PDA

Bekijk Volledige Versie : Er zijn teveel Joden die een zionistische staat willen van de Nijl tot de Euphraat



Waterval
21-03-04, 15:29
die een Zionistische staat willen van de Nijl tot de Eufraat.

hierzo (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=89940&perpage=15&display=&pagenumber=2)

Julien
21-03-04, 15:30
die zijn inderdaad net zo achtelijk als die moslim-extremisten.

Waterval
21-03-04, 15:33
Geplaatst door Julien
die zijn inderdaad net zo achtelijk als die moslim-extremisten.

.....en in Nedeland wonende Franse nationalisten.

Barbarije
21-03-04, 15:39
Geplaatst door Waterval
.....en in Nedeland wonende Franse nationalisten. :haha:

Julien
21-03-04, 15:40
Geplaatst door Waterval
.....en in Nedeland wonende Franse nationalisten.

en Marokkaanse nationalisten..

Bram
21-03-04, 15:42
Jood is tog geen scheldwoord??? :wat?!:

Waterval
21-03-04, 16:15
Geplaatst door Bram
Jood is tog geen scheldwoord??? :wat?!:


Tjah... Snap er ook weinig van.... (Maar dat wordt me wel vaker verweten ;) )

850
21-03-04, 17:44
Geplaatst door Bram
Jood is tog geen scheldwoord??? :wat?!:

H.itler ook niet........
Kakkkerlak ook niet.....

nl-x
21-03-04, 18:54
Geplaatst door 850
H.itler ook niet........
Kakkkerlak ook niet.....
Kakkerlak geen scheldwoord? Zelfs balkenende is een scheldwoord... Hangt er van af hoe je het woord gebruikt.

sjo
21-03-04, 19:27
Als Jood een scheldwoord zou zijn, is Bram het ook.

groeten
sjo

sjo
21-03-04, 19:29
Geplaatst door Bram
Jood is tog geen scheldwoord??? :wat?!:

76 % van de Joden heet Bram........vraag ZS maar eens. Die is bloedgeil op zulke cijfers.

groeten
sjo

Angeldust
21-03-04, 19:37
Geplaatst door Waterval
[B]die een Zionistische staat willen van de Nijl tot de Eufraat.


Is dat feitelijk vastgesteld dan?... :cheefbek:

Waterval
21-03-04, 20:11
Geplaatst door Angeldust
Is dat feitelijk vastgesteld dan?... :cheefbek:


Was een citaat uit een andere topic. Ging niet zo goed met die topic, vandaar.

Angeldust
21-03-04, 20:19
Geplaatst door Waterval
Was een citaat uit een andere topic. Ging niet zo goed met die topic, vandaar.

Oo,

Je was de citaat - aanhalingstekens - vergeten? :)

Waterval
21-03-04, 20:23
Geplaatst door Angeldust
Oo,

Je was de citaat - aanhalingstekens - vergeten? :)


:haha: Doe ik alleen als Moslims iets beweren. :tik:

Angeldust
21-03-04, 20:26
Geplaatst door Waterval
:haha: Doe ik alleen als Moslims iets beweren. :tik:

Wat een leuke agenda houdt jij er op na!... :wohaa:

jaja
21-03-04, 23:01
Geplaatst door Waterval
die een Zionistische staat willen van de Nijl tot de Eufraat.

hierzo (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=89940&perpage=15&display=&pagenumber=2) eeh .. en hoeveel zijn dat dan? In de thread is er sprake van Abu JJ die zegt dat het bestaat. Crefeldt ontkent het niet maar schijnt kwaad te worden. Lennart zegt dat het bestaat en erg sterk is binnen het zionisme ...

de bewijskracht lijkt me daarvoor vrij "mager" ... (understatement) .. behalve natuurlijk in Lennarts hoofd .. maar ja, volgens Lennart zou vorigjaar lente alle palestijnen uit de hele Westbank en Gaza verdreven worden ... en dat lijkt me niet helemaal gebeurt te zijn ..(wederom understatement)

De meest in het oogspringende figuur dit met de Nijl-Euphraat these in verband gebracht wordt - ik meen me te herinneren ook door Lennart .. maar het zoekprogramma op het archief werkt nog steeds niet (pre-verhuizing) - is Sharon .. die recentelijk heeft aangekondigd de Gaza-strook te willen ontruimen ..(volgens sommige bronnen zelfs gevolgd door de Westbank) .. maar dan van joden ...

Ik vermoed dat Lennart deze " uitdaging" (:)) niet zal laten passeren en op het internet alle bewijzen voor alle bewegingen die voor Nijl-Euphraat zijn op te zoeken .. :) happy hunting!!


PS: Overigens, ik geloof dus niet in de grootte van deze stroming - het is een kleine idiote minderheid (zoals er ook aan arabische kant idiote extreistische groeperingen staan ..)

joop.r
22-03-04, 10:25
Geplaatst door Bram
Jood is tog geen scheldwoord??? :wat?!:

KUT Marokaan wel???????????

Waterval
22-03-04, 10:28
Geplaatst door jaja
eeh .. en hoeveel zijn dat dan? In de thread is er sprake van Abu JJ die zegt dat het bestaat. Crefeldt ontkent het niet maar schijnt kwaad te worden. Lennart zegt dat het bestaat en erg sterk is binnen het zionisme ...

de bewijskracht lijkt me daarvoor vrij "mager" ... (understatement) .. behalve natuurlijk in Lennarts hoofd .. maar ja, volgens Lennart zou vorigjaar lente alle palestijnen uit de hele Westbank en Gaza verdreven worden ... en dat lijkt me niet helemaal gebeurt te zijn ..(wederom understatement)

De meest in het oogspringende figuur dit met de Nijl-Euphraat these in verband gebracht wordt - ik meen me te herinneren ook door Lennart .. maar het zoekprogramma op het archief werkt nog steeds niet (pre-verhuizing) - is Sharon .. die recentelijk heeft aangekondigd de Gaza-strook te willen ontruimen ..(volgens sommige bronnen zelfs gevolgd door de Westbank) .. maar dan van joden ...

Ik vermoed dat Lennart deze " uitdaging" (:)) niet zal laten passeren en op het internet alle bewijzen voor alle bewegingen die voor Nijl-Euphraat zijn op te zoeken .. :) happy hunting!!


PS: Overigens, ik geloof dus niet in de grootte van deze stroming - het is een kleine idiote minderheid (zoals er ook aan arabische kant idiote extreistische groeperingen staan ..)


Thanks voor je bijdrage Jaja. Mijn specialiteit ligt in het maken van loze opmerkingen in de hoop dat er figuren reageren die er meer kaas van hebben gegeten.

@ Joop.r :tik:

lennart
22-03-04, 11:31
Geplaatst door jaja
eeh .. en hoeveel zijn dat dan? In de thread is er sprake van Abu JJ die zegt dat het bestaat. Crefeldt ontkent het niet maar schijnt kwaad te worden. Lennart zegt dat het bestaat en erg sterk is binnen het zionisme ...

de bewijskracht lijkt me daarvoor vrij "mager" ... (understatement) .. behalve natuurlijk in Lennarts hoofd .. maar ja, volgens Lennart zou vorigjaar lente alle palestijnen uit de hele Westbank en Gaza verdreven worden ... en dat lijkt me niet helemaal gebeurt te zijn ..(wederom understatement)

Eeh.. het staat in de bijbel sukkel :moe:

O en voor deze Jaja verdraaiing van de waarheid nog verder gaat, ik was niet degene die in mijn hoofd dat dat de Palestijnen verdreven zouden worden... een hele reeks Israelische intellectuelen hadden dat in hun hoofd gekregen.. en waarom zouden ze dat toch gehad hebben...


Oh trouwens.. Jaja.. had jij niet het idiote idee in je hoofd dat Iraq nog WMDs had?

jaja
22-03-04, 14:30
Geplaatst door lennart
[B]Eeh.. het staat in de bijbel sukkel :moe: je meent het? Waar staat het in de tenach ?? Ik heb nergens een verwijzing gevonden naar 2003 ...


O en voor deze Jaja verdraaiing van de waarheid nog verder gaat, ik was niet degene die in mijn hoofd dat dat de Palestijnen verdreven zouden worden... een hele reeks Israelische intellectuelen hadden dat in hun hoofd gekregen.. en waarom zouden ze dat toch gehad hebben... jij was het die continu door ging dat tijdens het Poerim feest de Westbank schoongeveegd zou worden (en onder de bescherming van de media aandacht voor de Irak-oorlog) ... wat toch duidelijk niet is gebeurd ... Niet echt verrassend voor de rest van de wereld, maar ...


Oh trouwens.. Jaja.. had jij niet het idiote idee in je hoofd dat Iraq nog WMDs had? .. klopt .. ik geloofde Blix ...:) .. zie zijn boek over de Irak crisis ...
NB: overigens heb ik ook gezegd dat de WMD's voor mij niet het belangrijkste waren om eeen oorlog tegen Sadam een goed ding te vinden .. vooral de eerste hands berichten van Irakezen (voornamelijk Sunni arabieren en Shiá arabieren ...) gaven mij het gevoel dat elke reden om zo'n wrede dictator te verdrijven tenminste het positieve resultaat zouden hebben dat die wrede onderdrukking (inclusief de doorgaande vernietiging van een hele cultuur - moeras-arabieren) zou stoppen. Dat was veel waard ...

dunyah
22-03-04, 14:58
Geplaatst door joop.r
KUT Marokaan wel???????????

Ennuh brillejood???? :kalasniko :kalasniko :knife_hea :knife_hea

http://www.allstates-flag.com/images/full-size/flags/international/palestine.gif

lennart
22-03-04, 15:55
Geplaatst door jaja
je meent het? Waar staat het in de tenach ?? Ik heb nergens een verwijzing gevonden naar 2003 ...

jij was het die continu door ging dat tijdens het Poerim feest de Westbank schoongeveegd zou worden (en onder de bescherming van de media aandacht voor de Irak-oorlog) ... wat toch duidelijk niet is gebeurd ... Niet echt verrassend voor de rest van de wereld, maar ...


De Irak-oorlog is nog niet afgelopen mocht je dat soms denken. Maar nu je weer eens de geschiedenis verkeerd aan het interpreteren zijn, ik heb destijds gezegd dat het IDF Poerim vierde met het afslachten van Rachel Corrie. Tevens heb ik er even opgemerkt dat de aanval op Saddam plaatsvond op Poerim...

Het uitroeien van de Palestijnen kan nog altijd plaatsvinden, tijdens de oorlog in Iraq. Bijvoorbeeld wanneer de Koerden Kirkuk en omgeving gaan etnisch zuiveren, dat is een mooie cover.



.. klopt .. ik geloofde Blix ...:)


Blix heeft nooit gezegd dat Iraq WMDs had tijdens de inspectie.. Hij wist het niet zeker.. Het is erg moeilijk een negative te bewijzen zoals je weet.

Maar helaas ben jij volger van de fascistische neoconservatieve beweging dat met leugens en bedrog dood en verderf zaait.. Erg triest ben jij.



NB: overigens heb ik ook gezegd dat de WMD's voor mij niet het belangrijkste waren om eeen oorlog tegen Sadam een goed ding te vinden ..


Jij beweerde dat jij tegen de Amerikaanse oorlog tegen IRaq was.. Dat blijkt dus inmiddels al weer afgezwakt.. Je bent al netzo leugenachtig als Bush.. De nieuwe leugen gebruiken om de oude af te zwakken.



vooral de eerste hands berichten van Irakezen (voornamelijk Sunni arabieren en Shiá arabieren ...) gaven mij het gevoel dat elke reden om zo'n wrede dictator te verdrijven tenminste het positieve resultaat zouden hebben dat die wrede onderdrukking (inclusief de doorgaande vernietiging van een hele cultuur - moeras-arabieren) zou stoppen. Dat was veel waard ...

Er zijn nog wel meer gebieden in de wereld waar ellende heerst.. Ik denk bijvoorbeeld aan Liberia.. maar daar heeft Nederland z'n troepen al weer terug getrokken terwijl het daar nog lang niet stabiel is.

jaja
22-03-04, 16:18
Geplaatst door lennart
[B]De Irak-oorlog is nog niet afgelopen mocht je dat soms denken. Maar nu je weer eens de geschiedenis verkeerd aan het interpreteren zijn, ik heb destijds gezegd dat het IDF Poerim vierde met het afslachten van Rachel Corrie. Tevens heb ik er even opgemerkt dat de aanval op Saddam plaatsvond op Poerim...

Het uitroeien van de Palestijnen kan nog altijd plaatsvinden, tijdens de oorlog in Iraq. Bijvoorbeeld wanneer de Koerden Kirkuk en omgeving gaan etnisch zuiveren, dat is een mooie cover. jokkebrok ..:)



Blix heeft nooit gezegd dat Iraq WMDs had tijdens de inspectie.. Hij wist het niet zeker.. Het is erg moeilijk een negative te bewijzen zoals je weet. Blix schrijft in zijn boek over zijn bezigheden met betrekking tot Irak dat hij nog in februari 2003 van mening was dat Irak WMD's had en ze verborg voor zijn inspectie teams ...


Maar helaas ben jij volger van de fascistische neoconservatieve beweging dat met leugens en bedrog dood en verderf zaait.. Erg triest ben jij. .. je moet geen woorden gebruiken die je duidelijk nog niet begrijpt ...:)


Jij beweerde dat jij tegen de Amerikaanse oorlog tegen IRaq was.. Dat blijkt dus inmiddels al weer afgezwakt.. Je bent al netzo leugenachtig als Bush.. De nieuwe leugen gebruiken om de oude af te zwakken. wederom .. jokkebrok. Ik zei dat ik de motivatie zoals die gegeven werd niet denderend vond, maar dat ik wat blij was dat iemand eindelijk iets aan Sadam ging doen ...




Er zijn nog wel meer gebieden in de wereld waar ellende heerst.. Ik denk bijvoorbeeld aan Liberia.. maar daar heeft Nederland z'n troepen al weer terug getrokken terwijl het daar nog lang niet stabiel is. .. en ik ben ook absoluut voor een actiever ingrijpen door de VN .. Zoals je je wellicht herinnert was mijn grootste kritiek op de VS met betrekking tot Somalië dat ze zich TE VROEG hebben terug getrokken.

Pytaghoras
22-03-04, 19:40
Geplaatst door joop.r
KUT Marokaan wel???????????

Zodat je kut erbij toevoegt, dan wordt het wel een scheldwoord. Kut dat, kut dit wordt wel als scheldwoord gebruikt. Van een Marokkaan kan je nooit een scheldwoord maken.