Dat beeld roep jij op. Het is aan jouw om uit te leggen of ik ver van de waarheid zit.

Jouw vriendjes die actie voeren en alszodanig kom jij voor hun op door tegen mij te ageren.

Je kunt je verhaaltje omtrent mij zo vertellen als dat je zelf wilt ik wens gewoon met rust gelaten te worden omtrent jouw sexuele voorkeur. Ik wens niet elke keer met jouw sexualiteit geconfronteerd te worden. Trouwens niet alleen die van jouw maar ook die van anderen.

Ik ga ook niet in mijn mening omtrent de homosexualiteit posters verspreiden met de nieuwe besmettelijke ziekte bij anussen en dikke darmen.

Zwarte Schaap
29-02-04, 21:09
Geplaatst door Dutchguy
En wie versta jij onder 'mijn vriendjes'? Omdat ik homo ben vertegenwoordig ik alle homo's? En dan vooral de negatieve uitspattingen zeker.
Beetje zoals elke Marokkaan vereenzelvigd wordt met criminele rotjochies nietwaar ZS?

Wat me verder stoort is dat in jouw wereldbeeld moslims altijd de enige denkbare slachtoffers zijn. Als een moslim een homo in elkaar ramt had die homo maar rekening moeten houden met het feit dat homosexualiteit 'haram' is? Dat beeld roep jij op. Het is aan jouw om uit te leggen of ik ver van de waarheid zit.

Jouw vriendjes die actie voeren en alszodanig kom jij voor hun op door tegen mij te ageren.

Je kunt je verhaaltje omtrent mij zo vertellen als dat je zelf wilt ik wens gewoon met rust gelaten te worden omtrent jouw sexuele voorkeur. Ik wens niet elke keer met jouw sexualiteit geconfronteerd te worden. Trouwens niet alleen die van jouw maar ook die van anderen.

Ik ga ook niet in mijn mening omtrent de homosexualiteit posters verspreiden met de nieuwe besmettelijke ziekte bij anussen en dikke darmen.

Zwarte Schaap
29-02-04, 21:09
Geplaatst door Dutchguy
En wie versta jij onder 'mijn vriendjes'? Omdat ik homo ben vertegenwoordig ik alle homo's? En dan vooral de negatieve uitspattingen zeker.
Beetje zoals elke Marokkaan vereenzelvigd wordt met criminele rotjochies nietwaar ZS?

Wat me verder stoort is dat in jouw wereldbeeld moslims altijd de enige denkbare slachtoffers zijn. Als een moslim een homo in elkaar ramt had die homo maar rekening moeten houden met het feit dat homosexualiteit 'haram' is? Dat beeld roep jij op. Het is aan jouw om uit te leggen of ik ver van de waarheid zit.

Jouw vriendjes die actie voeren en alszodanig kom jij voor hun op door tegen mij te ageren.

Je kunt je verhaaltje omtrent mij zo vertellen als dat je zelf wilt ik wens gewoon met rust gelaten te worden omtrent jouw sexuele voorkeur. Ik wens niet elke keer met jouw sexualiteit geconfronteerd te worden. Trouwens niet alleen die van jouw maar ook die van anderen.

Ik ga ook niet in mijn mening omtrent de homosexualiteit posters verspreiden met de nieuwe besmettelijke ziekte bij anussen en dikke darmen.

Dutchguy
29-02-04, 21:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Jouw vriendjes die actie voeren en alszodanig kom jij voor hun op door tegen mij te ageren.

Je kunt je verhaaltje omtrent mij zo vertellen als dat je zelf wilt ik wens gewoon met rust gelaten te worden omtrent jouw sexuele voorkeur. Ik wens niet elke keer met jouw sexualiteit geconfronteerd te worden. Trouwens niet alleen die van jouw maar ook die van anderen.

Ik ga ook niet in mijn mening omtrent de homosexualiteit posters verspreiden met de nieuwe besmettelijke ziekte bij anussen en dikke darmen.

Kortom, je reageert een beetje zoals de gemiddelde LPF-er reageert op Marokkanen. Beetje met vooroordelen stoeien enzo. Wel eens een baantje bij de Telegraaf overwogen?

Zwarte Schaap
29-02-04, 21:25
Geplaatst door Dutchguy
Kortom, je reageert een beetje zoals de gemiddelde LPF-er reageert op Marokkanen. Beetje met vooroordelen stoeien enzo. Wel eens een baantje bij de Telegraaf overwogen?

Nogmaals wie kiest voor de provocerende manier van discusseren?

Dutchguy
29-02-04, 21:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nogmaals wie kiest voor de provocerende manier van discusseren?

Jij.

Shirine101
29-02-04, 21:37
Wat een buitengewoon inspirerende topic :) Jij! Nee Jij! :haha:

Dutchguy
29-02-04, 21:38
Geplaatst door Shirine101
Wat een buitengewoon inspireerdende topic :) Jij! Nee Jij! :haha:

Nietes! :p

Zwarte Schaap
29-02-04, 21:40
Geplaatst door Dutchguy
Jij.

Je wilt me toch niet zeggen dat homosexualiteit leidt tot een vermindering van het lees en begripsvermogen.

Dutchguy
29-02-04, 21:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je wilt me toch niet zeggen dat homosexualiteit leidt tot een vermindering van het lees en begripsvermogen.

Integendeel!

Shirine101
29-02-04, 21:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je wilt me toch niet zeggen dat homosexualiteit leidt tot een vermindering van het lees en begripsvermogen.

Ik begin te denken dat jij met je anti homo houding, gewoon een beetje freudiaans bent :)

Zwarte Schaap
29-02-04, 21:45
Geplaatst door Shirine101
Ik begin te denken dat jij met je anti homo houding, gewoon een beetje freudiaans bent :)

Wees blij dat je leeftijd je beschermt tegen mijn toorn.

Shirine101
29-02-04, 21:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wees blij dat je leeftijd je beschermt tegen mijn toorn.

Je hebt geen idee hoe groot en sterk ik ben :)

Mark
29-02-04, 21:54
het Zwarte Schaap toont eens te meer aan hoe intolerant hij is. Hij wenst niet geconfronteerd te worden met sexualiteit. Uiteraard met name homosexualiteit.

Ach kon ik maar hetzelfde zeggen over religie. Helaas beschermt de wet alleen de vrijheid van meningsuiting van gelovigen.

