PDA

Bekijk Volledige Versie : Saudische miljoenen voor aardbevingsgebied Marokko!!!



dodi_vega
03-03-04, 19:06
Saudische miljoenen voor aardbevingsgebied Marokko

AMSTERDAM - Saudi-Arabië schenkt Marokko 40,9 miljoen euro voor de wederopbouw van de door een aardbeving getroffen regio Al Hoceima. Het Saudische persbureau heeft dit woensdag gemeld.
De aardbeving kostte vorige maand 572 mensen het leven; vierhonderd anderen raakten gewond. In de regio wonen veel Berbers, een minderheid in Marokko. Het gebied, dat in het noordoosten van Marokko ligt, is een van de minst ontwikkelde van het Middellandse-Zeebekken.


Top..!

Syphax
03-03-04, 19:19
Geplaatst door dodi_vega
Saudische miljoenen voor aardbevingsgebied Marokko

AMSTERDAM - Saudi-Arabië schenkt Marokko 40,9 miljoen euro voor de wederopbouw van de door een aardbeving getroffen regio Al Hoceima. Het Saudische persbureau heeft dit woensdag gemeld.
De aardbeving kostte vorige maand 572 mensen het leven; vierhonderd anderen raakten gewond. In de regio wonen veel Berbers, een minderheid in Marokko. Het gebied, dat in het noordoosten van Marokko ligt, is een van de minst ontwikkelde van het Middellandse-Zeebekken.


Top..!
Goed jaar voor de autoriteiten van Marokko.
Er zullen heel wat dure auto`s worden geimporteerd. :rolleyes:

midari
03-03-04, 19:22
symphax

hahaha
voordelig voor .......................... nadelig voor ons broeders berbers

~Panthera~
03-03-04, 19:23
Geplaatst door Syphax
Goed jaar voor de autoriteiten van Marokko.
Er zullen heel wat dure auto`s worden geimporteerd. :rolleyes:
--------------------

Dat wordt weer Londen dus. http://www.my-smileys.de/smileys_1/autofahrer.gif

Syphax
03-03-04, 19:26
Geplaatst door dodi_vega

......is een van de minst ontwikkelde van het Middellandse-Zeebekken.


Top..!

Meest achtergesteld/verwaarloosd.
Geld wat bedoeld is om de infrastructuur van Rif te verbeteren krijgt een andere bestemming aldaar.

Syphax
03-03-04, 19:32
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Dat wordt weer Londen dus. http://www.my-smileys.de/smileys_1/autofahrer.gif

Nee...Agadir.
Daar hebben de Saoudiers een aantrekkelijke markt in het leven geroepen voor de goede huisvader met wat extra zakgeld.

~Panthera~
03-03-04, 20:04
Geplaatst door Syphax
Nee...Agadir.
Daar hebben de Saoudiers een aantrekkelijke markt in het leven geroepen voor de goede huisvader met wat extra zakgeld.
--------------

O ja ?? Vertel ! :jeweetog:

Pytaghoras
03-03-04, 20:16
Als die Saoudiers maar niet met hun tenten daar komen, dan is het goed!

mark61
03-03-04, 22:18
Geplaatst door dodi_vega
Saudische miljoenen voor aardbevingsgebied Marokko

AMSTERDAM - Saudi-Arabië schenkt Marokko 40,9 miljoen euro voor de wederopbouw van de door een aardbeving getroffen regio Al Hoceima. Het Saudische persbureau heeft dit woensdag gemeld.
De aardbeving kostte vorige maand 572 mensen het leven; vierhonderd anderen raakten gewond. In de regio wonen veel Berbers, een minderheid in Marokko. Het gebied, dat in het noordoosten van Marokko ligt, is een van de minst ontwikkelde van het Middellandse-Zeebekken.


Top..!

Lichtelijk onsmakelijk vraagje: hebben die Saoedi's dan (in verhouding tot het aantal slachtoffers) zo'n 1,6 miljard euro aan Bam / Iran gegeven? Denk ik niet. Omdat t sji`ieten zijn? Niet-Arabieren?

Syphax
03-03-04, 23:01
Geplaatst door mark61
Lichtelijk onsmakelijk vraagje: hebben die Saoedi's dan (in verhouding tot het aantal slachtoffers) zo'n 1,6 miljard euro aan Bam / Iran gegeven? Denk ik niet. Omdat t sji`ieten zijn? Niet-Arabieren?

Rifijnen zijn ook geen Arabieren.
Om een antwoord op je vraag te vinden zou ik eens een tripje richting Agadir plannen. :vierkant:

~Panthera~
03-03-04, 23:15
Geplaatst door Syphax
Rifijnen zijn ook geen Arabieren.
Om een antwoord op je vraag te vinden zou ik eens een tripje richting Agadir plannen. :vierkant:
-----------------

Wat is dat toch met dat Agadir ??? :schok:
Come on, spill the beans ! :D

Syphax
03-03-04, 23:27
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

Wat is dat toch met dat Agadir ??? :schok:
Come on, spill the beans ! :D
You would like to know ha! :stout:

~Panthera~
03-03-04, 23:44
Geplaatst door Syphax
You would like to know ha! :stout:
------------


I sure would ! :stout:

Syphax
03-03-04, 23:48
Geplaatst door ~Panthera~
------------


I sure would ! :stout: :fpuh:

Al Sawt
03-03-04, 23:50
Geplaatst door mark61
Lichtelijk onsmakelijk vraagje: hebben die Saoedi's dan (in verhouding tot het aantal slachtoffers) zo'n 1,6 miljard euro aan Bam / Iran gegeven? Denk ik niet. Omdat t sji`ieten zijn? Niet-Arabieren? SA en Golfstaten, hebben ruim $100 miljoen aan Iran gedeponeerd.

~Panthera~
03-03-04, 23:50
Geplaatst door Syphax
:fpuh:
----------------------


http://www.my-smileys.de/smileys_1/desperado.gif :vlammen:

mark61
03-03-04, 23:51
Ja nou wil ik t ook weten. Vooral waarom ze ook nog s de portemonnee voor de Rif trekken.

mark61
03-03-04, 23:53
Geplaatst door Al Sawt
SA en Golfstaten, hebben ruim $100 miljoen aan Iran gedeponeerd.

Is wel wat minder in verhouding, niet? Ik bedoel er niets mee, vraag me gewoon af hoe de besluitvorming daar zou werken. Maar dat weet wrschl. niemand. Net als waarom Den Haag aan zijn inwoners van Iraanse afkomst geen ticketsubsidie gaf.

~Panthera~
04-03-04, 00:00
Geplaatst door mark61
Ja nou wil ik t ook weten. Vooral waarom ze ook nog s de portemonnee voor de Rif trekken.
------------


The suspence is killing me! http://www.my-smileys.de/smileys_1/1jump.gif

mark61
04-03-04, 00:06
Geplaatst door ~Panthera~
------------
The suspence is killing me! http://www.my-smileys.de/smileys_1/1jump.gif

I'm on edge. border. borderline

Syphax
04-03-04, 00:07
Geplaatst door mark61
Ja nou wil ik t ook weten. Vooral waarom ze ook nog s de portemonnee voor de Rif trekken.
Waarschijnlijk weten ze niet eens dat er een Arif is.
Nederland dacht toch jarenlang dat er alleen Arabieren woonden in Marokko, ondanks dat 85% van de Marokkaanse bevolking in Nederland Amazigh is.
Voor Saoudiers is Marokko een geliefde vakantieland. Waarom? Tja..... :auw:

mark61
04-03-04, 00:19
Geplaatst door Syphax
Waarschijnlijk weten ze niet eens dat er een Arif is.
Nederland dacht toch jarenlang dat er alleen Arabieren woonden in Marokko, ondanks dat 85% van de Marokkaanse bevolking in Nederland Amazigh is.
Voor Saoudiers is Marokko een geliefde vakantieland. Waarom? Tja..... :auw:

Wat een parallel met Turkije. De meeste Turken hier zijn ook Koerden. De andere helft van die Saoedi's koopt in Istanboel de mooiste villa's op. Alleen qua taal zitten ze wrschl. wat makkelijker in Agadir.

Marsipulami
04-03-04, 01:20
Geplaatst door dodi_vega
Saudische miljoenen voor aardbevingsgebied Marokko

AMSTERDAM - Saudi-Arabië schenkt Marokko 40,9 miljoen euro voor de wederopbouw van de door een aardbeving getroffen regio Al Hoceima. Het Saudische persbureau heeft dit woensdag gemeld.
De aardbeving kostte vorige maand 572 mensen het leven; vierhonderd anderen raakten gewond. In de regio wonen veel Berbers, een minderheid in Marokko. Het gebied, dat in het noordoosten van Marokko ligt, is een van de minst ontwikkelde van het Middellandse-Zeebekken.


Top..!

Wel sympathiek van de wahabisten en dito koninklijke saudische opportunisten. Alleen spijtig dat de saudi's geen oog hebben voor de armen en daklozen in eigen land.

taouanza
04-03-04, 09:32
Geplaatst door Syphax
Goed jaar voor de autoriteiten van Marokko.
Er zullen heel wat dure auto`s worden geimporteerd. :rolleyes:

Inderdaad en ook een reden om de andere kant op te kijken als de Saoudi's op vakantie komen.:moe:

Syphax
04-03-04, 13:55
Geplaatst door taouanza
Inderdaad en ook een reden om de andere kant op te kijken als de Saoudi's op vakantie komen.:moe:

Ze voelen zich in ieder geval wel thuis in Agadir. Volgens mij zijn ze daar bezig om een eigen stad te bouwen.

taouanza
04-03-04, 14:14
Geplaatst door Syphax
Ze voelen zich in ieder geval wel thuis in Agadir. Volgens mij zijn ze daar bezig om een eigen stad te bouwen.

Wat wil je hiermee zeggen eigenlijk?Je hebt het constant over Agadir terwijl de lui heel Marokko afwerken.

mark61
04-03-04, 15:01
Geplaatst door taouanza
Wat wil je hiermee zeggen eigenlijk?Je hebt het constant over Agadir terwijl de lui heel Marokko afwerken.

Ja dat mythische Agadir. Misschien dat ze zn tante's huis in beslag hebben genomen. Een soort nederzettingenpolitiek :hihi:

Syphax
04-03-04, 15:07
Geplaatst door taouanza
Wat wil je hiermee zeggen eigenlijk?Je hebt het constant over Agadir terwijl de lui heel Marokko afwerken.

In Agadir viel het me op. Wat ik heb begrepen is dat ze vooral omgeving Agadir/Marakesh aandoen omdat daar nogal veel kan. In Arif zitten ze in ieder geval niet :auw: . De rest van Marokko kan ik niet over meepraten.

taouanza
04-03-04, 15:08
Geplaatst door Syphax
In Agadir viel het me op. Wat ik heb begrepen is dat ze vooral omgeving Agadir/Marakesh aandoen omdat daar nogal veel kan. In Arif zitten ze in ieder geval niet :auw: . De rest van Marokko kan ik niet over meepraten.

Nou mischien ze nu Elhoeceima gaan opbouwen.:moe:

Syphax
04-03-04, 15:09
Geplaatst door mark61
Ja dat mythische Agadir. Misschien dat ze zn tante's huis in beslag hebben genomen. Een soort nederzettingenpolitiek :hihi:
Nee hoor, dat valt best mee. :fpuh:
Jij en Panthera hebben er een mythe van gemaakt.

Syphax
04-03-04, 15:17
Geplaatst door taouanza
Nou mischien ze nu Elhoeceima gaan opbouwen.:moe:

Denk dat ze gauw genezen zullen zijn. :ninja2:

850
04-03-04, 15:19
Geplaatst door Marsipulami
Wel sympathiek van de wahabisten en dito koninklijke saudische opportunisten. Alleen spijtig dat de saudi's geen oog hebben voor de armen en daklozen in eigen land.

Beiden landen spekken elkaar zo af en toe zonder oog te hebben voor eigen armoede.

taouanza
04-03-04, 15:42
Geplaatst door Syphax
Denk dat ze gauw genezen zullen zijn. :ninja2:

Die idioten he die de behoefte zich op te blazen niet konden bedwingen, ze hadden zich erg nuttig gemaakt als hun aanslag op Saoudis was gericht.
Dan was ik hoogst persoonlijk de straat op gegaan om met vlaggetjes te zwaaien en ik hoef er geeneens snoep voor.

taouanza
04-03-04, 15:44
Geplaatst door 850
Beiden landen spekken elkaar zo af en toe zonder oog te hebben voor eigen armoede.

Nou de Saoudi's hebben wel oog voor armoede hoor ze maken er handig gebruik van........