PDA

Bekijk Volledige Versie : Imam: daders aanslag naar hel



Orakel
20-03-04, 16:14
Imam: daders aanslag naar hel


http://w3s.rotterdamsdagblad.nl/upload/rdagblad.artikel.foto/1079785468_16285.jpg

Imam El Moumni. (Archieffoto)


Rotterdam - De Rotterdamse imam El Moumni heeft tijdens het vrijdaggebed in scherpe bewoordingen de aanslag in Madrid veroordeeld.
De islamitische geestelijke zei in de Annasr moskee dat 'gruwelijke misdaden' als die in Spanje 'onacceptabel' zijn en door alle moslims moeten worden veroordeeld. De daders zullen het paradijs nooit aanschouwen, aldus El Moumni.

De imam kan niet geloven dat mensen tot deze verschrikkelijke daden in staat zijn. ,,Geen enkel normaal denkend moslim kan hier achter staan.
De Madrilenen die zijn omgekomen, waren geen moordenaars of bezetters, maar onschuldige reizigers die naar hun werk gingen. Er zaten ook moslims bij, studenten die in kisten zijn teruggestuurd naar hun ouders in Marokko.''
El Moumni zegt de logica van de terroristen niet te begrijpen. De meeste Spanjaarden waren immers tegen de oorlog in Irak. ,,Miljoenen gingen de straat op, meer zelfs dan in enig islamitisch land.''

www.rd.nl

aliabab
20-03-04, 16:16
eehh 't is onze eigen kabouter plop

lennart
20-03-04, 16:17
Goed gesproken van El-Moumni :duim: (oftewel kabouter Puntmuts (c) 151 nobelprizes.)

aliabab
20-03-04, 16:18
Spreekt ie eigenlijk al nederlands of hebben ze 't moeten vertalen.

jada
20-03-04, 16:22
Geplaatst door Orakel
Imam: daders aanslag naar hel


http://w3s.rotterdamsdagblad.nl/upload/rdagblad.artikel.foto/1079785468_16285.jpg

Imam El Moumni. (Archieffoto)


Rotterdam - De Rotterdamse imam El Moumni heeft tijdens het vrijdaggebed in scherpe bewoordingen de aanslag in Madrid veroordeeld.
De islamitische geestelijke zei in de Annasr moskee dat 'gruwelijke misdaden' als die in Spanje 'onacceptabel' zijn en door alle moslims moeten worden veroordeeld. De daders zullen het paradijs nooit aanschouwen, aldus El Moumni.

De imam kan niet geloven dat mensen tot deze verschrikkelijke daden in staat zijn. ,,Geen enkel normaal denkend moslim kan hier achter staan.
De Madrilenen die zijn omgekomen, waren geen moordenaars of bezetters, maar onschuldige reizigers die naar hun werk gingen. Er zaten ook moslims bij, studenten die in kisten zijn teruggestuurd naar hun ouders in Marokko.''
El Moumni zegt de logica van de terroristen niet te begrijpen. De meeste Spanjaarden waren immers tegen de oorlog in Irak. ,,Miljoenen gingen de straat op, meer zelfs dan in enig islamitisch land.''

www.rd.nl

Heel positief bericht.

taouanza
20-03-04, 16:30
Geplaatst door Orakel
Imam: daders aanslag naar hel


http://w3s.rotterdamsdagblad.nl/upload/rdagblad.artikel.foto/1079785468_16285.jpg

Imam El Moumni. (Archieffoto)


Rotterdam - De Rotterdamse imam El Moumni heeft tijdens het vrijdaggebed in scherpe bewoordingen de aanslag in Madrid veroordeeld.
De islamitische geestelijke zei in de Annasr moskee dat 'gruwelijke misdaden' als die in Spanje 'onacceptabel' zijn en door alle moslims moeten worden veroordeeld. De daders zullen het paradijs nooit aanschouwen, aldus El Moumni.

De imam kan niet geloven dat mensen tot deze verschrikkelijke daden in staat zijn. ,,Geen enkel normaal denkend moslim kan hier achter staan.
De Madrilenen die zijn omgekomen, waren geen moordenaars of bezetters, maar onschuldige reizigers die naar hun werk gingen. Er zaten ook moslims bij, studenten die in kisten zijn teruggestuurd naar hun ouders in Marokko.''
El Moumni zegt de logica van de terroristen niet te begrijpen. De meeste Spanjaarden waren immers tegen de oorlog in Irak. ,,Miljoenen gingen de straat op, meer zelfs dan in enig islamitisch land.''

www.rd.nl


:duim:

Goodnight
20-03-04, 16:34
Geplaatst door aliabab
Spreekt ie eigenlijk al nederlands of hebben ze 't moeten vertalen.

heb je ook een positieve inhoudelijke bijdrage die betrekking op dit artikel heeft, of kan je het niet hebben dat de aanslag wel degelijk wordt veroordeeld vanuit de islamitische gemeenschap.

aliabab
20-03-04, 16:38
Geplaatst door Goodnight
heb je ook een positieve inhoudelijke bijdrage die betrekking op dit artikel heeft, of kan je het niet hebben dat de aanslag wel degelijk wordt veroordeeld vanuit de islamitische gemeenschap.

nee hoor, maar de vorige keer beweerde hij ook dat ie verkeerd vertaald was.

Goodnight
20-03-04, 16:43
Geplaatst door aliabab
nee hoor, maar de vorige keer beweerde hij ook dat ie verkeerd vertaald was.

Dat is bewezen, dus that's history.Maar nogmaals heb je nog inhoudelijk iets toe te voegen aan DIT artikel?
wat vind je bijvoorbeeld van het feit dat een imam,gebedsvoorganger in een moskee waar wekelijks honderden 9zoniet duizenden) mensen komen bidden, openlijk de aanslag in Madrid veroordeelt als een slechte daad?
Of heb je daarover heen gelezen?

Zwarte Schaap
20-03-04, 16:44
Geplaatst door aliabab
nee hoor, maar de vorige keer beweerde hij ook dat ie verkeerd vertaald was.

Het is al onomstotelijk bewezen dat Nova stukken waarin hij geweld jegens homo afkeurde en afwees niet uitzond. Men is alleen gericht op stemmingmakerij. Net als wat jij nu doet. Het is nooit goed voor een vremdelingenhater, hij wil je ten alle tijde door het stof zien kruipen.

taouanza
20-03-04, 16:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het is al onomstotelijk bewezen dat Nova stukken waarin hij geweld jegens homo afkeurde en afwees niet uitzond. Men is alleen gericht op stemmingmakerij. Net als wat jij nu doet. Het is nooit goed voor een vremdelingenhater, hij wil je ten alle tijde door het stof zien kruipen.

Inderdaad en dat hebben de 'vreemdelingen' echt niet door.:moe:

Al3arbi
20-03-04, 17:00
Geplaatst door Alcibiades
:duim:
Ik heb het twee keer gelezen maar ik kan niet één regeltje ontdekken waar ik het mee oneens ben.

Het spijt me. Maandag weer `n krant.

Julien
20-03-04, 17:02
El Moumni heeft gelijk. Onschuldige mensen mogen NOOIT SLACHTOFFER worden van terreur!

Orakel
20-03-04, 17:03
Geplaatst door Al3arbi
Het spijt me. Maandag weer `n krant.

:D

Gekke Gait. ;)

Joesoef
20-03-04, 17:03
En natuurlijk is NOVA alleen een goed nieuws show en laat deze woorden niet horen. Heel jammer.

barfly
20-03-04, 17:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het is al onomstotelijk bewezen dat Nova stukken waarin hij geweld jegens homo afkeurde en afwees niet uitzond. Men is alleen gericht op stemmingmakerij. Net als wat jij nu doet. Het is nooit goed voor een vremdelingenhater, hij wil je ten alle tijde door het stof zien kruipen.

Het toeval wil dat ik wat inside info heb over de medewerkers van NOVA inderdaad een stelletje aandachtsgeile incompetente sukkels.

Bijvoorbeeld, tijdens de begravenis van Claus, toen stonden er meerdere te juichen en te roepen: "tranen tranen" toen ze Willem-Alexander en z'n broers zagen knokken tegen de tranen. How low can you go?

theemuts
20-03-04, 17:05
,,Geen enkel normaal denkend moslim kan hier achter staan.

Met andere woorden, diegenen die achter zulke aanslagen staan zijn niet normaal.

Eindelijk ook eens positief nieuws van deze imam goed zo.

Julien
20-03-04, 17:09
Ik kan me trouwens nog herinneren dat een aantal prikkers 1 dag na de aanslagen, deze aanslagen goed zat te praten :(

Deze sukkels zijn wel opzienbarend stil nu..

ik ben ook blij dat deze imam nu ook indirect die Britse imbeciel bij Nova (ben naam vergeten, woordvoerder van Al Qaida) een niet-moslim noemt!

ASMA XXX
20-03-04, 17:44
ja en deze man is zeker alwetend

Al3arbi
20-03-04, 17:48
Geplaatst door Julien
Ik kan me trouwens nog herinneren dat een aantal prikkers 1 dag na de aanslagen, deze aanslagen goed zat te praten :(

Deze sukkels zijn wel opzienbarend stil nu..

ik ben ook blij dat deze imam nu ook indirect die Britse imbeciel bij Nova (ben naam vergeten, woordvoerder van Al Qaida) een niet-moslim noemt!


Die mafkezen zijn gewoon offline. Thats all.

kspeciaal
21-03-04, 01:08
Geplaatst door barfly
Het toeval wil dat ik wat inside info heb over de medewerkers van NOVA inderdaad een stelletje aandachtsgeile incompetente sukkels.

Bijvoorbeeld, tijdens de begravenis van Claus, toen stonden er meerdere te juichen en te roepen: "tranen tranen" toen ze Willem-Alexander en z'n broers zagen knokken tegen de tranen. How low can you go?
Het is marktewerking zoals dat heet, prestatiedrang en kijkcijfers horen erbij. Ze drEIgden toch vorig jaar ten onder te gaan door het geweld van het nog meer sensatiegeile Barend en van Dorp met hun vaste (onder contractstaande) publiekstrekkers : Hirsi ali, Bouaaza enz...). Dus niet gek dat NoVA weer willen scoren en zo'n Shemale C. Polak als presentatrice is het bewijs! Maar dat is gewoon een marketingstrategie waar NOVA voor gekozen heeft, hun vrijheid en dat weet jij, ik en Elmoumni! Als zo'n Moumni nou zijn bek had gehouden in het begin over Homo's dan was het ook niet nodig om zijn veroordeling voor geweld tegen homo's achteraf uit te zenden (om zijn goede kant te laten zien)! simpel toch! DUS NIET NOVA IS DE SCHULDIGE MAAR EL-MOUMNI! 1+1=2 TOCH?

Dutchguy
21-03-04, 01:27
Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen maar eh..... goed gezegd El Moumni!

taouanza
21-03-04, 07:57
Als zo'n Moumni nou zijn bek had gehouden in het begin over Homo's dan was het ook niet nodig om zijn veroordeling voor geweld tegen homo's achteraf uit te zenden (om zijn goede kant te laten zien)! simpel toch! DUS NIET NOVA IS DE SCHULDIGE MAAR EL-MOUMNI! 1+1=2 TOCH?

ACHTERAF??Die stukjes zijn eruit geknipt tijdens dezelfde interview!:mad:

taouanza
21-03-04, 07:58
Geplaatst door Julien
Ik kan me trouwens nog herinneren dat een aantal prikkers 1 dag na de aanslagen, deze aanslagen goed zat te praten :(

Deze sukkels zijn wel opzienbarend stil nu..

ik ben ook blij dat deze imam nu ook indirect die Britse imbeciel bij Nova (ben naam vergeten, woordvoerder van Al Qaida) een niet-moslim noemt!


Wie praatte het goed dan?

Al Sawt
21-03-04, 13:32
Geplaatst door taouanza
Wie praatte het goed dan? Vraag ik me ook af?

Julien wie was het dan?

..zapper
21-03-04, 13:49
:duim:

Julien
21-03-04, 14:43
Geplaatst door Al Sawt
Vraag ik me ook af?

Julien wie was het dan?

ehm, ayaaalaya ofzo, naam vergeten. shaheed, en nog eentje.. die topics zijn ook weggehaald.

barfly
21-03-04, 14:46
Geplaatst door Julien
ehm, ayaaalaya ofzo, naam vergeten. shaheed, en nog eentje.. die topics zijn ook weggehaald.

Je bedoelt Yehi denk ik, en die prikt hier volgens mij nu als Shakespier. Maar Yehi moet je niet serieus nemen die heeft een zuurstof gebrek gehad tijdens zijn geboorte.

wana
21-03-04, 17:38
Imam El moumni moet nog de marokkaans mannen vertellen dat jullie moeten elkaar flink neuken zoals de autochtoon mannen doen :watte?:

Marsipulami
21-03-04, 17:59
Geplaatst door Orakel
Imam: daders aanslag naar hel

http://w3s.rotterdamsdagblad.nl/upload/rdagblad.artikel.foto/1079785468_16285.jpg

Imam El Moumni. (Archieffoto)

(...) De daders zullen het paradijs nooit aanschouwen, aldus El Moumni.

Hmm, dit klinkt me hoogst onislamitisch in de oren. Ik dacht dat het Allah was die moest oordelen wie naar de hel gaat en niet de imam van de moskee van Rotterdam.

Simon
21-03-04, 18:27
Toffe uitspraken van El Moumni! Ik hoop dat hij als in de hemel komt met 40 maagdelijke homo-jongens om hem te verwennen.

Angeldust
21-03-04, 18:32
Geplaatst door Simon
Toffe uitspraken van El Moumni! Ik hoop dat hij als in de hemel komt met 40 maagdelijke homo-jongens om hem te verwennen.

Verlang jij er niet een heel klein beetje naar om één van die maagdelijke homo-jongens te zijn aldaar, in afwachting van hem?...

Dutchguy
21-03-04, 19:36
Geplaatst door Simon
Toffe uitspraken van El Moumni! Ik hoop dat hij als in de hemel komt met 40 maagdelijke homo-jongens om hem te verwennen.

:D

Blade20
21-03-04, 20:08
Geplaatst door Marsipulami
Hmm, dit klinkt me hoogst onislamitisch in de oren. Ik dacht dat het Allah was die moest oordelen wie naar de hel gaat en niet de imam van de moskee van Rotterdam.

Ah, dus jij keurt ook af dat er imams zijnd ie zeggen dat zelfmoordaanslagplegers naar de hemel gaan?!
Dat is goed om te weten! :duim:

Eindelijk een Imam die het keihard durft te verwoorden.

Angeldust
21-03-04, 20:18
Geplaatst door Blade20
Ah, dus jij keurt ook af dat er imams zijnd ie zeggen dat zelfmoordaanslagplegers naar de hemel gaan?!
Dat is goed om te weten! :duim:

Eindelijk een Imam die het keihard durft te verwoorden.

Religie herbergt, let wel, onbedoelde humor, zo blijkt maar weer... :hihi:

DeeQ
21-03-04, 20:19
Geplaatst door Marsipulami
Hmm, dit klinkt me hoogst onislamitisch in de oren. Ik dacht dat het Allah was die moest oordelen wie naar de hel gaat en niet de imam van de moskee van Rotterdam.

er is ook zoiets als voorverkoop :stomp:

Marsipulami
21-03-04, 21:00
Geplaatst door Blade20
Ah, dus jij keurt ook af dat er imams zijnd ie zeggen dat zelfmoordaanslagplegers naar de hemel gaan?!
Dat is goed om te weten! :duim:

Ja klopt, ik denk dat zulke uitspraken al net zo onislamitisch zijn. Maar ja, wie ben ik om daar over iets te zeggen.



Eindelijk een Imam die het keihard durft te verwoorden.

El Moumni for president ! :wohaa:

Simon
21-03-04, 23:06
Geplaatst door Angeldust
Verlang jij er niet een heel klein beetje naar om één van die maagdelijke homo-jongens te zijn aldaar, in afwachting van hem?...

:) nee moet er niet aan denken

prikkerd
22-03-04, 02:58
Geplaatst door barfly
Je bedoelt Yehi denk ik, en die prikt hier volgens mij nu als Shakespier. Maar Yehi moet je niet serieus nemen die heeft een zuurstof gebrek gehad tijdens zijn geboorte.


jongens die Yehi is duidelijk een AIVD informant die een wannabe terrorist is en door provocaties als een soort lokaas functioneert omzo een aantal potentiële terroristen achter zich te krijgen

helaas is het niet meer dan de verschillende nicks die hij aanneemt die hem in zijn verwarde incohernte gedachtengoed steunen

liegen. inconsequentie, schelden internetsites knippen en plakken enz enz enz


his conver is blown a hundred times :wow:



p.s
ontopic: Elmoumni is wederom verkeerd vertaald...hij veroordeelde de daad als zijnde een daad waarmee iemand de hel ingaat maar hij zei niet dat de daders in de hel behoren.....zolang ze niet dood zijn kunnen ze nog altijd berouw tonen en in het paradijs terechtkomen.....Dat bepaalt Allah(swt) en niemand anders zoals Mars eerder heel goed opmerkte

otilo
22-03-04, 13:07
Homo in paradijs???

paradijs is niet vies hoor...

otilo
22-03-04, 13:07
Homo in paradijs???

paradijs is niet vies hoor...