PDA

Bekijk Volledige Versie : Palestijn van 10 jaar met bom aangehouden



Blade20
15-03-04, 20:07
Palestijn van 10 jaar met bom aangehouden
Gepost door Peter (The_Duce) - maandag 15 maart 2004 @ 20:41 - Bron: Gunzilla

The_Leveller had ons via de nieuws-submit te melden:

Israëlische soldaten hebben op de Westbank een zelfmoordaanslag weten te voorkomen door een 10-jarige Palestijnse jongen aan te houden die zonder het te weten een tas met daarin een bomgordel langs een checkpoint droeg. De 10-jarige Abdullah hielp wel vaker bij het checkpoint waar hij voor voorbijgangers de bagage van de ene kant naar de andere brengt. Iemand vroeg hem de tas naar de andere kant te brengen en gaf daar geld voor. Het viel een vrouwelijke politieagente op dat er bedrading uit de tas stak en ze hield de jongen aan.

In de tas zat een explosief met daarin schroeven en bouten. Op deze manier maken terroristen de bom nog dodelijker. De bom was verbonden aan een mobiele telefoon. Experts van de militaire explosievendienst hebben de gordel opgeblazen. Het ging om z'n 10 kilo explosieven.

Bron: Fok! (http://frontpage.fok.nl/nieuws/39377)

Blade20
15-03-04, 20:09
De barbaren die dat kind die bom om hebben gedaan moeten ze die bom laten opeten en in zijn hun magen laten afgaan!

Die jongen kan zelf nog niet eens oordelen, maar dat geeft Hamas & co. niet het recht om voor hem te oordelen!

lennart
15-03-04, 20:12
"Ten-year-old Abdullah works at the checkpoint transporting luggage from one side to the other," the officer, who identified himself only as Lieutenant-Colonel Guy, told Reuters.

"[Someone] asked him to carry through a bag...and left," the officer said. "[The boy] just wanted to make money. We will release him. He's just a poor kid." The boy said he was offered a large sum of money to transfer the bags, and he was released after it became clear that he was not aware that the bags he was carrying contained explosives.

The officer said a military policewoman at the checkpoint spotted wires protruding from the bag and stopped Abdullah.

http://www.haaretz.com/hasen/spages/404939.html

Ik moet zeggen... goede propagandastunt van die Joods kolonist die die jongen die bom heeft gegeven.

Orakel
15-03-04, 22:41
Geplaatst door Blade20
Die jongen kan zelf nog niet eens oordelen, maar dat geeft Hamas & co. niet het recht om voor hem te oordelen!

Hamas, Al Aqsa, IDF, Arafat, Sharon...
Allemaal één pot nat. Allen misbruiken het volk en verkrachten de moraal.
Allen claimen voor het volk op te komen, maar storten ze steeds verder in het verderf en zien verloren mensenlevens als collateral damage. Hun eigen kinderen sturen ze echter niet naar de frontlinies, maar naar Harvard of Oxford.

Het wordt tijd dat de internationale gemeenschap ingrijpt en een inmense vredesmacht stuurt, die zorgt dat het volk krijgt waar het recht op heeft: vrede en veiligheid.

Dutchguy
15-03-04, 23:43
Geplaatst door Orakel
Hamas, Al Aqsa, IDF, Arafat, Sharon...
Allemaal één pot nat. Allen misbruiken het volk en verkrachten de moraal.
Allen claimen voor het volk op te komen, maar storten ze steeds verder in het verderf en zien verloren mensenlevens als collateral damage. Hun eigen kinderen sturen ze echter niet naar de frontlinies, maar naar Harvard of Oxford.

Het wordt tijd dat de internationale gemeenschap ingrijpt en een inmense vredesmacht stuurt, die zorgt dat het volk krijgt waar het recht op heeft: vrede en veiligheid.

Helemaal mee eens.

~Panthera~
15-03-04, 23:54
Geplaatst door Dutchguy
Helemaal mee eens.
--------------

Me 2. :D

Al Sawt
16-03-04, 00:18
Geplaatst door Alcibiades
Beste Goodnight, je vond eerdere posts van mij die ik over een dergelijk onderwerp plaatste 'misselijkmakend'. Reageer nu eens. Het is een van de uitwassingen van een conflict.

Dergelijke dingen kunnen gebeuren.

Goodnight
16-03-04, 07:29
Geplaatst door Alcibiades
Beste Goodnight, je vond eerdere posts van mij die ik over een dergelijk onderwerp plaatste 'misselijkmakend'. Reageer nu eens.

wist niet dat mijn mening er zo toe deed.

Ik kon niet zo veel prikken anders had ik hier ook heus wel op gereageerd.


Dit bewijst voor mij alleen nog meer de wanhoop van een volk wat in een onmogelijke situatie leeft.

Goodnight
16-03-04, 07:30
Geplaatst door Orakel
Hamas, Al Aqsa, IDF, Arafat, Sharon...
Allemaal één pot nat. Allen misbruiken het volk en verkrachten de moraal.
Allen claimen voor het volk op te komen, maar storten ze steeds verder in het verderf en zien verloren mensenlevens als collateral damage. Hun eigen kinderen sturen ze echter niet naar de frontlinies, maar naar Harvard of Oxford.

Het wordt tijd dat de internationale gemeenschap ingrijpt en een inmense vredesmacht stuurt, die zorgt dat het volk krijgt waar het recht op heeft: vrede en veiligheid.

Precies....en ze zijn nog heel lang verwijderd van de laatste twee....helaas.

taouanza
16-03-04, 11:46
Geplaatst door Alcibiades
Voor een deel ben ik het me je eens.
Maar denk je dat een internationale vredesmacht een eind kan maken aan de zelfmoordaanslagen?

Ligt eraan of ze een einde kunnen maken aan de bezetting.:moe: