PDA

Bekijk Volledige Versie : Familie eer gered. Vrouw vermoord na weigeren huwelijksaanbod



Joesoef
04-03-04, 10:25
Vrouw vermoord na weigeren huwelijksaanbod

Uitgegeven: 3 maart 2004 23:38

Een 20-jarige Amerikaanse vrouw die op Valentijnsdag een huwelijksaanzoek van haar vriend afwees, is dinsdag vermoord teruggevonden. Haar hart was uit haar lichaam gesneden. De politie heeft haar vriend gearresteerd. Die heeft de moord intussen bekend.

Het toegetakelde lichaam van Betzaida Eva Madera lag in het appartement waar ze met haar zus en haar ouders woonde. Haar keel was opengesneden en in haar borstkas zat een groot gat. In de badkamer lagen twee bebloede keukenmessen.

De 25-jarige Wilfredo Lopez werd gearresteerd nadat zijn tante de politie had gewaarschuwd. Ze had een zelfmoordbrief gevonden en wist dat hij gewapend was. Het stel heeft een zoontje van 18 maanden oud.

jaja
04-03-04, 10:31
Geplaatst door Joesoef
Vrouw vermoord na weigeren huwelijksaanbod

Uitgegeven: 3 maart 2004 23:38

Een 20-jarige Amerikaanse vrouw die op Valentijnsdag een huwelijksaanzoek van haar vriend afwees, is dinsdag vermoord teruggevonden. Haar hart was uit haar lichaam gesneden. De politie heeft haar vriend gearresteerd. Die heeft de moord intussen bekend.

Het toegetakelde lichaam van Betzaida Eva Madera lag in het appartement waar ze met haar zus en haar ouders woonde. Haar keel was opengesneden en in haar borstkas zat een groot gat. In de badkamer lagen twee bebloede keukenmessen.

De 25-jarige Wilfredo Lopez werd gearresteerd nadat zijn tante de politie had gewaarschuwd. Ze had een zelfmoordbrief gevonden en wist dat hij gewapend was. Het stel heeft een zoontje van 18 maanden oud. het kan aan mij liggen, maar de reactie van de tante lijkt mij een duidelijke indicatie dat de familie juist vindt dat de man de eer van de familie bezoedeld heeft!! Dus de eer is juist NIET gered!

taouanza
04-03-04, 10:32
Is al geplaats zie Latinowraak.

Lugh
04-03-04, 10:53
Geplaatst door taouanza
Is al geplaats zie Latinowraak.
Het is inderdaad opmerkelijk hoe blij moslims zijn met dit soort berichten.

Joesoef
04-03-04, 11:09
Geplaatst door taouanza
Is al geplaats zie Latinowraak.


Oeps..... Dat krijg je met die telegraaf koppen.

Zwarte Schaap
04-03-04, 12:33
Geplaatst door Lugh
Het is inderdaad opmerkelijk hoe blij moslims zijn met dit soort berichten. Ach doe niet zo schijnheilig en hou op met je vooroordelen dat moslims blij zijn met dit soort berichten. Ik begrijp niet waaruit jij concludeert dat moslims blij zijn met dergelijke berichten.

Rabi'ah.
04-03-04, 12:44
door Zwarte Schaap

Ach doe niet zo schijnheilig en hou op met je vooroordelen dat moslims blij zijn met dit soort berichten. Ik begrijp niet waaruit jij concludeert dat moslims blij zijn met dergelijke berichten.

Projectie Schaap, pure projectie......... :rolleyes: :strik: :zozo:

Lugh
04-03-04, 13:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ach doe niet zo schijnheilig en hou op met je vooroordelen dat moslims blij zijn met dit soort berichten. Ik begrijp niet waaruit jij concludeert dat moslims blij zijn met dergelijke berichten.
Vooroordelen? Ik zie hier dagelijks dat dit soort berichten met enthousiasme worden ontvangen. Shaheed is weliswaar de enige die er echt op geilt, maar dan nog.

Daviddavid
04-03-04, 13:24
Geplaatst door Lugh
Vooroordelen? Ik zie hier dagelijks dat dit soort berichten met enthousiasme worden ontvangen. Shaheed is weliswaar de enige die er echt op geilt, maar dan nog.


Jullie zijn erger!
Nee, jullie zijn erger!
Jullie zijn nog erger!
Nee, jullie zijn het allerergst!


En intussen is dat arme mens vermoord door een of andere imbiciel.

Goodnight
04-03-04, 14:05
Geplaatst door Daviddavid
Jullie zijn erger!
Nee, jullie zijn erger!
Jullie zijn nog erger!
Nee, jullie zijn het allerergst!


En intussen is dat arme mens vermoord door een of andere imbiciel.

:nerveus:

Joesoef
04-03-04, 14:18
Geplaatst door Daviddavid
Jullie zijn erger!
Nee, jullie zijn erger!
Jullie zijn nog erger!
Nee, jullie zijn het allerergst!


En intussen is dat arme mens vermoord door een of andere imbiciel.


Een juiste conclusie......

Imbecielen heb je overal.

taouanza
04-03-04, 14:20
Geplaatst door Daviddavid
Jullie zijn erger!
Nee, jullie zijn erger!
Jullie zijn nog erger!
Nee, jullie zijn het allerergst!


En intussen is dat arme mens vermoord door een of andere imbiciel.


Hehe jij hebt het door.:moe:

mark61
04-03-04, 15:37
Geplaatst door jaja
het kan aan mij liggen, maar de reactie van de tante lijkt mij een duidelijke indicatie dat de familie juist vindt dat de man de eer van de familie bezoedeld heeft!! Dus de eer is juist NIET gered!

Het kan aan mij liggen, maar ik denk dat die titel van Joe ietwat ironisch was bedoeld.