PDA

Bekijk Volledige Versie : Prostituees aan krokodillen gevoerd



Mark
05-03-04, 11:42
Prostituees aan krokodillen gevoerd

- Bron: Gazet van Antwerpen

Twee Australische prostituees van Thaise afkomst blijken twee dagen geleden levend in een rivier vol met krokodillen te zijn gegooid. Hun lichamen werden 24 uur later gevonden.

Beide vrouwen waren welbekende prostituees in de stad Darwin, in de Northern Territory. Ze hadden onlangs besloten voor zichzelf te gaan werken, in plaats van voor een bordeel. Vermoedelijk als gevolg van een bendeoorlog werden de vrouwen, 27 en 58 jaar oud, ontvoerd en geboeid in de rivier Adelaide gegooid, waar ze verdronken.

mark61
05-03-04, 11:45
Een Thaise prostituee van 58 jaar. Begint nog s voor zichzelf terwijl ze al in de vut had moeten zitten. Wat een wereld.

taouanza
05-03-04, 11:52
Sjo das dapper als je na je 58ste nog voor jezelf wilt beginnen.:duim:

mark61
05-03-04, 11:55
Geplaatst door taouanza
Sjo das dapper als je na je 58ste nog voor jezelf wilt beginnen.:duim:

Of zou het bittere noodzaak zijn? Anders had ze zich wel teruggetrokken in haar villa. :loens:

mrz
05-03-04, 12:01
Geplaatst door mark61
Een Thaise prostituee van 58 jaar. Begint nog s voor zichzelf terwijl ze al in de vut had moeten zitten. Wat een wereld.

Hmmm, en toch, blijf erbij, sorry dat ik zeg. Ik bedoel... Zelfs voor een senior waarbij je je klein beetje voorstelling kan maken dat zo iemand lichtelijk ontzield is misschien kan ik toch niet helpen dat allemaal alarmbelletjes gaan rinkelen. Als je grapje maakt is het de bedoeling dat je er op zijn minst zelf om kunt lachen, did you know? :/

mark61
05-03-04, 12:04
Geplaatst door mrz
Hmmm, en toch, blijf erbij, sorry dat ik zeg. Ik bedoel... Zelfs voor een senior waarbij je je klein beetje voorstelling kan maken dat zo iemand lichtelijk ontzield is misschien kan ik toch niet helpen dat allemaal alarmbelletjes gaan rinkelen. Als je grapje maakt is het de bedoeling dat je er op zijn minst zelf om kunt lachen, did you know? :/

Twas geen grapje. Integendeel. Tis te gruwelijk voor woorden. Zoals zo veel in deze wereld.

Joesoef
05-03-04, 12:19
Normaal gesproken hou ik wel van ondernemende vrouwen maar dit keer.......

taouanza
05-03-04, 12:25
Geplaatst door mark61
Of zou het bittere noodzaak zijn? Anders had ze zich wel teruggetrokken in haar villa. :loens:

Dat heb je toch ook met Cubaanse muziekanten, dat je denkt:Goh op die leeftijd nog zo goed swingen, knap hoor!
Maar ondertussen is het gewoon bittere noodzaak er is geen pensioen.
En dan denken wij hier met onze volle buikjes:Ondanks die armoe zoveel levenslust.

Dragon_Khan
05-03-04, 12:35
Thaïse dames zijn vooral bekend om hun massages en daar kun je denk ik wel lang mee doorgaan. Zij is er waarschijnlijk gewoon erg goed in.

mark61
05-03-04, 12:40
Geplaatst door taouanza
En dan denken wij hier met onze volle buikjes:Ondanks die armoe zoveel levenslust.

Ja ja, die negers lachen altijd hun blikkerende tanden bloot. Want ze hebben zooo'n plezier.

Rabi'ah.
05-03-04, 15:26
Geplaatst door taouanza
Dat heb je toch ook met Cubaanse muziekanten, dat je denkt:Goh op die leeftijd nog zo goed swingen, knap hoor!
Maar ondertussen is het gewoon bittere noodzaak er is geen pensioen.
En dan denken wij hier met onze volle buikjes:Ondanks die armoe zoveel levenslust.

Idd. :droef: