PDA

Bekijk Volledige Versie : Beheer wake up !



vgeld
12-03-04, 13:20
De prikkers van Maroc.nl doen aan zelfregulering. Berichten plaatsen om overal je naam te zien staan is in dit forum "not done". Soms moet je als beheer maatregelen nemen om bepaalde lieden tot de orde te roepen. Ik merk dat een zeker Lharb (wie bedenkt zoiets) is bezig dit forum te terroriseren. Hij is continu bezig met Copy and paste waardoor onderwerpen die misschien de moeite waarde zijn naar de achtergrond verdwijnen.

Wilt u deze maniak tot de orde roepen?

mark61
12-03-04, 13:22
Et maintenant encore une fois en français s'il vous plait. J'ai rien compris. :p

MocroStyle
12-03-04, 13:42
frappant, dat uitgerekend jij je daar aan kan storen. Discussies starten doe je namelijk ook niet door het copy pasten van Franstalige teksten...en daarna gaan zeiken dat de Marokkanen niets weten over het reilen en zeilen daar in het vaderland.:rolleyes:

vgeld
12-03-04, 14:10
Geplaatst door MocroStyle
frappant, dat uitgerekend jij je daar aan kan storen. Discussies starten doe je namelijk ook niet door het copy pasten van Franstalige teksten...en daarna gaan zeiken dat de Marokkanen niets weten over het reilen en zeilen daar in het vaderland.:rolleyes:

1 bericht plaatsen is iets anders dan 20 berichten

By the way: Vraag aan beheer of ze de naam Maroc.nl willen wijzigen in iets anders. De naam Maroc.nl suggereert dat ik hier te maken heb met een Franstal. forum

Goodnight
12-03-04, 14:11
Geplaatst door Kup
Bedankt Larb! Er zit lekker de gang in zo! Ga zo door!
Mafkees.

je hebt een soulmate gevonden KUP_PUK!

Matesis
12-03-04, 14:15
Il a dit qu'il ne comprennait pas pourqoui lharb faissait tout le temps copy paste sur le forum de maroc.nl,

moi parcontre je saisit ce momment pour dedier mon amour pour le francais ici même...Vive le maroc patrie des fous!!!

baisse baisse.... :wohaa:

mark61
12-03-04, 14:20
Geplaatst door Kup
Bedankt Larb! Er zit lekker de gang in zo! Ga zo door!
Mafkees.

Wat heb ik er nou weer mee te maken? Last van MPS para?

Ron Haleber
12-03-04, 14:20
Lijkt me wel zinnig verzoek van vgeld! Alle zinnige topics verdwijnen namelijk meteen naar vaak onvindbare pagina's...

Maar vgeld dan zouden ze het principieel moeten aanpakken: ieder kan twee topics per dag plaatsen per forum...! :fplet:

Dit zal wel als censuur worden gezien?

vgeld :zwaai:

mark61
12-03-04, 14:21
Geplaatst door Matesis
Il a dit qu'il ne comprennait pas pourqoui lharb faissait tout le temps copy paste sur le forum de maroc.nl,

moi parcontre je saisit ce momment pour dedier mon amour pour le francais ici même...Vive le maroc patrie des fous!!!

baisse baisse.... :wohaa:

baise baise bedoel je zeker :hihi:

Ron Haleber
12-03-04, 14:26
Geplaatst door mark61
baise baise bedoel je zeker :hihi:

Nee hij bedoelde bouillabaisse...

Het enige Franse gerecht dat de NL-schrijversbent op het boekenbal wist te noemen!

Bouazza hield het maar bij cous-cous,,,

Matesis
12-03-04, 14:29
No matter what i meant, zeg ik ven hier nieuw, hoe zet je een avatar onder je naam?????

vgeld
12-03-04, 14:30
Geplaatst door Ron Haleber
Lijkt me wel zinnig verzoek van vgeld! Alle zinnige topics verdwijnen namelijk meteen naar vaak onvindbare pagina's...

Maar vgeld dan zouden ze het principieel moeten aanpakken: ieder kan twee topics per dag plaatsen per forum...! :fplet:

Dit zal wel als censuur worden gezien?

vgeld :zwaai:

Ron
Ik heb nooit gezegd dat iemand zich moet beperken tot twee berichten. Overigens er kan geen sprake zijn van censuur. Je moet regulering en censuur niet met elkaar verwaren.

MocroStyle
12-03-04, 14:30
Geplaatst door vgeld
1 bericht plaatsen is iets anders dan 20 berichten

By the way: Vraag aan beheer of ze de naam Maroc.nl willen wijzigen in iets anders. De naam Maroc.nl suggereert dat ik hier te maken heb met een Franstal. forum

je hebt wel meerdere Franstalige berichten geplaatst, en ook de moeite voor het plaatsen van een korte samenvatting in het Nederlands wilde je niet nemen. Denk dat je met die opstelling ook geen discussie opgang zult brengen, maar daar zal het je dan ook niet echt om zijn gegaan.

Net zoals de site Maroc.nl huist in de amsterdamse binnenstad zijn de meeste bezoekers ook gewoon Nederlanders van diverse komaf. Dus met die drogreden kan je weer inpakken en je Franse vrienden gaan opzoeken.

Ron Haleber
12-03-04, 14:32
Een originelere effec tieve oplossing is om alle topics van onze terrorist aan elkaar te plakken...!

Dat kun je rustig aan Al3arbi overlaten...! Hij weet Ctrl-V heel goed te hanteren! :wohaa:

vgeld
12-03-04, 14:56
Geplaatst door MocroStyle
je hebt wel meerdere Franstalige berichten geplaatst, en ook de moeite voor het plaatsen van een korte samenvatting in het Nederlands wilde je niet nemen. Denk dat je met die opstelling ook geen discussie opgang zult brengen, maar daar zal het je dan ook niet echt om zijn gegaan.

