PDA

Bekijk Volledige Versie : Belgie: 826 lijken geborgen bij een vliegtuigongelukje...



Ramzi
23-03-04, 13:41
http://members.lycos.nl/abbas22/Belgie.jpg

Marsipulami
23-03-04, 13:50
Geplaatst door Ramzi
http://members.lycos.nl/abbas22/Belgie.jpg

:D ;)

Ramzi
23-03-04, 13:51
Geplaatst door Marsipulami
:D ;)

Hihi... gelukkig. Mars kan erom lachen... ;)

taouanza
23-03-04, 13:59
Geplaatst door Ramzi
Hihi... gelukkig. Mars kan erom lachen... ;)

Nog een keer wie is die gast met pijl en boog?

Ramzi
23-03-04, 14:02
Geplaatst door taouanza
Nog een keer wie is die gast met pijl en boog?

Ik lees niks over een gast met pijl en boog... :confused:

Joesoef
23-03-04, 14:11
Geplaatst door taouanza
Nog een keer wie is die gast met pijl en boog?


Het lijkt mij op een diashow van allemaal helden. Die held is dus denk ik Robin Hood.

taouanza
23-03-04, 14:14
Geplaatst door Joesoef
Het lijkt mij op een diashow van allemaal helden. Die held is dus denk ik Robin Hood.

Oh ik dacht Legolas.:cheefbek:

Marsipulami
23-03-04, 14:23
Waarom lacht een Hollander 3x met een mop?
- 1 keer uit beleefdheid
- 1 keer als de mop herhaald wordt
- 1 keer (6 maand later) als hij ze begrepen heeft



Klik hier voor Hollandermoppen (http://home.pi.be/~dh608496/moppen2/hollander.htm)

Joesoef
23-03-04, 14:31
Geplaatst door taouanza
Oh ik dacht Legolas.:cheefbek:


Waar het hoofd vol van is ;). Tja het zou kunnen. Maar als ik het goed heb bestond de held Robin Hood al voordat Tolkien begon met schrijven.

Als ik het goed heb hoor...... Ben de post-it er van kwijt !

taouanza
23-03-04, 14:38
Geplaatst door Joesoef
Waar het hoofd vol van is ;). Tja het zou kunnen. Maar als ik het goed heb bestond de held Robin Hood al voordat Tolkien begon met schrijven.

Als ik het goed heb hoor...... Ben de post-it er van kwijt !


:D

prikkerd
23-03-04, 17:04
ik dacht dat belgen humor hadden


helaas de link hollandermoppen is diep teleurstellend Mars



wanneer gaat een belg op een stoel zitten?




zodra hij er een ziet! :nerveus:




ok touanza ik denk dat de pijl en boog van the Predator zijn :D

prikkerd
23-03-04, 17:06
Geplaatst door Ramzi
Hihi... gelukkig. Mars kan erom lachen... ;)


hey ramzi

bij jou avatar
wie is de gast met handboeien een zwart baadje met de handen omhoog?
toch geen salman rushdi?



:handbang:

Ramzi
23-03-04, 17:14
Geplaatst door prikkerd
hey ramzi

bij jou avatar
wie is de gast met handboeien een zwart baadje met de handen omhoog?
toch geen salman rushdi?



:handbang:

Das Marwan Barghouti... een voorman van Fatah die gevangen is genomen door de zionisten. Hij weigert een advocaat in dienst te nemen en doet zn eigen bewijsvoering omdat ie weigert de staat Israel te erkennen!

Die man met pijl en boog is Legalos, Robin Hood, the Predator... zo jullie willen... :p

prikkerd
23-03-04, 17:29
Geplaatst door Ramzi
Das Marwan Barghouti... een voorman van Fatah die gevangen is genomen door de zionisten. Hij weigert een advocaat in dienst te nemen en doet zn eigen bewijsvoering omdat ie weigert de staat Israel te erkennen!

Die man met pijl en boog is Legalos, Robin Hood, the Predator... zo jullie willen... :p


oh das dan wel een ouwe foto van albarghouti of ik heb slechte ogen want ik ken die man wel degelijk en zekers dat hij een held is



maar ghandi en Mandela vind ik niet MIJN helden.......simpel omdat ze geen moslims zijn en ik heb een waslijst met moslims die 100% helden zijn



p.s zeg eerlijk die pijl en boog he.....je weet gewoon niet wie dat is! :nerveus:

Ramzi
23-03-04, 19:27
Geplaatst door prikkerd
oh das dan wel een ouwe foto van albarghouti of ik heb slechte ogen want ik ken die man wel degelijk en zekers dat hij een held is



maar ghandi en Mandela vind ik niet MIJN helden.......simpel omdat ze geen moslims zijn en ik heb een waslijst met moslims die 100% helden zijn



p.s zeg eerlijk die pijl en boog he.....je weet gewoon niet wie dat is! :nerveus:

Jawel... :) maar in feite bestaat die persoon alleen in sprookjes... ;) dus zo belnagrijk is ie niet! Alhoewel, in mn jeugdjaren vond ik m wel stoer, zijn foto is puur symbolisch.

Maar wat betreft Ghandi en Mandela, reken maar dat het helden zijn! Al zijn het niet-moslims. Ze hebben heel wat betekend voor de mensheid in het algemeen. Voor mij is dat op zich al een criterium om held te zijn. Mandela heeft 26 jaar van zn leven gegeven om te vechten tegen racisme en apartheid. En Ghandi is een voorbeeldige Hindoe die het niet alleen maar opnam voor de Hindoes, maar voor alle volkeren in voormalig Brits-India en ook hij vocht tegen het kolonialisme. Hij had alleen maar goeds te melden over moslims en de Islam.

Marsipulami
24-03-04, 00:00
Geplaatst door Ramzi
Maar wat betreft Ghandi en Mandela, reken maar dat het helden zijn! Al zijn het niet-moslims. Ze hebben heel wat betekend voor de mensheid in het algemeen. Voor mij is dat op zich al een criterium om held te zijn. Mandela heeft 26 jaar van zn leven gegeven om te vechten tegen racisme en apartheid. En Ghandi is een voorbeeldige Hindoe die het niet alleen maar opnam voor de Hindoes, maar voor alle volkeren in voormalig Brits-India en ook hij vocht tegen het kolonialisme. Hij had alleen maar goeds te melden over moslims en de Islam.

OK, maar wat Zuid-Afrika betreft. Mandela was een held. Opkomen voor je rechten vraagt veel moed en doorzettingsvermogen. Mandela die zijn halve leven in de gevangenis doorbracht om uiteindelijk president te worden kan er van meespreken. Maar een nog grotere held was president De Klerk, die de overgang in ZA mogelijk maakte, die de moed had om zonder bloedvergieten afstand te doen van blanke priviliges en de 90% zwarten dezelfde rechten toekende als de blanken in ZA.

De kwestie ZA lijkt ontzettend veel op de Israëlisch-Palestijnse kwestie. In Israël zijn je rechten net als in voormalig Zuid-Afrika gebaseerd op je afkomst. De rol van de ZA zwarte 'thuislanden' worden in het M.O. vervuld door de Westbank en de Gazastrook. Als de joden in Israël ooit een premier zouden verkiezen van het formaat van De Klerk die de anderen (Palestijnen) wil erkennen als mensen met dezelfde rechten en vrijheden dan kon het bloedvergieten in het MO eindelijk ophouden.

Steve
24-03-04, 13:02
Dus iemand kan in jouw ogen alleen een held zijn als hij Moslim is begrijp ik dat goed?

Iemand is een held als hij zn bek durft open te trekken en zegt wat hij denkt!

De vergelijking Israel ZA gaat niet op!
Niks valt met elkaar te vergelijken.

Zijn in Israel je recht gebaseerd op afkomst dan?
Kan je dat ook onderbouwen, want zover ik weet hebben de Bedoeinen, Arabieren, Aramenen, Druzen Christenen dezelfde rechten als de Joden en zijn ze even Israelisch als de Joden. een verschil sommigen mogen niet bij gevoelige instellingen werken, is een kwestie van veiligheid heeft niks met rechten te maken. In nederland mag jij ook niet zomaar ergens werken moet je ook een verklaring van goed edrag hebben en allerlei tests afleggen. Is dat apartheid nee hoor dat is veiligheid.

taouanza
24-03-04, 14:21
Geplaatst door Steve
Dus iemand kan in jouw ogen alleen een held zijn als hij Moslim is begrijp ik dat goed?

Iemand is een held als hij zn bek durft open te trekken en zegt wat hij denkt!

De vergelijking Israel ZA gaat niet op!
Niks valt met elkaar te vergelijken.

Zijn in Israel je recht gebaseerd op afkomst dan?
Kan je dat ook onderbouwen, want zover ik weet hebben de Bedoeinen, Arabieren, Aramenen, Druzen Christenen dezelfde rechten als de Joden en zijn ze even Israelisch als de Joden. een verschil sommigen mogen niet bij gevoelige instellingen werken, is een kwestie van veiligheid heeft niks met rechten te maken. In nederland mag jij ook niet zomaar ergens werken moet je ook een verklaring van goed edrag hebben en allerlei tests afleggen. Is dat apartheid nee hoor dat is veiligheid.

Joh als Israel al zo prachtig vind moet je maar eens een kijkje nemen in Teletubbieland.



















:moe:

Steve
24-03-04, 14:28
Typische reactie bij gebrek aan argumenten.

taouanza
24-03-04, 14:57
Geplaatst door Steve
Typische reactie bij gebrek aan argumenten.



- Castle On A Cloud Lyrics -

There is a castle on a cloud,
I like to go there in my sleep,
Aren't any floors for me to sweep,
Not in my castle on a cloud.

There is a room that's full of toys,
There are a hundred boys and girls,
Nobody shouts or talks too loud,
Not in my castle on a cloud.

There is a lady all in white,
Holds me and sings a lullabye,
She's nice to hear and she's soft to touch,
She says "Cosette, I love you very much."

I know a place where no one's lost,
I know a place where no one cries,
Crying at all is not allowed,
Not in my castle on a cloud.