PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanslag in Tel Aviv eist vele levens..



MocroStyle
22-03-04, 23:24
soon, very soon.. :hihi:

000NobelPrizes
22-03-04, 23:50
Ik snap niet waar je het over hebt.

De aanslagen gebeurden altijd al. Er worden tientallen aanslagen per maand verijdeld.

De Hamas trof de Israeliers al voor zover ze hen konden treffen. Nu gaan ze meer aanslagen doen, na de dood van die gek-in-rolstoel. Hoe dan?
Met nog meer van die knullige aanslagen?

Hehe. Go right ahead.

ZbaqZbaq
22-03-04, 23:52
Geplaatst door 000NobelPrizes
Ik snap niet waar je het over hebt.

De aanslagen gebeurden altijd al.

nee hoor ...die zijn er pas sinds de bezetting

000NobelPrizes
22-03-04, 23:54
Het verbaast me niet dat de AEL zich niet interesseert voor de geschiedenis.

MocroStyle
22-03-04, 23:58
Geplaatst door 000NobelPrizes
Ik snap niet waar je het over hebt.

De aanslagen gebeurden altijd al. Er worden tientallen aanslagen per maand verijdeld.

De Hamas trof de Israeliers al voor zover ze hen konden treffen. Nu gaan ze meer aanslagen doen, na de dood van die gek-in-rolstoel. Hoe dan?
Met nog meer van die knullige aanslagen?

Hehe. Go right ahead.

voor zover ik weet heeft de Hamas nooit een aanslag beraamd op een bus Joodse schoolkinderen in oezbekistan. De ellende is begonnen met de komst van uitgekotste zionisten in Palestina.

En vergeet niet wat dergelijke acties van Israel doen met iedereen die nog gelooft in het internationale recht en de dialoog. Het lijkt misschien een ver van je bed show, maar daar vergis je je lelijk in...de madrilenen hebben dat ervaren.

000NobelPrizes
23-03-04, 00:05
Geplaatst door MocroStyle
De ellende is begonnen met de komst van uitgekotste zionisten in Palestina.

Je hebt in elk geval interesse in de geschiedenis. Denk ik.


Het lijkt misschien een ver van je bed show, maar daar vergis je je lelijk in...de madrilenen hebben dat ervaren.
Ja nou, en? Denk je dat de Europeanen ondersteboven blijven van een aanslag?

jans
23-03-04, 00:11
Het verbaast me niet dat de AEL zich niet interesseert voor de geschiedenis.

Neuh beetje een huis aan huis folder uitgeven, met wat anti-israelische propaganda, en rommel op het gebied van integratie.

Matesis
23-03-04, 00:21
Denk je dat de Europeanen ondersteboven blijven van een aanslag

W8 maar tot het een van jouw naaste famillieleden treft en dan antwoord je zelf op je stomzinnige retorische vraag.... :maf3:
en waarom moet elke achtergestelde nu ineens de mening van de AEL hebben???? Jullie zijn echt getikt, de aanslag heeft meer dan menig moslim getroffen....ook al was het een " in jullie ogen " een terroristenleider...Dwazen, jullie weten niet beter dan dit :aanwal:

MocroStyle
23-03-04, 00:34
Geplaatst door 000NobelPrizes
Je hebt in elk geval interesse in de geschiedenis. Denk ik.

nee, niet geinteresseerd in geschiedvervalsing.



Ja nou, en? Denk je dat de Europeanen ondersteboven blijven van een aanslag?

nee joh, alleen heel Europa in paniek en verkiezingen die een hele andere wending krijgen...voor de rest een metro die wat vertraging oploopt. :engel:

000NobelPrizes
23-03-04, 00:39
Geplaatst door MocroStyle
nee, niet geinteresseerd in geschiedvervalsing.



nee joh, alleen heel Europa in paniek en verkiezingen die een hele andere wending krijgen...voor de rest een metro die wat vertraging oploopt. :engel:

Ah, in paniek. Nee, wel geschokt omdat allen die wij als mensen beschouwen, zich toch niet te blijken kunnen waarmaken als mensen.

So be it: Europa heeft wel erger aanvallen doorstaan.
Eerst vooral met elkaar, toen kwam er rust. Rust die wij hebben vertaald naar humaniteit, (het was even fijn) en toen kwamen de Marokkanen. Waarmee maar weer 's blijkt, er is geen god.

Syphax
23-03-04, 00:48
toen kwamen de Marokkanen. Waarmee maar weer 's blijkt, er is geen god.

Je bent je gevoel voor humor in ieder geval nog niet kwijt. :wat?!:

Waar woon jij precies? :D

000NobelPrizes
23-03-04, 01:00
Geplaatst door Syphax
Je bent je gevoel voor humor in ieder geval nog niet kwijt. :wat?!:

Waar woon jij precies? :D

In Amsterdam. Maar ik ga wel zo slapen, sorry.

Matesis
23-03-04, 01:01
JIJ moet wel de DOMSTE autochtoon zijn die ik het plezier heb te ontmoeten.....Je raaskaalt maar bullshit over humaniteit en Marokkanen, nu is mijn vraag dan WHAT THE FUCK ARE YOU STILL DOING HERE ON A MOROCCAN SITE,

Wees slim, en surf naar de site van BRITNEY SPEARS of Marco Borsato en voeg je terug naar je eigen gelederen voor je je weer kompleet belachelijk maakt.

Ps. Sir find te moet fe shanté a Kahba..

:verward:

MocroStyle
23-03-04, 01:05
Geplaatst door 000NobelPrizes
Ah, in paniek. Nee, wel geschokt omdat allen die wij als mensen beschouwen, zich toch niet te blijken kunnen waarmaken als mensen.


Als je daarin enige consequentie kon brengen zonder onderscheid te maken tussen een arabier en een zionist, dan had dat ons toch een stukje dichter bij elkaar gebracht. Maar het is juist die selectieve verontwaardiging en dubbele moraal waar we allen zo tegen ageren.



So be it: Europa heeft wel erger aanvallen doorstaan.
Eerst vooral met elkaar, toen kwam er rust. Rust die wij hebben vertaald naar humaniteit, (het was even fijn) en toen kwamen de Marokkanen. Waarmee maar weer 's blijkt, er is geen god.

Als je ons als vijand ziet, dan kan ik je alvast mededelen dat dit een oorlog is die jij nooit zal winnen. :zwaai:

000NobelPrizes
23-03-04, 01:19
Geplaatst door MocroStyle
Als je ons als vijand ziet, dan kan ik je alvast mededelen dat dit een oorlog is die jij nooit zal winnen. :zwaai:

Ah vriend, dat bedoelde ik nu met het lawaaierige.
Oorlog, vijand, winnen... Wat een termen.
Zoveel getetter om niks.

Die oorlog, als je het zo noemen wilt, heb je allang verloren :kusgrijs: .
Internet, communicatie, vrijheid van meningsuiting, vrijheid sowieso, ongefundeerde oorlogsverklaringen....

:)

Welcome to our world. Het zijn deze westerse vrijheden die de door jou zo geliefde fundies graag van je willen afnemen. Eigenlijk ben je gewoon een trend-addict, met je hoe-ha praatjes.

Syphax
23-03-04, 01:26
Geplaatst door 000NobelPrizes
In Amsterdam. Maar ik ga wel zo slapen, sorry.

Dat maakt mij niet zoveel uit. :stomp:
Vertel ook effe welke buurt....hoeft niet de :auw: straat te benoemen.
Heb vandaag genoeg inspiratie opgedaan.

~Panthera~
23-03-04, 01:46
http://www.mainzelahr.de/smile/boese/654.gif Zo kantiewelweer !

Grouphug ! :hihi:


http://www.mainzelahr.de/smile/big/hug.gif

..zapper
23-03-04, 08:47
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.mainzelahr.de/smile/boese/654.gif Zo kantiewelweer !

Grouphug ! :hihi:


http://www.mainzelahr.de/smile/big/hug.gif

Nee zo kan die niet. De uitlatingen van MocroStyle zijn te gek voor woorden, ik snap niet dat nagenoeg niemand de moed neemt om hem te corrigeren.

jans
23-03-04, 12:44
Houd je in, makker. [Marruecos/Beheer]

Goodnight
23-03-04, 12:58
Geplaatst door Alcibiades
Correctie: drie raketten is nog beter!

wat een hufterige opmerking zeg...zo laag had ik niet van je verwacht GJ.

Maar goed, dat terzijde, krijg ik denk je nog een antwoord op mijn vraag?

Matesis
23-03-04, 13:08
....

Als ik je logica moet moet volgen kan ik dit ook zeggen aan al die "plotseling en nooit gezien New MEmbers" die sinds het het begin van de aanslag hier op het forum opduiken en niets anders willen horen dan dat de extreem zionistische aanpak van israel, en dus confrontatie over dialoog verkiezen... zullen we het citeren en reageren op geblaat maar achterwege laten. [Marruecos/Beheer]....JAns ik zeg het je nogmaals als je deze troep niet wil lezen bol je het gewoon af en ga naar ander websites die over forums beschikken die de israelische aanpak wel verhemelen...en dat zijn er veel hoor....

Stop making a fool at yourself...

Julien
23-03-04, 13:12
Geplaatst door MocroStyle
nee, niet geinteresseerd in geschiedvervalsing.



nee joh, alleen heel Europa in paniek en verkiezingen die een hele andere wending krijgen...voor de rest een metro die wat vertraging oploopt. :engel:

Europa is niet in paniek, de islam moet maar in paniek zijn, want als die terroristen nog een paar keer zoiets flikken ziet het er niet zo mooi uit voor de arabische wereld.

en voor de rest vind ik het belachelijk dat jij hoopt op aanslagen.

Goodnight
23-03-04, 13:14
Geplaatst door Julien
Europa is niet in paniek, de islam moet maar in paniek zijn, want als die terroristen nog een paar keer zoiets flikken ziet het er niet zo mooi uit voor de arabische wereld.

en voor de rest vind ik het belachelijk dat jij hoopt op aanslagen.

wat heeft de islam en arabische wereld nu weer ermee te maken?
genuanceerd denken en uiten is zeker te moeilijk Julien?

Julien
23-03-04, 13:17
Geplaatst door Goodnight
wat heeft de islam en arabische wereld nu weer ermee te maken?
genuanceerd denken en uiten is zeker te moeilijk Julien?

:moe:

Mocrostyle begint toch over Europa.

En wel typisch dat je op mijn reactie reageert en niet op die stompzinnige van mocrostyle

Goodnight
23-03-04, 13:31
Geplaatst door Julien
:moe:

Mocrostyle begint toch over Europa.

En wel typisch dat je op mijn reactie reageert en niet op die stompzinnige van mocrostyle

sommige vind ik niet de moeite waard om op te reageren.
En door het woord islam en arabieren betrek je mij ook erbij.

dat heet generaliseren.

jans
23-03-04, 13:34
Als ik je logica moet moet volgen kan ik dit ook zeggen aan al die "plotseling en nooit gezien New MEmbers" die sinds het het begin van de aanslag hier op het forum opduiken en niets anders willen horen dan dat de extreem zionistische aanpak van israel, en dus confrontatie over dialoog verkiezen... Mischien werken de herinvoering van kampen en aangepaste douchekoppen wel voor hen? NEEN, want dan word ik Anti-semiet genoemd....How easy is that....

Geloof me ik loop hier al een tijdje rond, (7 maanden ofzo) en door dit soort berichten heb ik vaak al geen zin meer om te reageren, maar laat ik het dan toch maar eens doen. Ik probeer meestal ook aan de dialoog te werken, maar soms wordt dat gewoon onmogelijk, en dat is iets wat hier vaak voorkomt. Je kan feiten plaatsen maar als die glashard ontkent worden, heeft de discussie al geen zin meer.


JAns ik zeg het je nogmaals als je deze troep niet wil lezen bol je het gewoon af en ga naar ander websites die over forums beschikken die de israelische aanpak wel verhemelen...en dat zijn er veel hoor....

Dat is het punt niet. Op dit forum heerst ook een eenzijdige Pro-palestijnse stroom. Als je serieus wil praten over dit conflict, moet je naar de 2vandaag forums of die van de BBC. Daar wordt niet naar 1 partij gekeken, maar naar beide kanten door veel mensen, daar steek je nog eens wat van op.

Ik heb niet gezegd dat ik het niet wil lezen, alleen vind ik het meestal geen reactie waard, lees even wat beter.

Julien
23-03-04, 15:34
Geplaatst door Goodnight
sommige vind ik niet de moeite waard om op te reageren.
En door het woord islam en arabieren betrek je mij ook erbij.

dat heet generaliseren.

en ik voel me aangesproken als men het over europeanen heeft.

dat generaliseren gebeurt hier anders om de 4 seconden hoor :D

replaygirl
23-03-04, 16:00
Ik vind het triest dat mensen denken dat het terrorisme met de islam te meken heeft!!!!
Het staat heus niet in de koran om dingen op te blazen hoor, dit is een vooroordeel van mensen die gelijk een verband trekken tussen bommen en Islam haha laat me niet lachen!!
Ik ben zelf ook een moslima en wat er gebeurt in de wereld vind ik heel erg ook al gebeurt zoiets in madrid of china of where ever.

Ik hoop dat er nog wel wat mensen rondlopen met respect voor andere en dat niet iedereen denkt dat iemand van de zelfde afkomst hetzelfde doet, ik ga toch ook niet zeggen dat alle joden mensen in een rolstoel die blind zijn kapotschieten zoals SHARON dat heeft gedaan bij YASSIN!!

Denk hier maar eens over na!!!

:Iluvu:

Al Sawt
23-03-04, 16:15
Geplaatst door Julien
Europa is niet in paniek, de islam moet maar in paniek zijn, want als die terroristen nog een paar keer zoiets flikken ziet het er niet zo mooi uit voor de arabische wereld. Wat gaat er dan gebeuren?

Elke maatregel van VS en haar volgelingen tegen een Arabische land, zal alleen de extremisten in de hand werken. En aan de andere kant, wij Arabieren en dan heb ik het met name over onze leiders hebben een klap nodig om te ontwaken.

Al Sawt
23-03-04, 16:15
Geplaatst door Julien
Europa is niet in paniek, de islam moet maar in paniek zijn, want als die terroristen nog een paar keer zoiets flikken ziet het er niet zo mooi uit voor de arabische wereld. Wat gaat er dan gebeuren?

Elke maatregel van VS en haar volgelingen tegen een Arabische land, zal alleen de extremisten in de hand werken. En aan de andere kant, wij Arabieren en dan heb ik het met name over onze leiders hebben een klap nodig om te ontwaken.

Al Sawt
23-03-04, 16:15
Geplaatst door Julien
Europa is niet in paniek, de islam moet maar in paniek zijn, want als die terroristen nog een paar keer zoiets flikken ziet het er niet zo mooi uit voor de arabische wereld. Wat gaat er dan gebeuren?

Elke maatregel van VS en haar volgelingen tegen een Arabische land, zal alleen de extremisten in de hand werken. En aan de andere kant, wij Arabieren en dan heb ik het met name over onze leiders hebben een klap nodig om te ontwaken.

..zapper
23-03-04, 20:29
Geplaatst door replaygirl
Ik vind het triest dat mensen denken dat het terrorisme met de islam te meken heeft!!!!
Het staat heus niet in de koran om dingen op te blazen hoor, dit is een vooroordeel van mensen die gelijk een verband trekken tussen bommen en Islam haha laat me niet lachen!!
Ik ben zelf ook een moslima en wat er gebeurt in de wereld vind ik heel erg ook al gebeurt zoiets in madrid of china of where ever.

Ik hoop dat er nog wel wat mensen rondlopen met respect voor andere en dat niet iedereen denkt dat iemand van de zelfde afkomst hetzelfde doet, ik ga toch ook niet zeggen dat alle joden mensen in een rolstoel die blind zijn kapotschieten zoals SHARON dat heeft gedaan bij YASSIN!!

Denk hier maar eens over na!!!

:Iluvu:

Dus omdat ie in een rolstol zit is ie zielig en mag ie doen en laten wat ie wil? En omdat ie is vermoord is ie een verzetsheld ipv de slachter die hij zou zijn geweest als ie voor het tribunaal in Den Haag had moeten verschijnen? Ach laat ook maar, ik ga me hier niet meer boos over maken.

Julien
23-03-04, 21:53
Geplaatst door Al Sawt
Wat gaat er dan gebeuren?

Elke maatregel van VS en haar volgelingen tegen een Arabische land, zal alleen de extremisten in de hand werken. En aan de andere kant, wij Arabieren en dan heb ik het met name over onze leiders hebben een klap nodig om te ontwaken.

maar europa is in ieder geval niet bang, dat suggereerde mocrostyle.
en als er nog een paar aanslagen meer volgen hier, moeten landen als Iran wel oppassen.

Al Sawt
24-03-04, 01:45
Geplaatst door Julien
maar europa is in ieder geval niet bang, dat suggereerde mocrostyle.
en als er nog een paar aanslagen meer volgen hier, moeten landen als Iran wel oppassen. Beste Julien,

Je kennis schiet erg tekort. Iran is een stilzwijgende bondgenoot van de coalitie tegen Al-Qaida in Afghanistan en gematigde speler in Irak.

Voorts is Iran een gewaardeerde handelsnatie voor Europese landen als Duitsland, Italie, GB, Oostenrijk en jouw geliefde Frankrijk. Ik ben er van overtuigd, dat VS instaat is om Iran militair kapot te maken. Maar Iran zal de regio( van Israel tot Afghanistan) in vlammen zetten. En ze hebben mijn zegen.