PDA

Bekijk Volledige Versie : Groetjes van Mnemo...



mnemo
16-03-04, 13:29
Zo, zo... het gaat weer lekker hier. De termen kruisvaarders, christenhonden en andere dolkomische termologie vliegt me weer om de oren. Ik zou zeggen, om de lijn van mijn eerste post op dit forum door te trekken, het is inmiddels 4 voor 12 en de tijd tikt dapper door.
Een ieder hier pretendeerd tot het kamp van moslims te horen wat niet achter het moordadige karakter van hun geloofsgenoten behoord. Toch is ieder bericht doorspekt van propagandistische uitingen en stille verheerlijking van hetgeen er plaats gevonden heeft. Veelal betreffende het verlies van leven van vele onschuldige burgers. Constant hoor ik dat ik facistisch ben omdat ik mij (terecht) inzet voor het behoud van westerse waarden en normen. Het alternatief wat de Islam voorspiegeld vind ik lijnrecht tegen mijn eigen natuur indruisen en zal me daar ook ten alle tijden tegen blijven verzetten. Ik ben zelf ook een groot voorstander om de grondwettelijke vrijheid van geloof in te perken en bepaalde geloofsovertuigingen te kenmerken als zijnde sektarisch en een bedreiging voor de maatschappij. Op dit moment kan onder het mom van geloven de groots mogelijke godslastering ongestraft beleden worden. God was namelijk geen control-freak. Hij heeft ons geen eigen wil gegeven om ons daarna te onderwerpen aan strikte regels en helse straffen in het vooruitzicht te stellen voor een ieder die van zijn pad afdwaald. God is namelijk geen narcist, als hij bestaat dan is hij vol liefde en zal hij om een ieder op deze wereld net zo veel geven als om een ander, we zijn per slot van rekening immers allemaal zijn schepping. Ik geloof dat zelf niet, maar als ik het vanuit jullie standpunt zou moeten beschouwen zou ik dat toch wel als basisstelling nemen voor alles wat ik in God zou zien. Liefde en geen eisen stellend aan hetgeen hij heeft geschapen. Het was immers perfect toen hij de laatste hand eraan legde.. als hij had gewild dat we allemaal de wetten uit de Koran volgde dan had hij ons allemaal geschapen als Imam.

Immanuel
16-03-04, 13:35
Bij alle religieuzen is gewoon iets mis met de bedrading in hun hoofd. Of het nou moslims, christenen of joden zijn.

Verzet is zinloos, atheisme heeft de toekomst.

:hihi:

taouanza
16-03-04, 13:39
Geplaatst door mnemo
Zo, zo... het gaat weer lekker hier. De termen kruisvaarders, christenhonden en andere dolkomische termologie vliegt me weer om de oren. Ik zou zeggen, om de lijn van mijn eerste post op dit forum door te trekken, het is inmiddels 4 voor 12 en de tijd tikt dapper door.
Een ieder hier pretendeerd tot het kamp van moslims te horen wat niet achter het moordadige karakter van hun geloofsgenoten behoord. Toch is ieder bericht doorspekt van propagandistische uitingen en stille verheerlijking van hetgeen er plaats gevonden heeft. Veelal betreffende het verlies van leven van vele onschuldige burgers. Constant hoor ik dat ik facistisch ben omdat ik mij (terecht) inzet voor het behoud van westerse waarden en normen. Het alternatief wat de Islam voorspiegeld vind ik lijnrecht tegen mijn eigen natuur indruisen en zal me daar ook ten alle tijden tegen blijven verzetten. Ik ben zelf ook een groot voorstander om de grondwettelijke vrijheid van geloof in te perken en bepaalde geloofsovertuigingen te kenmerken als zijnde sektarisch en een bedreiging voor de maatschappij. Op dit moment kan onder het mom van geloven de groots mogelijke godslastering ongestraft beleden worden. God was namelijk geen control-freak. Hij heeft ons geen eigen wil gegeven om ons daarna te onderwerpen aan strikte regels en helse straffen in het vooruitzicht te stellen voor een ieder die van zijn pad afdwaald. God is namelijk geen narcist, als hij bestaat dan is hij vol liefde en zal hij om een ieder op deze wereld net zo veel geven als om een ander, we zijn per slot van rekening immers allemaal zijn schepping. Ik geloof dat zelf niet, maar als ik het vanuit jullie standpunt zou moeten beschouwen zou ik dat toch wel als basisstelling nemen voor alles wat ik in God zou zien. Liefde en geen eisen stellend aan hetgeen hij heeft geschapen. Het was immers perfect toen hij de laatste hand eraan legde.. als hij had gewild dat we allemaal de wetten uit de Koran volgde dan had hij ons allemaal geschapen als Imam.

Zijn de mannen in de witten jassen al in zicht?

nl-x
16-03-04, 13:41
Het is om precies te zijn al 4x 4 voor 12 geweest sinds jouw eerste post.

En het wordt langzaam tijd dat je jouw manier van discussieren aanpast (integreert) naar een manier dat niet beledigend is. Als jij niet wilt geloven, so be it. En als jij wel wilt geloven idem. Zelfs jouw denken in een geloof met een lieve, niet bestaande god (zoals jij hem omschrijft) moet je zelf uitmaken. MAAR ga andere mensen niet beledigen om wat ze geloven en beperk jezelf tot de velheid dat geoorloofd is om je discussie te voeren. Mocht het zo onnodig vel blijven dan ben je ronduit provocerend en daarop staat (in jouw taal:) een extragratis en heerschende IP-ban. [Maar daar deed je het ook voor, begrijp ik uit je eerste bericht.]

Bovendien, doe 's wat aan je Nederlands.

groet,
nl-x

Sawda
16-03-04, 13:45
Geplaatst door mnemo
Zo, zo... het gaat weer lekker hier. De termen kruisvaarders, christenhonden en andere dolkomische termologie vliegt me weer om de oren. Ik zou zeggen, om de lijn van mijn eerste post op dit forum door te trekken, het is inmiddels 4 voor 12 en de tijd tikt dapper door.
Een ieder hier pretendeerd tot het kamp van moslims te horen wat niet achter het moordadige karakter van hun geloofsgenoten behoord. Toch is ieder bericht doorspekt van propagandistische uitingen en stille verheerlijking van hetgeen er plaats gevonden heeft. Veelal betreffende het verlies van leven van vele onschuldige burgers. Constant hoor ik dat ik facistisch ben omdat ik mij (terecht) inzet voor het behoud van westerse waarden en normen. Het alternatief wat de Islam voorspiegeld vind ik lijnrecht tegen mijn eigen natuur indruisen en zal me daar ook ten alle tijden tegen blijven verzetten. Ik ben zelf ook een groot voorstander om de grondwettelijke vrijheid van geloof in te perken en bepaalde geloofsovertuigingen te kenmerken als zijnde sektarisch en een bedreiging voor de maatschappij. Op dit moment kan onder het mom van geloven de groots mogelijke godslastering ongestraft beleden worden. God was namelijk geen control-freak. Hij heeft ons geen eigen wil gegeven om ons daarna te onderwerpen aan strikte regels en helse straffen in het vooruitzicht te stellen voor een ieder die van zijn pad afdwaald. God is namelijk geen narcist, als hij bestaat dan is hij vol liefde en zal hij om een ieder op deze wereld net zo veel geven als om een ander, we zijn per slot van rekening immers allemaal zijn schepping. Ik geloof dat zelf niet, maar als ik het vanuit jullie standpunt zou moeten beschouwen zou ik dat toch wel als basisstelling nemen voor alles wat ik in God zou zien. Liefde en geen eisen stellend aan hetgeen hij heeft geschapen. Het was immers perfect toen hij de laatste hand eraan legde.. als hij had gewild dat we allemaal de wetten uit de Koran volgde dan had hij ons allemaal geschapen als Imam.

Wat wil je nou precies van de Marokkanen dat we de 'Evian-tour' opgaan? Dan moet ik je helaas teleurstellen dat de meesten dat niet zullen doen. In elk volk heb je rotte appels daar hoeft niemand zich voor te verantwoorden.
Btw en dat gezeik over de tijd doe dat lekker ergens anders!

plexus
16-03-04, 13:47
mnemo heeft gewoon een beetje liefde nodig.. :love2:

mnemo
16-03-04, 13:48
Geplaatst door Immanuel
Bij alle religieuzen is gewoon iets mis met de bedrading in hun hoofd. Of het nou moslims, christenen of joden zijn.

Verzet is zinloos, atheisme heeft de toekomst.

:hihi:

Wat ik zou willen kenmerken als een sektarische geloofsovertuiging stoel ik op de volgende criteria.

1, de immer aanwezige drang om niet gelovigen te bekeren en onder zeer bedenkelijke voorwendselen tot je clubje inlijven

2. Het indoctrineren van kinderen vanaf het moment dat ze daar enigzins vatbaar voor zijn. Geloof zou ten alle tijden een geheel vrije keuze moeten zijn.

3. Overtuigingen die zich menen te moeten profileren in alle hoeken van de samenleving. Daarmee bedoel ik dat ze zich mengen in de schjoling van kinderen (indoctrinatie), zich profileren in de politiek en eisen stellen aan hun werkomgeving ivm met geloofsbelijdenis. Religie hoort thuis in de privésfeer en in de kerk of moskee.

4. Geloofsovertuigingen die mensen die zich van het geloof willen afkeren onder druk zetten en met de dood bedreigen of waar enige vorm van maatschappelijke uitsluiting op volgt.

Helaas voor de Islam (en voor het Christendom en Jodendom) voldoen jullie aan alle regels om genomineerd te worden om op mijn lijst van verboden organisaties geplaatst te worden.

mnemo
16-03-04, 13:57
Geplaatst door nl-x
Het is om precies te zijn al 4x 4 voor 12 geweest sinds jouw eerste post.

En het wordt langzaam tijd dat je jouw manier van discussieren aanpast (integreert) naar een manier dat niet beledigend is. Als jij niet wilt geloven, so be it. En als jij wel wilt geloven idem. Zelfs jouw denken in een geloof met een lieve, niet bestaande god (zoals jij hem omschrijft) moet je zelf uitmaken. MAAR ga andere mensen niet beledigen om wat ze geloven en beperk jezelf tot de velheid dat geoorloofd is om je discussie te voeren. Mocht het zo onnodig vel blijven dan ben je ronduit provocerend en daarop staat (in jouw taal:) een extragratis en heerschende IP-ban. [Maar daar deed je het ook voor, begrijp ik uit je eerste bericht.]

Bovendien, doe 's wat aan je Nederlands.

groet,
nl-x

Waarom zou ik integreren als ik ergens voor sta. Ik kan moeilijk als een Islamiet mijn stelling brengen. Ik reflecteer gewoon de samenleving waar je je op dit moment in begeeft als Marokaan of Islamiet zijnde. Er zijn nog meer Mnemo's namelijk. Mnemo is maar een begrip voor een botte hollander die het allemaal niet meer zo genuanceerd bekijkt zoals jullie dat graag zouden zien. Ik neem een stelling in tegenover jullie waar er nog duizenden insgelijk over denken, maar waar je in het woud der Moslims al snel verstomd. Ik breng het met kracht, beledigend? je spiegelbeeld? Want dat is wat ik doe.. ik laat je in de spiegel kijken en zien in wat voor een waanzin en absurde realiteit je je begeeft momenteel. Het is geen vrolijke boel buiten als je Marokaan bent tegenwoordig, en ik hoef ook niet vrolijk mijn mening tegen jullie te verkondigen want daar valt niet zoveel om te lachen. Hoe triest het ook is.. Hij is glashard en waar.

~Panthera~
16-03-04, 14:01
Geplaatst door mnemo
Helaas voor de Islam (en voor het Christendom en Jodendom) voldoen jullie aan alle regels om genomineerd te worden om op mijn lijst van verboden organisaties geplaatst te worden.
--------------------------

Nou, dat weten we ALLEMAAL dan nu, Grote Leider.
Jij ook nog een prettige dag. :fuckit: :wohaa: :auw2:

:zwaai:

nl-x
16-03-04, 14:02
Het zal mij inhoudelijk verder werkelijk een worst wezen. Zolang je het maar niet beledigend doet.

Je berichten zijn namelijk vol tegenstrijdigheden, danwel niet volkomen paradoxaal. Jij zou graag willen dat je geen verschil ziet tussen een Marokkaan, Islamiet en een Nederlander; maar spreekt wel continu over wij en jullie. Verder klopt er een en ander niet aan je stellingen, maar dat legt derest je wel uit zie ik.

plexus
16-03-04, 14:06
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------------

Nou, dat weten we ALLEMAAL dan nu, Grote Leider.
Jij ook nog een prettige dag. :fuckit: :wohaa: :auw2:

:zwaai:

:lole: kapitein mnemo voor premier.. :lole:

mnemo
16-03-04, 14:10
Geplaatst door nl-x
Het zal mij inhoudelijk verder werkelijk een worst wezen. Zolang je het maar niet beledigend doet.

Je berichten zijn namelijk vol tegenstrijdigheden, danwel niet volkomen paradoxaal. Jij zou graag willen dat je geen verschil ziet tussen een Marokkaan, Islamiet en een Nederlander; maar spreekt wel continu over wij en jullie. Verder klopt er een en ander niet aan je stellingen, maar dat legt derest je wel uit zie ik.

Mijn stellingen kloppen prima. Er zitten in ieder geval niet zulke grote tegenstrijdigheden in als in de Koran, dus als je daar overheen kan stappen, dan kan je dat ook over de enkele freudiaanse slip of the finger die ik afentoe maak.

~Panthera~
16-03-04, 14:11
Geplaatst door plexus
:lole: kapitein mnemo voor premier.. :lole:
------------

We hebben al een aardige fanaat hoor. :hihi:
1 is genoeg. :fplet:

http://www.ptsem.edu/know/pr-bin/2004/Kuyper2004.htm

plexus
16-03-04, 14:14
Geplaatst door ~Panthera~
------------

We hebben al een aardige fanaat hoor. :hihi:
1 is genoeg.

http://www.ptsem.edu/know/pr-bin/2004/Kuyper2004.htm

u wordt bedankt voor die link :fplet: ...mijn lunch ligt er weer uit... :hihi:

~Panthera~
16-03-04, 14:16
Geplaatst door plexus
u wordt bedankt voor die link :fplet: ...mijn lunch ligt er weer uit... :hihi:
------------

:melig: Ik kreeg ook een heel fijn gevoel van binnen. :eek:



:moe:

~Panthera~
16-03-04, 15:10
A.volgens mij zit je toch echt in de verkeerde nieuwsgroepen. :fplet:

B.ik ga dus NU een fondue organiseren voor vanavond. :hihi:

Tabee ! :zwaai: