PDA

Bekijk Volledige Versie : Staatsterrorisme versus Jihad - Willem Oltmans



SjeikhSpear
23-03-04, 12:09
10/3/2004 5:29:06 PM, door Willem Oltmans

Soms denk ik dat de netten Sky, BBC en CNN (die in in Cape Town in mijn hotelkamer kan volgen, op de Singel probeer ik het al vier jaar en het lukt niet; too may crooks) alle drie dezelfde kaartenbak hebben. En dat terwijl ze gedrieën de wereld al jaren hersenspoelen. Gebeurt er iets van enig belang waar Israël, Irak, etc. bij betrokken zijn, dan springt (net als bij NOVA, Netwerk, etc.) hetzelfde rijtje poppetjes naar voren: de vaste joodse mafia, waarop vertrouwd kan worden dat zij geen onvertogen woord zullen zeggen. In Amerika zijn dit joodse ministers en deputies als Weinberger, Cohen, Albright (die zelfs na benoemd te zijn de moed had tegen de pers te zeggen nooit geweten te hebben joods te zijn) en Kissinger. Om niet te spreken van Richard Perle of Paul Wolfowitz, die jarenlang als Amerikaans ambassadeur in Jakarta handje pak speelde met de grootste oorlogsmisdadiger van Zuid-Oost Azië, de fascistische generaal Suharto. Het joodse netwerk in Washington (in Amsterdam heb ik de documentatie van honderden namen en posities) is misschien de slimste zet die Israël ooit uithaalde. Ze doen dit in Den Haag ook met druiloor Frans Weissglas als kamervoorzitter, Job Cohen in Amsterdam en noem maar op, een VS ambassadeur in Den Haag, een joodse fabrikant uit New Jersey, die Jaap de Hoop Scheffer in de soep zag draaien en wist te strikken voor de NAVO. Joodse slimheid, dit zij toegegeven.

Gisteravond had een broekje van de BBC-World Henry Kissinger uit het vaste kaart systeem gevist. De BBC jongen was in 1970 geboren, dus voor hem begonnen Kissinger’s oorlogsmisdaden in 1970 in Chili met het doodvonnis over de democratisch gekozen Savador Allende, door Henry gefiatteerd. De hele wereld weet dit, maar een steeds meer opgewonden pleiter voor het jodendom zei tegen de jongeman dat het broekje niet wist waar hij het over had. Dat wist hij ook niet, want hij had kennelijk nooit de geschiedenis van voor zijn geboorte gelezen, toen Amerika al jaren bezig was met het verfijnen van de kunst van staatsterrorisme en het vermoorden of afzetten van leiders die niet volgaarne naar de pijpen van Washington dansten. Amerika was onder Eisenhower, JFK en LBJ al volop bezig met staatsterrorisme tegen Cuba omdat Washington Castro niet lustte.

Henry is de belangrijkse grondlegger van staatsterrorisme. Hij was het die Richard Nixon overhaalde de oorlog in Vietnam uit te breiden met Laos en Cambodja. Dit leidde tot miljoenen meer Aziatische doden en duizenden meer VS doden. De man had al jaren geleden behoren te worden opgepakt en berecht. Gisteravond vroeg het broekje Henry op de man af: “Was de oorlog tegen Irak naar uw mening legaal?”
Antwoord: “I believed in the necessity of the war.” Dat was niet mijn vraag, zei de jongeman moedig. Je zag Henry denken (want bij TV volgen, is kijken minstens zo belangrijk als luisteren) O hemeltje wat zeggen straks Albright, Cohen, Weinberger, Perle, Wolfowitz en Sharon als ik me ten faveure van het internationale rechtssysteem en de Charter van UNO zou uitspreken? Dan ga ik uit de kaartenbak. En dan hoor je de brombeer die altijd mummelt na een pijnlijke pauze zeggen “The war against Iraq was also legal.” De man hoort aan de hoogste boom van Laos of Cambodja te hangen als de eerste en meest succesvolle uitdrager en uitvinder van Amerikaans staatsterrorisme.

Vervelend voor het joodse netwerk in de VS. Er staan steeds meer islamieten op, die niet anti-Amerikaans zijn. Ook al proberen de kaartenbakken ons dit constant aan te praten met nog veel jongere broekjes aan de beeldknoppen dan de man in Londen gisteren. Voor hen begint de historie in 1980. De Jihad die nu op gang komt staat nog in de kinderschoenen. Het gaat allang niet meer om Osama bin Laden. Het gaat om een gevecht waarbij moslims zich niet langer de wet laten voorschrijven. Daarom was Irak de stomste zet denkbaar.

Bron: Willem Oltmans