PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland zet geheim wapen in, in Irak...



Alien1375
11-03-04, 15:46
Vader Abraham smurft naar Irak
Door Fred Kramer.

Pierre Kartner alias Vader Abraham wil binnen 2 maande de Nederlandse troepen in Irak opvrolijken met enkele optredens. 'Het zal een dolle boel worden', aldus Kartner.

Vader Abraham naar Irak. Het moet niet gekker worden.

'Tja, je zou zeggen dat ze daar eerder zitten te wachten op een mooie vrouw dan op een oude kerel. Maar ik weet uit ervaring dat ook militairen gevoelig zijn voor mijn repertoire. We gaan daar gezamenlijk smurfenbier drinken en 'Daar bij dat kleine café' zingen.'

Eerst Adam Curry, daarna Freek de Jonge, toen dacht u: nu is het tijd voor Vader Abraham?

'Nou, onlangs werd mij in een radio-interview gevraagd of ik bereid zou zijn om in Irak voor onze jongen op te treden. Ik zei meteen ja en toen is het balletje gaan rollen.'

Dus?
'Dus ga ik deze week nog contact opnemen met minister Kamp van Defensie. Ik schat mijn kansen op een afreis op 60%.'

U bedrijft gewoon goede pr.

'Dat zou je ook van Freek de Jonge en Adam Curry kunnen zeggen. Nee hoor, ik ben uiterst serieus.'

Zitten onze jongens te wachten op kleine wezens die door een waterkraan kunnen kruipen?

'Je moest eens weten. In de jaren 70 trok ik samen met Anneke Grönloh van kazerne naar kazerne. Succes verzekerd. Dat is anno 2004 niet anders. Ik ga zelfs een paar smurfen meenemen.'

Hoe denkt u dat de plaatselijke bevolking op u zal reageren? Zonder bolhoed heeft u wel wat weg van een ayatollah.

'Dat zeg je nu, maar zo wordt het ook wel een beetje gezien. Abraham is tenslotte de aartsvader van alle gelovigen. Bij de moslims lig ik dus ook niet slecht.'

Misschien kunt u en passant de Arabische markt bestormen met uw smurfen?

'Ha, ha, nee dat ligt niet in de bedoeling. Alhoewel, de smurfen zijn echt over de hele wereld bekend.'

Heeft Vader Abraham een mening over de inzet van buitenlandse troepen in Irak?
'In het geheel niet. Ik ga daar enkel en alleen naar toe om de millitairen een steuntje in de rug te geven.'

Bent u niet bang? Aanslagen zijn in Irak aan de orde van de dag.

'Vader Abraham bang? Ik dacht het niet.'

Hoelang gaat u er optreden en wat is uw soldij?

'Langer dan een week zal ik er niet blijven. Wat mijn salaris betreft; dat vraag ik niet.'

Bron: AD.

De smurfen zijn trouwens bedacht door Peyo en ik vind het persoonlijk een schande dat die kwaliteitsstrip nu op deze manier onder de aandacht wordt gebracht!!!:mad:

Daviddavid
11-03-04, 15:48
Geplaatst door Alien1375
Vader Abraham smurft naar Irak
Door Fred Kramer.

Pierre Kartner alias Vader Abraham wil binnen 2 maande de Nederlandse troepen in Irak opvrolijken met enkele optredens. 'Het zal een dolle boel worden', aldus Kartner.

Vader Abraham naar Irak. Het moet niet gekker worden.

'Tja, je zou zeggen dat ze daar eerder zitten te wachten op een mooie vrouw dan op een oude kerel. Maar ik weet uit ervaring dat ook militairen gevoelig zijn voor mijn repertoire. We gaan daar gezamenlijk smurfenbier drinken en 'Daar bij dat kleine café' zingen.'

Eerst Adam Curry, daarna Freek de Jonge, toen dacht u: nu is het tijd voor Vader Abraham?

'Nou, onlangs werd mij in een radio-interview gevraagd of ik bereid zou zijn om in Irak voor onze jongen op te treden. Ik zei meteen ja en toen is het balletje gaan rollen.'

Dus?
'Dus ga ik deze week nog contact opnemen met minister Kamp van Defensie. Ik schat mijn kansen op een afreis op 60%.'

U bedrijft gewoon goede pr.

'Dat zou je ook van Freek de Jonge en Adam Curry kunnen zeggen. Nee hoor, ik ben uiterst serieus.'

Zitten onze jongens te wachten op kleine wezens die door een waterkraan kunnen kruipen?

'Je moest eens weten. In de jaren 70 trok ik samen met Anneke Grönloh van kazerne naar kazerne. Succes verzekerd. Dat is anno 2004 niet anders. Ik ga zelfs een paar smurfen meenemen.'

Hoe denkt u dat de plaatselijke bevolking op u zal reageren? Zonder bolhoed heeft u wel wat weg van een ayatollah.

'Dat zeg je nu, maar zo wordt het ook wel een beetje gezien. Abraham is tenslotte de aartsvader van alle gelovigen. Bij de moslims lig ik dus ook niet slecht.'

