PDA

Bekijk Volledige Versie : Standpunt van de AEL inzake Madrid?



Gert
16-03-04, 23:17
-

Wie heeft daar iets over mogen vernemen?



:fpetaf:


Graag hier vermelden, ben erg benieuwd, maken anders een geweldig kabaal, maar nu heb ik zelf nog geen reactie kunnen ontdekken.



-

Gert
17-03-04, 09:26
:nijn:



Joehoe.......


Niemand?



:fucyc:

theemuts
17-03-04, 09:31
Nee niks van vernomen. Toen die messentrekker terrecht neergeschoten werd door de politie, en die jongen zijn ontvoering verzon, waren ze er als de kippen bij, maar nu er 201 onschuldige Europeanen vermoord worden in één klap, blijven ze verdacht stil.

Op 20 maart zijn ze wel weer aanwezig bij de demo tegen de 'bezetting' van Irak. Maar ja, stokpaardjes berijden is fijner!

Matesis
17-03-04, 09:39
Ach waarom wil je ook nog de reactie van de AEL hebben...Die mensen hebben toch nooit iets zinnig te vertellen.. :slapen:

theemuts
17-03-04, 09:45
Als ze beloven nooit meer te reageren hoef ik nu geen reaktie. Maar willen ze toch aktief blijven, dan wel graag een reaktie op deze massamoord.

Gert
17-03-04, 09:49
:mrt:


Als er vanuit die club nu geen statement komt laten ze natuurlijk een waardevolle gelegenheid aan zich voorbij gaan om uiteindelijk toch eens iets zinnigs te zeggen.

niet dan, ja toch? :duizelig:



Geplaatst door Matesis Ach waarom wil je ook nog de reactie van de AEL hebben...Die mensen hebben toch nooit iets zinnig te vertellen.. :slapen:



:zwaai:

theemuts
17-03-04, 11:14
Zou ZbaqZbaq of MokroMike niet willen reageren?

Kid Capri
17-03-04, 12:15
De AEL is irrelevant. De AEL is niet de spreekbuis van Arabisch/islamitisch Nederland...;). En dat valt heel goed terug te zien in het aantal leden dat de groep telt. Het feit dat mensen geïnteresseerd zijn in de AEL, betekent niet dat ze volledig achter de ideeën van AbuJahjah staan. In mijn omgeving vinden de meeste moslims de AEL-NL een clownsvereniging, alhoewel ze sommige standpunten van de leider AbuJahjah wel onderschrijven. Ma ja, ik ben het soms ook eens met dhr Wilders...:).

K.

taouanza
17-03-04, 12:55
Geplaatst door Kid Capri
. Ma ja, ik ben het soms ook eens met dhr Wilders...:).

K.

Oh do vertel.:rolleyes:

aliabab
17-03-04, 16:47
Geplaatst door theemuts
Zou ZbaqZbaq of MokroMike niet willen reageren?

Is die dan al terug uit spanje