PDA

Bekijk Volledige Versie : Ondankbare Afrikanen klagen degene die ze beschaving bracht aan



Mark
03-03-04, 09:19
Ugandans Suing UK For £3 Trillion Compensation For Colonial Crimes
The Bunyoro-Kitara kingdom in Uganda is taking the UK to the International Court in the Hague. They are to present written evidence that atrocities were committed by soldiers during the colonial period.
A spokesman for the Kingdom Ernest Kizza said that they are looking for £3 trillion ($5.500bn) in compensation. They also plan to sue the governments of the Buganda kingdom and Uganda to get stolen land back.
"Bunyoro was one of the richest kingdom's in Africa that was plundered and destroyed. Until now the population is in poverty," Mr Kizza said. The Kingdom claims to have letters written to the then Queen of England supporting their claims.

Source: news.bbc.co.uk

observer
04-03-04, 21:42
hmm een trident kernonderzeeer kost vol uitgerust i.5 miljard pond

1 raket zou het probleem op moeten kunnen lossen

mark61
04-03-04, 23:13
Ik hoop dat ze hun advocaat kunnen betalen. Of zou het no cure no pay zijn? Hoeveel krijgt ie dan?

observer
05-03-04, 15:30
in de US meestal 10 20 %

Al Sawt
05-03-04, 19:38
Geplaatst door observer
hmm een trident kernonderzeeer kost vol uitgerust i.5 miljard pond

1 raket zou het probleem op moeten kunnen lossen Er bestaat geen trinident-kernonderzeeet. Maar alleen een Trinident, SLBM.

Blade20
05-03-04, 19:52
Geplaatst door observer
hmm een trident kernonderzeeer kost vol uitgerust i.5 miljard pond

1 raket zou het probleem op moeten kunnen lossen

Trident, is dat geen kauwgom of tandpasta?

Anyway, ik vindt het vreemd dat ze het nu pas doen. Ik denk dat ze gewoon gezien hebben dat ze wat extra geld uit de handel kunnen zuigen.

Overigens observer, jouw oplossing is ook niet goed, we zijn niet de VS of de een of andere terroristische organisatie. (die laatste zouden wel willen dat ze een kernonderzeeer hadden :D )

Nee, gewoon voor de rechter laten bepalen, het zal wel een schikking worden ofzo.