Zwarte Schaap
29-02-04, 21:57
Geplaatst door Shirine101
Je hebt geen idee hoe groot en sterk ik ben :)

.:: [ LeNGTe ]::..
1.60 me VrIeNdInNe ZeGgE daT k KlEinEr Ben.. MaH Is Nie So HooR:P

..::[ SLaNk Of GoeDGeVuLD ]::..
HaHa WIE?

..::[ SPoRTieF Of GeZeLLiG ]::..
GeZeLLiG DeNK iK..

..:: HeB Je WeL eeNs GeVoCHTeN::...
Ahah VroEGeR ToEn K KlEutEr WaS..maAr NieMand SlaaT mY Dus K ook NiE HuN ..HaHa BeN GewOoN LIeF:P

..::[ FaVo BeZiGHeiD ]::..
MeNseN VerVeleN...


Bron: http://www.cu2.nl/MISS-EGYPT-MAROC

Shirine101
29-02-04, 21:58
Geplaatst door Mark
het Zwarte Schaap toont eens te meer aan hoe intolerant hij is. Hij wenst niet geconfronteerd te worden met sexualiteit. Uiteraard met name homosexualiteit.

Ach kon ik maar hetzelfde zeggen over religie. Helaas beschermt de wet alleen de vrijheid van meningsuiting van gelovigen.

De echte moslims houden van iedreen! ZS is een echte ZS :mad:

Mark
29-02-04, 21:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
..::[ FaVo BeZiGHeiD ]::..
MeNseN VerVeleN...


Bron: http://www.cu2.nl/MISS-EGYPT-MAROC [/B]

Een goeie match voor jou schaappie :hihi:

Shirine101
29-02-04, 22:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
.:: [ LeNGTe ]::..
1.60 me VrIeNdInNe ZeGgE daT k KlEinEr Ben.. MaH Is Nie So HooR:P

..::[ SLaNk Of GoeDGeVuLD ]::..
HaHa WIE?

..::[ SPoRTieF Of GeZeLLiG ]::..
GeZeLLiG DeNK iK..

..:: HeB Je WeL eeNs GeVoCHTeN::...
Ahah VroEGeR ToEn K KlEutEr WaS..maAr NieMand SlaaT mY Dus K ook NiE HuN ..HaHa BeN GewOoN LIeF:P

..::[ FaVo BeZiGHeiD ]::..
MeNseN VerVeleN...


Bron: http://www.cu2.nl/MISS-EGYPT-MAROC

Kennelijk weet jij meer van mij waarom deze belangstelling?

Zwarte Schaap
29-02-04, 22:00
Geplaatst door Mark
het Zwarte Schaap toont eens te meer aan hoe intolerant hij is. Hij wenst niet geconfronteerd te worden met sexualiteit. Uiteraard met name homosexualiteit.

Ach kon ik maar hetzelfde zeggen over religie. Helaas beschermt de wet alleen de vrijheid van meningsuiting van gelovigen. \



Geplaatst door Zwarte Schaap
Je kunt je verhaaltje omtrent mij zo vertellen als dat je zelf wilt ik wens gewoon met rust gelaten te worden omtrent jouw sexuele voorkeur. Ik wens niet elke keer met jouw sexualiteit geconfronteerd te worden. Trouwens niet alleen die van jouw maar ook die van anderen.

Ik ga ook niet in mijn mening omtrent de homosexualiteit posters verspreiden met de nieuwe besmettelijke ziekte bij anussen en dikke darmen.

Zwarte Schaap
29-02-04, 22:01
Geplaatst door Shirine101
Kennelijk weet jij meer van mij waarom deze belangstelling?

Was wel benieuwd hoe groot en sterk je was.

Mark
29-02-04, 22:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
\

:slapen:

ja en?

Simon
29-02-04, 23:19
Geplaatst door mark61
De meeste moslims hebben het niet zo op homo's. Moeten anti-gevoelens voorzichtig worden weggemasseerd, of is het tijd om de boel wakker te schudden met provocerende posters?

Lekker wakker schudden met posters lijkt mij wel goed. Een beetje provoceren kan geen kwaad. Dat doen moslims ook met hun baarden en hoofddoekjes.

Zwarte Schaap
29-02-04, 23:35
Geplaatst door Simon
Lekker wakker schudden met posters lijkt mij wel goed. Een beetje provoceren kan geen kwaad. Dat doen moslims ook met hun baarden en hoofddoekjes.

zoiets?

http://images.google.nl/images?q=lymphogranuloma+venereum&ie=ISO-8859-1&hl=nl&btnG=Google+zoeken

:stout:

Dutchguy
29-02-04, 23:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
zoiets?

http://images.google.nl/images?q=lymphogranuloma+venereum&ie=ISO-8859-1&hl=nl&btnG=Google+zoeken

:stout:

Nou nou Schaap, je had er niet persee foto's van hoeven te maken, maar er toch maar morgen mee ff naar de dokter!

Daviddavid
01-03-04, 10:41
Jongens, ik begrijp deze zinloze discussie niet. ZS is de ergste homofoob sinds Anita Bryant. Dat is begrijpelijk, en ook zijn goed recht, dus laat hem alsjeblieft en verspil jullie energie niet.

mark61
01-03-04, 11:13
Geplaatst door Daviddavid
Jongens, ik begrijp deze zinloze discussie niet. ZS is de ergste homofoob sinds Anita Bryant. Dat is begrijpelijk, en ook zijn goed recht, dus laat hem alsjeblieft en verspil jullie energie niet.

Tis niet zijn goed recht om een in discussie over homo's en islam een bijdrage te leveren van het slag van anti-abortusactivisten in Amerika. Hij kan zeggen dat homofilie in de islam verboden is. Punt.

Daviddavid
01-03-04, 11:18
Geplaatst door mark61
Tis niet zijn goed recht om een in discussie over homo's en islam een bijdrage te leveren van het slag van anti-abortusactivisten in Amerika. Hij kan zeggen dat homofilie in de islam verboden is. Punt.


vrijheid van meningsuiting is een groot goed. Van mij mag ZS zeggen wat hij wil, hoe zeer ik het er misschien niet mee eens ben.

mark61
01-03-04, 11:44
Geplaatst door Daviddavid
vrijheid van meningsuiting is een groot goed. Van mij mag ZS zeggen wat hij wil, hoe zeer ik het er misschien niet mee eens ben.

Noem jij onsmakelijke foto's een mening?

Daviddavid
01-03-04, 12:17
Geplaatst door mark61
Noem jij onsmakelijke foto's een mening?



Wat me zo verwonderd is dat het je verbaast dat ZS dergelijke dingen plaatst. Wat had je dan verwacht? Hij wil eenvoudgi zijn gelijk halen, argumenten inbrengen die zijn standpunt verdedigen. Hij vind homo's vies, en dus plaatst hij vieze plaatjes. Simpel. En zijn mening veranderen over dit onderwerp - dat lukt toch niet. Dus waarom je druk maken. Laat die jongen toch.

Simon
01-03-04, 12:18
Geplaatst door Daviddavid
Jongens, ik begrijp deze zinloze discussie niet. ZS is de ergste homofoob sinds Anita Bryant. Dat is begrijpelijk, en ook zijn goed recht, dus laat hem alsjeblieft en verspil jullie energie niet.

Hij is de enige prikker die ik op negeer heb staan naast Victory waar ik niks meer van hoor dus die waarschijnlijk door de mullahs in Iran is opgepakt. Maar het valt niet altijd mee een soort KKK moslim te negeren met boosaardige intenties.

Simon
01-03-04, 12:21
Geplaatst door mark61
Hij kan zeggen dat homofilie in de islam verboden is. Punt.

Ja maar daar voegt hij dan meestal een uitputtende lijst scheldwoorden aan toe die hij dan toevallig net gevonden heeft voor homo's. Als hij geen hypocriete moslim was dan had de bancommissie hier al lang zijn werk gedaan.

Daviddavid
01-03-04, 12:36
Geplaatst door Simon
Ja maar daar voegt hij dan meestal een uitputtende lijst scheldwoorden aan toe die hij dan toevallig net gevonden heeft voor homo's. Als hij geen hypocriete moslim was dan had de bancommissie hier al lang zijn werk gedaan.


Ach, ik zie net dat onze SadeeQQ maar weer eens geband is, dus af en toe is er gerechtigheid. En wat die scheldwoorden betreft; die glijden langs me heen als water langs een eend. Simpelweg omdat ik van ZS niks anders verwacht. Het is niet anders. Zonde van de energie, laat hem nou maar gewoon vinden wat hij meent te moeten vinden.

Dutchguy
01-03-04, 12:41
De enige reden waarom ik er energie in steek is dat ik duidelijk wil maken dat ZS dezelfde methode hanteert als waar hij zelf als moslim over klaagt, nl. moddergooien. Dit verwijt hij het LPF, de media en de hele westerse wereld. Hij doet dit zelf richting homo's en is hier niet de enige in. Wat ik duidelijk wil maken is dat je niet met twee maten kunt meten.

En natuurlijk staat het ieder vrij te posten wat hij of zij wil, tot een mod een streep zet natuurlijk.

Daviddavid
01-03-04, 12:43
Geplaatst door Dutchguy
De enige reden waarom ik er energie in steek is dat ik duidelijk wil maken dat ZS dezelfde methode hanteert als waar hij zelf als moslim over klaagt, nl. moddergooien. Dit verwijt hij het LPF, de media en de hele westerse wereld. Hij doet dit zelf richting moslims en is hier niet de enige in. Wat ik duidelijk wil maken is dat je niet met twee maten kunt meten.

En natuurlijk staat het ieder vrij te posten wat hij of zij wil, tot een mod een streep zet natuurlijk.


En denk je dat het gaat lukken hem te overtuigen dat hij dat doet? Dat betwijfel ik namelijk. Al ben ik het met je intentie uiteraard wel eens.

Tomas
01-03-04, 12:46
Zeg dames, het is hier geen theekransje.

Dutchguy
01-03-04, 12:49
Geplaatst door Daviddavid
En denk je dat het gaat lukken hem te overtuigen dat hij dat doet? Dat betwijfel ik namelijk. Al ben ik het met je intentie uiteraard wel eens.

Nee, maar ik verwacht ergens nog een greintje verstand en gevoel. En ik weet dat er anderen meelezen die zich misschien niet durven te uiten en ik vind het dan een kleine moeite om ZS een corrigerende tik te geven.

Verder doet het mij persoonlijk ook niets, mooie vergelijking trouwens van die eend.

Daviddavid
01-03-04, 12:51
Geplaatst door Tomas
Zeg dames, het is hier geen theekransje.



Lul niet, schatje

Dutchguy
01-03-04, 12:51
Geplaatst door Tomas
Zeg dames, het is hier geen theekransje.

Als ik over een naaikransje begin komt ZS weer met betogen over perversie homosexualiteit en kan ik weer uitleggen dat ik iets anders bedoel. :)

Zwarte Schaap
01-03-04, 12:53
Geplaatst door Tomas
Zeg dames, het is hier geen theekransje.

Laat jij even onze dames met rust Tomas zodat ze het strijdplan op hun gemak kunnen bespreken. :giechel:

Daviddavid
01-03-04, 12:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Laat jij even onze dames met rust Tomas zodat ze het strijdplan op hun gemak kunnen bespreken. :giechel:



En nou loop ik het net de hele tijd voor je op te nemen!

Dutchguy
01-03-04, 12:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Laat jij even onze dames met rust Tomas zodat ze het strijdplan op hun gemak kunnen bespreken. :giechel:

Kijk dat bedoel ik. Je hoeft het maar over naaien te hebben en ZS ruikt weer wat. :fpiraat:

Zwarte Schaap
01-03-04, 13:11
Geplaatst door Simon
Lekker wakker schudden met posters lijkt mij wel goed. Een beetje provoceren kan geen kwaad. Dat doen moslims ook met hun baarden en hoofddoekjes. Jij wilt wel graag shockeren maar als je terug geshockeerd wordt ga je ineens huilen en verongelijkt doen. Grow up en wees een man.


Geplaatst door Simon
Hij is de enige prikker die ik op negeer heb staan naast Victory waar ik niks meer van hoor dus die waarschijnlijk door de mullahs in Iran is opgepakt. Maar het valt niet altijd mee een soort KKK moslim te negeren met boosaardige intenties. Daar wordt je heel slim van mensen negeren die je niet van repliek kunt bedienen.


Geplaatst door Simon
Ja maar daar voegt hij dan meestal een uitputtende lijst scheldwoorden aan toe die hij dan toevallig net gevonden heeft voor homo's. Als hij geen hypocriete moslim was dan had de bancommissie hier al lang zijn werk gedaan. De lijst scheldwoorden voor homos is geplaatst om aan te geven hoezeer de liefde voor de homosexualeit we in onze geliefde Nederlandse taal terug kunnen vinden. De taal laat veel verborgen elementen van de Nederlandse cultuur zien. Kortom de lijst met scheldwoorden diende een argument ter aanvulling van Goodnights argument dat Nederlanders niet zo tolerant zijn naar homosexualiteit.

Zwarte Schaap
01-03-04, 13:11
Geplaatst door Simon
Lekker wakker schudden met posters lijkt mij wel goed. Een beetje provoceren kan geen kwaad. Dat doen moslims ook met hun baarden en hoofddoekjes. Jij wilt wel graag shockeren maar als je terug geshockeerd wordt ga je ineens huilen en verongelijkt doen. Grow up en wees een man.


Geplaatst door Simon
Hij is de enige prikker die ik op negeer heb staan naast Victory waar ik niks meer van hoor dus die waarschijnlijk door de mullahs in Iran is opgepakt. Maar het valt niet altijd mee een soort KKK moslim te negeren met boosaardige intenties. Daar wordt je heel slim van mensen negeren die je niet van repliek kunt bedienen.


Geplaatst door Simon
Ja maar daar voegt hij dan meestal een uitputtende lijst scheldwoorden aan toe die hij dan toevallig net gevonden heeft voor homo's. Als hij geen hypocriete moslim was dan had de bancommissie hier al lang zijn werk gedaan. De lijst scheldwoorden voor homos is geplaatst om aan te geven hoezeer de liefde voor de homosexualeit we in onze geliefde Nederlandse taal terug kunnen vinden. De taal laat veel verborgen elementen van de Nederlandse cultuur zien. Kortom de lijst met scheldwoorden diende een argument ter aanvulling van Goodnights argument dat Nederlanders niet zo tolerant zijn naar homosexualiteit.

Zwarte Schaap
01-03-04, 13:11
Geplaatst door Simon
Lekker wakker schudden met posters lijkt mij wel goed. Een beetje provoceren kan geen kwaad. Dat doen moslims ook met hun baarden en hoofddoekjes. Jij wilt wel graag shockeren maar als je terug geshockeerd wordt ga je ineens huilen en verongelijkt doen. Grow up en wees een man.


Geplaatst door Simon
Hij is de enige prikker die ik op negeer heb staan naast Victory waar ik niks meer van hoor dus die waarschijnlijk door de mullahs in Iran is opgepakt. Maar het valt niet altijd mee een soort KKK moslim te negeren met boosaardige intenties. Daar wordt je heel slim van mensen negeren die je niet van repliek kunt bedienen.


Geplaatst door Simon
Ja maar daar voegt hij dan meestal een uitputtende lijst scheldwoorden aan toe die hij dan toevallig net gevonden heeft voor homo's. Als hij geen hypocriete moslim was dan had de bancommissie hier al lang zijn werk gedaan. De lijst scheldwoorden voor homos is geplaatst om aan te geven hoezeer de liefde voor de homosexualeit we in onze geliefde Nederlandse taal terug kunnen vinden. De taal laat veel verborgen elementen van de Nederlandse cultuur zien. Kortom de lijst met scheldwoorden diende een argument ter aanvulling van Goodnights argument dat Nederlanders niet zo tolerant zijn naar homosexualiteit.

Zwarte Schaap
01-03-04, 13:11
Geplaatst door Simon
Lekker wakker schudden met posters lijkt mij wel goed. Een beetje provoceren kan geen kwaad. Dat doen moslims ook met hun baarden en hoofddoekjes. Jij wilt wel graag shockeren maar als je terug geshockeerd wordt ga je ineens huilen en verongelijkt doen. Grow up en wees een man.


Geplaatst door Simon
Hij is de enige prikker die ik op negeer heb staan naast Victory waar ik niks meer van hoor dus die waarschijnlijk door de mullahs in Iran is opgepakt. Maar het valt niet altijd mee een soort KKK moslim te negeren met boosaardige intenties. Daar wordt je heel slim van mensen negeren die je niet van repliek kunt bedienen.


Geplaatst door Simon
Ja maar daar voegt hij dan meestal een uitputtende lijst scheldwoorden aan toe die hij dan toevallig net gevonden heeft voor homo's. Als hij geen hypocriete moslim was dan had de bancommissie hier al lang zijn werk gedaan. De lijst scheldwoorden voor homos is geplaatst om aan te geven hoezeer de liefde voor de homosexualeit we in onze geliefde Nederlandse taal terug kunnen vinden. De taal laat veel verborgen elementen van de Nederlandse cultuur zien. Kortom de lijst met scheldwoorden diende een argument ter aanvulling van Goodnights argument dat Nederlanders niet zo tolerant zijn naar homosexualiteit.

Dutchguy
01-03-04, 13:15
Geplaatst door Zwarte Schaap

De lijst scheldwoorden voor homos is geplaatst om aan te geven hoezeer de liefde voor de homosexualeit we in onze geliefde Nederlandse taal terug kunnen vinden. De taal laat veel verborgen elementen van de Nederlandse cultuur zien. Kortom de lijst met scheldwoorden diende een argument ter aanvulling van Goodnights argument dat Nederlanders niet zo tolerant zijn naar homosexualiteit.

Dit vind ik geen argument.

Ten eerste zijn de tijden veranderd.
Ten tweede is dit natuurlijk geen vrijbrief om dit voorbeeld te volgen.

Zwarte Schaap
01-03-04, 13:29
Geplaatst door Dutchguy
Dit vind ik geen argument.

Ten eerste zijn de tijden veranderd.
Ten tweede is dit natuurlijk geen vrijbrief om dit voorbeeld te volgen.

Tijden veranderen en veel mensen blijven hetzelfde. Niemand heeft het over een vrijbriefje om dat voorbeeld te volgen.

Anyhow de taal is een goede getuige van de werkelijke zeden en gewoontes van een Cultuur. In de desbetreffende discussie heb ik dat al voldoende uiteengezet en verklaard.

Daviddavid
01-03-04, 13:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tijden veranderen en veel mensen blijven hetzelfde. Niemand heeft het over een vrijbriefje om dat voorbeeld te volgen.

Anyhow de taal is een goede getuige van de werkelijke zeden en gewoontes van een Cultuur. In de desbetreffende discussie heb ik dat al voldoende uiteengezet en verklaard.



Méér dan voldoende zelfs. Toch een kleine kanttekening. In Amerika noemen ze homo's "gay", hetgeen letterlijk "vrolijk, blij"betekend. Dat zegt bitter weinig over de amerikaanse cultuur, waar homo's weinig reden hebben om blij te zijn.

Dutchguy
01-03-04, 13:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tijden veranderen en veel mensen blijven hetzelfde. Niemand heeft het over een vrijbriefje om dat voorbeeld te volgen.

Anyhow de taal is een goede getuige van de werkelijke zeden en gewoontes van een Cultuur. In de desbetreffende discussie heb ik dat al voldoende uiteengezet en verklaard.

Dan moet je wel de HUIDIGE taal als uitgangspunt nemen. Niemand noemt jou nog 'gastarbeider'.

Tomas
01-03-04, 13:39
Geplaatst door Zwarte Schaap

Anyhow de taal is een goede getuige van de werkelijke zeden en gewoontes van een Cultuur. In de desbetreffende discussie heb ik dat al voldoende uiteengezet en verklaard.

Ik kwam vanmorgen bij de garage waar ik mijn auto voor een kleinigheidje bracht 2 van deze Nederland en dus jouw medestanders in je gevoelens tov homo's tegen bij het koffieapparaat.

De ene pakt de telegraaf en probeert de voorpagina te ontcijferen.
Zegt de andere: Gaan we intellectueel doen homo?

taouanza
01-03-04, 13:41
Er wordt nogal wat dubbelgepost in deze topic.:rolleyes:

En ik vind die plaatjes van ZS ronduit smerig.:mad:

Dutchguy
01-03-04, 13:43
Geplaatst door Tomas
Ik kwam vanmorgen bij de garage waar ik mijn auto voor een kleinigheidje bracht 2 van deze Nederland en dus jouw medestanders in je gevoelens tov homo's tegen bij het koffieapparaat.

De ene pakt de telegraaf en probeert de voorpagina te ontcijferen.
Zegt de andere: Gaan we intellectueel doen homo?

:D

Hadden ze het niet over Ab Normaal?

taouanza
01-03-04, 13:45
Geplaatst door Dutchguy
:D

Hadden ze het niet over Ab Normaal?



:moe:

Zwarte Schaap
01-03-04, 13:45
Geplaatst door Dutchguy
Dan moet je wel de HUIDIGE taal als uitgangspunt nemen. Niemand noemt jou nog 'gastarbeider'.

nu is het geiteneuker en kameleneuker of K.utmarokkaan.

(Gastarbeider, buitenlandse werknemer, migrant, etnische minderheid, allochtoon, niet-westerse allochtoon, buitenlander)

Tomas
01-03-04, 13:47
Geplaatst door Dutchguy
:D

Hadden ze het niet over Ab Normaal?

Dat weet ik niet, ik versta dat lokale dialect hier maar half.

Toch vind ik Ab Normaal wel een prettig prograam. Je leert je eigen cultuur een beetje relativeren. Bij iets te veel hoogmoed, even naar Ab ormaal kijken is de remedie.

Tomas
01-03-04, 13:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
nu is het geiteneuker en kameleneuker of K.utmarokkaan.

(Gastarbeider, buitenlandse werknemer, migrant, etnische minderheid, allochtoon, niet-westerse allochtoon, buitenlander)

kamelenneuker heb ik nog niet eerder gehoord. Lijkt mij ook niet echt realistisch.

Dutchguy
01-03-04, 13:49
Geplaatst door Tomas
Dat weet ik niet, ik versta dat lokale dialect hier maar half.

Toch vind ik Ab Normaal wel een prettig prograam. Je leert je eigen cultuur een beetje relativeren. Bij iets te veel hoogmoed, even naar Ab ormaal kijken is de remedie.

Percies! Want met hunnie kennie ech wel lache!

Zwarte Schaap
01-03-04, 13:52
Geplaatst door Tomas
kamelenneuker heb ik nog niet eerder gehoord. Lijkt mij ook niet echt realistisch.

Kameleneuker hoor ik al veel langer.

Dutchguy
01-03-04, 13:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
nu is het geiteneuker en kameleneuker of K.utmarokkaan.

(Gastarbeider, buitenlandse werknemer, migrant, etnische minderheid, allochtoon, niet-westerse allochtoon, buitenlander)

Dat probeer ik nou juist aan te tonen, dat taal verandert en dus ook een 'draaiende spiegel' is. En natuurlijk zijn deze scheldwoorden voor allochtonen net zo afkeurenswaardig.

mark61
01-03-04, 13:56
Geplaatst door Tomas
De ene pakt de telegraaf en probeert de voorpagina te ontcijferen.
Zegt de andere: Gaan we intellectueel doen homo?

Hij verwees vast naar Pim F.

Zwarte Schaap
01-03-04, 13:58
Geplaatst door Dutchguy
Dat probeer ik nou juist aan te tonen, dat taal verandert en dus ook een 'draaiende spiegel' is. En natuurlijk zijn deze scheldwoorden voor allochtonen net zo afkeurenswaardig.

Voor mij is dat de dagelijkse autochtoonse cultuur. Het eerste wat je hier moest leren om jezelf staande te houden was schelden.

Tomas
01-03-04, 13:59
Geplaatst door mark61
Hij verwees vast naar Pim F.

Lijkt me sterk. Ze zagen er niet uit alsof ze erg in geschiedenis geinteresseerd waren. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Dutchguy
01-03-04, 14:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
Voor mij is dat de dagelijkse autochtoonse cultuur. Het eerste wat je hier moest leren om jezelf staande te houden was schelden.

Nou, ik denk dat er niemand is die dit goedkeurt.

Tomas
01-03-04, 14:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Voor mij is dat de dagelijkse autochtoonse cultuur. Het eerste wat je hier moest leren om jezelf staande te houden was schelden.

Wat moet ik me daar nou bij voorstellen?

mark61
01-03-04, 14:12
even een overpeinzing tussendoor...gek hoe een al eerder geplaatst en dus nu overbodig topic in de herhaling weer een heel nieuw, ander leven krijgt...iets klopt hier niet, maar wat?

Daviddavid
01-03-04, 14:17
Geplaatst door mark61
even een overpeinzing tussendoor...gek hoe een al eerder geplaatst en dus nu overbodig topic in de herhaling weer een heel nieuw, ander leven krijgt...iets klopt hier niet, maar wat?


Daar kon je wel eens gelijk in hebben, het is weer eens een ZS topic geworden. Tja.

Maar weer even (overbodig dan maar) on topic: ik vond het wel mooie foto's op die posters, het bijschrift met dat "cool" ontgaat me een beetje, maar wellicht kunnen die postertjes een paar homootjes steunen bij hun coming-out.

Zwarte Schaap
01-03-04, 14:18
Geplaatst door Tomas
Wat moet ik me daar nou bij voorstellen?

Bij alles wat je zegt een een variant van de volgende woorden aan je zinnen koppelen: K.anker, tiefus, pleuris, snol, homo en jood.

Deze heb ik altijd bijzonder gevonden en heeft me hard doen kennismaken met de nederlandse cultuur: Krijg de k.ankertiefuspleuris achter je hartkleppen waar de chirurg niet bij kan.

Daviddavid
01-03-04, 14:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bij alles wat je zegt een een variant van de volgende woorden aan je zinnen koppelen: K.anker, tiefus, pleuris, snol, homo en jood.

Deze heb ik altijd bijzonder gevonden en heeft me hard doen kennismaken met de nederlandse cultuur: Krijg de k.ankertiefuspleuris achter je hartkleppen waar de chirurg niet bij kan.


Jij ging al meteen met het sjiekste volk om!

Tomas
01-03-04, 14:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bij alles wat je zegt een een variant van de volgende woorden aan je zinnen koppelen: K.anker, tiefus, pleuris, snol, homo en jood.

Deze heb ik altijd bijzonder gevonden en heeft me hard doen kennismaken met de nederlandse cultuur: Krijg de k.ankertiefuspleuris achter je hartkleppen waar de chirurg niet bij kan.

:haha:

Ik vind 'm wel creatief.

Maar dit is niet helemaal wat ik bedoel. Praten ze zo bij de IND of op de inburgeringscursus? Dat bedoel ik. Vertel nou eens iets van de omstandigheden. Is het de normale omganstaal in de bouw of zijn het dokwerkers? Of worden ergens alleen allochtonen zo toegesproken?

mark61
01-03-04, 14:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bij alles wat je zegt een een variant van de volgende woorden aan je zinnen koppelen: K.anker, tiefus, pleuris, snol, homo en jood.

Deze heb ik altijd bijzonder gevonden en heeft me hard doen kennismaken met de nederlandse cultuur: Krijg de k.ankertiefuspleuris achter je hartkleppen waar de chirurg niet bij kan.

Ik altijd maar denken dat o.a. Arabieren en Russen het bloemrijkst kunnen schelden. Nederlands schelden is maar plat. Ik poneer de stelling dat mooi schelden en een rijke literaire traditie hand in hand gaan. Vertel eens wat moois over Arabisch schelden?? Het mooie is bovendien dat die rijke Arabische literaire traditie door NLMarokkanen moeiteloos in het Nederlands wordt voortgezet. Kunnen andere allo's nog een puntje aan zuigen.

Zwarte Schaap
01-03-04, 14:51
Geplaatst door Tomas
:haha:

Ik vind 'm wel creatief.

Maar dit is niet helemaal wat ik bedoel. Praten ze zo bij de IND of op de inburgeringscursus? Dat bedoel ik. Vertel nou eens iets van de omstandigheden. Is het de normale omganstaal in de bouw of zijn het dokwerkers? Of worden ergens alleen allochtonen zo toegesproken?
Dat is de omgangstaal van mijn autochtone buurtgenoten in Rotterdam-Centrum. Toen ik naar de middelbare school ging moets ik ineens weer een ander nederlandse taal en cultuur leren.

taouanza
01-03-04, 14:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bij alles wat je zegt een een variant van de volgende woorden aan je zinnen koppelen: K.anker, tiefus, pleuris, snol, homo en jood.

Deze heb ik altijd bijzonder gevonden en heeft me hard doen kennismaken met de nederlandse cultuur: Krijg de k.ankertiefuspleuris achter je hartkleppen waar de chirurg niet bij kan.

Wat dacht je van deze:
Je hebt wel een goed hart hoor, alleen hadden ze het op je rug moeten leggen en dan zo laag dat de honden er bij kunnen.:strik:

Of zoiets

Zwarte Schaap
01-03-04, 15:00
Geplaatst door mark61
Ik altijd maar denken dat o.a. Arabieren en Russen het bloemrijkst kunnen schelden. Nederlands schelden is maar plat. Ik poneer de stelling dat mooi schelden en een rijke literaire traditie hand in hand gaan. Vertel eens wat moois over Arabisch schelden?? Het mooie is bovendien dat die rijke Arabische literaire traditie door NLMarokkanen moeiteloos in het Nederlands wordt voortgezet. Kunnen andere allo's nog een puntje aan zuigen.

Ik kom uit het platteland daar hebben we andere normen en waarden betreffende het schelden. Je moet het bij ons niet proberen om iemands moeder of familie erbij te halen bij het schelden. In de steden is dat gemeengoed. Toen we naar de stad verhuisden is het eerste wat ik de buurtjongens duidelijk maakte dat ik dat niet tollereer.

Dat heb ik trouwens ook met enkele nederlandse scheldwoorden die ik haat als ze gebruikt worden. GvDomme is zo een woord net als het amerikaanse M-fucker.

En verder ben ik natuurlijk geen arabier.

mark61
01-03-04, 15:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat heb ik trouwens ook met enkele nederlandse scheldwoorden die ik haat als ze gebruikt worden. GvDomme is zo een woord net als het amerikaanse M-fucker.

En verder ben ik natuurlijk geen arabier.

Excuus. (Natuurlijk?) Izzer wat mis met de Berberse literaire traditie, al is die dan nauwelijks opgeschreven voorzover ik weet?

