PDA

Bekijk Volledige Versie : Geef jij een illegaal aan als je het weet?



Zwarte Schaap
22-03-04, 20:05
Nu op Nederland 3, de ethiek van politici en hun normen en waarden bij het achterkant van het gelijk met Marcel van Dam.

Waterval
22-03-04, 20:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nu op Nederland 3, de ethiek van politici en hun normen en waarden bij het achterkant van het gelijk met Marcel van Dam.



Geen mens is illegaal. :ego:

Zwarte Schaap
22-03-04, 20:11
De Geus en Donner niet, Donner beagrumenteerde dat met dat er geen wet is die dat verplicht. De Geus zei gewoon resoluut NEE !!

Onze D'66 leider Tom ''krullebol'' de Graaf zou wel een illegaal aangeven.

Waterval
22-03-04, 20:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
De Geus en Donner niet, Donner beagrumenteerde dat met dat er geen wet is die dat verplicht. De Geus zei gewoon resoluut NEE !!

Onze D'66 leider Tom ''krullebol'' de Graaf zou wel een illegaal aangeven.


Dus een illegaal die Tom "krullebol" de Graaf zijn leven ooit zou kunnen redden, mag zich wel 2x bedenken.

:duim:

Zwarte Schaap
22-03-04, 20:33
Geplaatst door Waterval
Dus een illegaal die Tom "krullebol" de Graaf zijn leven ooit zou kunnen redden, mag zich wel 2x bedenken.

:duim:

Hans Kamp minister van defensie, vindt orthodoxe moslims een bedreiging voor Nederland in het algemeen en zijn plezierige leven in Nederland, hij zou er bezwaar tegen hebben.

Hij wist verder niet wat een Dark Room was.

Verder waren vrijwel alle minsiters er tegen als er een lid van het kabinet een hijaab zou dragen.

prachtvrouw
22-03-04, 20:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hans Kamp minister van defensie, vindt orthodoxe moslims een bedreiging voor Nederland in het algemeen en zijn plezierige leven in Nederland, hij zou er bezwaar tegen hebben.

Hij wist verder niet wat een Dark Room was.

Verder waren vrijwel alle minsiters er tegen als er een lid van het kabinet een hijaab zou dragen.

Mag een hoofddoek wel? Ik had in een voorstukje gezien dat een vrouw met een hoofddoek geen staatssecretaris mag worden.

Zwarte Schaap
22-03-04, 20:46
Geplaatst door prachtvrouw
Mag een hoofddoek wel? Ik had in een voorstukje gezien dat een vrouw met een hoofddoek geen staatssecretaris mag worden. Als kamerlid wel maar als lid van het kabinet niet vonden ze.

Zwarte Schaap
22-03-04, 20:46
Geplaatst door prachtvrouw
Mag een hoofddoek wel? Ik had in een voorstukje gezien dat een vrouw met een hoofddoek geen staatssecretaris mag worden. Als kamerlid wel maar als lid van het kabinet niet vonden ze.

000NobelPrizes
22-03-04, 20:48
Geplaatst door Zwarte Schaap


Verder waren vrijwel alle minsiters er tegen als er een lid van het kabinet een hijaab zou dragen.

Vind je het gek?

Nee echt: moslims die hard voor hun geloof gaan, gaan in de eerste plaats voor de islam.

En om je de waarheid te zeggen: ik ben er wel van teruggekomen dat moslims hun geloof belijden om dat ze dat voor henzelf willen.

Islam is voor moslims het eerste wat er komt. Prima. Maar, dan hoef ik ze niet in de regering. Als islam prevaleert boven de grondwet, dan heb ik daar geen zin in.

theemuts
22-03-04, 22:27
Verder waren vrijwel alle minsiters er tegen als er een lid van het kabinet een hijaab zou dragen.

Nogal wiedes toch.

taouanza
23-03-04, 08:49
Geplaatst door 000NobelPrizes
Vind je het gek?

Nee echt: moslims die hard voor hun geloof gaan, gaan in de eerste plaats voor de islam.

En om je de waarheid te zeggen: ik ben er wel van teruggekomen dat moslims hun geloof belijden om dat ze dat voor henzelf willen.

Islam is voor moslims het eerste wat er komt. Prima. Maar, dan hoef ik ze niet in de regering. Als islam prevaleert boven de grondwet, dan heb ik daar geen zin in.

Quess who's back?
Back again?:wohaa:

VincentV
23-03-04, 09:00
Geplaatst door 000NobelPrizes
Vind je het gek?

Nee echt: moslims die hard voor hun geloof gaan, gaan in de eerste plaats voor de islam.

En om je de waarheid te zeggen: ik ben er wel van teruggekomen dat moslims hun geloof belijden om dat ze dat voor henzelf willen.

Islam is voor moslims het eerste wat er komt. Prima. Maar, dan hoef ik ze niet in de regering. Als islam prevaleert boven de grondwet, dan heb ik daar geen zin in.
Je hebt 100% gelijk, de loyaliteit van fantieke moslims ligt in de eerste plaats bij Allah en hun broeders en zusters over de hele wereld, dat kunnen we niet gebruiken in de regering.

Zelfs hier valt direct op dat de dood van 1 terreursheikh duizenden kilometers hier vandaan, meer emoties oproept dan de dood van 202 burgers in Europa.