PDA

Bekijk Volledige Versie : Film tip!



plexus
04-03-04, 19:12
Crouching Tiger, Hidden Dragon

{In feodaal China is een krijgsman op zoek naar een magisch zwaard dat is gestolen. Hij wordt geholpen door zijn grote, maar stille liefde. Hun pad wordt gekruist door een onverschrokken meisje met een eigen agenda.
Aanleiding voor actieballetten van choreograaf Yuen Wo-ping, die hun weerga niet kennen. De lichtvoetige achtervolging over daken en het adembenemende gevecht in boomtoppen zijn onvergetelijk.
Geen computertrucs, maar fysieke arbeid door de acteurs (en soms een paar stuntmensen) die aan kabels door de lucht slingeren. Verbluffend, lyrisch, romantisch en ontroerend.}

vanavond om 22:10 rtl-5

freya
04-03-04, 19:18
Geplaatst door plexus
Crouching Tiger, Hidden Dragon


vanavond om 22:10 rtl-5

Alweer op tv? :duizelig:

Is wel heel erg mooie film :duim:

Joesoef
04-03-04, 19:45
Sommige films moet je gewoon in de bioscoop zien. TV is dan net zo iets als sex met een regenpak aan.

nl-x
04-03-04, 20:29
Geplaatst door Joesoef
Sommige films moet je gewoon in de bioscoop zien. TV is dan net zo iets als sex met een regenpak aan.

Nou, ik heb een 32" breedbeeld... Maar zulks genot heb ik nooit mogen ervaren van mn teevee.

taouanza
05-03-04, 07:33
Geplaatst door nl-x
Nou, ik heb een 32" breedbeeld... Maar zulks genot heb ik nooit mogen ervaren van mn teevee.


:haha:



In vind die film trouwens zwaar overschat.Spring spring spring maar waren jullie niet allemaal Elmo's volgens de Sesamstraat test?:jumping:

Joesoef
05-03-04, 08:29
Ik met mijn grote bek ook altijd :droef:

taouanza
05-03-04, 08:39
Geplaatst door Joesoef
Ik met mijn grote bek ook altijd :droef:

:p