PDA

Bekijk Volledige Versie : Islamisten populair bij Marokkaanse kiezers



BiL@L
09-03-04, 13:17
gewist

Lugh
09-03-04, 13:20
Geplaatst door BiL@L
Als we niets doen, dan kan het hier net zover komen als bij jullie in Nederland, dat homoseksuelen openlijk voor hun geaardheid kunnen uitkomen en hun eigen verenigingen kunnen oprichten! Dat is voor ons totaal ondenkbaar!"
Je zou verwachten dat ze daar toch wel andere prioriteiten hebben?

Lugh
09-03-04, 13:24
Geplaatst door BiL@L
Niet met de wetenschap dat het gezin de hoeksteen van de samenleving is, en mensen graag affaires als met Dutroux wensen te voorkomen, aangezien er voor de slachtoffers ook al geen genezing meer is...
Het is je zeker ontgaan dat Dutroux enkel meisjes misbruikt heeft? Wat heeft dat met homofilie te maken?

Lugh
09-03-04, 13:26
Geplaatst door BiL@L
Meer dan je lief is, denk ik...
Dat mag je dan eens uitleggen.

Julien
09-03-04, 13:50
niet goed voor marokko. in europa moet men vrezen voor extreem-rechtse partijen, in islamitische landen moet men vrezen voor partijen van islamisten.

MocroStyle
09-03-04, 13:55
Geplaatst door Julien
niet goed voor marokko. in europa moet men vrezen voor extreem-rechtse partijen, in islamitische landen moet men vrezen voor partijen van islamisten.

in islamitische landen moet men vrezen voor partijen van islamisten.

zwahiliaanse logica? :vreemd:

met je camamberthoofd.

Julien
09-03-04, 13:57
Geplaatst door MocroStyle
in islamitische landen moet men vrezen voor partijen van islamisten.

zwahiliaanse logica? :vreemd:

met je camamberthoofd.

heb je teveel marokkaanse hasj op ofzo? islamistische partijen dan..

MocroStyle
09-03-04, 14:07
Geplaatst door Julien
heb je teveel marokkaanse hasj op ofzo? islamistische partijen dan..

Heb jij weleens helemaal boven gestaan op de eifeltoren, naar beneden gekeken en gedacht, het zou in het belang van deze maatschappij zijn:tik:

Dutchguy
09-03-04, 14:12
Geplaatst door BiL@L
Meer dan je lief is, denk ik...

:moe:

Julien
09-03-04, 16:18
Geplaatst door MocroStyle
Heb jij weleens helemaal boven gestaan op de eifeltoren, naar beneden gekeken en gedacht, het zou in het belang van deze maatschappij zijn:tik:

:moe:

ik blijf er bij, islamistische partijen zijn net zo gevaarlijk als extreem-rechtse partijen als FN of Vlaams Blok.

Blade20
09-03-04, 16:36
Even terzijde:


Wij zullen hem laten volgen wat hij wil en Wij zullen hem in de hel werpen.

En wie geeft hun toestemming, dezelfde god waar de andersdenkenden niet in geloven, of gewoon anders opvatten? juist ja, onrechtvaardige banning naar de hel. Dus de werpers zelf zullen dus ook direct naar de hel moeten gaan. maar dat dus terzijde.

Ach, ze mogen het best proberen, iedereen gaat door een puberfase en verzet zich daarin altijd tegen de norm. Ze doen maar, ik hoop echter wel dat ze snel volwassen worden en hun ondoordachte daden achter zich laten.