PDA

Bekijk Volledige Versie : Oei, moslima met een mening!



RinC
11-03-04, 11:23
Realplayer...Klik hier (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/mtnl/multiculti.rm)

Mediaplayer..Klik hier (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/mtnl/multiculti.wmv)

Veel kijkplezier :)

taouanza
11-03-04, 11:43
Geplaatst door RinCoonie
Realplayer...Klik hier (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/mtnl/multiculti.rm)

Mediaplayer..Klik hier (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/mtnl/multiculti.wmv)

Veel kijkplezier :)

Ach man je kan duidelijk zien dat ze geindoctorineerd.Marokkanen die naar Vivaldi luisteren tzzzzzz:rolleyes:

mark61
11-03-04, 11:44
Geplaatst door RinCoonie
Veel kijkplezier :)

Ik vind Vivaldi niet om aan te horen.

Twas meer een Nederlandse van Marokkaanse afkomst met een eigen mening. Maar ik weet het, Rin, ik doe mn best.

taouanza
11-03-04, 11:52
Dat stuk over de dodenherdenking vind ik erg aangrijpend.

000NobelPrizes
11-03-04, 11:54
Geplaatst door taouanza
Ach man je kan duidelijk zien dat ze geindoctorineerd.Marokkanen die naar Vivaldi luisteren tzzzzzz:rolleyes:
Je maakt hopelijk een geintje.
Westerlingen die naar salsa, berberse muziek, Chinese opera of Fado luisteren zijn dus ook geindoctrineerd.
Rare stelling :vreemd:

taouanza
11-03-04, 11:57
Geplaatst door 000NobelPrizes
Je maakt hopelijk een geintje.
Westerlingen die naar salsa, berberse muziek, Chinese opera of Fado luisteren zijn dus ook geindoctrineerd.
Rare stelling :vreemd:

Nou wat denk je?
Maak ik een geintje of niet?
Heb je gekeken trouwens?

mark61
11-03-04, 12:00
Geplaatst door taouanza
Dat stuk over de dodenherdenking vind ik erg aangrijpend.

Inderdaad.

Ze had trouwens voor de aardigheid wel even kunnen vermelden dat Marcel Khalifa een christen is. Voor haar niet van belang natuurlijk, maar voor Ollanders misschien een eye-opener. Hoewel Vivaldi dr al in hakt natuurlijk.

Maar ze moet maar wat minder onzeker zijn vind ik. Hoeveel eikels en tuig er ook zijn, dr zijn ook nog wel andere mensen.

taouanza
11-03-04, 12:00
Geplaatst door mark61
Inderdaad.

Denk je dat GJ heeft gekeken?:rolleyes:

mark61
11-03-04, 12:06
Geplaatst door taouanza
Denk je dat GJ heeft gekeken?:rolleyes:

Neuh. Die is altijd net zijn leerlingetjes aan het indoctrineren als er wat belangwekkends te leren valt.

taouanza
11-03-04, 12:10
Geplaatst door mark61
Neuh. Die is altijd net zijn leerlingetjes aan het indoctrineren als er wat belangwekkends te leren valt.

Je zou toch denken dat hem erg zal heugen dat er zoveel moslims belangstellling tonen voor de dodenherdenking.:rolleyes:
Dat ze kransen leggen ipv er mee te gaan voetballen.Toch?
Dat zou je denken toch?

000NobelPrizes
11-03-04, 12:14
Geplaatst door taouanza
Nou wat denk je?
Maak ik een geintje of niet?
Heb je gekeken trouwens?
5 min, toen liep m'n pc vast. Ik hoorde haar inderdaad Vivaldi beluisteren en verder geen interessanter opmerkingen dan de gemiddelde liberale moslim 'iedereen is gelijk'.

Ik weet dus inderdaad niet of je het beluisteren van allerlei muziek als indoctrinatie ziet. In dat geval zijn er volgens jou namelijk veel westerlingen geindoctrineerd.

taouanza
11-03-04, 12:24
Geplaatst door 000NobelPrizes
5 min, toen liep m'n pc vast. Ik hoorde haar inderdaad Vivaldi beluisteren en verder geen interessanter opmerkingen dan de gemiddelde liberale moslim 'iedereen is gelijk'.

Ik weet dus inderdaad niet of je het beluisteren van allerlei muziek als indoctrinatie ziet. In dat geval zijn er volgens jou namelijk veel westerlingen geindoctrineerd.

Ik ga je jou dat echt niet uitleggen hoor!:ego:


en heel toevallig hoor dat van je pc.:duivels:

000NobelPrizes
11-03-04, 12:34
Geplaatst door taouanza
Ik ga je jou dat echt niet uitleggen hoor!:ego:

Waarom niet? Ik vroeg nog of je een grapje maakte. Ik vraag gewoon of jij een moslima die Vivaldi luistert, tot indoctrinatie rekent en een westerling die wereldmuziek luistert dus ook. Zo moeilijk is dat toch niet uit te leggen?



en heel toevallig hoor dat van je pc.:duivels:
Kan er ook niks aan doen. Maar tijdens die paar minuten ving ik liberale geluiden op die me niet onbekend in de oren klonken. Wat kan ik er verder van zeggen.

taouanza
11-03-04, 12:39
Geplaatst door 000NobelPrizes
[B]Waarom niet? Ik vroeg nog of je een grapje maakte. Ik vraag gewoon of jij een moslima die Vivaldi luistert, tot indoctrinatie rekent en een westerling die wereldmuziek luistert dus ook. Zo moeilijk is dat toch niet uit te leggen?

Ik denk dat je mij lang genoeg kent om het antwoord op jou vraag te weten en om te weten waar die opmerking opslaat.Dus ga maar iemand anders gelukkig maken met je vooroordelen.


Kan er ook niks aan doen. Maar tijdens die paar minuten ving ik liberale geluiden op die me niet onbekend in de oren klonken. Wat kan ik er verder van zeggen.

Er kwam veel meer aan bod het duurde langer dan 20minuten.Het zou je echt sieren om dat hele stuk te bekijken, aangezien jij niet zo zuinig bent met je opmerkingen over moslims.

000NobelPrizes
11-03-04, 12:42
Geplaatst door taouanza
[B]Ik denk dat je mij lang genoeg kent om het antwoord op jou vraag te weten en om te weten waar die opmerking opslaat.Dus ga maar iemand anders gelukkig maken met je vooroordelen.

Om vooroordelen uit te sluiten, vroeg ik je simpelweg om je stelling uit te leggen ten aanzien van mensen die naar wereldmuziek luisteren.
Ik begrijp dat je dat niet wilt. Ook goed.

taouanza
11-03-04, 12:46
Geplaatst door 000NobelPrizes
Om vooroordelen uit te sluiten, vroeg ik je simpelweg om je stelling uit te leggen ten aanzien van mensen die naar wereldmuziek luisteren.
Ik begrijp dat je dat niet wilt. Ook goed.


word jij ook zo stil van imortal van evenecence?

000NobelPrizes
11-03-04, 13:07
Ken ik niet. Ik word wel stil van het moois van Vivaldi.

Jammer trouwens dat je er verder niet op in wil gaan. Hollanders wordt zo vaak xenofobie verweten, en geen respect of interesse voor andere culturele invloeden/uitingen. Maar zodra een moslima een plaatje van Vivaldi opzet, zou er sprake zijn van indoctrinatie.
Ik ga er dus nog steeds van uit dat je een grapje maakte.

taouanza
11-03-04, 13:10
Geplaatst door 000NobelPrizes

Ik ga er dus nog steeds van uit dat je een grapje maakte. [/B]


Hallaluja praise the Lord!:lole:

Olive Yao
11-03-04, 15:37
Geplaatst door taouanza
Je zou toch denken dat hem erg zal heugen dat er zoveel moslims belangstellling tonen voor de dodenherdenking.:rolleyes:
Dat ze kransen leggen ipv er mee te gaan voetballen.Toch?
Dat zou je denken toch?
Zoals het sommige moslims ook mag heugen dat Europeanen zich hun verleden herinneren.

taouanza
11-03-04, 15:44
Geplaatst door Olive Yao
Zoals het sommige moslims ook mag heugen dat Europeanen zich hun verleden herinneren.

Huh?

Joesoef
11-03-04, 17:15
Geplaatst door Olive Yao
Zoals het sommige moslims ook mag heugen dat Europeanen zich hun verleden herinneren.

Ikke nie begreipe. jij kunne uitlegge?

mark61
11-03-04, 18:40
Geplaatst door taouanza
Je zou toch denken dat hem erg zal verheugen dat er zoveel moslims belangstellling tonen voor de dodenherdenking.:rolleyes:
Dat ze kransen leggen ipv er mee te gaan voetballen.Toch?
Dat zou je denken toch?

Mja, ik weet het niet hoor. Het zou hem moeten verheugen. Maar misschien geraakt hij in een existentiële crisis. Ze herdenken...maar het zijn moslims....die voor onze vrijheid gestorven zijn...aaaargh ik weet het niet meer...

Tomas
11-03-04, 18:50
Ik kan al nauwelijks vrouwen met een mening verdragen.

papol
12-03-04, 07:54
Een moslima met een eigen mening?
Lijkt meer op een goed ingestudeerd toneelstukje, algemeen bekend verhaaltje. Jammer van de studiekostten, ze had beter een vak kunnen leren.
Gezien de bloteborstenfotos boven haar vaders bed, denk ik dat haar opvoeding veel opener is geweest dan de keuze die ze nu gemaakt heeft. En tsja, als je je anders gaat gedragen word je vanzelf anders benadert, zo werkt dat in het leven.

'Een slimme meid is op haar teokomst voorbereid' heeft ze duidelijk niet begrepen.

Gr.P

taouanza
12-03-04, 09:49
Geplaatst door papol
Een moslima met een eigen mening?
Lijkt meer op een goed ingestudeerd toneelstukje, algemeen bekend verhaaltje. Jammer van de studiekostten, ze had beter een vak kunnen leren.
Gezien de bloteborstenfotos boven haar vaders bed, denk ik dat haar opvoeding veel opener is geweest dan de keuze die ze nu gemaakt heeft. En tsja, als je je anders gaat gedragen word je vanzelf anders benadert, zo werkt dat in het leven.

'Een slimme meid is op haar teokomst voorbereid' heeft ze duidelijk niet begrepen.

Gr.P

Het was maar een kwestie van wachten.Dit bedoelde ik nou Nobelientje.:moe: