PDA

Bekijk Volledige Versie : Nu jullie weer die weerstqand bieden..



SjeikhSpear
23-03-04, 13:35
Geweld keur ik af!

Alleen 'die' die mij aanvallen val ik met alle middelen aan!

Heb ik geen toegang tot geavanceerde wapens, dan ben ik het meest geavanceerde wapen dat men ooit heeft gezien.

Emotieloos moord ik met mijn lichaam!

Vuisten, voeten en tanden, ben gewapend tot op het bot!

Niemand hoeft mij te indoctrineren, wanneer opa's oma's tantes ooms neven nichten vaders en moeders kinderen en kleinkinderen zijn gedood.

Men moet mij eerder proberen te bedaren wanneer er een staakt 't vuren is!

Ik oordeel niet op ras, als iemand honger heeft voed ik hem. Dorst les ik. Onder dak bied ik.

Mijn huis is mij heilig, in mijn land behoor ik veilig te zijn!

Alle palastijnen zijn onderdrukt! Alle israeliers zijn soldaten, zowel mannen als vrouwen als jongens en meisjes!



Ik mag ze niet steunen, want dan ben ik een financieël terrorist. Ik mag ze wel voorzien van eten en medicijnen. En elke dag moet ik aan zien hoe ze lijden en weg kwijnen.

Mijn hart bloed niet meer mijn hart is zwart gestold.

En zo worden steeds meer gevat en de duivel teert hierop.


Maar ik mag mijn lichaam niet kwellen dat is de rede waarom velerlei zaken mij verboden zijn.

Mij onthouden van een waardig bestaan is een kwelling!


Ik ben het ook zat, maak de poorten maar open, hopen dat we winnen.

De strijd om het geloof volgt hierop! Ik vind al dat men bezig is de islam lam te maken.

Als vrouwen die jaren hebben gestudeert voor advocaat en ambities hadden om rechter te worden en daar zeer succesvol in waren worden geweerd vanwege hun hoofd doek. Dan is men bang dat wij hier recht gaan spreken.

Omdat de islam meer gelijkheid kent dan welke andere opvatting dan ook (geloven instituten of stelsels) vind ik dit zeer betreurenswaardig. We zijn geen monsters, monsters worden gecreeërd.

Je dient niet aan te vallen wat zijn eigen manieren kent.

Het Westen is gebouwd op bloed van anderen. Nederland was voorloper hiervan (V.O.C. & slavenhandel). Zo ook heeft nederland het grootste aandeel gehad in Amerika en na WO2 gingen de meeste joden van hier daar heen. Zo ook uit de rest van Europa. Los van de opvattingen van de oude wereld stichtte men daar een pro Israël stroming. Wall Street is niets anders dan wat men in Nederland al was begonnen handel in aandelen. Nederland is al 400 jaar de fiber glas van gelden uit alle Europese landen van joden richting Amerika en visa versa. Niet voor niets zetelt zich het EP in Brussel is Luxembourg een vrij haven van belastingen is Antwerpen een diamantstad en liggen de belangrijkste Europese beursen op steen worp afstand.


Nu jullie weer die weerstand bieden.

Eelke
23-03-04, 14:39
Geplaatst door SjeikhSpear

Waar wil je het nu eigenlijk over hebben:

1) De problemen met Palastijnen en andere onderdrukte moslims

2) De problemen met hoofddoeken in de westerse wereld

3) De opbouw van de westerse wereld

4) De stromen van geld binnen de westerse wereld

5) De joodse invloed op dit alles.

Misschien kun je dan per punt wat duidelijker betoog houden.

Groet, groet Eelke

850
23-03-04, 14:54
Geplaatst door Eelke
Waar wil je het nu eigenlijk over hebben:

1) De problemen met Palastijnen en andere onderdrukte moslims

2) De problemen met hoofddoeken in de westerse wereld

3) De opbouw van de westerse wereld

4) De stromen van geld binnen de westerse wereld

5) De joodse invloed op dit alles.

Misschien kun je dan per punt wat duidelijker betoog houden.

Groet, groet Eelke

:blowen: Laat maar,
ZeikSpier heeft ze niet helemaal op n rijtje.......

theemuts
23-03-04, 15:01
De sluitspier werkt niet goed meer. Vandaar deze diarhee aan stinkende uitwerpselen. :hihi:

Julien
23-03-04, 15:19
SjeikSpear, leer eens ook je vijanden lief te hebben. Dan zal de wereld er een stuk beter uit zien.

Een betere wereld begint bij jezelf ;)

850
23-03-04, 15:56
Geplaatst door theemuts
De sluitspier werkt niet goed meer. Vandaar deze diarhee aan stinkende uitwerpselen. :hihi:

:lol:

Anwaro
23-03-04, 16:06
Geplaatst door SjeikhSpear
[I][B]Geweld keur ik af!


Het Westen is gebouwd op bloed van anderen. Nederland was voorloper hiervan (V.O.C. & slavenhandel). Zo ook heeft nederland het grootste aandeel gehad in Amerika en na WO2 gingen de meeste joden van hier daar heen. Zo ook uit de rest van Europa. Los van de opvattingen van de oude wereld stichtte men daar een pro Israël stroming. Wall Street is niets anders dan wat men in Nederland al was begonnen handel in aandelen. Nederland is al 400 jaar de fiber glas van gelden uit alle Europese landen van joden richting Amerika en visa versa. Niet voor niets zetelt zich het EP in Brussel is Luxembourg een vrij haven van belastingen is Antwerpen een diamantstad en liggen de belangrijkste Europese beursen op steen worp afstand.


Nu jullie weer die weerstand bieden.

Ya... ik krijg nu een onweerstaanbare behoefte aan een lekkere snack bij de Mac. :maf2:

SjeikhSpear
23-03-04, 16:36
SjeikSpear, leer eens ook je vijanden lief te hebben.


Ik identificeer me niet met dat geloof...Heb jij H Itler lief ? :argwaan: