PDA

Bekijk Volledige Versie : Beheer: Jullie zijn ...



vgeld
22-03-04, 17:52
Waarom moeten hier alle onderwerpen die over de PisGeit gaan als Topper worden aangemerkt. Er zijn belangrijker dingen in de wereld.
De Marokkanen zijn er goed in geslaagd om anderen te up-graden.

By the way: Ik heb drie dagen geen toegang kunnen krijgen tot deze site.
ALLEEN DEZE SITE BEHEER. IK BEN NIET GEK EN IK HEB EEN BEETJE BYTES GEGETEN VAN Internet.

Waterval
22-03-04, 17:55
Geplaatst door vgeld


By the way: Ik heb drie dagen geen toegang kunnen krijgen tot deze site.
ALLEEN DEZE SITE BEHEER. IK BEN NIET GEK EN IK HEB EEN BEETJE BYTES GEGETEN VAN Internet.

Misschien moet je gewoon vlees eten en zo..



:moe:


ps: Laat maar.

vgeld
22-03-04, 19:01
Nu is alles door beheer aangemerkt als Topper met als gevolg dat de andere discuusies gewoon geen kans krijgen.

DOE NIET ZO ARROGANT BEHEER

torc
22-03-04, 20:21
Het is: "Het beheer".

Orakel
22-03-04, 20:42
Geplaatst door torc
Het is: "Het beheer".

In deze geval is het: le beheer.

Bofko
22-03-04, 20:47
Geplaatst door Orakel
In deze geval is het: le beheer.

Maar in alle andere gevallen kan het toch gewoon "beheer" zijn

Orakel
22-03-04, 20:56
Geplaatst door Bofko
Maar in alle andere gevallen kan het toch gewoon "beheer" zijn

beheer beheer beheer beheer beheer

'kben plots de betekenis van het woord kwijt.

vgeld
22-03-04, 21:13
Geplaatst door torc
Het is: "Het beheer".

Gereformeerd? hmmmmmmmmm

Bofko
22-03-04, 21:16
Ik was eigenlijk van plan om vanavond mijn belastingformulieren in te vullen. Ik heb nog maar een week.Maar jullie houden mij van mijn werk. :moe:

vgeld
22-03-04, 21:28
Geplaatst door Bofko
Ik was eigenlijk van plan om vanavond mijn belastingformulieren in te vullen. Ik heb nog maar een week.Maar jullie houden mij van mijn werk. :moe:

Wat wil je weten?
Ik heb een constructie bedacht waarop de belastingdienst geen antwoord zou hebben.
Heeft allemaal met Logica te maken (AL gebra = al jabr weet je wel !). Ik geloof dat ze gewoon gaan dokken met het verzoek of ik het niet verder wil vertellen.
Ik heb 2 A-4tjes meegestuurd als beredenering meegestuurd.
De belastingdienst moet consequent zijn! Als ze A-zeggen dan ..moeten ze niet gaan draaien met hun...

Wat extra centen dit jaar die ik kan schenken aan de door mij gesponserd studenten in Marokko !

Bofko
22-03-04, 21:54
Geplaatst door vgeld
Wat wil je weten?
Ik heb een constructie bedacht waarop de belastingdienst geen antwoord zou hebben.
Heeft allemaal met Logica te maken (AL gebra = al jabr weet je wel !). Ik geloof dat ze gewoon gaan dokken met het verzoek of ik het niet verder wil vertellen.
Ik heb 2 A-4tjes meegestuurd als beredenering meegestuurd.
De belastingdienst moet consequent zijn! Als ze A-zeggen dan ..moeten ze niet gaan draaien met hun...

Wat extra centen dit jaar die ik kan schenken aan de door mij gesponserd studenten in Marokko !

Ik vul een belastingprogramma in wat ik kan downloaden van Internet.
Het is niet meer als alle bedragen verzamelen en invullen. De berekeningen worden gedaan door het programma. Verder niets bijzonders want ik ben gewoon een saaie burger die wat financiele gegevens over werk, huis en spaargeld moet opgeven.Meer niet.

Vertel eens iets meer over je lesprogramma´s en studenten..

vgeld
22-03-04, 22:33
Geplaatst door Bofko
Ik vul een belastingprogramma in wat ik kan downloaden van Internet.
Het is niet meer als alle bedragen verzamelen en invullen. De berekeningen worden gedaan door het programma. Verder niets bijzonders want ik ben gewoon een saaie burger die wat financiele gegevens over werk, huis en spaargeld moet opgeven.Meer niet.

Vertel eens iets meer over je lesprogramma´s en studenten..

Ik ben wel meevoelend en mee .... maar ik gruwel van bedelaars als ze zelf kunnen werken en ik pomp geen geld in hopelozen, tenzij het om zeer specifieke gevallen zoals ziekte, ouderdom ..etc. Wat ik wel doe is Crème de la Crème van de Marok. Studenten die het niet kunnen veroorloven sponsoren en zodoende een bijdrage leveren aan hun studie.
Ik sponsor op dit ogenblik 4 studenten aan de TU in Fes en 3 studenten aan de befaamde Mohammadia in Rabat.
Laat ik het zo zeggen ! Ik doe wat ik kan om de studenten te helpen en ze hoeven mij geen tekening(cynisme) te sturen.