PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat hebben de vrouwen het toch getroffen in het westen.



taouanza
11-03-04, 16:09
21.15 Zembla: De X-dossiers(I)

In de hectiek van de affaire Dutroux werden in 1997 de getuigenissen onerzocht van een aantal jonge vrouwen die verklaarden dat kinderontvoering, misbruik en kindermoord niet nieuw waren. Dat onderzoek werd na vier maanden gestopt. De vrouwen, die onder de codenaam X getuigden, werden collectief gek verklaard en het dossier X werd definitief gesloten.


Tjonge jonge wat een rechtvaardigheid.
Iemand de herhaling gezien van Oprah gister?

Daviddavid
11-03-04, 16:14
Geplaatst door taouanza
21.15 Zembla: De X-dossiers(I)

In de hectiek van de affaire Dutroux werden in 1997 de getuigenissen onerzocht van een aantal jonge vrouwen die verklaarden dat kinderontvoering, misbruik en kindermoord niet nieuw waren. Dat onderzoek werd na vier maanden gestopt. De vrouwen, die onder de codenaam X getuigden, werden collectief gek verklaard en het dossier X werd definitief gesloten.


Tjonge jonge wat een rechtvaardigheid.
Iemand de herhaling gezien van Oprah gister?

Belgie heeft van al die dingen rondom Dutroux een behoorlijke typhuszooi gemaakt, nogal logisch dat de complottheorieen niet van de lucht zijn. Volgens mij is het eerder verregaande incompetentie bij het totale gerechtelijke apparaat. worden die dossiers nu heropend? Ik heb destijds wel een tijdje de zaak van die getuige X gevolgd, maar die zaak verdween ineens uit de publiciteit. Regina nogiets heette ze, met veel schokkende verhalen.

Waar ging Oprah over, heb het niet gezien, moest voor zieke, grieperige man zorgen.

taouanza
11-03-04, 16:19
Geplaatst door Daviddavid
Belgie heeft van al die dingen rondom Dutroux een behoorlijke typhuszooi gemaakt, nogal logisch dat de complottheorieen niet van de lucht zijn. Volgens mij is het eerder verregaande incompetentie bij het totale gerechtelijke apparaat. worden die dossiers nu heropend? Ik heb destijds wel een tijdje de zaak van die getuige X gevolgd, maar die zaak verdween ineens uit de publiciteit. Regina nogiets heette ze, met veel schokkende verhalen.

Waar ging Oprah over, heb het niet gezien, moest voor zieke, grieperige man zorgen.

Vrouwelijke mariniers die tijdens hun opleiding verkracht werden en nergens serieus genomen werden.Sterker nog zij zijn degene die gestraft worden.Alles om de eer van de acedemie hoog te houden.
Doet me denken aan een docu die ik zag over vrouwen die zijn verkracht in Pakistan.......


en ik zie het niet als iets Belgisch:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=88342

En die Algerijnse die boek heeft geschreven over hoe ze aan de lopende band werd verkracht en misbruikt had ook geen goed woord over de Franse autoriteiten. Maar het is veel interessanter dat zij ook tegen hoofddoekjes is.

Daviddavid
11-03-04, 16:32
Geplaatst door taouanza
Vrouwelijke mariniers die tijdens hun opleiding verkracht werden en nergens serieus genomen werden.Sterker nog zij zijn degene die gestraft worden.Alles om de eer van de acedemie hoog te houden.
Doet me denken aan een docu die ik zag over vrouwen die zijn verkracht in Pakistan.......


en ik zie het niet als iets Belgisch:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=88342

En die Algerijnse die boek heeft geschreven over hoe ze aan de lopende band werd verkracht en misbruikt had ook geen goed woord over de Franse autoriteiten. Maar het is veel interessanter dat zij ook tegen hoofddoekjes is.


Je hebt gelijk, is inderdaad niet iets Belgisch. Tja, wat moet ik er aan toevoegen, het is vreselijk. Enge mannen, wereldwijd, in regeringen of er buiten. Denken dat ze heer en meester zijn en overal mee wegkomen. De wereld draait om hen, ze menen te kunnen doen met vrouwen en kinderen wat ze maar willen. En elkaar maar de hand boven het hoofd houden.

jaja
11-03-04, 16:33
je hebt gelijk .. wat zijn die westerse vrouwen slecht af. Elders in de wereld is het allemaal veel beter voor vrouwen. Je snapt niet dat vrouwen hier nog wonen. ze zouden allemaal politiek asiel moeten aanvragen in Pakitan of zo ... Daar gebeurt er nooit iets met een vrouw. :boogie:


Of zou het allemaal relatief kunnen zijn ..?? Zou het kunnen dat er overal veel mis is in de wereld - ook voor vrouwen -, maar dat het op bepaalde plaatsen misschien voor bepaalde groepen net even iets minder mis is .. zou het kunnen dat vrouwen in het westen toch liever in het westen wonen omdat ze het daar toch net nog iets beter hebben (bijv. meer vrijheid - let wel meer, niet totale of zelfs maar voldoende vrijheid!) - in hun overtuiging - dan in bepaalde andere streken van de wereld. Zou het ook kunnen dat sommige van die vrouwen - en ook mannen in het westen - graag zouden willen zien dat het elders in de wereld ook iets beter zou worden voor vrouwen - zonder uit het oog te verliezen dat het in het westen absoluut nog beter kan! 't zou kunnen ... :bril:

taouanza
11-03-04, 16:46
Geplaatst door jaja
je hebt gelijk .. wat zijn die westerse vrouwen slecht af. Elders in de wereld is het allemaal veel beter voor vrouwen. Je snapt niet dat vrouwen hier nog wonen. ze zouden allemaal politiek asiel moeten aanvragen in Pakitan of zo ... Daar gebeurt er nooit iets met een vrouw. :boogie:


Of zou het allemaal relatief kunnen zijn ..?? Zou het kunnen dat er overal veel mis is in de wereld - ook voor vrouwen -, maar dat het op bepaalde plaatsen misschien voor bepaalde groepen net even iets minder mis is .. zou het kunnen dat vrouwen in het westen toch liever in het westen wonen omdat ze het daar toch net nog iets beter hebben (bijv. meer vrijheid - let wel meer, niet totale of zelfs maar voldoende vrijheid!) - in hun overtuiging - dan in bepaalde andere streken van de wereld. Zou het ook kunnen dat sommige van die vrouwen - en ook mannen in het westen - graag zouden willen zien dat het elders in de wereld ook iets beter zou worden voor vrouwen - zonder uit het oog te verliezen dat het in het westen absoluut nog beter kan! 't zou kunnen ... :bril:

Zou kunnen ja Maar je eerste alinea slaat nergens op.:moe:

000NobelPrizes
11-03-04, 16:56
Ah, wordt het westen maar weer 's gestigmatiseerd?
Ik dacht men er hier wel wat zorgvuldiger mee omsprong.

taouanza
12-03-04, 11:40
Geplaatst door sabra
leve de vrouwen in saudi-arabie taouanza,
die kennen hun plek tenminste, en anders slaan we het er wel in.
Weg met die zelfbewuste westerse vrouwen die denken dat ze ook een mening mogen hebben en meer mogen dan koken en kinderen baren.
Stel je voor, laten we de slavernij trouwens ook maar weer invoeren.

Heb je gekeken?

Anwaro
12-03-04, 12:24
Geplaatst door taouanza
Vrouwelijke mariniers die tijdens hun opleiding verkracht werden en nergens serieus genomen werden.Sterker nog zij zijn degene die gestraft worden.Alles om de eer van de acedemie hoog te houden.
Doet me denken aan een docu die ik zag over vrouwen die zijn verkracht in Pakistan.......

en ik zie het niet als iets Belgisch:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=88342



Volgens mij lezen sommige mensen hier errrrruuugg selectief....
Ik lees tenminste nergens dat ze het M-O bijv een paradijs voor vrouwen vind.

taouanza
12-03-04, 23:43
Geplaatst door Anwaro
Volgens mij lezen sommige mensen hier errrrruuugg selectief....
Ik lees tenminste nergens dat ze het M-O bijv een paradijs voor vrouwen vind.

Tja Anwaro het zijn de moslims die lange tenen hebben.
Het zijn de moslims die telkens in de verdediging schieten.:rolleyes:

Iglo
13-03-04, 01:51
Geplaatst door taouanza
Tja Anwaro het zijn de moslims die lange tenen hebben.
Het zijn de moslims die telkens in de verdediging schieten.:rolleyes:
Of van de weeromstuit in de aanval, waar is zo'n topic-naam in vrede-naam voor nodig? Het lijkt hier op maroc.nl wel de mode om de westerse wereld zo zwart mogelijk af te schilderen.

Marsipulami
13-03-04, 03:09
Geplaatst door Kup
Moslims in het Westen bevinden zich op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd.

Of we geven niet het respect wat de moslim nodig heeft want we hebben nagelaten van het Westen een islamitische staat te maken. Hoe ongepast.

Jah okay... dat laatste is flauwekul. Toegegeven.
Zo ben ik dan ook wel weer.

Waat doe jij eigenlijk overdag ?

Anwaro
13-03-04, 08:29
Geplaatst door Iglo
Of van de weeromstuit in de aanval, waar is zo'n topic-naam in vrede-naam voor nodig? Het lijkt hier op maroc.nl wel de mode om de westerse wereld zo zwart mogelijk af te schilderen.

Na 80 berichten heeft Iglo onze missie ontdekt. :stout:


Geplaatst door Kup
Moslims in het Westen bevinden zich op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd.
Jah, foutje in de regie.

[i]Of we geven niet het respect wat de moslim nodig heeft want we hebben nagelaten van het Westen een islamitische staat te maken. Hoe ongepast.

[/B]

Meer een gemiste kans :p