PDA

Bekijk Volledige Versie : Sleutels handboeien gevonden in cel Dutroux



Marsipulami
17-03-04, 23:02
Sleutels handboeien gevonden in cel Dutroux


22:05:54

AARLEN - Bij een controle van de cel van Marc Dutroux in de gevangenis van Aarlen zijn gisteravond de sleutels van zijn handboeien teruggevonden. De sleutels zaten verborgen in een zoutvat.

Op vraag van minister van Justitie Laurette Onkelinx werden de controles van de cel en de bezittingen van Marc Dutroux sinds de start van het proces versterkt. Dinsdagavond werd er tijdens één van die controles een sleutel voor handboeien teruggevonden.

Die sleutel zat verborgen in een bokaal zout die zich buiten de cel van Marc Dutroux bevond. Zoals iedere gedetineerde beschikt Marc Dutroux over een aantal levensmiddelen waarvan hij, op aanvraag, gebruik kan maken.

De precieze omstandigheden van het voorval worden momenteel verder onderzocht. Tevens wordt bekeken hoe dit in de toekomst nog beter kan voorkomen worden.

De advocaten van Dutroux lieten weten niet op de hoogte te zijn van de controles noch van het incident met het zoutvat.

17/03/2004 - belga -

Orakel
17-03-04, 23:37
Daar zit Al Qaeda achter. Wedduh?

Marsipulami
17-03-04, 23:39
Geplaatst door Orakel
Daar zit Al Qaeda achter. Wedduh?

:hihi:

mrz
17-03-04, 23:44
--- K, nevermind.

Belgie + Dutroux

Orakel
17-03-04, 23:58
Geplaatst door mrz
--- K, nevermind.

Belgie + Dutroux

2 LATE! RESISTANCE IS FUTILE. U WILL BE ASSIMILATED!
Zeg op, wat weet jij van de locatie van Al Qaeda? Ligt ie in Belgie?

miss_oo
18-03-04, 00:02
Hallo allemaal,

Er is sindskort een nieuwe website online Maroc United (http://united.pcextreme.nl/mu.htm)
Wat is er allemaal te bieden?

-Free sms
-Forum
-Chat
-Kwis
-voicechat
-Islam : hadiths - koran in nederlands - Discussies over hadiths ...
-Originele E-cards
-Muziek
-logo's voor de mobiel en smsdienst

Kortom kom snel een bezoekje nemen en zie wat je mist.
Ma3a Salama
Maroc United (http://united.pcextreme.nl/mu.htm)
http://united.pcextreme.nl/mu.jpg Maroc United (http://united.pcextreme.nl/mu.htm)



Hehe maroc.nl beheer :)

mrz
18-03-04, 00:09
Niks 2 late, lol. Al die vragen... :moe:
Zeg op, wat krijg ik nog voor dat vorige antwoord? :stomp:

:duim: @ miss_oo

Gewoon stug overal doorheen prikken, lol.

Orakel
18-03-04, 00:12
Geplaatst door mrz
Niks 2 late, lol. Al die vragen... :moe:
Zeg op, wat krijg ik nog voor dat vorige antwoord? :stomp:

U zult worden geridderd in de orde van de Konijnklijke Prikkers en Uwe Koninkrijk kome, etc, etc,
Welk antwoord trouwens?

mrz
18-03-04, 00:28
Geplaatst door Orakel
U zult worden geridderd in de orde van de Konijnklijke Prikkers en Uwe Koninkrijk kome, etc, etc,
Welk antwoord trouwens?

Hmmm, thnx. Maar sorry dude, ik moet dit topic verlaten, voel me hier niet zo thuis. Stuur maar PM als echt moet. :cheefbek:

Orakel
18-03-04, 00:43
Geplaatst door mrz
Hmmm, thnx. Maar sorry dude, ik moet dit topic verlaten, voel me hier niet zo thuis.

Niet zo druk maken, Puk is alweer weg. Die kan je d'r echt niet bij hebben hé?

MOeten we niet wat zinnigs zeggen over het onderwerp, want we lopen wel Mars z'n topic te versjiteren?

mark61
18-03-04, 01:36
Geplaatst door Orakel
Niet zo druk maken, Puk is alweer weg. Die kan je d'r echt niet bij hebben hé?

MOeten we niet wat zinnigs zeggen over het onderwerp, want we lopen wel Mars z'n topic te versjiteren?

Kejjou t schelen. Tging al nerges over. Dutroux, korreltjes zout...

TonH
18-03-04, 01:46
Geplaatst door mark61
Kejjou t schelen. Tging al nerges over. Dutroux, korreltjes zout...

En vergeet de slakken niet... :student:

mark61
18-03-04, 01:48
Geplaatst door TonH
En vergeet de slakken niet... :student:

Met knoflook en peterselie?

mrz
18-03-04, 01:58
Hmm, mark61, als jij nou doet of je dutroux bent, dat zou een mooie verklaring zijn waarom ik telkens op onverklaarbare wijze gevoel heb een hartgrondige hekel aan je te moeten hebben zeg. Of althans, een zwaar ongemakkelijk gevoel me bekruipt. :mad: :stomp:

mark61
18-03-04, 02:04
Geplaatst door mrz
Hmm, mark61, als jij nou doet of je dutroux bent, dat zou een mooie verklaring zijn waarom ik telkens op onverklaarbare wijze gevoel heb een hartgrondige hekel aan je te moeten hebben zeg. Of althans, een zwaar ongemakkelijk gevoel me bekruipt. :mad: :stomp:

Jah waarom is dat toch, en dan om 2.00 's nachts nog wel? Onverklaarbaar? Dus ongegrond? Irrationeel? Knetter?

TonH
18-03-04, 02:04
Geplaatst door mark61
Met knoflook en peterselie?

Stokbroodje er nog bij en polí krasí!

Feestje :boogie:

mark61
18-03-04, 02:08
Geplaatst door TonH
Stokbroodje er nog bij en polí krasí!

Feestje :boogie:

Ik heb liever een grote Fix. Als dat nog bestaat.

mrz
18-03-04, 02:09
Geplaatst door mark61
Jah waarom is dat toch, en dan om 2.00 's nachts nog wel? Onverklaarbaar? Dus ongegrond? Irrationeel? Knetter?

Ach, for Orakel's sake, om maar iets zinnigs te zeggen: Ik vraag me af, zou d****** iets met frankrijk hebben? :watte?:

mark61
18-03-04, 02:12
Geplaatst door mrz
Ach, laat ik het zo zeggen, ben toch blijkbaar million times te goed voor deze wereld dus for Orakel's sake om maar iets zinnigs te zeggen: Ik vraag me af, zou d****** iets met normandie hebben? :watte?:

...

TonH
18-03-04, 02:13
Geplaatst door mark61
Ik heb liever een grote Fix. Als dat nog bestaat.

Wasda? En wat heeft mrz?

mrz
18-03-04, 02:19
Geplaatst door TonH
Wasda? En wat heeft mrz?

Wat ik heb? Dunno, ben de GVR niet, dat is wat ik heb. Ik ben natuurlijk heel dom, maar weet niet of je nou in normandie moet zijn voor een fix wilde ik maar zeggen. Het moge duidelijk zijn dat ik zo'n bericht weer totaal niet snap. :rolleyes:

mark61
18-03-04, 02:20
Geplaatst door TonH
Wasda? En wat heeft mrz?

Fiks was Grieks bier. Is denk ik overgenomen door Amstel.

Ik weet het niet, heeft me een paar weken gestalkt, toen was het lang stil, nu begint t weer. Geen flauw idee waar het over gaat.

TonH
18-03-04, 02:22
Geplaatst door mrz
Wat ik heb? Dunno, ben de GVR niet, dat is wat ik heb. Ik ben natuurlijk heel dom, maar weet niet of je nou in normandie moet zijn voor een fix wilde ik maar zeggen. Het moge duidelijk zijn dat ik zo'n bericht weer totaal niet snap. :rolleyes:

Ach, morgen ziet het er allemaal weer veel zonniger uit. Alleen gaat het regenen. :nerveus:

TonH
18-03-04, 02:25
Geplaatst door mark61
Fiks was Grieks bier. Is denk ik overgenomen door Amstel.

Ik weet het niet, heeft me een paar weken gestalkt, toen was het lang stil, nu begint t weer. Geen flauw idee waar het over gaat.

Kan me wel wat gore lokale biertjes herinneren. Amstel is toch al meer dan 30 jaar superieur. Mythos is het nu, zeggen ze :kotsen:

En jij en je stalker... gedraag je :zwaai: nu ga ik echt :slapen:

mrz
18-03-04, 02:27
Geplaatst door mark61
Fiks was Grieks bier. Is denk ik overgenomen door Amstel.

Ik weet het niet, heeft me een paar weken gestalkt, toen was het lang stil, nu begint t weer. Geen flauw idee waar het over gaat.

Gestalked? Lijkt me sterk, heb je op ignore staan hier. Maarruh, hallo dude, wakker worden, je zegt het zelf, "geloof ik". Je geloofd jezelf dus nog geneens ook tot overmaat van ramp? Zucht. :zweep: :rolleyes:

Btw, zo'n melding van merk amstel, out of the blue, zou ik al stalken kunnen noemen. Dus doe ff normaal. :zwaai:

youssef_007
18-03-04, 10:13
moet nou niet gekker worden

TonH
18-03-04, 10:41
Geplaatst door youssef_007
moet nou niet gekker worden

Wat moet niet gekker worden :confused:

mark61
18-03-04, 20:09
Geplaatst door TonH
Kan me wel wat gore lokale biertjes herinneren. Amstel is toch al meer dan 30 jaar superieur. Mythos is het nu, zeggen ze :kotsen:

Hoho, een beetje respect voor Fiks. Dat Mythos is inderdaad geen zuipen.


moet nou niet gekker worden

Wat nou?