Net zoals de site Maroc.nl huist in de amsterdamse binnenstad zijn de meeste bezoekers ook gewoon Nederlanders van diverse komaf. Dus met die drogreden kan je weer inpakken en je Franse vrienden gaan opzoeken.

Ik heb inderdaad meerdere berichten geplaatst. Ik plaats een samenvatting of ik haal de tekst door WorldLingo.
Mijn doel is Marokkanen en andere belangstellenden te informeren over de veranderingen in Marokko op soc- eco- en politieke vlak.
In tegenstelling tot andere prikkers probeer ik niet medestanders te vinden voor mijn standpunten maar ik geef de feiten aan, pas plus .
De NL-media schrijven over Marokko alsof het een land uit de prehistorie is. Nederland en NL-media zijn al vanaf de jaren 50 anti-Marokko en dus verwacht niet dat ze iets positiefs over het land gaan schrijven. Het is daarom mijn taak als Marokkaan om belangstellenden en sympathisanten te informeren over de verrichtingen van het Koninkrijk.

mark61
12-03-04, 14:57
Geplaatst door Matesis
No matter what i meant, zeg ik ven hier nieuw, hoe zet je een avatar onder je naam?????

Mijn hoekje > instellingen > opties

mark61
12-03-04, 14:58
Geplaatst door Kup
Jij misschien. Ik had het tegen larb. :wink:

Nee is goed. Wou t ff weten omdat je mij aanhaalde.

mark61
12-03-04, 15:01
Geplaatst door vgeld
Ik heb inderdaad meerdere berichten geplaatst. Ik plaats een samenvatting of ik haal de tekst door WorldLingo.
(...) Het is daarom mijn taak als Marokkaan om belangstellenden en sympathisanten te informeren over de verrichtingen van het Koninkrijk.

WorldLIngo is een lachertje. Typisch Angelsaksisch om te denken dat je dat gezeik met die talen zo wel even opheft. Marokkanen hier en anderen spreken nauwelijks Frans. Als je zo serieus gemotiveerd bent kan het een kleine moeite zijn de boel in het Nederlands, de voertaal hier op het forum, te vertalen.

Dus als je de verrichtingen van het Koninkrijk wil promoten (die blijkens jouw posts vnl. betrekking hebben op het verder 'gallificeren' van Marokko en het stimuleren van braindrain), dan kan je dat beter doen in een taal die iedereen beheerst.

Maar waar bemoei ik me mee...

plexus
12-03-04, 15:03
Geplaatst door vgeld
Het is daarom mijn taak als Marokkaan om belangstellenden en sympathisanten te informeren over de verrichtingen van het Koninkrijk.

ik hoor het volkslied op de achtergrond...

Ron Haleber
12-03-04, 15:13
Geplaatst door vgeld

Mijn doel is Marokkanen en andere belangstellenden te informeren over de veranderingen in Marokko op soc- eco- en politieke vlak.
In tegenstelling tot andere prikkers probeer ik niet medestanders te vinden voor mijn standpunten maar ik geef de feiten aan, pas plus .


De NL-media schrijven over Marokko alsof het een land uit de prehistorie is. Nederland en NL-media zijn al vanaf de jaren 50 anti-Marokko en dus verwacht niet dat ze iets positiefs over het land gaan schrijven. Het is daarom mijn taak als Marokkaan om belangstellenden en sympathisanten te informeren over de verrichtingen van het Koninkrijk.



Een mooi maar zogezien toch wel erg abstract ideaal. Want dat ideaal vereist wel dat je voor de media en politici direct "stand by" bent - tout court!

Ik weet uit ervaring hoe moeilijk dat is, maar zal aan je denken als ze mij weer eens bellen!

vgeld
12-03-04, 19:43
Geplaatst door mark61
WorldLIngo is een lachertje. Typisch Angelsaksisch om te denken dat je dat gezeik met die talen zo wel even opheft. Marokkanen hier en anderen spreken nauwelijks Frans. Als je zo serieus gemotiveerd bent kan het een kleine moeite zijn de boel in het Nederlands, de voertaal hier op het forum, te vertalen.

Dus als je de verrichtingen van het Koninkrijk wil promoten (die blijkens jouw posts vnl. betrekking hebben op het verder 'gallificeren' van Marokko en het stimuleren van braindrain), dan kan je dat beter doen in een taal die iedereen beheerst.

Maar waar bemoei ik me mee...

Jij prikt hier en dus heb je "le droit" om je met mijn posting te bemoeien.

MocroStyle
12-03-04, 20:57
Geplaatst door vgeld
Ik heb inderdaad meerdere berichten geplaatst. Ik plaats een samenvatting of ik haal de tekst door WorldLingo.
Mijn doel is Marokkanen en andere belangstellenden te informeren over de veranderingen in Marokko op soc- eco- en politieke vlak.
In tegenstelling tot andere prikkers probeer ik niet medestanders te vinden voor mijn standpunten maar ik geef de feiten aan, pas plus .
De NL-media schrijven over Marokko alsof het een land uit de prehistorie is. Nederland en NL-media zijn al vanaf de jaren 50 anti-Marokko en dus verwacht niet dat ze iets positiefs over het land gaan schrijven. Het is daarom mijn taak als Marokkaan om belangstellenden en sympathisanten te informeren over de verrichtingen van het Koninkrijk.

Het zijn vast interessante topics, maar wel in het Nederlands..anders is je werk verloren tijd.

beslama.

vgeld
12-03-04, 21:17
Geplaatst door mark61
Et maintenant encore une fois en français s'il vous plait. J'ai rien compris. :p

Maestro !

