PDA

Bekijk Volledige Versie : NLse regering veroordeelt aanslag op Hamas-leider



Ramzi
22-03-04, 12:48
Regering veroordeelt aanslag op Hamas-leider

BRUSSEL (ANP) - ,,De Nederlandse regering veroordeelt de aanslag op sjeik Yassin en zeven andere Palestijnen. Deze actie is strijdig met het internationaal recht.'' Zo reageerde maandag minister Bot (Buitenlandse Zaken) namens de regering op de aanslag op sjeik Yassin.

Bot stelt verder dat de aanslag ,,de tegenstellingen in het Midden-Oosten verscherpt en de inspanningen van de internationale gemeenschap om vrede in het Midden-Oosten dichterbij te brengen frustreert''.

Tweede-Kamerleden veroordelen de aanslag, maar treuren niet om de dood van de Hamas-leider. VVD-Tweede-Kamerlid Wilders vindt dat executies zonder vorm van proces niet geoorloofd zijn. Hij vreest dat de dood van de Hamas-leider grote gevolgen voor het Midden-Oosten zal hebben.

Zijn PvdA-collega Koenders vreest eveneens een escalatie in het Midden-Oosten. ,,Dit is moord. Een executie zonder vorm van proces die scherp moet worden afgewezen'', aldus Koenders.

Verantwoordelijkheid

R. Naftaniël, directeur van het CIDI, het centrum Informatie en Documentatie Israël zei dat de aanslag te verwachten was. ,,Je moet niet denken dat je buiten schot blijft, als je de verantwoordelijkheid draagt voor terrorisme.''

Voorzitter van de stichting Een Ander Joods Geluid, Max Wieselmann meent dat de aanslag in een patroon past waarin ,,kennelijk de dialoog geen ruimte meer krijgt''. ,,Het is heel triest, want je weet wat de gevolgen zijn van zo'n aanslag. Daarmee zet je alles weer op scherp.''

Ook de Arabisch Europese Liga (AEL) Nederland veroordeelde de moordaanslag. De AEL schrijft in een reactie dat het diepbedroefd is met dit verlies en dat de organisatie in gedachten is bij de familieleden van Yassin.

Geactualiseerd om 13.00 uur

theemuts
22-03-04, 12:49
Zou Balkenende ook zo reageren als bin Laden vanuit de lucht gedood zou worden?

plexus
22-03-04, 12:55
balkende's mening is peanuts..ligt niemand wakker van

Daniël Z
22-03-04, 12:59
Geplaatst door Ramzi
,,De Nederlandse regering veroordeelt de aanslag op sjeik Yassin en zeven andere Palestijnen. Deze actie is strijdig met het internationaal recht.'' Zo reageerde maandag minister Bot (Buitenlandse Zaken) namens de regering op de aanslag op sjeik Yassin.

Ik heb ze nog nooit een Palestijnse zelfmoordaanslag horen veroordelen.

Waarmee overigens meteen de mythe van het 'pro-Israelische' bewind in Nederland ontkracht is.

taouanza
22-03-04, 12:59
Geplaatst door plexus
balkende's mening is peanuts..ligt niemand wakker van

Ik lig niet wakker van hem maar vind hem eng om te zien en te horen. :schok:

Ramzi
22-03-04, 12:59
Geplaatst door theemuts
Zou Balkenende ook zo reageren als bin Laden vanuit de lucht gedood zou worden?

Die heeft niks te zeggen, praat alleen maar Boeshboesh na...

dunyah
22-03-04, 14:19
Geplaatst door Daniël Z
Ik heb ze nog nooit een Palestijnse zelfmoordaanslag horen veroordelen.

Oh bomaanslagen komen uit de lucht vallen om het te veroordelen.De inheemse volk= palestijnen vinden de kolonisten zo aardig en ze worden ook zo humaan behandeld, dus dachten ze ik g me leven geven voor een stel besmettelijke geestelijke misvormde nazionisten.
ach die arme sclachtoffers toch, heb je een tissue voor me? :huil: :vingers: :vingers:

Waarmee overigens meteen de mythe van het 'pro-Israelische' bewind in Nederland ontkracht is.

ach wat bazel je nou weer uit, gaan er niet elke dag wapens vanuit a dam met de KLM naar so called israel=occupied palestine, (ik erken onder geen beding de koloniale staat)? for free,

slicha ben zonah? Wat was er eerst de bezetting of het verzet?!?
De bezetting natuurlijk. Alle kolonisten de wereld uit om te beginnen uit palestina.

http://www.allstates-flag.com/images/full-size/flags/international/palestine.gif

taouanza
22-03-04, 14:51
Geplaatst door Ramzi
Die heeft niks te zeggen, praat alleen maar Boeshboesh na...

