PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtone blanke nederlandse man, verkracht vrouw van 79 jaar.



Shaheed
03-03-04, 11:54
Eis: vijftien jaar en tbs tegen verdachte moord Emmen
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie heeft woensdag voor de rechtbank in Assen vijftien jaar celstraf en tbs met dwangverpleging geëist tegen de 30-jarige Erik W. uit Emmen. De man wordt ervan verdacht op 14 februari vorig jaar zijn 79-jarige plaatsgenote Johanna Maria van Offeren te hebben verkracht en vermoord.

Volgens officier van justitie M. Wolters had W. moeten voorzien dat hij het 79-jarige slachtoffer zou doden toen hij het zogenoemde wandelvrouwtje met een schop op het hoofd sloeg. "Hij was zich bewust van zijn gedragingen en daarom is hier sprake van moord", aldus Wolters.

Bovendien wees de officier op de degelijke voorbereiding van de verdachte; het meenemen van een plastic tas, touw en schop toen hij op pad ging en op het beginnende graf dat is gegraven in de buurt waar het slachtoffer is gevonden.

Wolters: "De manier waarop deze vrouw is verkracht en vermoord, is de nachtmerrie voor iedere vrouw. Hij heeft haar als een beest het bos in getrokken en zij heeft hem gesmeekt haar geen pijn te doen."

Het Pieter Baan Centrum heeft tbs met dwangverpleging geadviseerd. Volgens deskundigen van de justitiële observatiekliniek kan W. het misdrijf verminderd worden toegerekend, als het bewezen worden geacht. De man heeft meerdere persoonlijkheidsstoornissen, waaronder een vorm van autisme. Zij achten het gevaar voor herhaling groot.

Wolters denkt in tegenstelling tot de deskundigen dat er wel sprake is van seksuele problematiek, omdat W. na zijn aanhouding heeft aangegeven een seksuele voorkeur voor oudere vrouwen te hebben.

Shaheed
03-03-04, 12:01
P.S. die Erik is 30 jaar.


Wanneer gaat met de nederlandse cultuur onder de loep nemen en proberen te onderzoeken hoe zulke walgelijke misdaden telkens weer worden gepleegd door autochtone nederlanders?

Daviddavid
03-03-04, 12:11
Moet jij onderhand eens niet een eigen afdeling op dit forum? "Shaheed's zedendelicten". Autochtone zedendelicten uiteraard, andere bestaan niet.

Lugh
03-03-04, 12:14
Ben je er al door klaargekomen, Shaheed?

Shaheed
03-03-04, 12:17
Geplaatst door Daviddavid
Moet jij onderhand eens niet een eigen afdeling op dit forum? "Shaheed's zedendelicten". Autochtone zedendelicten uiteraard, andere bestaan niet.


Je zou het ook gewoon kunnen veroordelen zodat we er een debat over kunnen houden, in plaats van gelijk weer commentaar te leveren of te ontkennen.


Het probleem met autochtone nederlanders is dat ze een groot gebrek een zelfkritiek hebben, misschien komt dat nog door de racistische houding van vroeger ten tijde van het kolonialisme.

Daviddavid
03-03-04, 12:23
Geplaatst door Shaheed

Het probleem met autochtone nederlanders is dat ze een groot gebrek een zelfkritiek hebben, misschien komt dat nog door de racistische houding van vroeger ten tijde van het kolonialisme.


Tuurlijk schat, ik vind verkrachters geweldig - mits ze autochtoon zijn natuurlijk.

:moe:

Shaheed
03-03-04, 12:33
Geplaatst door Daviddavid
Tuurlijk schat, ik vind verkrachters geweldig - mits ze autochtoon zijn natuurlijk.

:moe:


Waarom zie ik nooit op T.V. een autochtone nederlander die zulke misdaden afkeurt?



En waarom laten jullie al te graag knuffel allochtonen als Hirsi Ali, Hafid Boauzza, Elian enz... kan.keren op hen eigen gemeenschap?


Waar blijven de autochtone nederlandse organisaties die afstand nemen van zulke misdaden?

Waar blijven de antropologen, sociologen, nederland-kenners met hen analyse?

Mill
03-03-04, 12:36
Geplaatst door Shaheed
Wanneer gaat met de nederlandse cultuur onder de loep nemen en proberen te onderzoeken hoe zulke walgelijke misdaden telkens weer worden gepleegd door autochtone nederlanders?

Houdt het autochtoontje pesten dan nooit op? :droef:

Daviddavid
03-03-04, 12:47
Geplaatst door Shaheed
Waarom zie ik nooit op T.V. een autochtone nederlander die zulke misdaden afkeurt?




Wat ik me zo onderhand afvraag: sta je zélf achter al die onzin die je prikt? Ben je of heel jong of heel achterlijk? Of denk je dat je grappig bent?

Julien
03-03-04, 12:51
ook in de media heb ik nog nooit zo'n zelfde hetze gezien tegen allochtonen als wat Shaheed nu doet met autochtonen.

Je slaat nu echt een beetje door, Shaheed. Je maakt jezelf echt belachelijk.

Natuurlijk is dit erg, maar gebruik dan een normale topictitel!

Mill
03-03-04, 12:55
Shaheed denkt dat je een martelaar wordt als je karaktermoord op jezelf pleegt.

Shaheed
03-03-04, 15:43
Geplaatst door Mill
Houdt het autochtoontje pesten dan nooit op? :droef:


Dit heeft niets met autochtoontje pesten te maken, ben gewoon bezig met het emanciperen van de autochtone nederlanders zodat ze wat meer aan zelfkritiek gaan doen.

Ik voorzie hier voor Mark, Lennart en Panthera een grote rol in, jullie zijn één van de weinig verlichte nederlanders op dit prikbord, spoor jullie broeders en zusters aan om wat kritischer tegen zichzelf aan te kijken.

Daviddavid
03-03-04, 16:09
Mark, Lennart en Panthera: Red ons voor het te laat is!

Mark
03-03-04, 16:18
Geplaatst door Daviddavid
Mark, Lennart en Panthera: Red ons voor het te laat is!

DavidDavid, kijk eens wat kritischer naar jezelf.... er zit een pedofiele fraudeur in alle autochtonen :(

Met de hulp van onze vrienden op maroc.nl kunnen wij onze nare trekjes afleren en er goede kanten voor terugkrijgen :)

Samen kunnen we het, ik vertrouwen in jullie mijn medenederlanders :)

Daviddavid
03-03-04, 16:30
Geplaatst door Mark
DavidDavid, kijk eens wat kritischer naar jezelf.... er zit een pedofiele fraudeur in alle autochtonen :(

Met de hulp van onze vrienden op maroc.nl kunnen wij onze nare trekjes afleren en er goede kanten voor terugkrijgen :)

Samen kunnen we het, ik vertrouwen in jullie mijn medenederlanders :)

ik zal het proberen Mark. Ik zal goed op jouw priksels letten, en nog beter op die van Meester Shaheed. En ik zal Touriya manieren leren, als beginnetje. Okay? Maar wil je me bijsturen als ik afdwaal?

Shaheed
03-03-04, 16:31
Geplaatst door Mark
DavidDavid, kijk eens wat kritischer naar jezelf.... er zit een pedofiele fraudeur in alle autochtonen :(

Met de hulp van onze vrienden op maroc.nl kunnen wij onze nare trekjes afleren en er goede kanten voor terugkrijgen :)

Samen kunnen we het, ik vertrouwen in jullie mijn medenederlanders :)



Oke dan Mark, dat is de juiste instelling!







:D :melig2:

taouanza
03-03-04, 17:13
Geplaatst door Lugh
Ben je er al door klaargekomen, Shaheed?

Nogmaals:Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.:rolleyes:

Tomas
03-03-04, 17:20
Kijk, dit soort threads, daar zie je er gewoon veel te weinig van.

Julien
03-03-04, 20:37
Geplaatst door Shaheed
Dit heeft niets met autochtoontje pesten te maken, ben gewoon bezig met het emanciperen van de autochtone nederlanders zodat ze wat meer aan zelfkritiek gaan doen.

Ik voorzie hier voor Mark, Lennart en Panthera een grote rol in, jullie zijn één van de weinig verlichte nederlanders op dit prikbord, spoor jullie broeders en zusters aan om wat kritischer tegen zichzelf aan te kijken.

waarom moet je persé naar het uitserste doorslaan? ik distantieer me van die telegraaf-berichten over allochtonen, maar jij doet het nog 2x zo erg over autochtonen. daar distantieer ik me ook van. ik ben hardstikke kritisch op nederlanders of marokkanen of fransen, maar op deze manier kun je toch geen discussie voeren (met zo'n topictitel? )

~Panthera~
03-03-04, 20:40
Geplaatst door Julien
waarom moet je persé naar het uitserste doorslaan? ik distantieer me van die telegraaf-berichten over allochtonen, maar jij doet het nog 2x zo erg over autochtonen. daar distantieer ik me ook van. ik ben hardstikke kritisch op nederlanders of marokkanen of fransen, maar op deze manier kun je toch geen discussie voeren (met zo'n topictitel? )
--------------------------


Zeg eens iets kritisch over Nederlanders dan. :duivels:

Julien
03-03-04, 20:44
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------------


Zeg eens iets kritisch over Nederlanders dan. :duivels:

hm dat is me ooit beloond met 2 strafpunten :D

dus laat maar! ;)

~Panthera~
03-03-04, 21:48
Geplaatst door Julien
hm dat is me ooit beloond met 2 strafpunten :D

---------------------------------

Kom op ! op naar de 100 ! :D

Zwarte Schaap
03-03-04, 21:58
Geplaatst door Shaheed
Oke dan Mark, dat is de juiste instelling!

:D :melig2:

En ik dacht nog wel dat je mark61 bedoelde. :rolleyes:

mark61
03-03-04, 22:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
En ik dacht nog wel dat je mark61 bedoelde. :rolleyes:

Dat vind ik nou lief van je Schaap. Ik vond het ook sneu dat ik niet bij de top 3 hoor. Nou ja dr ontbreken er nog wel meer. :hihi:

Zwarte Schaap
03-03-04, 22:53
Geplaatst door mark61
Dat vind ik nou lief van je Schaap. Ik vond het ook sneu dat ik niet bij de top 3 hoor. Nou ja dr ontbreken er nog wel meer. :hihi:

Het komt meer door jouw inzichten dan door mijn lief zijn.

Overigens is de functie die shaheed voorstelt een rot-job. Ik benijd je niet!

mark61
03-03-04, 23:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het komt meer door jouw inzichten dan door mijn lief zijn.

Overigens is de functie die shaheed voorstelt een rot-job. Ik benijd je niet!

Zelfs met die 'inzichten' hoef je je niet geroepen te voelen mijn naam te laten vallen. En ehh, zo'n rotjob is dat niet. Buiten dit forum dan, in the real world. Hier loop je nogal eens tegen vastgeroeste angstige types aan. Dat schiet inderdaad niet op.