PDA

Bekijk Volledige Versie : Ook parkeerwachters durven geen boetes uit te schrijven voor Hells Angels.



Zwarte Schaap
06-03-04, 12:55
Parkeerdienst Haarlem mijdt pand Hell's Angels

HAARLEM - Uit angst voor de plaatselijke Hell's Angels hebben de parkeerwachters in Haarlem al jaren niet meer gecontroleerd bij het clubhuis in de buurt van het NS-station. De politie kan de controleurs niet terzijde staan vanwege 'capaciteitsproblemen'.

Parkeerwachters durfden niet meer bij het clubhuis te komen na een ernstig incident in 1998, waarbij leden van de motorclub medewerkers van een particuliere wegsleepdienst hadden bedreigd. De dienst wilde na dat incident alleen nog optreden als de politie de veiligheid van de controleurs kon garanderen. Dit is tot nu toe niet gelukt vanwege gebrek aan mankracht, zegt een politiewoordvoerder. ''We kunnen niet voortdurend met een politiewagen achter de controleurs of de wegsleepdienst aanrijden,'' verklaart hij. De politie zou niet hebben geweten dat de controleurs het clubhuis mijden.
Politie, openbaar ministerie en gemeente overleggen inmiddels over een oplossing.


Bron: Het Parool 06/03/04

Juwayriah
06-03-04, 13:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Parkeerdienst Haarlem mijdt pand Hell's Angels

HAARLEM - Uit angst voor de plaatselijke Hell's Angels hebben de parkeerwachters in Haarlem al jaren niet meer gecontroleerd bij het clubhuis in de buurt van het NS-station. De politie kan de controleurs niet terzijde staan vanwege 'capaciteitsproblemen'.

Parkeerwachters durfden niet meer bij het clubhuis te komen na een ernstig incident in 1998, waarbij leden van de motorclub medewerkers van een particuliere wegsleepdienst hadden bedreigd. De dienst wilde na dat incident alleen nog optreden als de politie de veiligheid van de controleurs kon garanderen. Dit is tot nu toe niet gelukt vanwege gebrek aan mankracht, zegt een politiewoordvoerder. ''We kunnen niet voortdurend met een politiewagen achter de controleurs of de wegsleepdienst aanrijden,'' verklaart hij. De politie zou niet hebben geweten dat de controleurs het clubhuis mijden.
Politie, openbaar ministerie en gemeente overleggen inmiddels over een oplossing.


Bron: Het Parool 06/03/04



Maandag een item bij NOVA over het onaanvaardbaar gedrag van Hell's Angels...

Zou het aan de cultuur liggen? Die enerzijds een machocultuur is, en anderzijds een schaamtecultuur...



:rolleyes:

~Panthera~
06-03-04, 13:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Parkeerdienst Haarlem mijdt pand Hell's Angels

HAARLEM - Uit angst voor de plaatselijke Hell's Angels hebben de parkeerwachters in Haarlem al jaren niet meer gecontroleerd bij het clubhuis in de buurt van het NS-station. De politie kan de controleurs niet terzijde staan vanwege 'capaciteitsproblemen'.

Parkeerwachters durfden niet meer bij het clubhuis te komen na een ernstig incident in 1998, waarbij leden van de motorclub medewerkers van een particuliere wegsleepdienst hadden bedreigd. De dienst wilde na dat incident alleen nog optreden als de politie de veiligheid van de controleurs kon garanderen. Dit is tot nu toe niet gelukt vanwege gebrek aan mankracht, zegt een politiewoordvoerder. ''We kunnen niet voortdurend met een politiewagen achter de controleurs of de wegsleepdienst aanrijden,'' verklaart hij. De politie zou niet hebben geweten dat de controleurs het clubhuis mijden.
Politie, openbaar ministerie en gemeente overleggen inmiddels over een oplossing.


Bron: Het Parool 06/03/04
-----------------

:lol: k weet meteen een goeie parkeerplaats. :hihi:

Al3arbi
06-03-04, 13:40
Dit is eigenlijk best wel `n beetje oud nieuws enzo weetje... :duivels:

~Panthera~
06-03-04, 13:55
Geplaatst door Al3arbi
Dit is eigenlijk best wel `n beetje oud nieuws enzo weetje... :duivels:
---------------

Kom op met je nieuwe nieuws dan ja ? :duivels:



PS.Mogge! (13.56) :lachu:

Al3arbi
06-03-04, 14:11
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

Kom op met je nieuwe nieuws dan ja ? :duivels:



PS.Mogge! (13.56) :lachu:


Ik was al om 09.00 an ut werk oudje...:)

~Panthera~
06-03-04, 14:14
Geplaatst door Al3arbi
Ik was al om 09.00 an ut werk oudje...:)
------------


:schok: wat een activiteit zeg ! :)
En dat voor de zaterdag. :moe:
Aan de andere kant: goed idee, ik ga eens actief autorijden. :duim:

Hasta Banana ! :zwaai:

Al3arbi
06-03-04, 14:19
Geplaatst door ~Panthera~
------------


:schok: wat een activiteit zeg ! :)
En dat voor de zaterdag. :moe:
Aan de andere kant: goed idee, ik ga eens actief autorijden. :duim:

Hasta Banana ! :zwaai:

Kom je me halen? Stationsplein 15.05.

~Panthera~
06-03-04, 16:56
Geplaatst door Al3arbi
Kom je me halen? Stationsplein 15.05.
---------------------

http://www.mega-content.de/smilies/smilies_Picture/unsortierte/kopfpatsch.gif Weer net gemist dus. :moe:
Trouwens, waar had ik je aan moeten herkennen? aan je roze mantelpakje ? :moe:


:D