Wie is dat met een pijl en boog?

Matesis
22-03-04, 14:59
Dit moet toch wel de grap van de eeuw zijn:


Ik heb ze nog nooit een Palestijnse zelfmoordaanslag horen veroordelen.
Waarmee overigens meteen de mythe van het 'pro-Israelische' bewind in Nederland ontkracht is.

De Nederlandse bijdrage wordt vanouds gekenmerkt door exporten van wapen(onderdelen) naar Israël. In de periode 1990 tot juni 2001 bedroeg de waarde van de verleende wapenexportvergunningen voor leveranties aan Israël 92,5 miljoen gulden. Het gaat daarbij om onderdelen van jachtvliegtuigen, nachtzichtapparatuur, patronen en schakels die er toe dienen van patronen een ketting te maken, onderdelen van geschut en pantservoertuigen, en onderdelen van granaten.

Nederlandse bedrijven leveren bovendien in het kader van een internationaal compensatiebeleid onderdelen aan Amerikaanse wapensystemen zoals de F-16 en de Apache-helikopter. De exporten naar de VS die in het kader van het compensatiebeleid worden geleverd vallen niet onder het exportvergunningsstelsel. De VS is lid van de NAVO en daarom hoeft dat niet.

Omdat Nederland in haar wetgeving onderscheid maakt tussen wapenuitvoer en wapendoorvoer wordt Nederland veel gebruikt als doorvoerland. Nederland is een belangrijke draaischijf van wapens uit de VS naar Israël. Op een deel van de nationale luchthaven, nl op Schiphol-Oost, heeft El Al, een minikoninkrijk waar misschien niet alles gebeurt dat god verboden heeft, maar wel alles wat er gebeurt tegen de weinige regels van de wapenhandel is. El Al heeft er een vrijstaatje. De regering meldde in enkele gevallen aan de Kamer dat er in de periode 2000 tot en met september 2002 in totaal 193 doorvoerzendingen van militaire goederen uit de VS met El Al naar Israël zijn aangemeld n.l. 22 in 2000, 113 in 2001 en 58 in de eerste 8 maanden van 2002). En over de eerste helft van 2003 in totaal 23 meldingen zijn ontvangen van doorvoer van wapens van en naar Israël. Overigens wordt ook de haven van Rotterdam gebruikt. Eind 2002 meldde de regering dat er in het jaar 2002 twee doorvoerzendingen wapens naar Israël via Rotterdam zijn gemeld.

Vorig jaar nam de SP (samen met 21 andere organisaties) deel aan een kort geding waarin van de rechter gevraagd een eind te maken aan de exporten en doorvoer naar Israël, vanuit Nederland. De rechter wees het verzoek af.
Overigens is de SP van mening dat niet alleen export en doorvoer van wapens naar Israël de oorlogsmachine in dat land in beweging houdt. Ook import van wapensystemen uit Israël moet bekritiseerd worden. Enkele jaren geleden heeft de Nederlandse landmacht het Gill, anti-raketsysteem van Israël aangeschaft. De SP heeft daartegen geprotesteerd en bij de gelegenheid aangedrongen op regels voor wapenimport. Bij dit pleidooi hield de Nederlandse regering zich Oost-Indische doof


So beat it met u h.akenneus....

Steve
22-03-04, 18:05
En voor hoeveel zijn er wapens nar Islamitsische landen gegaan?
Indonesie heeft voor een paar miljoen fregatten gekocht, Nederland heeft wapenssystemen aan jordanie Egypte en nog een paar landen verkocht. Sterker nog Nederland heeft het hele WestJordanoever politiemacht voorzien van meterieel en wapens wat zegt dat over de Islamitsiche invloed in de nederlandse politiek dan? geen ene moer
Warom zou dat wel met Joden zo zijn??? Wellicht ivm een enige mate bevooroordeeld. Negatieve beinvloeding? Gebrek aan nuancering? Ik weet t niet. Maar snugger komt t niet over eerder kwalijk, ik hoop dat je dat ook inziet. jij wil ook niet anders behandeld worden begin dan eerst bij jezelf

Nederland is een handelsland met een motto God is goed maar handel is beter!!!

