PDA

Bekijk Volledige Versie : Kerry stuurt 'vrijwel zeker' eigen team naar Irak



850
07-03-04, 21:44
Kerry stuurt
'vrijwel zeker'
eigen team
naar Irak


WASHINGTON (ANP) - De Amerikaanse Democratische senator John Kerry stuurt de komende weken of maanden ,,vrijwel zeker'' een eigen team van experts naar Irak. De waarschijnlijke uitdager van president Bush bij de presidentsverkiezingen van november wil zo zijn standpunten over de situatie in het land bepalen.

,,Ik kan misschen een paar Democratische collega's en experts vragen om naar Irak te gaan en deze beoordeling te maken, zodat ik een sterke basis heb waarop ik verder kan gaan'', aldus Kerry in de maandageditie van het Amerikaanse weekblad Time. De Vietnam-veteraan heeft kritiek geuit op de manier waarop Bush de oorlog leidt. In het gesprek met Time zei Kerry wel dat hij, als hij wordt verkozen, de kwestie-Irak zal afmaken.

mark61
07-03-04, 23:54
Geplaatst door 850
In het gesprek met Time zei Kerry wel dat hij, als hij wordt verkozen, de kwestie-Irak zal afmaken.

Mjammie. Wat moeten we ons daarbij voorstellen?

850
08-03-04, 00:00
Geplaatst door mark61
Mjammie. Wat moeten we ons daarbij voorstellen?

Meneer Kerry kan daar helaas op dit punt nog geen concrete antwoorden op geven maar als u op hem stemt dan belooft hij dat hij alles zal doen wat binnen zijn bereik ligt om het tot n goede oplossing te laten brengen mocht hij meneer Bush gaan vervangen.

mark61
08-03-04, 15:55
Geplaatst door 850
Meneer Kerry kan daar helaas op dit punt nog geen concrete antwoorden op geven maar als u op hem stemt dan belooft hij dat hij alles zal doen wat binnen zijn bereik ligt om het tot n goede oplossing te laten brengen mocht hij meneer Bush gaan vervangen.

Je zou maar zo op m gaan stemmen.

850
08-03-04, 16:28
Geplaatst door mark61
Je zou maar zo op m gaan stemmen.

:hihi: je zal maar op Bush stemmen........
Dan weet je zeker dat het diepe shit blijft.
Hoop doet leven en met Boring grandpa kerry hebt ge hoop op n minder slecht vooruitzicht........

mark61
08-03-04, 17:05
Geplaatst door 850
:hihi: je zal maar op Bush stemmen........
Dan weet je zeker dat het diepe shit blijft.
Hoop doet leven en met Boring grandpa kerry hebt ge hoop op n minder slecht vooruitzicht........

ben ik blij dat ik geen Amerikaan ben.