Misschien kunt u en passant de Arabische markt bestormen met uw smurfen?

'Ha, ha, nee dat ligt niet in de bedoeling. Alhoewel, de smurfen zijn echt over de hele wereld bekend.'

Heeft Vader Abraham een mening over de inzet van buitenlandse troepen in Irak?
'In het geheel niet. Ik ga daar enkel en alleen naar toe om de millitairen een steuntje in de rug te geven.'

Bent u niet bang? Aanslagen zijn in Irak aan de orde van de dag.

'Vader Abraham bang? Ik dacht het niet.'

Hoelang gaat u er optreden en wat is uw soldij?

'Langer dan een week zal ik er niet blijven. Wat mijn salaris betreft; dat vraag ik niet.'

Bron: AD.

De smurfen zijn trouwens bedacht door Peyo en ik vind het persoonlijk een schande dat die kwaliteitsstrip nu op deze manier in de aandacht wordt gebracht!!!:mad:



Alsof die arme Irakezen nog niet genoeg te verduren hebben...

Matesis
11-03-04, 15:58
Gargamel en Azrael waren naar het schijnt al eerder ter plekke. Geheime bronnen betichten deze twee van illegale olieboringen te Kirkuk. Gargamel werd vaak gespot bij de lokale sjeiks en plot er de komst van vader Abraham

VADER ABBIE WEES GEWAARSCHUWD!!!
:sniper:

Simon
11-03-04, 16:20
Nou Frans Bauer nog ....

Jalalalala, jalalalala
Ik kwam jou tegen oheo,
jij was verlegen oheo.
Loop nu al dagen oheo,
want ik wil je wat vragen oheo.

Heb je even voor mij,
maak wat tijd voor me vrij.
Ieder uur van de dag denk ik steeds aan jouw lach alleen jij maakt me blij.

Heb je even voor mij,
maak wat tijd voor me vrij
Zeg me wat ik moet doen want ik wacht op die zoen kom vanavond bij mij.

Jallalalala, jalalalala

Ik zit te dromen oheo,
of jij zult komen oheo. Laat het me weten oheo,
ik kan jou niet vergeten oheo.

Heb je even voor mij,
maak wat tijd voor me vrij.
Ieder uur van de dag denk ik steeds aan jouw lach alleen jij maakt me blij.

Heb je even voor mij,
maak wat tijd voor me vrij.
Zeg me wat ik moet doen want ik wacht op die zoen kom vanavond bij mij.

Jalalalalala Jalalalala

Heb je even voor mij,
maak wat tijd voor me vrij.
Ieder uur van de dag denk ik steeds aan jouw lach alleen jij maakt me blij.

Heb je even voor mij maak wat tijd voor me vrij.
Zeg me wat ik moet doen want ik wacht op die zoen
kom vanavond bij mij

000NobelPrizes
11-03-04, 16:23
Misschien moet Vader Abraham maar even een andere naam aannemen voor hij daar gaat optreden :cheefbek:

000NobelPrizes
11-03-04, 16:29
Even kijken hoor: zijn er niet meer artiesten wier carriere wel weer wat publiciteit kan gebruiken?
Ben Kramer, Imca Marina, Gert Timmermans (of was hij dood? Nee, Hermine toch? Nou ja, neem 'r maar mee), die goser van Kedde-ke-deng; iets met Spoor. Enfin, stuur een heel vliegtuig vol eendagsvliegen, en dan mag iemand Al Quada tippen dat het een kist vol joodse celebrities is. Frum ze Nezzerlends.

mark61
11-03-04, 21:28
Je vergeet Anneke Grönloh herself. Als dat geen cultuuroffensief van de westerse beschaving is, dan zijn die Irakezen werkelijk hardleers.

000NobelPrizes
11-03-04, 21:29
Geplaatst door mark61
Je vergeet Anneke Grönloh herself. Als dat geen cultuuroffensief van de westerse beschaving is, dan zijn die Irakezen werkelijk hardleers.
Die liet ik er expres buiten omdat Paul de Leeuw haar in de spotlights heeft gezet vorig jaar. Haar image heeft geen boost meer nodig.
Bovendien zuipt ze als een vis en dat is haram.

Ibrahim B.
11-03-04, 21:31
:lol:

Wat een goed idee zeg, dan zijn wij in één keer'van die Hollandse bager glorie af :fpuh:

000NobelPrizes
11-03-04, 21:38
Geplaatst door Ibrahim B.
:lol:

Wat een goed idee zeg, dan zijn wij in één keer'van die Hollandse bager glorie af :fpuh:

Nou ja, tis ook wel een beetje obligaat om Anneke in die snikhete Irakese woestijn over Brandend Zand te laten zingen :vreemd:

mark61
11-03-04, 21:47
Geplaatst door 000NobelPrizes
Bovendien zuipt ze als een vis en dat is haram.

Dat deed Atatürk ook en die is tr redelijk populair mee geworden. Ook in eigen land.

TonH
12-03-04, 00:00
http://www.groenlinks-oudzuid.nl/images/SP2.jpg

Kunnen ze lekker met z'n tweetjes: De Snip & Snap-revue! :D