Steve
22-03-04, 18:11
Dunyah,

Je hebt helemaal gelijk wat betreft de bezetting dat is de vraag ook niet
De vraag is WIE de bezetters zijn? En dat zijn toch echt de Islamieten en de Christenen die daar wonen, de Christen krijgen het voor elkaar om met de Joden samen te leven de Moslims alleen niet. Jammer maar zo zit t nu eenmaal in elkaar, tot de dag dat de moslims leren samenleven met iedereen zowel Christen als Joden als Hindoestanen als Boedhisten in hetzelfde land dan is er geen probleem meer.

taouanza
22-03-04, 18:14
Geplaatst door Steve
Dunyah,

Je hebt helemaal gelijk wat betreft de bezetting dat is de vraag ook niet
De vraag is WIE de bezetters zijn? En dat zijn toch echt de Islamieten en de Christenen die daar wonen, de Christen krijgen het voor elkaar om met de Joden samen te leven de Moslims alleen niet. Jammer maar zo zit t nu eenmaal in elkaar, tot de dag dat de moslims leren samenleven met iedereen zowel Christen als Joden als Hindoestanen als Boedhisten in hetzelfde land dan is er geen probleem meer.

Vind jij het ook jammer dat er 0% vet in Vitalinea zit?

Steve
22-03-04, 18:25
Ja dat vind ik vreselijk en daar kan ik mij ook kwaad om maken!!!

De regering stat onder onvloed van de vetzuchtigen!!!
Die willen dat wij allemal consumeren want dat is handel en als we dan hart en vaatziektes krijgen is dat ook handel voor de medische wereld en dan hebben ze genoeg geld om wapens te kopen om die in te zetten tegen een zogenaamde kruistocht waarmee ze dan de smurfen gaan verdrijven tegen hun extremistische smufisering en alle health en beautyfarms worden dan gebombardeerd met dat geldwant slanke mensen zijn fout die regeren over de hele wereld. En t is allemaal een grote samenzwering allemaal gericht om de dikke mensen te pakken en dat komt allemaal door de dunne mensen en hun fat free eten en fitness centrums en al die overige walgelijke praktijken war ze mee bezig zijn. We moeten de hele wereld dik maken zodat we niet meer bang hoeven te zijn omdat het allemaal dikke mensen zijn maar dat we dan wel weer een of andere achterlijke andere reden verzinnen om onderscheid te maken in dit gehele gezeik, helaas zien andere dat niet in dus die snappen de warheid niet maar die waarheid brengen we hun wel bij we proppen ze vol met BigMacs en allemaal overige vet vreten totdat de waarheid tot hun is doorgedrongen want de warheid van de McDonalds is de enige echte waarheid. Alle mensen die niet in de MCDonalds geloven en in het Vetboek, zijn afvalligen en zullen uithongeren en uitsterven op de dag des oordeels.
Onze hoofdstad is de MCDrive en we zullen alles doen om deze Vetvrije slanke afvalligen samenzweerders te pakken nemen en op de trein zetten naar vetfabrieken.

Goodnight
22-03-04, 18:30
Geplaatst door Daniël Z
Ik heb ze nog nooit een Palestijnse zelfmoordaanslag horen veroordelen.

Waarmee overigens meteen de mythe van het 'pro-Israelische' bewind in Nederland ontkracht is.

Kheb ze ook nog nooit een enkele aanslag door Sharon zien veroordelen tot deze dan.En als je nog steeds niet weet waarom dan zou ik je adviseren die stront uit je ogen te wassen en nog een keer lezen: door deze actie zal het escaleren.Het komt het vredesproces absoluut niet ten goede.

En verder: praatjes vullen geen gaatjes...denk daar maar eens over na met betrekking tot je allerlaatste zin.

Goodnight
22-03-04, 18:31
Geplaatst door Steve
Ja dat vind ik vreselijk en daar kan ik mij ook kwaad om maken!!!

