PDA

Bekijk Volledige Versie : Kijktip: Import || ned3 || 9-3-04 / 23:43



MocroStyle
09-03-04, 20:06
Programma: VPRO's
Import: Quand les hommes pleurent... (When men cry...)
Zender: Nederland 3
Tijdstip: 9-3-2004 23:43-00:40
Omroep: VPRO
Genre: Documentaire
Inhoud:

portret van vier jonge Marokkaanse mannen in het zuiden van Spanje. Net als duizenden anderen zijn ze illegaal de zee overgestoken in de hoop hun levensomstandigheden te verbeteren. Het draait echter uit op één grote teleurstelling: nog steeds wachten ze op een paspoort, het werk is zwaar, de verdiensten laag. Slechts hun trots weerhoudt hen ervan terug te gaan

Regie: Yasmine Kassari

Uitgave: Programmabladen AKN Digital Services © 2004

Simon
09-03-04, 20:37
Deze film heb ik al eens gezien. Is inderdaad wel goed maar wel triest en uitzichtloos.

MocroStyle
09-03-04, 20:47
Waar loop je nou op te zinspelen? Iedereen wordt toch aangeleerd dat opgeven een vorm van zwakte is. En ik denk niet dat de situatie vergelijkbaar is met die van jou, waar terugkeren huiswaarts betekent vervallen in nog meer ellende en vooral weer die uitzichtloosheid.

Nee, jij kreeg bij aankomst thuis lekkere warme chocolademelk van mamma.

Al Sawt
10-03-04, 11:51
Weer zo`n misselijk makende en arrogante opmerking van Maslov.

Die jongens hebben de bezittingen van hun ouders en familie verkocht, om overtocht naar Spanje te financieren. Terugkeer betekent; meer dan alleen schade oplopen aan je eer of trotsgevoel.

liefste
10-03-04, 11:54
Geplaatst door MocroStyle
Waar loop je nou op te zinspelen? Iedereen wordt toch aangeleerd dat opgeven een vorm van zwakte is. En ik denk niet dat de situatie vergelijkbaar is met die van jou, waar terugkeren huiswaarts betekent vervallen in nog meer ellende en vooral weer die uitzichtloosheid.

Nee, jij kreeg bij aankomst thuis lekkere warme chocolademelk van mamma.

was dit net toen ik ophing mocrossssssssssssst hahahaha

Simon
10-03-04, 12:49
Geplaatst door MocroStyle
Waar loop je nou op te zinspelen? Iedereen wordt toch aangeleerd dat opgeven een vorm van zwakte is. En ik denk niet dat de situatie vergelijkbaar is met die van jou, waar terugkeren huiswaarts betekent vervallen in nog meer ellende en vooral weer die uitzichtloosheid.

Nee, jij kreeg bij aankomst thuis lekkere warme chocolademelk van mamma.

???

MocroStyle
10-03-04, 12:55
Geplaatst door Simon
???

Was een reactie op Maslov, maar die post is verwijderd lijkt het.

liefste, wat bedoel je?

liefste
10-03-04, 13:06
Geplaatst door MocroStyle
Was een reactie op Maslov, maar die post is verwijderd lijkt het.

liefste, wat bedoel je?

liefste, wat bedoel je? (ik herhaal het even) jemig man gister rond die tijd toch hint hint. doordat je zo grof deed bij simon

MocroStyle
10-03-04, 13:13
Geplaatst door liefste
liefste, wat bedoel je? (ik herhaal het even) jemig man gister rond die tijd toch hint hint. doordat je zo grof deed bij simon

Het was een reactie op iemand anders, en alles behalve grof. Heeft verder ook niets te maken met hint hint...

Heb je die docu gezien? Toen die lijk uit het water werd gevist..erg onmenselijk allemaal:mad:

taouanza
10-03-04, 13:30
Wanneer wordt het herhaald?

MocroStyle
10-03-04, 13:38
Geplaatst door taouanza
Wanneer wordt het herhaald?

Geen idee, google er eens op..misschien is ie online te bekijken.

liefste
10-03-04, 13:51
Geplaatst door MocroStyle
Het was een reactie op iemand anders, en alles behalve grof. Heeft verder ook niets te maken met hint hint...

Heb je die docu gezien? Toen die lijk uit het water werd gevist..erg onmenselijk allemaal:mad:

nee niet gezien was het zo erg dan?

MocroStyle
10-03-04, 13:55
Geplaatst door liefste
nee niet gezien was het zo erg dan?

Ik wens niemand zo'n einde. :huil:

liefste
10-03-04, 13:56
Heb jij hem wegehaald mocro... die topic

liefste
10-03-04, 13:58
Geplaatst door MocroStyle
Ik wens niemand zo'n einde. :huil:

erg joh, dat soort dingen raken me echt.

Julien
10-03-04, 13:59
ik heb het programma gezien. Erg aangrijpend was het!

Het valt me trouwens op dat Spanjaarden geen goed woord over hebben voor Marokkanen. Spaanse jongeren noemen Marokkanen dieren, er is nog veel racisme etc..

Hoe is dat te verklaren?