Ik kan je 1001 redenen noemen waarom ik vind dat iedereen deze prachtig taal moet leren !

Bijvoorbeeld
LA VIE

La vie serait belle sur terre,
Si les hommes écoutaient sa chanson,
Que rythme le court des saisons,
Sans le brouhaha des conflits et des guerres.

La vie sur terre serait très belle,
Si ses habitants savaient goûté,
Avec sagesse ce nectar velouté,
Qu’est l’entente d’un amour réel.

La vie sur terre est une école,
Pour qui sait avec patience,
Apprendre sagement sans réticence,
Ce passage qui n’est qu’un survol.

La vie sur terre est passagère,
Un lendemain souvent incertain,
Malgré tout sachez rester serein,
Car elle continue dans d’autre sphère.

Puissent tous les hommes se souvenir qu'ils sont frères!
(voltaire)

barfly
12-03-04, 21:31
Geplaatst door vgeld
Maestro !

Ik kan je 1001 redenen noemen waarom ik vind dat iedereen deze prachtig taal moet leren !

Bijvoorbeeld
LA VIE

La vie serait belle sur terre,
Si les hommes écoutaient sa chanson,
Que rythme le court des saisons,
Sans le brouhaha des conflits et des guerres.

La vie sur terre serait très belle,
Si ses habitants savaient goûté,
Avec sagesse ce nectar velouté,
Qu’est l’entente d’un amour réel.

La vie sur terre est une école,
Pour qui sait avec patience,
Apprendre sagement sans réticence,
Ce passage qui n’est qu’un survol.

La vie sur terre est passagère,
Un lendemain souvent incertain,
Malgré tout sachez rester serein,
Car elle continue dans d’autre sphère.

Puissent tous les hommes se souvenir qu'ils sont frères!
(voltaire)

ÆóÈÖÌܤΥǥ£¥¹¥¤Ï¼ÂºÝ¤Ë¤Ï¤¹¤Ù¤Æ¤¬ ³ä¤êÅö¤Æ¤é¤ì¤Æ¤¤¤ë ¤ï¤±¤Ç¤Ï¤¢¤ê¤Þ¤»¤ó¡£ ¤È ¤Ë¤Ï¤½¤ì¤¾¤ì¥¹¥ï¥Ã¥×¥Ñ¡¼¥Æ¥£¥·¥ç¥ó¤¬ ¸ºß¤¹¤ë¤Î¤Ç¤¹¤¬¡¢¤³¤³¤Ë¤Ï¤½¤ì¤Ïɽ¼¨¤µ¤ì¤Æ¤¤¤Þ¤»¤ó ¡£¾å¤Î¤ÏÂç¤_¤Ê¶õ¤_Îΰ褬¤¢¤Ã¤Æ¡¢

å¤Î¤Ï¡¢¥æ¡¼¥¶¤ÎÎΰè¤Ç¤¢¤ë¤³¤È¤¬¤ï¤«¤ê¤Þ¤¹¤Í¡£

ºî¶ÈÍѤ䥹¥×¡¼¥ë¤ä°ì»þŪ¤ÊÍÑÅÓ¤ä¥á¡¼¥ë¤ä¥Ë¥å¡¼¥¹¤Î ¤¿¤á¤ÎÎΰè¤ò ºîÀ®¤·¤¿¤¤¾ì¹ç¤Ë¤Ï¡¢¤È¤¤¤¦Ì¾Á°¤Ë¤·¤Þ¤·¤ç¤¦¡£¤Þ¤¿¤Ï ¡¢¤òºîÀ®¤·¤Æ¡¢«¤é¤½¤³¤Ë¥·¥ó¥Ü¥ê¥Ã¥¯¥ê¥ó¥¯¤òÄ¥¤ë¤È¤ ¤¤¦¼ê¤â¤¢¤ê¤Þ¤¹¡£ (¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¥×¥í¥°¥é¥à¤¬¼«Æ°Åª¤Ë¤ä¤Ã¤Æ¤¯¤ì¤ë¤«¤â¤ ·¤ì¤Þ¤»¤ó¤¬)


8.6 ¥½¥Õ¥È¥¦¥§¥¢¥Ñ¥Ã¥±¡¼¥¸¤ò¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¤¹¤ë
¤µ¤Æ¡¢¥Ñ¡¼¥Æ¥£¥·¥ç¥ó¤Î½àÈ÷¤¬¤Ç¤_¤ì¤Ð¤¢¤È¤Ï¤Û¤Ü¼«Æ° Ū¤Ë¼Â¹Ô¤Ç¤_¤ë ¤Ï¤º¤Ç¤¹¡£EGA ¥Ù¡¼¥¹¤Ç¤â X ¥Ù¡¼¥¹¤Ç¤â¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¥×¥í¥°¥é¥à¤Ï ¤É¤Î CD-ROM ¤«¤é¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¤¹¤ë¤«¡¢¤É¤Î¥Ñ¡¼¥Æ¥£¥·¥ç¥ó¤ò»È¤¦¤« ¤Ê¤É ¤ò¥á¥Ë¥å¡¼¤ÇƳ¤¤¤Æ¤¯¤ì¤ë¤Ï¤º¤Ç¤¹¡£
¤Î¤½¤ì¤¾¤ì¤ÎÇÛÉÛ·Ï(¥Ç¥£¥¹¥È¥ê¥Ó¥å¡¼¥·¥ç¥ó)¤Ë¤è¤Ã¤Æ Èù̯¤Ë °ã¤¤¤¬¤¢¤ë(ÅÁÅýŪ¤Ë¡¢¤½¤ì¤¾¤ì¤Î¥Ù¥ó¥À¡¼¤Ï¤³¤Î¤¢¤¿¤ ê¤Ç º¹Ê̲½¤ò¤ª¤³¤Ê¤Ã¤Æ¤_¤Þ¤·¤¿¡£)¤¿¤á¤Ç¤¹¤¬¡¢¤Þ¤¢·ë¹½¤ 狼¤ê¤ä¤¹¤¤ Éôʬ¤Ç¤¹¤«¤é¡£¤Þ¤¿¡¢¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¥×¥í¥°¥é¥à¤Ï²èÌÌ¾å ¤Ë¤ï¤«¤ê¤ä¤¹¤¤ ¾ðÊó¤òɽ¼¨¤·¤Æ¤¯¤ì¤ë¤Î¤ÇÂç¾æÉפǤ·¤ç¤¦¡£


8.7 ¥Ñ¥Ã¥±¡¼¥¸¤ò¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¤·¤¿¸å
¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¤¬¤¦¤Þ¤¯´°Î»¤·¤¿¤é¡¢½é¤á¤Æ¥Ï¡¼¥É¥Ç¥£¥¹ ¥¯¤«¤é¥Ö¡¼¥È¤¹¤ë Á°¤Ë¥·¥¹¥Æ¥à´ØÏ¢¤Î¤¤¤¯¤Ä¤«¤ÎÀßÄê¤ò¤ª¤³¤Ê¤¤¤Þ¤¹¡£

¥Ï¡¼¥É¥Ç¥£¥¹¥¯¤Ë ¤ò¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¤¹¤ë¤«¤É¤¦¤«¤ÏÁªÂò²Äǽ¤Ç¤¹¡£ ¤â¤· ò»È¤Ã¤Æ¤¤¤Ê¤¤¤Ê¤é¤Ð¡¢¤³¤³¤Ç¤Ï ¤ÈÅú¤¨¤Þ¤·¤ç¤¦¡£ ¤Ë´Ø¤·¤Æ¤Ï¤Á¤ç¤Ã¤ÈÆüì¤ÊÍ×µá»ö¹à¤¬¤¢¤ê¤Þ¤¹¡£ °Ê²¼¤Î ¤ò»²¾È¤·¤Æ¤¯¤À¤µ¤¤¡£

ò¥×¥é¥¤¥Þ¥ê¥í¡¼¥À¤È¤·¤Æ»È¤¨¤Ð¡¢¥Ö¡¼¥ÈÍѤΥեí¥Ã¥Ô¡ ¼¤¬ ÉÔÍפˤʤꡢ¥Ö¡¼¥È»þ¤Ë¤É¤Î OS ¤ò¥Ö¡¼¥È¤¹¤ë¤«¤ò»ØÄꤹ¤ë ¤³¤È¤¬¤Ç¤_¤ë¤è¤¦¤Ë¤Ê¤ê¤Þ¤¹¡£


¥Ö¡¼¥È¥Ç¥£¥¹¥¯¤ÎºîÀ®(ÁªÂò²Äǽ)
¡Öɸ½àŪ¤Ê¥Ö¡¼¥È¥Õ¥í¥Ã¥Ô¡¼¥Ç¥£¥¹¥¯¡×¤òºîÀ®¤¹¤ë²èÌÌ ¤¬¸½¤ì¤ë ¤«¤â¤·¤ì¤Þ¤»¤ó¡£¤³¤Î¥Õ¥í¥Ã¥Ô¡¼¥Ç¥£¥¹¥¯¤Ï¿·¤·¤¯¥¤¥ó ¥¹¥È¡¼¥ë¤·¤¿¥·¥¹¥Æ¥à¤ò¥Ö¡¼¥È¤¹¤ë¤¿¤á¤Ë»È¤¨¤ë¥Ç¥£¥¹ ¥¯¤Ç¤¹¡£ (¤³¤ì¤Ï¤Á¤ç¤Ã¤È¸Å¤¯¤Æº£¤È¤Ê¤Ã¤Æ¤Ï¤¢¤Þ¤êÊØÍø¤ÊÊýË¡¤ ǤϤ¢¤ê¤Þ¤»¤ó¡£ ÉáÄ̤ÏÇ¥Ö¡¼¥È¤·¤Æ»È¤¦¤¬¡¢¤È¤_¤Ë¤Ï¥Õ¥í¥Ã¥Ô¡¼¤Ç Linux ¤â¥Ö¡¼¥È¤¹¤ë¡¢ ¤È¤¤¤Ã¤¿¾ì¹ç¤Î¤¿¤á¤Î¤â¤Î¤Ç¤¹) (ÌõÃí: ¤¼¤ÒºîÀ®¤·¤Æ¤ª¤¯¤³¤È¤ò¤ª¾©¤á¤·¤Þ¤¹¡£ ¤Ê¤Ë¤«ÌäÂ꤬¤¢¤Ã¤¿»þ¤Î¤¿¤á¤Ë¡¢²óÉüÍѤΥǥ£¥¹¥¯¤È¤· ¤Æ¤â»È¤¨¤Þ¤¹¤«¤é¡£)

¤³¤Î¤¿¤á¤Ë¤Ï¡¢¿·¤·¤¤ MS-DOS ¥Õ¥©¡¼¥Þ¥Ã¥È¤Î¹âÌ©ÅÙ(ÌõÃí:2HD) ¥Õ¥í¥Ã¥Ô¡¼¥Ç¥£¥¹¥¯¤¬É¬ÍפǤ¹¡£¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¥×¥í¥°¥é ¥à¤¬Í×µá ¤·¤Æ¤_¤¿¤È¤³¤í¤Ç¥Õ¥í¥Ã¥Ô¡¼¥Ç¥£¥¹¥¯¤òÁÞÆþ¤¹¤ì¤Ð¡¢¥Ö ¡¼¥È¥Ç¥£¥¹¥¯¤¬ ¼«Æ°Åª¤ËºîÀ®¤µ¤ì¤Þ¤¹¡£(¤³¤ì¤Ï¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ëÍѤΥ֡¼¥ ȥǥ£¥¹¥¯¤È¤Ï °Û¤Ê¤ê¤Þ¤¹¡£µÕ¤Ë¤³¤ì¤ò¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ëÍѤΥ֡¼¥È¥Ç¥£¥¹ ¥¯¤È¤·¤Æ »È¤¦¤³¤È¤â¤Ç¤_¤Þ¤»¤ó!)


