PDA

Bekijk Volledige Versie : Die moslimterroristen zijn echt gestoord...



Julien
20-03-04, 17:24
'Al-Qaeda wilde aanslag in Berlijn plegen'

Uitgegeven: 20 maart 2004 17:29
Laatst gewijzigd: 20 maart 2004 17:38

BERLIJN - Leden van het terroristennetwerk al-Qaeda waren van plan vorig jaar een aanslag te plegen in Berlijn, die zou moeten lijken op de aanslag van vorige week in Madrid. De plannen gingen niet door, omdat de Duitse autoriteiten een verdachte moslimterrorist uit Tunesië oppakten. Die had mobiele telefoons gekocht die hij zou hebben willen gebruiken om bommen tot ontploffing te brengen. Dit meldt het tijdschrift Focus in de editie die maandag in de kiosken ligt.

Het blad, dat zich op de aanklacht van het federale parket baseert, schreef dat de telefoons bij huiszoekingen zijn ontdekt. Daarbij zijn ook luchtfoto's gevonden van 170 Duitse steden, waarop nucleaire installaties en chemische fabrieken staan. Verder nam de politie een vuurwapen en grondstoffen voor bommen in beslag.

De verdachte, de 33-jarige Ihsan Garnaoui, is in maart vorig jaar aangehouden in Berlijn. Hij woonde sinds 1996 in Duitsland. Kort na zijn aanhouding meldde de Duitse pers dat hij was betrokken bij goudsmokkel, waarvan de opbrengst - naar schatting 3,7 miljoen euro - bedoeld zou zijn voor financiering van het netwerk.

Garnaoui heeft volgens Focus in 2001 een opleiding gevolgd in een kamp van al-Qaeda. Hij zou in een moskee in de Duitse hoofdstad personen hebben gerekruteerd die hem zouden moeten helpen. Als doelwit voor de aanslagen hadden de moslimterroristen betogingen tegen de oorlog in Irak op het oog, aldus Focus. Een jaar geleden betoogden meer dan 100.000 mensen in de straten van Berlijn tegen de oorlog. Onderzoekers stellen dat de effecten van een aanslag huiveringwekkend geweest zouden zijn.

www.nu.nl

Julien
20-03-04, 17:25
willen ze een aanslag plegen in Duitsland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Het goede Duitsland was TEGEN de oorlog in Irak

.. en waar willen ze een aanslag plegen??

bij een demonstratie TEGEN de bezetting van Irak

Die gasten draaien echt door!

theemuts
20-03-04, 17:26
Ja hoor, hartstikke gek. Die sporen echt niet.

Je beledigende teksten met een te doorzichtige dubbelzinnigheid beginnen me te irriteren. [-Wv-]

Waterval
20-03-04, 17:28
... en nog steeds noemen sommigen ze MOSLIMterroristen...

Julien
20-03-04, 17:30
Geplaatst door Waterval
... en nog steeds noemen sommigen ze MOSLIMterroristen...

wat zijn het dan, marsterroristen? :moe:

de aanhangers van Al Qaida zeggen zelf dat zij de ware moslims zijn. Kijk, ik vind dat ze ongelijk hebben, maar ze maken zelf hun eigen geloof zwart. Ik zeg alleen maar hoe ze zichzelf noemen. Ik ga niet zo ver als sommige prikkers die iedere christen KRUISVAARDER noemt.

ik respecteer nog steeds de naam die ze zichzelf geven, moslims.

Waterval
20-03-04, 17:36
Geplaatst door Julien
wat zijn het dan, marsterroristen? :moe:

de aanhangers van Al Qaida zeggen zelf dat zij de ware moslims zijn. Kijk, ik vind dat ze ongelijk hebben, maar ze maken zelf hun eigen geloof zwart. Ik zeg alleen maar hoe ze zichzelf noemen. Ik ga niet zo ver als sommige prikkers die iedere christen KRUISVAARDER noemt.

ik respecteer nog steeds de naam die ze zichzelf geven, moslims.


Ik ben je Koning .

Julien
20-03-04, 17:39
Geplaatst door Waterval
Ik ben je Koning .

right, en kan het nu ontopic?

waarom willen die Al Qaida-mensen onschuldigen vermoorden die demonstreren TEGEN de Irakese bezetting? Heeft iemand verklaringen?

Waterval
20-03-04, 17:42
Geplaatst door Julien
right, en kan het nu ontopic?

waarom willen die Al Qaida-mensen onschuldigen vermoorden die demonstreren TEGEN de Irakese bezetting? Heeft iemand verklaringen?

Laat maar. Je snapt je eigen argumentatie niet.

Waterval
20-03-04, 17:43
Geplaatst door Julien
right, en kan het nu ontopic?

waarom willen die Al Qaida-mensen onschuldigen vermoorden die demonstreren TEGEN de Irakese bezetting? Heeft iemand verklaringen?


Das dus wat ik bedoel. Wie spint er garen bij zo een aanslag?

Al3arbi
20-03-04, 17:43
Geplaatst door Julien
right, en kan het nu ontopic?

waarom willen die Al Qaida-mensen onschuldigen vermoorden die demonstreren TEGEN de Irakese bezetting? Heeft iemand verklaringen?


Insinueer je nou dat er Al-Qaida leden op MarocNL rondhangen? Of anders gezegd, ga je iedereen die `t probeert te verklaren `n Al-Qaida lidmaatschap aansmeren?

Mill
20-03-04, 17:43
Geplaatst door Julien
right, en kan het nu ontopic?

waarom willen die Al Qaida-mensen onschuldigen vermoorden die demonstreren TEGEN de Irakese bezetting? Heeft iemand verklaringen?

Ze zijn VOOR de Irakese bezetting?

Al3arbi
20-03-04, 17:57
Geplaatst door Mill
Ze zijn VOOR de Irakese bezetting?

Niets nieuws. Roept Lennart al `n jaar.

Matesis
20-03-04, 17:57
Cher Julien,

Waarom buldozeren Israeli's ook Israelische of Westerse Peacedemostranten onder???? Nutteloos geweld volgt geen Logica...HEt is gewoon zo....spijtig

:zweep:

Julien
20-03-04, 18:00
Geplaatst door Mill
Ze zijn VOOR de Irakese bezetting?

??

Die demonstraten zijn toch juist tegen?

Julien
20-03-04, 18:02
Geplaatst door Al3arbi
Insinueer je nou dat er Al-Qaida leden op MarocNL rondhangen? Of anders gezegd, ga je iedereen die `t probeert te verklaren `n Al-Qaida lidmaatschap aansmeren?

:moe: ik zou niet durven..

TonH
20-03-04, 18:03
Geplaatst door Julien
willen ze een aanslag plegen in Duitsland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Het goede Duitsland was TEGEN de oorlog in Irak

.. en waar willen ze een aanslag plegen??

bij een demonstratie TEGEN de bezetting van Irak

Die gasten draaien echt door!

Duitsland en ook 90 % van de Spanjaarden was tegen de oorlog in Irak.
Extremisten putten hun legitimatie uit het geweld dat tegen, zoals velen het zien, 'hun' mensen wordt gebruikt.
Mensen die tegen dit geweld zijn zijn dus een bedreiging voor de extremisten.
Daarom moeten mensen die tegen geweld zijn dood! :kotsen2:

Marsipulami
20-03-04, 18:42
Geplaatst door Julien
wat zijn het dan, marsterroristen? :moe:

Héhé let een beetje op je woorden ja. Ik ben geen terrorist. Ik leg nooit bommen (tenzij het echt nodig is). :terrorist

Julien
20-03-04, 18:58
Geplaatst door Marsipulami
Héhé let een beetje op je woorden ja. Ik ben geen terrorist. Ik leg nooit bommen (tenzij het echt nodig is). :terrorist

;)

sjo
20-03-04, 19:07
Geplaatst door TonH
Duitsland en ook 90 % van de Spanjaarden was tegen de oorlog in Irak.
Extremisten putten hun legitimatie uit het geweld dat tegen, zoals velen het zien, 'hun' mensen wordt gebruikt.
Mensen die tegen dit geweld zijn zijn dus een bedreiging voor de extremisten.
Daarom moeten mensen die tegen geweld zijn dood! :kotsen2:

Paradoxaal....
Maar ik denk dat je gelijk hebt. De legitimatie wordt door henzelf gecreeerd.

groeten
sjo

lennart
20-03-04, 22:38
Geplaatst door Julien
Garnaoui heeft volgens Focus in 2001 een opleiding gevolgd in een kamp van al-Qaeda. Hij zou in een moskee in de Duitse hoofdstad personen hebben gerekruteerd die hem zouden moeten helpen. Als doelwit voor de aanslagen hadden de moslimterroristen betogingen tegen de oorlog in Irak op het oog, aldus Focus. Een jaar geleden betoogden meer dan 100.000 mensen in de straten van Berlijn tegen de oorlog. Onderzoekers stellen dat de effecten van een aanslag huiveringwekkend geweest zouden zijn.

www.nu.nl

Duitsland is een van de bezetters van Afghanistan...

Maar hoe weet je trouwens zo zeker dat dit moslims zijn?

Julien
20-03-04, 23:32
Geplaatst door lennart
Duitsland is een van de bezetters van Afghanistan...

Maar hoe weet je trouwens zo zeker dat dit moslims zijn?


Hij zou in een moskee in de Duitse hoofdstad personen hebben gerekruteerd die hem zouden moeten helpen

Wat zijn Al Qaida-leden dan?? Hindoes?? :verward:

abdelwali
21-03-04, 00:38
iemand die onschuldige mensen dood is geen moslim, hoe komen jullie aan dat woord moslimterorisme,moslimterorisme bestaat niet. dat zijn geen moslims, en trouwens als en paar geken een aanslag plegen waarom worden alle arabieren genoemd.kijk wat milosovic in bosnie heeft aangericht 7000 mannen moslims afgeslacht moeten dan wij alle christenen de schuld geven, het is en gek net als die anderen die onschuldige mensen vermoorden. DUS EERST NADENKEN VOOR DAT JULLIE OORDELEN.

abdelwali
21-03-04, 00:48
de naam moslims hebben wij niet gekozen,maar de profeet ibrahiem [abraham] vzmh heeft ons die naam gegeven.

Julien
21-03-04, 01:25
Geplaatst door abdelwali
iemand die onschuldige mensen dood is geen moslim, hoe komen jullie aan dat woord moslimterorisme,moslimterorisme bestaat niet. dat zijn geen moslims, en trouwens als en paar geken een aanslag plegen waarom worden alle arabieren genoemd.kijk wat milosovic in bosnie heeft aangericht 7000 mannen moslims afgeslacht moeten dan wij alle christenen de schuld geven, het is en gek net als die anderen die onschuldige mensen vermoorden. DUS EERST NADENKEN VOOR DAT JULLIE OORDELEN.

die terroristen noemen zich anders wel moslims, nou 1+1=2, dus het zijn moslimterroristen. ik gooi moslims juist niet op 1 hoop, want ik kan echt wel het verschil zien tussen moslims en terroristen. Ik zeg toch niet "moslims zijn gestoord bezig"..

en wat betreft je voorbeeld over Servie. jammer genoeg zijn er wel een aantal prikkers die dat doen, die Serviers "kruisvaarders" noemen en gelijk alle christenen op 1 hoop gooien.

taouanza
21-03-04, 09:04
Geplaatst door Waterval
Das dus wat ik bedoel. Wie spint er garen bij zo een aanslag?

Waarom vraagt niemand dat zich af?

..zapper
21-03-04, 09:18
Geplaatst door abdelwali
iemand die onschuldige mensen dood is geen moslim, hoe komen jullie aan dat woord moslimterorisme,moslimterorisme bestaat niet. dat zijn geen moslims, en trouwens als en paar geken een aanslag plegen waarom worden alle arabieren genoemd.kijk wat milosovic in bosnie heeft aangericht 7000 mannen moslims afgeslacht moeten dan wij alle christenen de schuld geven, het is en gek net als die anderen die onschuldige mensen vermoorden. DUS EERST NADENKEN VOOR DAT JULLIE OORDELEN.

dus volkert van der graaf is geen nederlander? terrorisme bestaat binnen alle geloven en bevolkingsgroepen, doe die plank eens voor je hoofd weg! het zijn ook de christenen die in bosnie de moslims hebben ontzet van hun christenbroeders welke duidelijk te ver waren gegaan. waarom worden christenen niet ontzet van moslimterroristen door moslims die inzien dat deze te ver zijn gegaan?

dunyah
21-03-04, 09:34
Geplaatst door zapper
dus volkert van der graaf is geen nederlander? terrorisme bestaat binnen alle geloven en bevolkingsgroepen, doe die plank eens voor je hoofd weg! het zijn ook de christenen die in bosnie de moslims hebben ontzet van hun christenbroeders welke duidelijk te ver waren gegaan. waarom worden christenen niet ontzet van moslimterroristen door moslims die inzien dat deze te ver zijn gegaan?

non non, terroristen kweek je ze komen niet uit het niets. Eerst was er de bezetting en toen het verzet en niet andersom.

http://www.anarchistblackcross.org/images/library/images/palestine.jpg

http://www.schnews.org.uk/sotw/images_sotw/palestine-boy-tank.jpg

http://jerusalem.indymedia.org/uploads/free_palestine.gif65hcrv.gif

Waterval
21-03-04, 09:35
Geplaatst door zapper
dus volkert van der graaf is geen nederlander? terrorisme bestaat binnen alle geloven en bevolkingsgroepen, doe die plank eens voor je hoofd weg! het zijn ook de christenen die in bosnie de moslims hebben ontzet van hun christenbroeders welke duidelijk te ver waren gegaan. waarom worden christenen niet ontzet van moslimterroristen door moslims die inzien dat deze te ver zijn gegaan?


Begin eerst maar eens het onderscheid te maken tussen een religie en een nationaliteit.

..zapper
21-03-04, 09:55
Geplaatst door dunyah
[B]non non, terroristen kweek je ze komen niet uit het niets. Eerst was er de bezetting en toen het verzet en niet andersom.



en hoever in de geschiedenis durf jij terug te gaan alvorens erachter te komen dat dit a) zeer offtopic is en b) palestijnen hun thuisland zijn uitgejaagd om vervolgens in israel de joden proberen te verdrijven? de oorlog in israel heeft imho meer met landjepik dan met religie te maken.

..zapper
21-03-04, 09:57
Geplaatst door Waterval
Begin eerst maar eens het onderscheid te maken tussen een religie en een nationaliteit.

ik begrijp niet waar je op doelt? volgens mij heb ik het in deze over religie en niet over nationaliteit. mijn voorbeeld van volkert is bedoelt als wanneer je het met een medemens niet eens bent hij niet zonder meer buiten een groepering valt. al-Qaida schreeuwt van de daken dat ze moslims zijn, schreeuwen jullie dan maar eens tegen al-Qaida dat ze dat niet zijn en verderfelijk zijn voor het moslim geloof, iemand?

b00giE
21-03-04, 10:59
moslims zijn helemaal nie gestoord :boos: hooor moslims zijn juist de coolste!!!

b00giE
21-03-04, 11:03
go moslims go moslims je jullie zijn de beste jullie zijnde beste :D

Julien
21-03-04, 11:03
Geplaatst door b00giE
moslims zijn helemaal nie gestoord :boos: hooor moslims zijn juist de coolste!!!

ik zich toch nergens van niet?