PDA

Bekijk Volledige Versie : Cohen slaat terug naar Hirsi Ali



Goodnight
13-03-04, 16:23
Burgemeester Job Cohen slaat in de Nieuwe Revu terug naar VVD-politica Ayaan Hirsi Ali over een brief aan Cohen die zij afgelopen zaterdag publiceerde in het dagblad Trouw.
Hirsi Ali refereerde aan de Nieuwjaarspeech 2002 van Cohen, waarin hij zei dat religie een grote rol speelt bij de integratie van nieuwkomers. Volgens haar maakt Cohen een grote fout door te denken dat islamitische minderheden kunnen integreren via hun religie.
Cohen stelt dat hij slechts een feit constateerde en het niet alleen over de islam had. Verder zegt hij dat je wel veel mensen bereikt via hun religie.

Zwarte Schaap
13-03-04, 16:27
Ik vind dat je jezelf tegenspreekt in de titel. Je zegt dat hij hirsi ali terug slaat maar dat is helemaal niet waar. Hij reageert alleen op haar zogenaamde open brief. Ik vind dat je goed moet opletten wat je schrijft! :verward:

Joesoef
13-03-04, 16:30
Schaap. Het is de kop die AT5 er aan gaf. www.at5.nl

Goodnight
13-03-04, 16:30
Geplaatst door Alcibiades
Ik heb de reactie van Cohen al lang gelezen hoor. Hij staat ook in Trouw.

Dussss?Dacht je dat het alleen voor jou bedoeld was?

ZS, Ik heb de titel letterlijk overgenomen.Ik vond de inhoud eerlijk gezegd wat magertjes en vind het nu wel heel erg jammer dat ik geen Nieuwe Revu in huis heb, anders had ik het hele artikel persoonlijk. ingetikt.

Goodnight
13-03-04, 16:31
Geplaatst door Joesoef
Schaap. Het is de kop die AT5 er aan gaf. www.at5.nl

thank joe!

Al3arbi
13-03-04, 16:33
Geplaatst door Goodnight
Dussss?Dacht je dat het alleen voor jou bedoeld was?

ZS, Ik heb de titel letterlijk overgenomen.Ik vond de inhoud eerlijk gezegd wat magertjes en vind het nu wel heel erg jammer dat ik geen Nieuwe Revu in huis heb, anders had ik het hele artikel persoonlijk. ingetikt.


Je had het tussen aanhalingstekens moeten zetten.

Zwarte Schaap
13-03-04, 16:37
Geplaatst door Joesoef
Schaap. Het is de kop die AT5 er aan gaf. www.at5.nl


Geplaatst door Goodnight
ZS, Ik heb de titel letterlijk overgenomen.Ik vond de inhoud eerlijk gezegd wat magertjes en vind het nu wel heel erg jammer dat ik geen Nieuwe Revu in huis heb, anders had ik het hele artikel persoonlijk. ingetikt.

Oow dan mag het wel. Sorry !

theemuts
13-03-04, 16:42
Cohen stelt dat hij slechts een feit constateerde en het niet alleen over de islam had. Verder zegt hij dat je wel veel mensen bereikt via hun religie.

In feite geeft hij met zijn uitlatingen AHA gelijk. Je bereikt de mensen wel, alleen je bereikt er niets mee.

Al3arbi
13-03-04, 16:50
Echte moslims kunnen niet integreren. MarocNL is `t digitale bewijs. Can we get on with our lives?

Goodnight
13-03-04, 16:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Oow dan mag het wel. Sorry !


:hihi:

Goodnight
13-03-04, 16:52
Geplaatst door Alcibiades
Nee, maar ik was er absoluut niet van onder de indruk. Hij kon echt niet aantonen dat Ayaan ongelijk had.

Gezien je voorkeur zal je er ook niet van onder de indruk raken.

Al3arbi
13-03-04, 17:11
Geplaatst door Alcibiades
Ik heb het vandaag al eerder gezegd. Objectiviteit is vandaag bij mij ver te zoeken.


Cool...:)

Goodnight
13-03-04, 17:15
Geplaatst door Al3arbi
Je had het tussen aanhalingstekens moeten zetten.
idd :hihi: