PDA

Bekijk Volledige Versie : George is Binnen.



Al3arbi
10-03-04, 21:41
George Michael geeft nieuwe muziek weg via internet

Uitgegeven: 10 maart 2004 20:21
Laatst gewijzigd: 10 maart 2004 20:39

George Michael heeft zijn laatste plaat gemaakt. Voortaan geeft hij zijn nieuwe muziek gratis weg, via internet. Dat heeft de 40-jarige popster woensdag aangekondigd in een interview met de Britse radio.

Geld heeft Michael al genoeg verdiend en beroemd zijn vindt hij helemaal niet leuk meer. Zijn fans kunnen geld overmaken in ruil voor gedownloade nummers, maar verplicht is dat niet. De opbrengst gaat naar een goed doel.

Illusie

Michael, die zijn nieuwste cd Patience aan het promoten is, zei niet de illusie te hebben dat hij niet meer beroemd zal zijn. "Maar geloof me, als ik voor niemand meer geld oplever ben ik over een paar jaar nauwelijks nog interessant voor de media." Patience komt maandag uit.

Blade20
10-03-04, 21:58
Normaler wijze ben ik nioet zo'n fan van hem, hij heeft een nogal aparte kledingswijze enzo.


Maar er kwamen wel een paar goede liedjes van hem af Purple Rain enzo. Ook wel strak dat hij door een agent werd betrapt in een openbare WC . :hihi:

barfly
10-03-04, 22:03
Geplaatst door Al3arbi
George Michael geeft nieuwe muziek weg via internet

Uitgegeven: 10 maart 2004 20:21
Laatst gewijzigd: 10 maart 2004 20:39

George Michael heeft zijn laatste plaat gemaakt. Voortaan geeft hij zijn nieuwe muziek gratis weg, via internet. Dat heeft de 40-jarige popster woensdag aangekondigd in een interview met de Britse radio.

Geld heeft Michael al genoeg verdiend en beroemd zijn vindt hij helemaal niet leuk meer. Zijn fans kunnen geld overmaken in ruil voor gedownloade nummers, maar verplicht is dat niet. De opbrengst gaat naar een goed doel.

Illusie

Michael, die zijn nieuwste cd Patience aan het promoten is, zei niet de illusie te hebben dat hij niet meer beroemd zal zijn. "Maar geloof me, als ik voor niemand meer geld oplever ben ik over een paar jaar nauwelijks nog interessant voor de media." Patience komt maandag uit.

Ik heb absoluut niks met George Michael! Maar dit is wel een strakke aktie als hij het ook echt meent. :duim:

barfly
10-03-04, 22:05
Geplaatst door Blade20
Normaler wijze ben ik nioet zo'n fan van hem, hij heeft een nogal aparte kledingswijze enzo.

Ik ook niet :)


Maar er kwamen wel een paar goede liedjes van hem af Purple Rain enzo. Ben je niet in de war met Prince?
Ook wel strak dat hij door een agent werd betrapt in een openbare WC toe hij slagroom aan het maken was. :hihi: Tja stond Michael met z'n mond vol...

850
10-03-04, 22:06
Geplaatst door Blade20
Normaler wijze ben ik nioet zo'n fan van hem, hij heeft een nogal aparte kledingswijze enzo.


Maar er kwamen wel een paar goede liedjes van hem af Purple Rain enzo. Ook wel strak dat hij door een agent werd betrapt in een openbare WC toe hij slagroom aan het maken was. :hihi:

Purple rain is van prince.
Die WC-act was gewoon n media stunt.

:hihi: Ik begrijp niet dat mensen vroeger niet zagen dat het n nicht was.

850
10-03-04, 22:07
Geplaatst door barfly
Ik ook niet :)
Tja stond Michael met z'n mond vol...

:verward: Eh...bierschuim?

barfly
10-03-04, 22:11
Geplaatst door 850
:verward: Eh...bierschuim?

Hint: Ingredient van knoflooksaus over de Shoarma! :lole:

Blade20
10-03-04, 22:16
ow ja, Purple Rain was van prince. Stom van mij!

Maar niet half zo stom als die mug wat hier constant tegen de TL-buis aan zit te vliegen. Is er tenminste nog 1 wezentje wat stommer is dan mij in mijn slaapkamer.

~Panthera~
10-03-04, 22:29
http://members.ams.chello.nl/b.lameris/george.gif


Nou.................... mag er best wezen! :love:

Orakel
10-03-04, 22:39
Tijdens en vlak na Wham was het niks, met die herrie zoals i want ur sex, last christmas en meer van die rommel.
Naarmate ie ouwer werd, ging ie wel betere muziek maken.
Jesus to a child is fantastisch evenals dat duet met Mary J Blidge.