PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe, politieke rubriek NOVA van start



vgeld
12-03-04, 22:18
Nieuwe, politieke rubriek NOVA van start.

Ik ben al twee weken aan het wachten en wat zie ik vanavond!! een paar papen aan het woord en blablablabla.
Neem van mij aan dat zelfs de mensen met wie ik het niet eens ben op dit forum, interessanter dingen te melden hebben dan dat gezapig nova (Nieuwe, politieke rubriek NOVA van start )

theemuts
12-03-04, 22:27
Helemaal mee eens, wat vreselijk voorspelbaar en tam.

vgeld
12-03-04, 23:11
Geplaatst door theemuts
Helemaal mee eens, wat vreselijk voorspelbaar en tam.
Je moet je voorstellen dat al die reklame en de miljoenen die aan de staff (Polak, en Zn) worden betaald (om ons met een paar papen in het .... te sturen) uit publieke middelen komen.

Geef mij maar Raymann is laat !

Simon
13-03-04, 08:33
Geplaatst door vgeld
Nieuwe, politieke rubriek NOVA van start.

Ik ben al twee weken aan het wachten en wat zie ik vanavond!! een paar papen aan het woord en blablablabla.
Neem van mij aan dat zelfs de mensen met wie ik het niet eens ben op dit forum, interessanter dingen te melden hebben dan dat gezapig nova (Nieuwe, politieke rubriek NOVA van start )

Wat ik nu vooral niet snap: oorspronkelijk was het de bedoeling dat Felix Rottenberg en van Nieuwkerken dit NOVA programma nieuwe formule zouden doen. Die zijn voortijdig afgevoerd en nu mogen de oudgedienden het invullen. Waarom?

Ron Haleber
13-03-04, 09:04
Geplaatst door Simon
Wat ik nu vooral niet snap: oorspronkelijk was het de bedoeling dat Felix Rottenberg en van Nieuwkerken dit NOVA programma nieuwe formule zouden doen. Die zijn voortijdig afgevoerd en nu mogen de oudgedienden het invullen. Waarom?

Simon, Nova kost 20 miljoen euro... Jeroen en Clairy willen geen afstand doen van hun greep uit die vetpot. :D

Dat heb je met invallers die goed betaald krijgen. Die raak je na hun proeftijd nooit meer kwijt!

Ze hadden ze dan ook per idee-baan aan moeten stellen!

Simon
13-03-04, 10:53
Geplaatst door Ron Haleber
Simon, Nova kost 20 miljoen euro... Jeroen en Clairy willen geen afstand doen van hun greep uit die vetpot. :D

Dat heb je met invallers die goed betaald krijgen. Die raak je na hun proeftijd nooit meer kwijt!

Ze hadden ze dan ook per idee-baan aan moeten stellen!

Ik geloof dat Felix vooral slecht viel bij de redactie van NOVA. Misschien had hij revolutionaire ideeën over reorganisatie en wilde hij met een klein team verder? NOVA heeft er nooit opheldering over gegeven.