¤½¤Î¾¤Î¥·¥¹¥Æ¥àÀßÄê
¤³¤Î¸å¡¢¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¸å¤Î¤¤¤í¤¤¤í¤ÊÀßÄê¤Î¤¿¤á¤Î¥á¥Ë ¥å¡¼¤¬ ɽ¼¨¤µ¤ì¤ë¤Ç¤·¤ç¤¦¡£¤¿¤È¤¨¤Ð¥â¥Ç¥à¤ä¥Þ¥¦¥¹¤ä¥¿¥¤¥à ¥¾¡¼¥ó¤Ê¤É¤Ê¤É¤Î ÀßÄê¤Ç¤¹¡£¥á¥Ë¥å¡¼¤¬É½¼¨¤¹¤ë¥ª¥×¥·¥ç¥ó¤Ë¤·¤¿¤¬¤Ã¤Æ Àµ¤·¤¯ÀßÄê¤ò¤ª¤³¤Ê¤Ã¤Æ ¤¯¤À¤µ¤¤¡£

¤Þ¤¿¡¢¥ë¡¼¥È¥æ¡¼¥¶¤Î¥Ñ¥¹¥ï¡¼¥ÉÀßÄê¤ä¿·¤·¤¤°ìÈ̥桼 ¥¶¤ÎÀßÄê¤Ê¤É¤Î ²èÌ̤¬É½¼¨¤µ¤ì¤ë¤«¤â¤·¤ì¤Þ¤»¤ó¤¬¡¢¤³¤ì¤â²èÌ̤λؼ¨ ¤Ë¤·¤¿¤¬¤Ã¤Æ ÀßÄê¤ò¤ª¤³¤Ê¤Ã¤Æ¤¯¤À¤µ¤¤¡£

Lijkt me een duidelijk verhaal.

vgeld
12-03-04, 21:41
Geplaatst door barfly
ÆóÈÖÌܤΥǥ£¥¹¥¤Ï¼ÂºÝ¤Ë¤Ï¤¹¤Ù¤Æ¤¬ ³ä¤êÅö¤Æ¤é¤ì¤Æ¤¤¤ë Lijkt me een duidelijk verhaal.

Wij weten allemaal dat cultuurbarbaren en piraten op de moerassen aan de Noordzee leefden. Je hoeft het dus niet te onderstrepen.

mark61
12-03-04, 21:44
Geplaatst door barfly
¤Þ¤¿¡¢¥ë¡¼¥È¥æ¡¼¥¶¤Î¥Ñ¥¹¥ï¡¼¥ÉÀßÄê¤ä¿·¤·¤¤°ìÈ̥桼 ¥¶¤ÎÀßÄê¤Ê¤É¤Î ²èÌ̤¬É½¼¨¤µ¤ì¤ë¤«¤â¤·¤ì¤Þ¤»¤ó¤¬¡¢¤³¤ì¤â²èÌ̤λؼ¨ ¤Ë¤·¤¿¤¬¤Ã¤Æ ÀßÄê¤ò¤ª¤³¤Ê¤Ã¤Æ¤¯¤À¤µ¤¤¡£

Lijkt me een duidelijk verhaal.

Psies!

mark61
12-03-04, 21:46
Geplaatst door vgeld
Jij prikt hier en dus heb je "le droit" om je met mijn posting te bemoeien.

Je vous remercie du fond de mon coeur. ofzo. :cool:

barfly
12-03-04, 21:46
Geplaatst door vgeld
Wij weten allemaal dat cultuurbarbaren en piraten op de moerassen aan de Noordzee leefden. Je hoeft het dus niet te onderstrepen.

Wie zijn "wij" Franse hielelikker?

Gelukkig zijn die piraten aan de Noordzee nog niet zover gezonken als die domme aarslikkers in Frankrijk.

Zeker dat zooitje Frankofielen dat op een Nederlands forum een flut taal als het frans probeert door de strot te duwen. _|_

Ron Haleber
12-03-04, 22:09
Geplaatst door vgeld
Maestro !

Ik kan je 1001 redenen noemen waarom ik vind dat iedereen deze prachtig taal moet leren !



Trek je niks van barfly aan, dat is een echte pestkop....!


Vgeld heeft zijn discussie over de franse taal maar afgesloten - dus mijn bijdrage daarover had geen zin meer.

vgeld
12-03-04, 22:11
Geplaatst door barfly
Wie zijn "wij" Franse hielelikker?

Gelukkig zijn die piraten aan de Noordzee nog niet zover gezonken als die domme aarslikkers in Frankrijk.

Zeker dat zooitje Frankofielen dat op een Nederlands forum een flut taal als het frans probeert door de strot te duwen. _|_

Flut taal is de taal die Ayatollah Balkenende & Imam Donner anderstaligen door de strot proberen te duwen. Helaas NL is een taal een taal zonder logica en zonder historie of samenhang en dus geen k||t allo. die 't wil leren

vgeld
12-03-04, 22:26
Geplaatst door barfly
Wie zijn "wij" Franse hielelikker?

Gelukkig zijn die piraten aan de Noordzee nog niet zover gezonken als die domme aarslikkers in Frankrijk.

Zeker dat zooitje Frankofielen dat op een Nederlands forum een flut taal als het frans probeert door de strot te duwen. _|_

Jongen "Go tease somebody else", geschiedenis , poezie en talen waren voor mij (naast wiskunde en Natuurkunde ) verplichte vakken .

barfly
12-03-04, 22:34
Geplaatst door vgeld
Jongen "Go tease somebody else", geschiedenis , poezie en talen waren voor mij (naast wiskunde en Natuurkunde ) verplichte vakken .

Opmerkelijk, als je wat te janken hebt dan kan dat wel in het Nederlands...

Dragon_Khan
12-03-04, 22:55
Ik vind dat zoiets niet door moderatoren gedaan hoeft te worden. Dan wordt het echt een puinzooi. Dit is ook wel iets dat forummers zelf kunnen doen.

"Bump" de topics omhoog als je ze interessant vind.
Je hoeft niet een heel verhaal te plaatsen, plaats een kort berichtje desnoods.

L'Harb plaatst namelijk ook interessante berichten en straks worden alle berichten van hem over één kant geschoren. Zijn oninteressante berichten verdwijnen gewoon net als alle andere oninteressante topics.

Laat gewoon de marktwerking ook op een forum gelden. Lijkt mij het beste.

Als je je er echt niet mee vereenzelvigen kan, ga dan naar het volkskrant forum. Die wordt wel streng gemodereerd.

vgeld
12-03-04, 23:07
Geplaatst door barfly
Opmerkelijk, als je wat te janken hebt dan kan dat wel in het Nederlands...

Ik jank niet. Als ik iemand de lees moet 4lezen dan doe ik 't in de taal die hij/zij begrijpt.

Discussie gesloten wat mij betreft

Orakel
12-03-04, 23:57
Geplaatst door barfly
Wie zijn "wij" Franse hielelikker?

Gelukkig zijn die piraten aan de Noordzee nog niet zover gezonken als die domme aarslikkers in Frankrijk.

Zeker dat zooitje Frankofielen dat op een Nederlands forum een flut taal als het frans probeert door de strot te duwen. _|_

:D U komt uit Den Haag?

Julien
13-03-04, 19:21
Geplaatst door barfly
Wie zijn "wij" Franse hielelikker?

Gelukkig zijn die piraten aan de Noordzee nog niet zover gezonken als die domme aarslikkers in Frankrijk.

Zeker dat zooitje Frankofielen dat op een Nederlands forum een flut taal als het frans probeert door de strot te duwen. _|_

Hou eens je bek dicht! Taaldeskundigen zijn het er over eens dat Frans 1 van de mooiste en meest poetische talen ter wereld is. Waarom zijn anders zoveel liefdesliedjes Frans geinspireerd?

Nederlands lijkt op een taaltje dat je alleen kan uitspreken met een dikke vette aardappel in je bek en een hoop GeeGieGooGoe

Julien
13-03-04, 19:23
Geplaatst door mark61
WorldLIngo is een lachertje. Typisch Angelsaksisch om te denken dat je dat gezeik met die talen zo wel even opheft. Marokkanen hier en anderen spreken nauwelijks Frans. Als je zo serieus gemotiveerd bent kan het een kleine moeite zijn de boel in het Nederlands, de voertaal hier op het forum, te vertalen.

Dus als je de verrichtingen van het Koninkrijk wil promoten (die blijkens jouw posts vnl. betrekking hebben op het verder 'gallificeren' van Marokko en het stimuleren van braindrain), dan kan je dat beter doen in een taal die iedereen beheerst.

Maar waar bemoei ik me mee...

Nee hoor. VGeld heeft gelijk. Frans is de 2e taal van Marokko, 1 van de officiele talen van Algerije. Bijna alle Marokkanen in Marokko kunnen een aardig woordje Frans spreken.

Dat Nederlandse Marokkanen geen Frans kunnen, zegt alleen maar iets over hoe verkaast diegene dan is.

Al3arbi
13-03-04, 19:27
Allrighty then. Newsflash:
Topics en posts enkel in het Nederlands, Marokkaans/Arabisch/Amazigh of Engels. Andere talen kunnen rekenen op een enkeltje oblivion. [-Al3-]

000NobelPrizes
13-03-04, 19:34
Geplaatst door Al3arbi
Allrighty then. Newsflash:
Topics en posts enkel in het Nederlands, Marokkaans/Arabisch/Amazigh of Engels. Andere talen kunnen rekenen op een enkeltje oblivion. [-Al3-]

Dan donder ik het weg. Doe je het weer dan zul je `n nieuwe nick moeten aanmaken die ik vervolgens ook wegdonder. [-Al3-]

jada
15-03-04, 09:05
Geplaatst door barfly
ÆóÈÖÌܤΥǥ£¥¹¥¤Ï¼ÂºÝ¤Ë¤Ï¤¹¤Ù¤Æ¤¬ ³ä¤êÅö¤Æ¤é¤ì¤Æ¤¤¤ë ¤ï¤±¤Ç¤Ï¤¢¤ê¤Þ¤»¤ó¡£ ¤È ¤Ë¤Ï¤½¤ì¤¾¤ì¥¹¥ï¥Ã¥×¥Ñ¡¼¥Æ¥£¥·¥ç¥ó¤¬ ¸ºß¤¹¤ë¤Î¤Ç¤¹¤¬¡¢¤³¤³¤Ë¤Ï¤½¤ì¤Ïɽ¼¨¤µ¤ì¤Æ¤¤¤Þ¤»¤ó ¡£¾å¤Î¤ÏÂç¤_¤Ê¶õ¤_Îΰ褬¤¢¤Ã¤Æ¡¢

å¤Î¤Ï¡¢¥æ¡¼¥¶¤ÎÎΰè¤Ç¤¢¤ë¤³¤È¤¬¤ï¤«¤ê¤Þ¤¹¤Í¡£

ºî¶ÈÍѤ䥹¥×¡¼¥ë¤ä°ì»þŪ¤ÊÍÑÅÓ¤ä¥á¡¼¥ë¤ä¥Ë¥å¡¼¥¹¤Î ¤¿¤á¤ÎÎΰè¤ò ºîÀ®¤·¤¿¤¤¾ì¹ç¤Ë¤Ï¡¢¤È¤¤¤¦Ì¾Á°¤Ë¤·¤Þ¤·¤ç¤¦¡£¤Þ¤¿¤Ï ¡¢¤òºîÀ®¤·¤Æ¡¢«¤é¤½¤³¤Ë¥·¥ó¥Ü¥ê¥Ã¥¯¥ê¥ó¥¯¤òÄ¥¤ë¤È¤ ¤¤¦¼ê¤â¤¢¤ê¤Þ¤¹¡£ (¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¥×¥í¥°¥é¥à¤¬¼«Æ°Åª¤Ë¤ä¤Ã¤Æ¤¯¤ì¤ë¤«¤â¤ ·¤ì¤Þ¤»¤ó¤¬)


8.6 ¥½¥Õ¥È¥¦¥§¥¢¥Ñ¥Ã¥±¡¼¥¸¤ò¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¤¹¤ë
¤µ¤Æ¡¢¥Ñ¡¼¥Æ¥£¥·¥ç¥ó¤Î½àÈ÷¤¬¤Ç¤_¤ì¤Ð¤¢¤È¤Ï¤Û¤Ü¼«Æ° Ū¤Ë¼Â¹Ô¤Ç¤_¤ë ¤Ï¤º¤Ç¤¹¡£EGA ¥Ù¡¼¥¹¤Ç¤â X ¥Ù¡¼¥¹¤Ç¤â¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¥×¥í¥°¥é¥à¤Ï ¤É¤Î CD-ROM ¤«¤é¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¤¹¤ë¤«¡¢¤É¤Î¥Ñ¡¼¥Æ¥£¥·¥ç¥ó¤ò»È¤¦¤« ¤Ê¤É ¤ò¥á¥Ë¥å¡¼¤ÇƳ¤¤¤Æ¤¯¤ì¤ë¤Ï¤º¤Ç¤¹¡£
¤Î¤½¤ì¤¾¤ì¤ÎÇÛÉÛ·Ï(¥Ç¥£¥¹¥È¥ê¥Ó¥å¡¼¥·¥ç¥ó)¤Ë¤è¤Ã¤Æ Èù̯¤Ë °ã¤¤¤¬¤¢¤ë(ÅÁÅýŪ¤Ë¡¢¤½¤ì¤¾¤ì¤Î¥Ù¥ó¥À¡¼¤Ï¤³¤Î¤¢¤¿¤ ê¤Ç º¹Ê̲½¤ò¤ª¤³¤Ê¤Ã¤Æ¤_¤Þ¤·¤¿¡£)¤¿¤á¤Ç¤¹¤¬¡¢¤Þ¤¢·ë¹½¤ 狼¤ê¤ä¤¹¤¤ Éôʬ¤Ç¤¹¤«¤é¡£¤Þ¤¿¡¢¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¥×¥í¥°¥é¥à¤Ï²èÌÌ¾å ¤Ë¤ï¤«¤ê¤ä¤¹¤¤ ¾ðÊó¤òɽ¼¨¤·¤Æ¤¯¤ì¤ë¤Î¤ÇÂç¾æÉפǤ·¤ç¤¦¡£


8.7 ¥Ñ¥Ã¥±¡¼¥¸¤ò¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¤·¤¿¸å
¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¤¬¤¦¤Þ¤¯´°Î»¤·¤¿¤é¡¢½é¤á¤Æ¥Ï¡¼¥É¥Ç¥£¥¹ ¥¯¤«¤é¥Ö¡¼¥È¤¹¤ë Á°¤Ë¥·¥¹¥Æ¥à´ØÏ¢¤Î¤¤¤¯¤Ä¤«¤ÎÀßÄê¤ò¤ª¤³¤Ê¤¤¤Þ¤¹¡£

¥Ï¡¼¥É¥Ç¥£¥¹¥¯¤Ë ¤ò¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¤¹¤ë¤«¤É¤¦¤«¤ÏÁªÂò²Äǽ¤Ç¤¹¡£ ¤â¤· ò»È¤Ã¤Æ¤¤¤Ê¤¤¤Ê¤é¤Ð¡¢¤³¤³¤Ç¤Ï ¤ÈÅú¤¨¤Þ¤·¤ç¤¦¡£ ¤Ë´Ø¤·¤Æ¤Ï¤Á¤ç¤Ã¤ÈÆüì¤ÊÍ×µá»ö¹à¤¬¤¢¤ê¤Þ¤¹¡£ °Ê²¼¤Î ¤ò»²¾È¤·¤Æ¤¯¤À¤µ¤¤¡£

ò¥×¥é¥¤¥Þ¥ê¥í¡¼¥À¤È¤·¤Æ»È¤¨¤Ð¡¢¥Ö¡¼¥ÈÍѤΥեí¥Ã¥Ô¡ ¼¤¬ ÉÔÍפˤʤꡢ¥Ö¡¼¥È»þ¤Ë¤É¤Î OS ¤ò¥Ö¡¼¥È¤¹¤ë¤«¤ò»ØÄꤹ¤ë ¤³¤È¤¬¤Ç¤_¤ë¤è¤¦¤Ë¤Ê¤ê¤Þ¤¹¡£


¥Ö¡¼¥È¥Ç¥£¥¹¥¯¤ÎºîÀ®(ÁªÂò²Äǽ)
¡Öɸ½àŪ¤Ê¥Ö¡¼¥È¥Õ¥í¥Ã¥Ô¡¼¥Ç¥£¥¹¥¯¡×¤òºîÀ®¤¹¤ë²èÌÌ ¤¬¸½¤ì¤ë ¤«¤â¤·¤ì¤Þ¤»¤ó¡£¤³¤Î¥Õ¥í¥Ã¥Ô¡¼¥Ç¥£¥¹¥¯¤Ï¿·¤·¤¯¥¤¥ó ¥¹¥È¡¼¥ë¤·¤¿¥·¥¹¥Æ¥à¤ò¥Ö¡¼¥È¤¹¤ë¤¿¤á¤Ë»È¤¨¤ë¥Ç¥£¥¹ ¥¯¤Ç¤¹¡£ (¤³¤ì¤Ï¤Á¤ç¤Ã¤È¸Å¤¯¤Æº£¤È¤Ê¤Ã¤Æ¤Ï¤¢¤Þ¤êÊØÍø¤ÊÊýË¡¤ ǤϤ¢¤ê¤Þ¤»¤ó¡£ ÉáÄ̤ÏÇ¥Ö¡¼¥È¤·¤Æ»È¤¦¤¬¡¢¤È¤_¤Ë¤Ï¥Õ¥í¥Ã¥Ô¡¼¤Ç Linux ¤â¥Ö¡¼¥È¤¹¤ë¡¢ ¤È¤¤¤Ã¤¿¾ì¹ç¤Î¤¿¤á¤Î¤â¤Î¤Ç¤¹) (ÌõÃí: ¤¼¤ÒºîÀ®¤·¤Æ¤ª¤¯¤³¤È¤ò¤ª¾©¤á¤·¤Þ¤¹¡£ ¤Ê¤Ë¤«ÌäÂ꤬¤¢¤Ã¤¿»þ¤Î¤¿¤á¤Ë¡¢²óÉüÍѤΥǥ£¥¹¥¯¤È¤· ¤Æ¤â»È¤¨¤Þ¤¹¤«¤é¡£)

¤³¤Î¤¿¤á¤Ë¤Ï¡¢¿·¤·¤¤ MS-DOS ¥Õ¥©¡¼¥Þ¥Ã¥È¤Î¹âÌ©ÅÙ(ÌõÃí:2HD) ¥Õ¥í¥Ã¥Ô¡¼¥Ç¥£¥¹¥¯¤¬É¬ÍפǤ¹¡£¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¥×¥í¥°¥é ¥à¤¬Í×µá ¤·¤Æ¤_¤¿¤È¤³¤í¤Ç¥Õ¥í¥Ã¥Ô¡¼¥Ç¥£¥¹¥¯¤òÁÞÆþ¤¹¤ì¤Ð¡¢¥Ö ¡¼¥È¥Ç¥£¥¹¥¯¤¬ ¼«Æ°Åª¤ËºîÀ®¤µ¤ì¤Þ¤¹¡£(¤³¤ì¤Ï¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ëÍѤΥ֡¼¥ ȥǥ£¥¹¥¯¤È¤Ï °Û¤Ê¤ê¤Þ¤¹¡£µÕ¤Ë¤³¤ì¤ò¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ëÍѤΥ֡¼¥È¥Ç¥£¥¹ ¥¯¤È¤·¤Æ »È¤¦¤³¤È¤â¤Ç¤_¤Þ¤»¤ó!)


¤½¤Î¾¤Î¥·¥¹¥Æ¥àÀßÄê
¤³¤Î¸å¡¢¥¤¥ó¥¹¥È¡¼¥ë¸å¤Î¤¤¤í¤¤¤í¤ÊÀßÄê¤Î¤¿¤á¤Î¥á¥Ë ¥å¡¼¤¬ ɽ¼¨¤µ¤ì¤ë¤Ç¤·¤ç¤¦¡£¤¿¤È¤¨¤Ð¥â¥Ç¥à¤ä¥Þ¥¦¥¹¤ä¥¿¥¤¥à ¥¾¡¼¥ó¤Ê¤É¤Ê¤É¤Î ÀßÄê¤Ç¤¹¡£¥á¥Ë¥å¡¼¤¬É½¼¨¤¹¤ë¥ª¥×¥·¥ç¥ó¤Ë¤·¤¿¤¬¤Ã¤Æ Àµ¤·¤¯ÀßÄê¤ò¤ª¤³¤Ê¤Ã¤Æ ¤¯¤À¤µ¤¤¡£

¤Þ¤¿¡¢¥ë¡¼¥È¥æ¡¼¥¶¤Î¥Ñ¥¹¥ï¡¼¥ÉÀßÄê¤ä¿·¤·¤¤°ìÈ̥桼 ¥¶¤ÎÀßÄê¤Ê¤É¤Î ²èÌ̤¬É½¼¨¤µ¤ì¤ë¤«¤â¤·¤ì¤Þ¤»¤ó¤¬¡¢¤³¤ì¤â²èÌ̤λؼ¨ ¤Ë¤·¤¿¤¬¤Ã¤Æ ÀßÄê¤ò¤ª¤³¤Ê¤Ã¤Æ¤¯¤À¤µ¤¤¡£

Lijkt me een duidelijk verhaal.

:lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: :lachu: