PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtoon: 'Niets tegen seks met aantrekkelijk schaap'



Alien1375
11-03-04, 15:14
'Niets tegen seks met aantrekkelijk schaap'
Door Marc Kruyswijk.

Seks met dieren bij de wet verbieden, getuigt van een dubbele of misschien wel een driedubbele moraal, zegt bioloog Midas Dekkers.

Is seks met dieren ooit een geaccepteerd verschijnsel geweest?'

'Nou, geaccepteerd. Laat ik zeggen dat er nooit tijden zijn geweest dat het echt stoer was om in de kroeg te zeggen dat je gisteren zo heerlijk met een konijn had geneukt. Maar toen Nederland nog een hoofdzakelijk agrarische maatschappij was, was de praktijk wel degelijk anders.'

Hoe ging dat in z'n werk?

''Eén ding stond vast: van de dochter van de buurman bleef je af. Dat wist je, daar hield je je aan. Maar je moest wat als jongen in de kracht van je leven die de godganse dag achter een kudde van 500 welgeschapen schapen aansjouwde. Als het dan in je broek een beetje ging kriebelen, was de keuze vaak snel gemaakt. Wat is er ook tegen een aantrekkelijk schaap?'

Zijn er ooit wetten geweest tegen bestialiteit?

'Sinds de Franse tijd vond men dat de staat niet de zedenmeester mocht zijn die bepaalde wat wel en niet goed zou zijn voor zijn bevolking. Er werd nooit openlijk over gesproken, maar het gebeurde. Tegenwoordig is de sociale schande enorm, nog veel groter dan bij hoerenlopen. Toch is voor dat laatste ook een goede markt, kijk maar naar het aantal rode ramen op de Wallen.'

Vindt u de recente verontwaardiging van de politiek over bestialiteit terecht?

'Het getuigt van een enorme dubbele, of misschien wel driedubbele moraal. Als je wordt betrapt terwijl je een paard van achteren neemt, moet je de gevangenis in; als je 500.000 kippen onder barbaarse omstandigheden in een hok stopt, krijg je een grote zak subsidie. Het is prima een koe 2 keer per dag keihard aan haar tieten te trekken, maar wanneer de boer het beest een één keertje neemt, zou dat schadelijk zijn. Dat vind ik niet te rijmen.'

Maar dieren moeten toch worden beschermd tegen mishandeling?

'Ja, tegen mishandeling! Maar wat kan één forse man uitrichten tegen een koe? Hebt u weleens foto's gezien van dierenartsen die hun hele armen naar binnen werken bij een bevalling? Nee hoor, daar heeft zo'n koe echt geen last van. Natuurlijk ben ik voor bescherming van dieren, maar dan alleen bij kleine dieren, als er schade kan worden aangericht.'

Bron: AD

Hayat1984
11-03-04, 15:33
Beste,

Walgelijk! :schok:

Groet,
Hayat

Mill
11-03-04, 15:40
Geplaatst door Alien1375
'Het getuigt van een enorme dubbele, of misschien wel driedubbele moraal. Als je wordt betrapt terwijl je een paard van achteren neemt, moet je de gevangenis in; als je 500.000 kippen onder barbaarse omstandigheden in een hok stopt, krijg je een grote zak subsidie. Het is prima een koe 2 keer per dag keihard aan haar tieten te trekken, maar wanneer de boer het beest een één keertje neemt, zou dat schadelijk zijn. Dat vind ik niet te rijmen.'

Dat zei ik gisteren dus ook al.

Smakelijk eten.

kspeciaal
11-03-04, 17:35
Je kunt zeggen wat je wil, maar die Bioloog Midas Dekkers heeft hiermee een intervieuw in een landelijke blad als AD gescoord zonder een criminele allochtoon te zijn! dat is een prestatie!
Overigens, ik proef een hoge gehalte sarcasme in dat stuk! laat je niet bij de neus nemen lezer!

saphronie
11-03-04, 19:06
Oh bah

sméagol
11-03-04, 20:57
GAT-VER-DAMME :kotsen:

criminar
11-03-04, 23:20
Geplaatst door saphronie
Oh bah je bedoelt eerder ooooh baaaa3333333

mark61
12-03-04, 00:50
Geplaatst door kspeciaal
Je kunt zeggen wat je wil, maar die Bioloog Midas Dekkers heeft hiermee een intervieuw in een landelijke blad als AD gescoord zonder een criminele allochtoon te zijn! dat is een prestatie!
Overigens, ik proef een hoge gehalte sarcasme in dat stuk! laat je niet bij de neus nemen lezer!

Dan ken je Midas Dekkers nog niet.

MokroMike
12-03-04, 00:53
Ik vind de topictitel stigmatiserend en beledigend.

Niet alle autochtonen doen het met dieren hoor !!!

mark61
12-03-04, 01:14
Oh nee? Bewijs dat maar s!

Julien
12-03-04, 01:40
Geplaatst door mark61
Oh nee? Bewijs dat maar s!

:D bewijs maar dat niet alle marokkaanse opa's het met paarden doen :kotsen2:

hé bah.. wat een vieze shit de laatste tijd

Simon
12-03-04, 07:58
Geplaatst door kspeciaal
Overigens, ik proef een hoge gehalte sarcasme in dat stuk! laat je niet bij de neus nemen lezer!

Ik niet ! Hij constateert een dubbele moraal en heeft groot gelijk. De walgelijkheid van incidenten betreft vooral verwonding van dieren gecombineerd met sexueel misbruik. Maar ik weet niet eens of je het penetreren met stokken sexueel contact moet noemen. Het is dierenmishandeling. Het incident met die pony's naar aanleiding waarvan nu nieuwe wetgeving wordt gevraagd stelt natuurlijk niks voor als je het over dierenleed hebt. Het is vooral nogal gênant. Dan vinden er dagelijks veel ergere zaken plaats in nederland.

saphronie
12-03-04, 11:04
Geplaatst door criminar
je bedoelt eerder ooooh baaaa3333333
Ik bedoel gatver, dat iemand ook maar aan zoiets zieklijks denkt, die bah! :zweep:

criminar
12-03-04, 11:04
Geplaatst door MokroMike
Ik vind de topictitel stigmatiserend en beledigend.

Niet alle autochtonen doen het met dieren hoor !!! hmmmm raar omdat de meeste autochtonen zich op een dierlijk manier gedragen,hebben de genen van een dier daar niets mee te maken? :schok:

Daviddavid
12-03-04, 11:05
Geplaatst door criminar
hmmmm raar omdat de meeste autochtonen zich op een dierlijk manier gedragen,hebben de genen van een dier daar niets mee te maken? :schok:

en jouw onderschrift is een teken van hoogstaande beschaving.

criminar
12-03-04, 11:09
Geplaatst door Daviddavid
en jouw onderschrift is een teken van hoogstaande beschaving. hmmm zelfspot?omdat ik een similariteit waarneem met je eigen onderschrift :stout:

Daviddavid
12-03-04, 11:11
Geplaatst door criminar
hmmm zelfspot?omdat ik een similariteit waarneem met je eigen onderschrift :stout:

Leg uit?