PDA

Bekijk Volledige Versie : VS gijzelt kinderen in Guantanamo Bay..



Andalusia23
16-03-04, 12:31
Children held at Camp Xray, US admits

The US military has confirmed that children under the age of 16 are among the approximately 660 prisoners held at Guantanamo Bay.

ABC Australia: April 22, 2003



PRESS PLAY TO LISTEN

The US military has revealed it is holding juveniles at its high-security prison for terrorists at Guantanamo Bay in Cuba, known as Camp Xray.

The commander of the joint task force at Guantanamo, Major General Geoffrey Miller, says more than one child under the age of 16 is at the detention center.

However, Maj Gen Miller has revealed little more about their welfare.

Maj Gen Miller says the US is holding "juvenile enemy combatants" at the centre, confirming rumours of children being held.

He has refused to reveal how many there are, their exact ages or their countries of origin.

He says they are being well cared for and are kept in facilities separate to adult prisoners.

The children are still being interrogated and will continue to be held at Guantanamo.

About 660 prisoners are in the camp.

They have not been tried or convicted of any offence but are being held as part of what the US calls its war on terror.

http://www.abc.net.au/news/newsitems/s836988.htm

Gert
16-03-04, 23:32
-


Geplaatst door Andalusia23 VS gijzelt kinderen in Guantanamo Bay..


Kunnen zeer waarschijnlijk beter daar zitten dan dat ze met een rugzakje explosief ergens een trein ingestuurd worden, denk je ook niet?


:stout:


-

mark61
16-03-04, 23:44
Is dit nieuws?

Gert
16-03-04, 23:50
:kalasniko

Mwa, een seniorbetweter zou niet zulke vragen behoren te stellen.... :fuckit:

Zolang je het niet wist, is het nieuws. Als je naar de datum kijk is het ouds....


Logisch, toch? :roken:



:zwaai:

mark61
16-03-04, 23:53
Yep. We zitten hier echter op het Nieuws Van De Dag. Deze dag, welteverstaan. Niet eentje van bijna een jaar geleden.

Gert
16-03-04, 23:58
:o



Volgens mij is het hartstikke actueel dat het zo langzamerhand tijd wordt om m'n bed op te zoeken, voor jou ook?




:fucyc:

mark61
17-03-04, 00:00
Dagget wel. :o

nl-x
17-03-04, 00:20
Geplaatst door Gert
-




Kunnen zeer waarschijnlijk beter daar zitten dan dat ze met een rugzakje explosief ergens een trein ingestuurd worden, denk je ook niet?


:stout:


-

En sinds wanneer liepen Afgaanse kinderen met rugzakken vol explosieven ?

Ach, maar antwoord geven hoeft niet. Jij hebt al meer strafpunten dan berichten :/

Gert
17-03-04, 00:33
:love2:



Altijd bereid een antwoord te geven hoor, aan wie maakt daarbij zelfs niet uit, maar waar jij van mening bent dat mijn tekst racistisch is zie ik graag aangetoond. Ik kan me niet herrineren een rasiaal kenmerk genoemd te hebben. Misschien ben jij wel rascistisch en deel je gewoon graag strafpunten uit?

:(


Geplaatst door nl-x Ach, maar antwoord geven hoeft niet. Jij hebt al meer strafpunten dan berichten :/



:rood:

mrz
17-03-04, 00:34
Da's geen argument, heb maar 20 strafpunten, sinds vandaag, was fucking misverstand, en ik kreeg al zelden antwoord, lol. :mad:

Moet alleen zeggen, beetje ziek. Dat camp X-ray. Vraag me af hoe gek je wel niet moet zijn het in je gekke hoofd te halen daar dan ook nog jalours op te gaan willen zijn, maargoed, je hebt van die gekken natuurlijk, echt, madness. :mad: :cheefbek:

plexus
17-03-04, 08:26
Geplaatst door mrz
Da's geen argument, heb maar 20 strafpunten, sinds vandaag, was fucking misverstand, en ik kreeg al zelden antwoord, lol. :mad:

Moet alleen zeggen, beetje ziek. Dat camp X-ray. Vraag me af hoe gek je wel niet moet zijn het in je gekke hoofd te halen daar dan ook nog jalours op te gaan willen zijn, maargoed, je hebt van die gekken natuurlijk, echt, madness. :mad: :cheefbek:

?hoe kom jij aan die 20 bonuspunten..

mrz
17-03-04, 08:40
Je gaat me toch niet zeggen dat je jalours bent???? :watte?:

taouanza
17-03-04, 08:40
Ach voor je het weet worden het volwassenen dus waar maak we ons druk omz?:moe:

Gert
17-03-04, 08:54
:nl:


NLX had waarschijnlijk een badhairday :knife_hea , of was gewoon een beetje chagerijnig :moeilijk:, dat kan natuurlijk ook.





Geplaatst door plexus ?hoe kom jij aan die 20 bonuspunten..

Ik wacht nog steeds op een verklaring waarom mijn tekstje racistisch :chef: zou zijn. Er wordt nergens over Afganen gerept, niet in mijn tekst, niet in het artikel. Bovendien is Afhanistan een natie met verschillende minderheidsgroepen, het begrip 'Afghaan' duidt derhalve een nationaliteit aan, géén ras! :ego:



:strik:

taouanza
17-03-04, 08:56
Geplaatst door Gert
:nl:


NLX had waarschijlijk een badhairday :knife_hea , of was gewoon een beetje chagerijnig :moeilijk:, dat kan natuurlijk ook.






Ik wacht nog steeds op een verklaring waarom mijn tekstje racistisch :chef: zou zijn. Er wordt nergens over Afganen gerept, niet in mijn tekst, niet in het artikel. Bovendien is Afhanistan een natie met verschillende minderheidsgroepen, het begrip 'Afghaan' duidt derhalve een nationaliteit aan, géén ras!



:strik:


You so funny.:moe:

Gert
17-03-04, 09:03
:love:

Vind je?



Geplaatst door taouanza You so funny.:moe:
__________________
Willen de echte bevrijders van de onderdrukte moslima's opstaan.



:gsm:

En ik was juist bezig om op te staan.....


:fpetaf:

yaminabou
17-03-04, 09:20
Wat erg??????????

plexus
17-03-04, 09:38
Geplaatst door mrz
Je gaat me toch niet zeggen dat je jalours bent???? :watte?:


is dat een strikvraag... verveeld

mrz
17-03-04, 09:46
Geplaatst door plexus
5.Discussies die uitlopen op scheldpartijen zullen vrij snel verwijderd worden, en strafpunten(=waarschuwing) opleveren.

is dat een strikvraag... verveeld

Dude, je spoort niet of je bent mij te dom. Either way. Je snapt me duidelijk totaal niet, dus ga lekker met taouanza babbelen ofzo? :moe:

plexus
17-03-04, 09:55
jezus wat is iedereen pissig op dit board zeg..

mark61
17-03-04, 16:07
Geplaatst door plexus
jezus wat is iedereen pissig op dit board zeg..

Oh ik niet hoor plexi. Ik wil wel nog steeds weten wie je kapper is.

Gert
17-03-04, 19:53
auw


zolang ik 20 strafpunten krijg vanwege NLX' oordeel dat deze tekst racistisach zou zijn, hetgeen hij verrekt te verklaren, wordt ik behoor chagrijnig, zoals anderen dat ook zouden worden. (of is dit weer een tekst die onder de noemer 'racistisch geplaatst haat worden?? :boer: )






Geplaatst door Gert Kunnen zeer waarschijnlijk beter daar zitten dan dat ze met een rugzakje explosief ergens een trein ingestuurd worden, denk je ook niet?


:stout:





:lol: Racistisch?


Hij heeft er vast voor doorgeleerd, om zo'n oordeel te kunnen vellen. Nu alleen nog even een verkelarinkje, waar iedereen zich in kan vinden, dan is alles weer opgelost, of gewoon die onterechte strafpunten opvreten, dat is naruurlijk ook een mogelijkheid. Volgens mij de enige correcte...

:engel: