PDA

Bekijk Volledige Versie : station Brussel ontruimd na bommelding (16:03)



Marsipulami
15-03-04, 15:32
Luxemburgstation Brussel ontruimd na bommelding (16:03)

(Belga) De politie heeft maandag omstreeks 15.20 uur het Luxemburgstation in de Brusselse Leopoldswijk ontruimd nadat een verdacht pakje was ontdekt in het stationsgebouw.

Het spoorverkeer werd omgeleid. De ontmijningsdienst is ter plaatse, zo zegt een woordvoerder van de federale politie. (LVR)
(Belga)

_____________

Olé Olé, de paranoia grijpt wild om zich heen. Ik ben mijn rugzak met lunchpakket ergens vergeten. Heeft iemand hem gezien ? :engel:

mark61
15-03-04, 15:42
Geplaatst door Marsipulami
Olé Olé, de paranoia grijpt wild om zich heen. Ik ben mijn rugzak met lunchpakket ergens vergeten. Heeft niemand hem gezien ? :engel:

spijt me, je hesp is hachée geworden. Die appelsien lijkt wel Colombiaans cocamedium. goed vertaald hè?

Al3arbi
15-03-04, 15:42
Geplaatst door Marsipulami
Luxemburgstation Brussel ontruimd na bommelding (16:03)

(Belga) De politie heeft maandag omstreeks 15.20 uur het Luxemburgstation in de Brusselse Leopoldswijk ontruimd nadat een verdacht pakje was ontdekt in het stationsgebouw.

Het spoorverkeer werd omgeleid. De ontmijningsdienst is ter plaatse, zo zegt een woordvoerder van de federale politie. (LVR)
(Belga)

_____________

Olé Olé, de paranoia grijpt wild om zich heen. Ik ben mijn rugzak met lunchpakket ergens vergeten. Heeft niemand hem gezien ? :engel:


Zo groot is dat Luxemburgstation toch niet, kan snel weer vrijgegeven worden.

Wat ik niet begrepen heb aan Brussel is `t volgende, misschien weet jij dat Mars. Je hebt Centraal Station en Zuidstation (Midi). En het Midi is zeg maar `t belangrijkste station. Waarom hebben ze dat niet gewoon Centraal Station genoemd. Dat zit mij echt dwars..... :vreemd: :auw2:

Marsipulami
15-03-04, 15:54
Geplaatst door Al3arbi
Zo groot is dat Luxemburgstation toch niet, kan snel weer vrijgegeven worden.

Wat ik niet begrepen heb aan Brussel is `t volgende, misschien weet jij dat Mars. Je hebt Centraal Station en Zuidstation (Midi). En het Midi is zeg maar `t belangrijkste station. Waarom hebben ze dat niet gewoon Centraal Station genoemd. Dat zit mij echt dwars..... :vreemd: :auw2:

Het Centraal Station (Gare Central) ligt midden (centraal dus) tussen het Noord Station (Gare du Nord) en het Zuid Station (Gare du midi).

http://arti.vub.ac.be/miscellaneous/metro_brussel.gif

mark61
15-03-04, 16:09
Geplaatst door Al3arbi
Wat ik niet begrepen heb aan Brussel is `t volgende, misschien weet jij dat Mars. Je hebt Centraal Station en Zuidstation (Midi). En het Midi is zeg maar `t belangrijkste station. Waarom hebben ze dat niet gewoon Centraal Station genoemd. Dat zit mij echt dwars..... :vreemd: :auw2:

Jah da had ik nou ook altijd. Misschien dat ze nerveus worden als ze zowel een Centraal Station als een Centrum Station hebben. Of wou je dan dat ze Centraal Zuid gaan noemen terwijl het ten noorden van Centraal ligt..nou ja, zie maar. Lastig allemaal, dat Brussel.