PDA

Bekijk Volledige Versie : al quds al arabia...



Matesis
18-03-04, 20:06
Netwerk DeBIELEN:


Abdel Bari ATwan redacteur Al arabi: Why i'am i suspected, IS it because i don't have blue eyes or blond hair,..

Netwerk: No, its because your paper is written in arabic and we (lees: the broader public) can check it?

Abdel Bari ATwan redacteur Al arabi: Well in the first place we have nothing to hide, secondly the paper is aimed to arabians and not to you europeans...

DIE laaste vond ik zo'n STEEK, ik heb zitte lache.....dat het ni normaal is..
Verder is dit voor mij het zoveelste slechte beeld dat men moslims of hun kranten geeft...; waarom moet die man zich gaan excuseren..IS het omdat hij mails krijgt van terroristen? Wees blij dat zulke kranten bestaan, anders gaan we nooit weten wie wat heeft gedaan? + Die krant is ook niet altijd gepubliceerd in het Moslim Wereld, hij wordt er vaak niet uitgebracht door eisen van de lokale regimes..

So anyways :vingers: en laat die mensen gewoon hun werk doen

mark61
18-03-04, 20:11
Je begrijpt het niet. Het Arabisch is een Geheime Code in Geheimschrift zodat die Terroristen lekker stiekem met elkaar Terroristische Boodschappen kunnen uitwisselen.

vlegeltje
18-03-04, 20:23
Hij was door onze capabele netwerkjournalist zo in de verdediging gedrongen dat hij wel moest toegeven dat hij aan alle grote universiteiten van GB college had gegeven.

"I don't wear a turban. I'm just as smartly dressed as you." Moest hij bekennen.

Petje af voor deze top-interviewer.

Goodnight
18-03-04, 20:24
Geplaatst door mark61
Je begrijpt het niet. Het Arabisch is een Geheime Code in Geheimschrift zodat die Terroristen lekker stiekem met elkaar Terroristische Boodschappen kunnen uitwisselen.

had ik maar meer aan mijn Arabisch besteed dan kon ik nu ook meelezen. :moe:

mark61
18-03-04, 21:06
Geplaatst door Goodnight
had ik maar meer aan mijn Arabisch besteed dan kon ik nu ook meelezen. :moe:

Jouw taal is Nog Geheimer. Je bent Nog Verdachter! Straks hebben Jullie ook zo'n Krant.

Al Sawt
18-03-04, 21:29
Al Jazeera, wordt door de Westerse wereld uitgekost als het een bandje van OBL uitzendt. Maar als CNN of BBC het doen, dan heet het onpartijdig journalistiek.

Al Sawt
19-03-04, 00:40
Ik ben zwaar teleurgesteld in de journalistieke vaardigheiden van Netwerk. Want Netwerk heeft niet gemeld, dat die redacteur Ben Laden hoogst persoonlijk heeft ontmoet. En aan die ontmoeting dankt hij de emails .