Ik haat alle scheldwoorden. Tenzij ze mooi en niet grievend zijn. Die bestaan (niet in het NL geloof ik), kan er alleen even niet opkomen. Gvd is een vloek, en als zodanig tegen niemand gericht, itt. scheldwoorden.

prikkerd
01-03-04, 15:49
Geplaatst door Simon
Lekker wakker schudden met posters lijkt mij wel goed. Een beetje provoceren kan geen kwaad. Dat doen moslims ook met hun baarden en hoofddoekjes.

wat een racistisch opmerking zeg !

Je identiteit als moslim laten zien(hoofddoek en baard) is volgens jou provocerend????

how ignorant can one man be!!!!!!!!!


like Einstein ever said: "Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."


:rotpc:

Simon
01-03-04, 16:46
Geplaatst door prikkerd
wat een racistisch opmerking zeg !

Je identiteit als moslim laten zien(hoofddoek en baard) is volgens jou provocerend????


Wat provocerend is speelt zich in je hoofd af.

Natuurlijk zit er een element van provocatie in. Zoals mensen vaak zeggen dat iedereen maar in bed moet doen wat hij/zij zelf wil maar het niet hoeft te etaleren zo zit dat ook met religie. Ik hoef helemaal niet te weten wat iemand gelooft. Zodra iemand dat etaleert kan ik dat als opdringerig en provocerend ervaren. Dus ik zie niet zo wat er racistisch aan is.

Daviddavid
01-03-04, 16:47
Geplaatst door prikkerd
wat een racistisch opmerking zeg !

Je identiteit als moslim laten zien(hoofddoek en baard) is volgens jou provocerend????



Je identiteit als homo laten zien, ongeacht de etnische afkomst, is dat dan provocerend?

Zwarte Schaap
01-03-04, 16:53
Geplaatst door Daviddavid
Je identiteit als homo laten zien, ongeacht de etnische afkomst, is dat dan provocerend?

In het betreffende artikel heeft men het over het feit dat men de homosexualiteit gebruikt om anderen bewust te provoceren.

Wizdom
01-03-04, 16:53
Geplaatst door Daviddavid
Je identiteit als homo laten zien, ongeacht de etnische afkomst, is dat dan provocerend?

Moslimhomo? Het woord zelf al is een contradictie. Of Moslim of Homo maar niet beide... The choice is yours!

Daviddavid
01-03-04, 16:55
Geplaatst door Wizdom
Moslimhomo? Het woord zelf al is een contradictie. Of Moslim of Homo maar niet beide... The choice is yours!


Ik heb het niet over moslimhomo's, maar over homo's uit turkije en Marokko.

Julien
01-03-04, 16:59
Geplaatst door Wizdom
Moslimhomo? Het woord zelf al is een contradictie. Of Moslim of Homo maar niet beide... The choice is yours!

bullshit, er zijn genoeg moslims die ook homo zijn.. denk je nou echt dat homoseksulaiteit niet onder homo's voorkomt?? OPEN YOUR EYES!

Simon
01-03-04, 17:04
Geplaatst door Wizdom
Moslimhomo? Het woord zelf al is een contradictie. Of Moslim of Homo maar niet beide... The choice is yours!

Er is ook al een nieuw woord voor : mohomo

mark61
01-03-04, 17:12
Geplaatst door Wizdom
Moslimhomo? Het woord zelf al is een contradictie. Of Moslim of Homo maar niet beide... The choice is yours!

Nah dat zijn die moho's dan alvast met je oneens. Wie ben jij om te bepalen wat een mens kan zijn en wat niet? Zij zeggen dat zij het zijn, dan kan je moeilijk zeggen: 'jij bestaat niet'. Dat je vindt dat het niet mag, das wat anders. Overigens zijn er islamitische opinies te vinden die menen dat een niet-practiserende homo een moslim kan zijn. Dezelfde redenering bestaat ook in het christendom. Liefde is niet verboden, sexualiteit. Ik hoop dat je het onderscheid kan maken.

Zwarte Schaap
01-03-04, 17:15
Geplaatst door Simon
Er is ook al een nieuw woord voor : mohomo
Had je het over dit in de andere thread toen je het over enge ziektes die allochtonen dit land inbrengen had?


Geplaatst door Simon
Enfin, de kop is natuurlijk van ZS die alleen maar kan provoceren. Hij zou eens een artikel moeten plaatsen over de enge ziekten die allochtonen dit land inbrengen en die hier vroeger niet voorkwamen.

taouanza
01-03-04, 17:25
Ik net zo'n poster gezien op WSDB en ik vind het walgelijk.Het is puur om te provoceren.Ze weten dondersgoed dat moslims het net zo walgelijk zouden vinden als het een jongen en een meisje was.:mad:

mark61
01-03-04, 17:26
Zeg heren, we hebben het nog helemaal niet over de rijke traditie van homofilie in de Arabische wereld gehad. Die is er toch echt hoor, er zijn zelfs westerse nichten die er speciaal naar op zoek gaan. Lees s Harm Botje. Ook lesbo's tieren er welig, al is dat wat minder gedocumenteerd.

Julien
01-03-04, 17:36
Geplaatst door mark61
Zeg heren, we hebben het nog helemaal niet over de rijke traditie van homofilie in de Arabische wereld gehad. Die is er toch echt hoor, er zijn zelfs westerse nichten die er speciaal naar op zoek gaan. Lees s Harm Botje. Ook lesbo's tieren er welig, al is dat wat minder gedocumenteerd.

dat is ook de hypocrisie van de islam.

taouanza
01-03-04, 17:45
Geplaatst door mark61
Zeg heren, we hebben het nog helemaal niet over de rijke traditie van homofilie in de Arabische wereld gehad. Die is er toch echt hoor, er zijn zelfs westerse nichten die er speciaal naar op zoek gaan. Lees s Harm Botje. Ook lesbo's tieren er welig, al is dat wat minder gedocumenteerd.

Lesbische toestanden heb ik met eigen ogen gezien.Maar omdat ze dat niet kennen bestaat het niet.:verward:

taouanza
01-03-04, 17:46
Geplaatst door Julien
dat is ook de hypocrisie van de islam.

Vertel:moe:

Tomas
01-03-04, 17:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is de omgangstaal van mijn autochtone buurtgenoten in Rotterdam-Centrum. Toen ik naar de middelbare school ging moets ik ineens weer een ander nederlandse taal en cultuur leren.

Je bedoelt dat dat het schelden is van stadskinderen? En wat moest je dan leren op de middelbare school? Dat homo's ook mensen zijn enzo? Zal toch niet?

Tomas
01-03-04, 17:51
Geplaatst door taouanza
Vertel:moe:

't klinkt onderhand net zoals: En dat is de kracht van de postbank.

Julien
01-03-04, 17:52
Geplaatst door taouanza
Vertel:moe:

moeilijk te accepteren dat er homo's onder moslims zijn, maar toch is het homogehalte onder moslims hoog.. dat is bekend, zoals ook mark61 zegt, maar toch homoseksualiteit verbieden. dat noem ik hypocriet.

trouwens dat geldt ook binnen het katholieke geloof.

mark61
01-03-04, 18:09
Geplaatst door taouanza
Lesbische toestanden heb ik met eigen ogen gezien. Maar omdat ze dat niet kennen bestaat het niet

Ah u bedoelt, tis een definitiekwestie? :verward: Heet t 'innige vriendschap' of zo? :knipoog:

Zwarte Schaap
01-03-04, 20:02
Geplaatst door Tomas
Je bedoelt dat dat het schelden is van stadskinderen? En wat moest je dan leren op de middelbare school? Dat homo's ook mensen zijn enzo? Zal toch niet?

Nee ik heb het over de gangbare taal van volwassenen en hun kinderen.

Op de middelbare school moest ik vooral allerlei lokale woorden afleren.

Homos kenden we allang, die probeerden vaak jonge jongens naar hun huis te lokken met hash en zakgeld. Ik zelf heb vooral met ze te maken gehad als krantenjongen waarbij ze me sexueel probeerden te benaderen in de vroege ochtend. Verder heeft het centrum van Rotterdam de hoogste dichtheid van homo-etablisementen.

Simon
01-03-04, 20:13
Geplaatst door Julien
dat is ook de hypocrisie van de islam.

Nou ja je moet ze ook niet onderschatten. Nooit van de Queer Jihad gehoord? Is weer eens wat anders dan je hier meestal leest.

http://www.well.com/user/queerjhd/aboutqj.htm

Tomas
01-03-04, 20:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee ik heb het over de gangbare taal van volwassenen en hun kinderen.


Daarmee bedoel je dat de ouders en kinderen op de lagere school waar jij zat zo op elkaar scholden? En dat was vrij normaal?



Op de middelbare school moest ik vooral allerlei lokale woorden afleren.


En wat bedoel je nou met lokaal? Die van de lagere school waar je zat? Daar spraken ze anderes dan op de middelbare school? Waren die allebei in rotterdam?

Mark
01-03-04, 20:19
In arabische landen lopen mannen hand in hand en zoenen ze elkaar op de wang. In mijn ogen zijn dat allemaal homo's.

Zwarte Schaap
01-03-04, 20:32
Geplaatst door Tomas
Daarmee bedoel je dat de ouders en kinderen op de lagere school waar jij zat zo op elkaar scholden? En dat was vrij normaal?

Ja, het was vaak niet eens als schelden bedoelt maar gewoon de gangbare taal.


En wat bedoel je nou met lokaal? Die van de lagere school waar je zat? Daar spraken ze anderes dan op de middelbare school? Waren die allebei in rotterdam?

Yep, precies wat je zegt. Beiden liggen in Rotterdam. De één in het centrum en de andere in Kralingen. Op de middelbare school kwam ik voor het eerst met andere soorten autochtonen in contact. Deze waren totaal anders, maar dan ook echt totaal anders. Ik zat ineens met kinderen die vlieglessen hadden, kinderen van wethouders, (klein)kinderen van kunstenaars zoals Karel Appel, of theaterdirecteuren..etc..

Zwarte Schaap
01-03-04, 20:35
Geplaatst door Mark
In arabische landen lopen mannen hand in hand en zoenen ze elkaar op de wang. In mijn ogen zijn dat allemaal homo's.

Ja dat vind ik ook, gatverdamme ! :p

taouanza
02-03-04, 10:29
Geplaatst door mark61
Ah u bedoelt, tis een definitiekwestie? :verward: Heet t 'innige vriendschap' of zo? :knipoog:

Het is volgens mij een kwestie van geen woorden maar daden.
Ze verspillen geen tijd aan het noemen van het beestje.:hihi:

Daviddavid
02-03-04, 10:33
Geplaatst door Julien
.. denk je nou echt dat homoseksulaiteit niet onder homo's voorkomt?? OPEN YOUR EYES!



Ik denk dat homosexualiteit onder homo's best vaak voorkomt.

taouanza
02-03-04, 10:37
Geplaatst door Daviddavid
Ik denk dat homosexualiteit onder homo's best vaak voorkomt.

Nee dat meen je niet! :maf2:

Daviddavid
02-03-04, 10:38
Geplaatst door taouanza
Nee dat meen je niet! :maf2:


Ik vind het persoonlijk ook shockerend.

taouanza
02-03-04, 10:43
Geplaatst door Daviddavid
Ik vind het persoonlijk ook shockerend.

Wil je erover praten.http://www.smilieportal.de/img/lieb/1/22.gif

Daviddavid
02-03-04, 10:50
Geplaatst door taouanza
Wil je erover praten.http://www.smilieportal.de/img/lieb/1/22.gif


als je denkt dat het helpt, graag.

mark61
02-03-04, 10:53
Geplaatst door taouanza
Het is volgens mij een kwestie van geen woorden maar daden.
Ze verspillen geen tijd aan het noemen van het beestje.:hihi:

Heftig die dames :stout: Tis net Feyenoord dus.

Overigens, heren, in Senegal haakte mijn metgezel (2 meter Wolof) altijd zijn pink in de mijne als hij me een drukke straat wilde over loodsen. Ik vond het heel charmant. Heb de man nooit op homofiele neigingen kunnen betrappen. Had ie ook te veel vrouwen voor, geloof ik.

mark61
02-03-04, 10:56
Geplaatst door Daviddavid
Ik vind het persoonlijk ook shockerend.

Ik dacht dat ik alle filth & gore onder de zon wel kende, maar dit slaat alles. Brrrr.

taouanza
02-03-04, 10:56
Geplaatst door Daviddavid
als je denkt dat het helpt, graag.


Het gaat erom wat jij denkt en wat jij wil.:)