PDA

Bekijk Volledige Versie : AL Qaeda paranoia veroorzaakt verkeersopstopping in Nieuw Zeeland



Marsipulami
18-03-04, 11:18
Geschenk aan minister zaait paniek in centrale bank (04:33)

(Belga)

WELLINGTON 18/03 (BELGA/AG) = Een horloge die als geschenk aan een Nieuw-Zeelandse minister werd gestuurd veroorzaakte donderdag paniek in de lokalen van de centrale bank. Het pakje deed denken aan een bompakket en veroorzaakte de evacuatie en een verkeersopstopping tijdens het spitsuur. Zo meldt de politie. Een politie-inspecteur deelde mee dat zij werden opgeroepen nadat op de tiende verdieping van de bank een tikkend pakket was ontdekt. Het gebouw werd ontruimd en een ploeg van de ontmijningsdienst van het leger kwam ter plaatse. De belangrijkste verkeersas van de stad werd gedurende twee uur afgesloten. Vervolgens deelde de politie mee dat het pakket een horloge bevatte die werd geschonken door een buitenlandse regering. Het pak was net zoals verscheidene andere geschenken bestemd voor de ministers. (GOJ)
(Belga)

:fplet:

Marsipulami
18-03-04, 11:25
Geplaatst door Kup
Wat is hier leuk aan Mars?

Het zijn altijd de verkeerde mensen die omkomen bij een moordaanslag.
Halve zool!! :kalasniko

Jaja, is al goed. Ik ga mijn post van vandaag maar eens checken die is in de bus gevallen hoor ik. :moeilijk:

Marsipulami
18-03-04, 11:38
Geplaatst door Kup
Misschien zit er wel een bombrief bij Mars! :duim:



Hoop ik.

Helaas, alleen mijn favoriete christelijke opinieblad :jeweetog: en een domme brief over niets. :moe:

taouanza
18-03-04, 11:38
Geplaatst door Kup
Misschien zit er wel een bombrief bij Mars! :duim:












Hoop ik.

Hoezo wil je mars dood hebben dan? :(
Ben je moslim?