PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat zijn de Amerikanen nobel zeg!Toffe peren hoor die beste kerels!



taouanza
16-03-04, 12:51
Na 2,5 jaar zijn 26 van de ongeveer 600 gevangenen zonder proces vrijgelaten.Waarom?Niet omdat je mensen niet zomaar hoort op te pakken zonder enig bewijs maar omdat ze geen WAARDEVOLLE INFORMATIE kunnen verschaffen.
Als ik in mijn koelkast duik en ik zie iets beschimmelt dan gooi ik het ook weg omdat het niet meer WAARDEVOL voor me is.:moe:

Haat tegen het de Amerikane is haat tegen vrijheid en mensenrechten.:moe:

plexus
16-03-04, 13:03
sssshhht dat hele guantanamo daar mogen we geen kritiek op hebben..we moeten gewoon vertrouwen hebben in onze meester

taouanza
16-03-04, 13:05
Geplaatst door plexus
sssshhht dat hele guantanamo daar mogen we geen kritiek op hebben..we moeten gewoon vertrouwen hebben in onze meester

Maar vind je het niet fantastisch van de Amerikanen dat die 26 mannen zijn vrijgelaten?
Dat is toch geweldig van ze dat ze dat doen?:duim:

plexus
16-03-04, 13:18
Geplaatst door taouanza
Maar vind je het niet fantastisch van de Amerikanen dat die 26 mannen zijn vrijgelaten?
Dat is toch geweldig van ze dat ze dat doen?:duim:

inderdaad geweldig.. :hihi:


"They no longer were deemed a threat and they no longer had intelligence value," said Major Michael Shavers, a Pentagon spokesman.

~Panthera~
16-03-04, 13:27
Geplaatst door taouanza
Maar vind je het niet fantastisch van de Amerikanen dat die 26 mannen zijn vrijgelaten?
Dat is toch geweldig van ze dat ze dat doen?:duim:
---------------

Goh, NU al ?? :duim:

plexus
16-03-04, 13:33
Geplaatst door sjeng
als je je woede over mensenrechtenschendingen al op iets of iemand moet richten, richt het dan op de arabische wereld.
ik zit liever als moslim in guantanamo bay dan als kaffir in een kerker in iran of saoudi arabie.

swing je weet niet waar je het over hebt..

taouanza
16-03-04, 13:37
Geplaatst door sjeng
als je je woede over mensenrechtenschendingen al op iets of iemand moet richten, richt het dan op de arabische wereld.
ik zit liever als moslim in guantanamo bay dan als kaffir in een kerker in iran of saoudi arabie.

Hey don't let us get in your way.:zwaai: