PDA

Bekijk Volledige Versie : DEMONSTRATIE tegen moord op Sheikh



Freedom_4
23-03-04, 11:56
Vanavond demonstreren we tegen de moord op Sheikh Yassin gisteren in Palestina!

Kom ook vanavond (dinsdag 23/3) om 19.00 uur naar de Dam in Amsterdam!!

FUCK ZIONISM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Freedom_4
23-03-04, 12:24
Ik ga samen met 5 andere vrienden, ik hoop dat er veeeeel mensen zullen zijn! We moeten onze stem laten horen!!

MokroMike
23-03-04, 12:46
Ik ben ook altijd wel in voor branden van een zionistisch vlaggetje ;)

Marsipulami
23-03-04, 13:04
Er zullen waarschijnlijk meer journalisten en agenten van AIVD zijn dan manifestanten. :duim:

Marsipulami
23-03-04, 13:09
Geplaatst door MokroMike
Ik ben ook altijd wel in voor branden van een zionistisch vlaggetje ;)

Kijk maar uit. Dat is een strafbaar feit in Nederland (In België mag dat wel denk ik. Maar ja wij zijn dan ook een democratie.) Je moet zo'n voornemens niet op internetfora schrijven, maar gewoon doen. Als er dan ooit een politieagent is die je -na de maifestatie- beschuldigt, gewoon glashard ontkennen. :giechel:

ZbaqZbaq
23-03-04, 14:55
nee hoor...is geen strafbaarfeit...zolang je geen publiek eigendom vernnield of gevar oplevert.


k ga ff een peukie opsteken ..... of is dat strafbaar :stout:

Dutchguy
23-03-04, 14:57
Geplaatst door Freedom_4

FUCK ZIONISM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doe je het wel veilig? ;)

Marsipulami
23-03-04, 15:15
Geplaatst door ZbaqZbaq
nee hoor...is geen strafbaarfeit...zolang je geen publiek eigendom vernnield of gevaar oplevert.

Ja, je hebt gelijk. Ik vond er wat over via google:

Fractievoorzitter drs. R. Sörensen (Leefbaar Rotterdam) heeft vragen gesteld over de vlagverbranding en de antisemitische leuzen tijdens een demonstratie op zaterdag 12 april op Plein 1940. Hij heeft gevraagd of er toestemming was, welke maatregelen worden genomen tegen degenen die vlaggen hebben verbrand en antisemitische leuzen hebben geroepen, welke instructies de politie heeft en hoe het College dergelijke demonstraties denkt te voorkomen. Burgemeester mr. I.W. Opstelten heeft geantwoord dat de gemeente geen reden heeft gezien om de demonstratie te verbieden omdat aantasting van de openbare orde niet viel te verwachten. De politie heeft direct opgetreden tegen het verbranden van de vlaggen. Het verbranden van vlaggen is volgens instructie van het Openbaar Ministerie op zichzelf geen delict maar kan wel worden aangepakt als de openbare orde daarmee wordt aangetast. De politie is eveneens direct opgetreden toen antisemitische leuzen werden geroepen.

http://www.stadhuis.rotterdam.nl/read/5987?menuprefix=643

RinC
23-03-04, 15:24
Wat wil je ermee bereiken?

Anwaro
23-03-04, 15:30
Geplaatst door RinCoonie
Wat wil je ermee bereiken?

Het direct opdoeken van de staat Israël. ;)

ZbaqZbaq
23-03-04, 15:33
Geplaatst door RinCoonie
Wat wil je ermee bereiken?

Ik kan me nog herrineren dat er een demo was in A'dam. En beelden daarvan werden via een arbische nieuws zender uitgezonden. Veel Palestijnen in Palestina hebben dat gezien....en beseften dat er veel mensen zijn die hun strijd steunen en achter ze staan.

Psycholgisch is dat een ware boost geweest voor veel mensen.

Daarnaast heb ik gehoord dat er vanavond op de Dam 2 rakaat gebeden zullen worden.... als moslim bereik je daar God mee en vraag je Hem om steun.

En daarna zullen natuurlijk vlaggen branden...en dat is het kanaliseren van woede en een signaal naar de zionisten.

RinC
23-03-04, 15:37
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik kan me nog herrineren dat er een demo was in A'dam. En beelden daarvan werden via een arbische nieuws zender uitgezonden. Veel Palestijnen in Palestina hebben dat gezien....en beseften dat er veel mensen zijn die hun strijd steunen en achter ze staan.

Psycholgisch is dat een ware boost geweest voor veel mensen.

Daarnaast heb ik gehoord dat er vanavond op de Dam 2 rakaat gebeden zullen worden.... als moslim bereik je daar God mee en vraag je Hem om steun.

En daarna zullen natuurlijk vlaggen branden...en dat is het kanaliseren van woede en een signaal naar de zionisten.

Die demo was goed en van tevoren georganiseerd door allerlei verschillende organisaties en platformen. Ik zie nog geen aankondiging o.i.d. ook niet van AEL ( wordt es tijd he? :cool: )

freya
23-03-04, 15:45
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik kan me nog herrineren dat er een demo was in A'dam. En beelden daarvan werden via een arbische nieuws zender uitgezonden. Veel Palestijnen in Palestina hebben dat gezien....en beseften dat er veel mensen zijn die hun strijd steunen en achter ze staan.

Psycholgisch is dat een ware boost geweest voor veel mensen.

Daarnaast heb ik gehoord dat er vanavond op de Dam 2 rakaat gebeden zullen worden.... als moslim bereik je daar God mee en vraag je Hem om steun.

En daarna zullen natuurlijk vlaggen branden...en dat is het kanaliseren van woede en een signaal naar de zionisten.

En daarna zullen de zionisten nog maandenlang doorzeuren over het toenemend antisemitisme en dat antizionisme gelijk staat aan antisemitisme :moe:

Nu nog even een paarpubertjes die H....... H........ alle J........ an het............ roepen en je hebt een mooi compleet plaatje, waar journalisten nog jaren op kunnen teren :aanwal:

Rabi'ah.
23-03-04, 15:54
Wie nu nog in die betekenisloze holle frase "antisemitisme" of in dat hysterische gejammer over "terrorisme" trapt, heeft de afgelopen paar jaar het nieuws niet gezien of is echt van de ratten ge*****

Groetjes,

Rabiah.

P.S.

Wat die pubertjes betreft, ze kunnen liever hun woede koelen door het roepen van een paar weliswaar afkeurenswaardige leuzen, dan dat ze echt schade gaan aanrichten/andere mensen pijn gaan doen. Maar maak je maar geen zorgen hoor, die pubertjes zullen de eersten zijn die door mij tot het gebed opgeroepen zullen worden :duivels: :wink:

RinC
23-03-04, 16:04
Oh ja...Volgens de Koranieten zijn er maar 3 gebedstijden

que fash?© :p

850
23-03-04, 16:07
Ik roep alle moslims op om morgenmiddag om 12 uur 3 minuten stilte in acht te nemen.
3 minuten stilte ter nagedachtenis van de Hamas leider die er geen moeite mee had om onschuldige kinderen en vrouwen te laten vermoorden en die een extreem-rechtse-racistische-ideologie erop na hield.......

freya
23-03-04, 16:08
Geplaatst door Rabi'ah.
Wie nu nog in die betekenisloze holle frase "antisemitisme" of in dat hysterische gejammer over "terrorisme" trapt, heeft de afgelopen paar jaar het nieuws niet gezien of is echt van de ratten ge*****



En toch begint men er steeds weer over :moe:
Zelfs als je een prachtige allezins geslaagde actie heb gevoerd, waar geen wanklank is gavallen, dan verwijzen sommige journalisten in hun verslag daarvan toch nog even naar die ene demo van jaren geleden waar een handjevol pubers zich niet kon inhouden :moe: :moe:



Wat die pubertjes betreft, ze kunnen liever hun woede koelen door het roepen van een paar weliswaar afkeurenswaardige leuzen, dan dat ze echt schade gaan aanrichten/andere mensen pijn gaan doen. Maar maak je maar geen zorgen hoor, die pubertjes zullen de eersten zijn die door mij tot het gebed opgeroepen zullen worden :duivels: :wink:

Jij hebt uiteraard een natuurlijk overwicht op dat soort jochies :argwaan: :p

ZbaqZbaq
23-03-04, 16:28
Geplaatst door freya
En toch begint men er steeds weer over :moe:
Zelfs als je een prachtige allezins geslaagde actie heb gevoerd, waar geen wanklank is gavallen, dan verwijzen sommige journalisten in hun verslag daarvan toch nog even naar die ene demo van jaren geleden waar een handjevol pubers zich niet kon inhouden :moe: :moe:




misschien is het dan gewoon beter om thuis te blijven en je vooral te laten intimideren door de manier waarop de media schijft.

freya
23-03-04, 16:42
Geplaatst door ZbaqZbaq
misschien is het dan gewoon beter om thuis te blijven en je vooral te laten intimideren door de manier waarop de media schijft.

Wat een onzin!

Je moet gewoon goed nadenken over op welke manier je jezelf wilt presenteren.

Demonstreren doe je m.i. om een bepaald doel te bereiken en niet alleen maar om je eigen frustraties te uiten.

Met die zieke beschuldigingen van antisemitisme weten de zionisten de echte discussie over de wandaden van Israel effectief te saboteren. Alleen bewustwording van het grote publiek kan de westerse steun voor Israel doen afnemen.
Er is dus een heldere discussie nodig en dan moet je met een grote boog om alles heenlopen wat je tegenstander voor een verhullend moddergevecht zou kunnen gebruiken.


PS

Het verbranden van een vlag kan een krachtig magisch ritueel zijn, maar dan moet het niet met woede gebeuren maar met een gerichte intentie. In het openbaar kan je daar moeilijk de juiste concentratie voor vinden. :tover:

freya
24-03-04, 07:54
En? Wie hebben er allemaal gezellig een vuurtje gestookt?

:alien:

theemuts
24-03-04, 07:56
Volgens mij is er niemand geweest. Misschien twee of drie, maar die vielen niet op op de Dam.

VincentV
24-03-04, 08:02
Nabil/Zbaq had dus weer een grote mond voor niets. Of kwam er misschien een goede laptopdeal tussen? :lachu:

freya
24-03-04, 08:12
Geplaatst door theemuts
Volgens mij is er niemand geweest. Misschien twee of drie, maar die vielen niet op op de Dam.

Ben je wezen kijken?