De regering stat onder onvloed van de vetzuchtigen!!!
Die willen dat wij allemal consumeren want dat is handel en als we dan hart en vaatziektes krijgen is dat ook handel voor de medische wereld en dan hebben ze genoeg geld om wapens te kopen om die in te zetten tegen een zogenaamde kruistocht waarmee ze dan de smurfen gaan verdrijven tegen hun extremistische smufisering en alle health en beautyfarms worden dan gebombardeerd met dat geldwant slanke mensen zijn fout die regeren over de hele wereld. En t is allemaal een grote samenzwering allemaal gericht om de dikke mensen te pakken en dat komt allemaal door de dunne mensen en hun fat free eten en fitness centrums en al die overige walgelijke praktijken war ze mee bezig zijn. We moeten de hele wereld dik maken zodat we niet meer bang hoeven te zijn omdat het allemaal dikke mensen zijn maar dat we dan wel weer een of andere achterlijke andere reden verzinnen om onderscheid te maken in dit gehele gezeik, helaas zien andere dat niet in dus die snappen de warheid niet maar die waarheid brengen we hun wel bij we proppen ze vol met BigMacs en allemaal overige vet vreten totdat de waarheid tot hun is doorgedrongen want de warheid van de McDonalds is de enige echte waarheid. Alle mensen die niet in de MCDonalds geloven en in het Vetboek, zijn afvalligen en zullen uithongeren en uitsterven op de dag des oordeels.
Onze hoofdstad is de MCDrive en we zullen alles doen om deze Vetvrije slanke afvalligen samenzweerders te pakken nemen en op de trein zetten naar vetfabrieken.

Ok en nu diep ademhalen.....uitblazen....pak nu de telefoon en bel een psychiater op...maak een afspraak en laat je behandelen.

Steve
22-03-04, 18:34
Nou kijk t ironische is nou net dat dit een metafoor is voor hoe dit gezeik over Joodse samenzweringen enzo nou precies op mij overkomt. Dat hysterische anti-semitistische waandenken is inderdaad niet gezond.
Ben blij dat jij het zegt.

Steve
22-03-04, 18:38
Het feit datjij " ze " nog nooit Sharon hebt horen veroordelen heeft misschien met de selectieve berichtgeving van je nieuwsbron te maken of met je eigen selectiviteit, mar vanaf t bezoek van de Tempelberg is Sharon niks anders dan bekritiseerd. vroeger was t kritiek datiedereen de reed van Rabin en overige Israelische statslieden likte en de hemel in prezen en dat Palestijnse leiders nooit werden erkend. nu wordt de Palestijnse leider erkent en valt de hele wereld continue over Sharon heen en dan is t nog niet goed.

Moedeloos. Weten jullie zelf wel wat jullie nou willen? en zo ja zeg t dan gewoon hardop dan weet de rest ook waar ze aan toe is.

Syphax
22-03-04, 18:43
Geplaatst door Steve
En voor hoeveel zijn er wapens nar Islamitsische landen gegaan?
Indonesie heeft voor een paar miljoen fregatten gekocht, Nederland heeft wapenssystemen aan jordanie Egypte en nog een paar landen verkocht. Sterker nog Nederland heeft het hele WestJordanoever politiemacht voorzien van meterieel en wapens wat zegt dat over de Islamitsiche invloed in de nederlandse politiek dan? geen ene moer
Warom zou dat wel met Joden zo zijn??? Wellicht ivm een enige mate bevooroordeeld. Negatieve beinvloeding? Gebrek aan nuancering? Ik weet t niet. Maar snugger komt t niet over eerder kwalijk, ik hoop dat je dat ook inziet. jij wil ook niet anders behandeld worden begin dan eerst bij jezelf

Nederland is een handelsland met een motto God is goed maar handel is beter!!!

Juist ja, met 1 verschil...Israelische vracht wordt niet gecontroleerd.

Pytaghoras
22-03-04, 18:43
Geplaatst door Ramzi
R. Naftaniël, directeur van het CIDI, het centrum Informatie en Documentatie Israël zei dat de aanslag te verwachten was. ,,Je moet niet denken dat je buiten schot blijft, als je de verantwoordelijkheid draagt voor terrorisme.''


Dat geldt ook voor Sharon. Wanneer gebeurt het nou?

Steve
22-03-04, 18:44
Er wordt over het algemeen maar een zeer minimaal gedeelte van de vracht gecontroleerd. Hoe komen drugs en dergelijke anders ons land binnen. Ik zie geen reden om nou voor de Israeliers een uitzondering te maken, jij wel?

Steve
22-03-04, 18:46
De Palestijnen zoudenniks liever willen dan Sharon vermoorden maar ze hebben de middelen niet zodra ze die hebben doen ze het ook ongetwijfeld, Israel heeft de middelen al 56 jaar maar nog nooit gedaan (Yassin telt niet mee) zegt genoeg denk ik.

Goodnight
22-03-04, 18:50
Geplaatst door Steve
Het feit datjij " ze " nog nooit Sharon hebt horen veroordelen heeft misschien met de selectieve berichtgeving van je nieuwsbron te maken of met je eigen selectiviteit, mar vanaf t bezoek van de Tempelberg is Sharon niks anders dan bekritiseerd. vroeger was t kritiek datiedereen de reed van Rabin en overige Israelische statslieden likte en de hemel in prezen en dat Palestijnse leiders nooit werden erkend. nu wordt de Palestijnse leider erkent en valt de hele wereld continue over Sharon heen en dan is t nog niet goed.

Moedeloos. Weten jullie zelf wel wat jullie nou willen? en zo ja zeg t dan gewoon hardop dan weet de rest ook waar ze aan toe is.

Steve, dat was een reactie op daniel die zich ergerde omdat de 2de kamer nu alleen speciaal deze aanslag heeft veroordeeld.

Dus hetzelfde wat je nu tegen mij zegt, kan je beter aan hem richten denk ik.

Dat Sharon bekritiseerd wordt en iedereen over hem heeft doen vallen, heeft niets aan de zaak veranderd...

zoals ik al zei: praatjes vullen geen gaatjes!

Dat is bewezen met Irak, dus waarom zou dit een uitzondering moeten zijn?
Dus praat me niet over selectief zijn.

p.s heb diezelfde nieuwsbronnen als jij en ieder ander.

Goodnight
22-03-04, 18:50
Overigens, volgens een vriend van mij die op Schiphol werkt, wordt de vracht van Israel nooit gecontroleerd.

Steve dat is wel heel wat anders dan af en toe gecontroleerd.

Steekproefgewijs controleren is heel wat anders dan de status van oncontroleerbaar hebben....

Goodnight
22-03-04, 19:03
Geplaatst door Steve
De Palestijnen zoudenniks liever willen dan Sharon vermoorden maar ze hebben de middelen niet zodra ze die hebben doen ze het ook ongetwijfeld, Israel heeft de middelen al 56 jaar maar nog nooit gedaan (Yassin telt niet mee) zegt genoeg denk ik.

Sharon is geen 56 jaar aan de macht...anders had ie het hele Palestijnse volk al uitgemoord...

Syphax
22-03-04, 19:04
Geplaatst door Steve
Er wordt over het algemeen maar een zeer minimaal gedeelte van de vracht gecontroleerd. Hoe komen drugs en dergelijke anders ons land binnen. Ik zie geen reden om nou voor de Israeliers een uitzondering te maken, jij wel?
Nee, niks algemeen...het wordt gewoon niet gecontroleerd.
Dat is een afspraak tussen de bevriende staat Israel en Nederland. ben je de discussie na de bijlmerramp vergeten?

Steve
22-03-04, 19:07
Je valt in de herhaling! Gebeurd wel vaker met mensen uit jouw hoek!

Wat ik schrijf is voor iedereen die zich angesprojken voelt geschreven, mocht David zich angesproken voelen................

Maar daar ging het niet om, jij zegt pratjes vullen geen gaatjes.

wat moet ik daar uit afleiden? Dat dit geen argument is om de invloed van Israel op de NL-regering te onderschrijven?
Complete bullshit.
En wat zou er dan zogenaamd bewezen moeten zijn met Irak?

Er wordt maar een ding bewezen voorlopig en dat is hoe paranoia jullie wel niet zijn.

En PS niet iedereen begrijpt alle nieuwsbronnen, dat hangt af van je talenkennis en je intellectueel vermogen.

Gaaaap!! Had dan eens opgelet bij maatschappijleer ipv alleen maar te spijbelen

000NobelPrizes
22-03-04, 19:07
Geplaatst door Goodnight
Sharon is geen 56 jaar aan de macht...anders had ie het hele Palestijnse volk al uitgemoord...

That's not true. Dan zouden we hetzelfde kunnen zeggen van Yassin.
De fundies willen mekaar weg, da's het zure. Niet perse dood, wel weg; of minstens gescheiden houden. En die fundies zijn het lawaaierigst, dus overschaduwen de rest. Net Nederland.

Steve
22-03-04, 19:09
Wat weten jullie en je vrienden en ik er nou van wat er is afgesproken op datgebied. Misschien is de controle die de VS uitvoert voldoende voor de doorvoer naar Israel. hoe dan ook alles wat in en uit ons land gaat wordt gecontroleerd.

Steve
22-03-04, 19:11
Sharon is geen 56 jaar aan de macht...anders had ie het hele Palestijnse volk al uitgemoord...


En warom zou die dat nu niet doen dan? Hij hoeft maar een paar knopjes ion te drukken.
Elke kogel die palestina in komt schiet er vervolgens richting Israel weer uit.

Steve
22-03-04, 19:14
Jullie hebben gewoon echt geen flauw idee wat er nou allemaal gaande is en roepen maar wat! Het ergste is jullie lopen klakkeloos achter een paar schreeuwlelijkerds aan.

Kom op zeg Yassin deugt niet, Bin Laden deugt, niet Arafat deugt niet, Al Zawari deugt niet. En Sharon is gewoon een slecht politicus er zit echt een duidelijk groot verschil in.

Goodnight
22-03-04, 19:18
Geplaatst door Steve
Je valt in de herhaling! Gebeurd wel vaker met mensen uit jouw hoek!

Wat ik schrijf is voor iedereen die zich angesprojken voelt geschreven, mocht David zich angesproken voelen................

Maar daar ging het niet om, jij zegt pratjes vullen geen gaatjes.

wat moet ik daar uit afleiden? Dat dit geen argument is om de invloed van Israel op de NL-regering te onderschrijven?
Complete bullshit.
En wat zou er dan zogenaamd bewezen moeten zijn met Irak?

Er wordt maar een ding bewezen voorlopig en dat is hoe paranoia jullie wel niet zijn.

En PS niet iedereen begrijpt alle nieuwsbronnen, dat hangt af van je talenkennis en je intellectueel vermogen.

Gaaaap!! Had dan eens opgelet bij maatschappijleer ipv alleen maar te spijbelen

Kan je wat duidelijker zijn aub?

En wat bedoel je met jullie hoek en jullie?

Weet je wat?

ga maar lekker alleen discussieren! Das een goeie, dan ben je het helemaal eens met je oh zo ontwikkelde zelf....

En dat niet iedereen nieuwsbronnen begrijpt slaat waarschijnlijk ook op je zelf.

maar goed....heb geen zin in een zinloze discussie.....

Goodnight
22-03-04, 19:20
Geplaatst door Steve
Jullie hebben gewoon echt geen flauw idee wat er nou allemaal gaande is en roepen maar wat! Het ergste is jullie lopen klakkeloos achter een paar schreeuwlelijkerds aan.

Kom op zeg Yassin deugt niet, Bin Laden deugt, niet Arafat deugt niet, Al Zawari deugt niet. En Sharon is gewoon een slecht politicus er zit echt een duidelijk groot verschil in.

tuut tuut tuu...niet zo aardig over Sharon...moet je wel het hele rijtje afmaken.

EN ps. neem een leescursus...echt een aanrader....

Syphax
22-03-04, 19:32
Geplaatst door Steve
Wat weten jullie en je vrienden en ik er nou van wat er is afgesproken op datgebied. Misschien is de controle die de VS uitvoert voldoende voor de doorvoer naar Israel. hoe dan ook alles wat in en uit ons land gaat wordt gecontroleerd.
De VS controle uitvoeren op Israelische goederen?? :nerveus:
Natuurlijk weet Amerika wat Israel vervoert
, maar dat is geen geruststelling..integendeel.


Kom op zeg Yassin deugt niet, Bin Laden deugt, niet Arafat deugt niet, Al Zawari deugt niet. En Sharon is gewoon een slecht politicus er zit echt een duidelijk groot verschil in.


Sharon is geen 56 jaar aan de macht...anders had ie het hele Palestijnse volk al uitgemoord...

Laatse ben ik met je eens, alhoewel ik denk dat ie al goed op weg is.
Ja dus, een heel groot verschil...truste. :zwaai:

Goodnight
22-03-04, 20:40
Geplaatst door Syphax
De VS controle uitvoeren op Israelische goederen?? :nerveus:
Natuurlijk weet Amerika wat Israel vervoert
, maar dat is geen geruststelling..integendeel.





Laatse ben ik met je eens, alhoewel ik denk dat ie al goed op weg is.
Ja dus, een heel groot verschil...truste. :zwaai:

dat laatste was dus van mij :moe:

Syphax
22-03-04, 21:18
Geplaatst door Goodnight
dat laatste was dus van mij :moe:
Ik ben het dus met je eens. :melig2: